Formidable Forms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Formidable Forms Politika zasebnosti
Kaj je Formidable Forms?
Formidable Forms je vtičnik za WordPress in primi-in-spusti oblikovalec obrazcev. Uporablja se za predstavitev podatkov, kreiranje osnovnih in naprednejših obrazcev in upravljanje z vnosi.
Kako ga lahko uporabljate?
Uporabite ga, da vam sporoča novosti o strankah in spremembah vnosov. Uporablja se lahko tudi za kreiranje sporočil ali dodajanje strank v skupine.
Prednosti
- Sledite spremembam vnosov s svoje nadzorne plošče
- Omogoča določena dejanja brez preklapljanja med aplikacijami
Frequently Asked Questions
Kaj je WordPress vtičnik?
S preprostimi besedami, ta WordPress vtičnik je viden kot razširjena funkcija oziroma dodatek k vašim Wordpress funkcijam.
Ali so WordPress vtičniki brezplačni?
Večina WordPress vtičnikov je naredijo prostovoljci in so večinoma brezplačni.
Za kaj se uporablja WordPress?
WordPress je programska oprema, ki pomaga ljudem ustvarjati neverjetne spletne strani po meri. Worpress funkcije in vtičniki to delo olajšajo celo začetnikom brez kakršnih koli izkušenj.
Večina ljudi uporablja ime svojega podjetja ali ekipe za svojo poddomeno LiveAgent. Zaženite svoj brezplačen račun in uporabljajte Delighted za sledenje zadovoljstvu strank. LiveAgent vam omogoča spremljanje zadovoljstva strank in zagotavlja več možnosti programske opreme. Ankete o zadovoljstvu strank so pomembne za izboljšanje izkušnje podpore strankam.
LiveAgent je storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco in ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami in podporo strankam. Asana je orodje za sodelovanje v ekipi in organizacijo dela, ki se lahko integrira v LiveAgent preko Zapier storitev. Integracija omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kar poveča učinkovitost ekipe.
Iščete službo za pomoč uporabnikom za WordPress?
Klepet v živo pozitivno vpliva na prodajo in zadovoljstvo strank. Globalni trg programske opreme za klepet v živo raste in dosega vrednost 997 milijonov dolarjev do leta 2023. Klepet v živo ima najvišjo stopnjo zadovoljstva med vsemi kanali storitev za stranke. 79 % podjetij trdi, da ponudba podpore preko klepeta v živo pozitivno vpliva na prodajo, prihodke in zvestobo strank.