Potrebujete alternativo interkomu?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa interkomu na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Interkom je odličen kos programske opreme, ki nudi poslovno platformo za sporočanje. Intercom uporablja chatbote in klepet v živo ter je razširljiv. Če pa iščete alternativo interkomu, razmislite o LiveAgentu.

Odkrijte naš eleganten univerzalni nabiralnik z več kot 179 pomočjo namizne funkcije in več kot 40+ integracij. Z LiveAgentom boste videli, da z odlično programsko opremo prihajajo tudi odlične storitve za stranke.

Migracija iz Intercoma v LiveAgent v nekaj minutah. Ponujamo podprto Intercom migracijo, ki uvozi vse vaše podatke iz Intercoma v LiveAgent. Brezplačno je in traja le 5 minut.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 razlogi, zakaj podjetja preklopijo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih alternativ

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank & izboljša stopnje konverzije.

Povečana produktivnost

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 175 funkcijami službe za pomoč bo zagotavljanje podpore mala malica.

Intercom proti LiveAgent na prvi pogled

social notifications - illustration

Zmogljiva alternativa storitvi Intercom

Če iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom, je ključnega pomena, da dobite najboljšo vrednost za svoj denar. Intercom ponuja tri različne osnovne pakete in dodatne funkcije. LiveAgent ponuja 4 osnovne pakete po konkurenčnih cenah in dodatne funkcije, kot so integracije družbenih medijev. Če iščete alternativo interkoma s popolnimi funkcijami, razmislite o LiveAgentu. Imamo hibridni tok zahtevkov, enoten večkanalni nabiralnik, funkcije poročanja in analize, avtomatizacijo, igrifikacijo in še veliko več!

Pridobite pregled podpore za stranke

Oglejte si uporabo, statistiko, ocenite poročila o uspešnosti in se učite iz ocen zadovoljstva strank.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Najhitrejši pripomoček za klepet

Če iščete alternativo interkomu in je hitrost merilo, ki je za vas pomembno, je LiveAgent morda tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v samo 2,5 sekundah. p>

Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite učinkovito pretvorite obiskovalca spletne strani v kupca. Glede na poročilo eMarketer je 35 % obiskovalcev spletne strani opravilo spletni nakup po uporabi klepeta v živo.

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Smo večjezični

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih (nekateri delni) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarijo oviro med vami in vašimi strankami. Poskrbeli smo za vas.

Zakaj bi se zadovoljili z manj?

LiveAgent je najbolj pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa Intercomu. LiveAgent vam prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – vzpostavljanje pomembnih odnosov s strankami.

man and woman receiving awards

Primerjava LiveAgent s storitvijo Intercom

Preverite našo primerjavo z Intercomom na podlagi mnenj strank na Capterra

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Veljavno od 13.01.2020

Oglejte si, zakaj so naše stranke izbrale LiveAgenta za svojo prednostno alternativo storitvi Intercom

Prosto lahko preverite, kaj druge stranke pravijo o LiveAgent. LiveAgent je zbral več kot 2800 ocen na različnih trgih programske opreme, kot so Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjajte nas z drugimi možnostmi

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Funkcije Liveagent
    Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
    Domofon
    Prodaja vstopnic
    Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
    LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
    Intercom ponuja prodajo vozovnic.
    Klepet v živo
    Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
    LiveAgent ponuja klepet v živo.
    Intercom ponuja klepet v živo.
    Klicni center
    Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
    LiveAgent ponuja klicni center.
    Intercom ne ponuja klicnega centra.
    Samopostrežba
    Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
    LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
    Intercom ponuja samopostrežni portal.
    Facebook
    Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
    LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
    Intercom ponuja integracijo s Facebookom.
    Twitter
    Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
    LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
    Intercom ponuja integracijo Twitterja.
    Instagram
    Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
    LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
    Intercom ne ponuja integracije Instagrama.
    Viber
    Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
    LiveAgent ponuja integracijo Viber.
    Intercom ne ponuja integracije Viber.
    App
    Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
    LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
    Intercom ponuja integracijo WhatsApp.
    Baza znanja
    Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
    LiveAgent ponuja bazo znanja.
    Intercom ponuja bazo znanja.
    Forum strank
    Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
    LiveAgent ponuja forum za stranke.
    Intercom ponuja forum za stranke.
    Avtomatizacija in pravila
    Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
    LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
    Interkom ponuja avtomatizacijo in pravila.
    Povezani članki zIntercom alternativa
    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Pregledi programske opreme za klepet v živo

    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    WebSupport

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po različnih filtrih.

    Poročilo SLA dnevnik

    SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x