Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša LeadDesk alternativa na trgu.
Ali iščete drugačno rešitev za svojo službo za pomoč? LiveAgent je odlična programska oprema, opremljena z orodji in funkcijami, ki vam pomagajo zagotoviti boljšo podporo strankam.
LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena številka 1 programske opreme za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!
Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.
LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.
Dajte svojim strankam več kot le telefonsko podporo. Z LiveAgent lahko zagotovite podporo po e-pošti, klepetu v živo, bazi znanja, klicnem centru ali družabnih medijih, kot sta Instagram ali Twitter.
Dajte svojim strankam možnosti in udobje, ko gre za komunikacijo.
Klepet v živo je bistveno orodje pri zagotavljanju podpore strankam. Z gradnikom klepeta v živo na svojem spletnem mestu lahko obiskovalce spletnega mesta enostavno spremenite v plačilne stranke.
LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Odgovorite s hitrostjo strele in ne pustite strank, da čakajo.
Prehod na LiveAgent ne pomeni, da se morate odpovedati podpori po telefonu. Klicni center je enostavno vzpostaviti, traja dobesedno nekaj minut. Kličite lahko prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme po vaši izbiri.
LiveAgent za vas poskrbi za vse, zato ponudniki tretjih oseb niso potrebni.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Če želite več, vam ni treba plačati več. LiveAgent vam ponuja tri plačljive načrte, ki so opremljeni z najboljšimi orodji in funkcijami za podporo strankam.
Če želite, lahko vedno kupite ločene funkcije, da v svoj načrt dodate nekaj dodatnega, ne da bi preplačali. Kliknite spodaj, če želite izvedeti več.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih