Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša LeadDesk alternativa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Krditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo LeadDesk?

Ali iščete drugačno rešitev za svojo službo za pomoč? LiveAgent je odlična programska oprema, opremljena z orodji in funkcijami, ki vam pomagajo zagotoviti boljšo podporo strankam.

LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena številka 1 programske opreme za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

social notifications - illustration

Zmogljiva alternativa LeadDesk

Dajte svojim strankam več kot le telefonsko podporo. Z LiveAgent lahko zagotovite podporo po e-pošti, klepetu v živo, bazi znanja, klicnem centru ali družabnih medijih, kot sta Instagram ali Twitter.

Dajte svojim strankam možnosti in udobje, ko gre za komunikacijo.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je bistveno orodje pri zagotavljanju podpore strankam. Z gradnikom klepeta v živo na svojem spletnem mestu lahko obiskovalce spletnega mesta enostavno spremenite v plačilne stranke.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Odgovorite s hitrostjo strele in ne pustite strank, da čakajo.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Podpora klicnega centra

Prehod na LiveAgent ne pomeni, da se morate odpovedati podpori po telefonu. Klicni center je enostavno vzpostaviti, traja dobesedno nekaj minut. Kličite lahko prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme po vaši izbiri.

LiveAgent za vas poskrbi za vse, zato ponudniki tretjih oseb niso potrebni.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Savings illustration

Dobite več za manj

Če želite več, vam ni treba plačati več. LiveAgent vam ponuja tri plačljive načrte, ki so opremljeni z najboljšimi orodji in funkcijami za podporo strankam.

Če želite, lahko vedno kupite ločene funkcije, da v svoj načrt dodate nekaj dodatnega, ne da bi preplačali. Kliknite spodaj, če želite izvedeti več.

Primerjajte nas z drugimi programi za pomoč uporabnikom

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zAlternativa LeadDesk
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x