Iščete alternativo Jira?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Jira na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Ali iščete nov način za sledenje težavam strank? LiveAgent je vrhunska rešitev službe za pomoč uporabnikom za vaše podjetje.

Zaradi zanesljivega vstopničnega sistema, pokritosti velikega števila komunikacijskih kanalov, uporabnih funkcij in integracij je LiveAgent prava izbira.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank & izboljša stopnje konverzije.

Povečana produktivnost

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij, s katerimi bo vaše delo lažje in prijetnejše.

Jira proti LiveAgentu na kratko

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Jira
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Jira ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Jira ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Jira ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Jira ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Jira ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Jira ponuja integracijo Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Jira ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
v>
Jira ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Jira ponuja integracijo WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Jira ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Jira ponuja forum za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Jira ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Jira ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Jira ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Jira ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Jira ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Jira ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Jira ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Jira ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Jira ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Jira ponuja neomejeno podporo 24/7.
app installation - illustration

Zmogljiva alternativa Jira

Če želite zagotoviti podporo z drugačnim in zanesljivim orodjem, vam LiveAgent pomaga. Deluje kot zmogljiva alternativa Jira in celo ZenDesk.

LiveAgent razširi vašo komunikacijo prek več kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družbeni mediji (Facebook, Twitter in Instagram), klicni center in baza znanja. Zakaj bi se zadovoljili z manj?

Bodite družabni

Ljudje so vsak dan bolj socialni na spletu, zato je pomembno zagotoviti podporo prek družbenih medijev, ne le tradicionalnih kanalov.

LiveAgent je ponosen, da je ena redkih rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki pokriva ne samo Facebook, Twitter in Instagram, ampak tudi Viber in WhatsApp. LiveAgent pokriva veliko število kanalov, zato se vam ni treba posebej obrniti nanje. Zagotovite boljšo podporo z LiveAgentom.

social notifications - illustration
Savings illustration

Vse za odlično ceno

Zagotovite si vsa najboljša orodja in funkcije za odlično ceno. LiveAgent ima tri pošteno plačane pakete, ki vsebujejo vse, kar potrebujete za boljšo podporo.

Vse, kar morate storiti, je, da izberete tisto, vam najbolj ustreza. Oglejte si naše plačljive pakete in izvedite več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

winners illustration

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Primerjajte nas z različno programsko opremo

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi programskimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zJira alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x