Naša storitev je bila odlikovana z industrijskimi nagradami več vodilnih B2B & Organizacije, povezane s SaaS, vključno s pozitivnim priznanjem priljubljenih platform za pregledovanje in strokovnjakov na področju rešitev za pomoč uporabnikom. Utrdil je svoje mesto vodilnega v več kategorijah, vključno s programsko opremo za pomoč uporabnikom, programsko opremo za klepet v živo in programsko opremo za podporo strankam.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
LiveAgent ponuja funkcije službe za pomoč uporabnikom in je tudi programska oprema za bazo znanja. Nudi uporabniku prijazen vmesnik, ugodne cene in dostopne funkcije. Brezplačna preizkusna različica je na voljo, vključuje pa tudi vadnico za osnovne funkcije. Začetek dela z bazo znanja se začne s portalom za stranke, kjer lahko dodajate in upravljate vse elemente..editor's rating je 4,7.
Dobrodošli v našem pridruženem programu!
LiveAgent ponuja podporo za stranke v različnih jezikih ter analitični pregled nad storitvijo. Ponuja tudi dobro provizijsko strukturo za pridružene partnerje, vključno s ponovnimi provizijami. LiveAgent ima enostaven pridruženi program ter ponuja promocijski material. Izplačilo provizij poteka mesečno, s fiksnim stroškom 8% za procesiranje plačil. Vpletenih entitet v prodajo prejmejo različne deleže provizij. LiveAgent nudi podporo za partnerske bloge in pregledne portale.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.
Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?
Podjetja iz različnih panog pohvalijo LiveAgent kot eno izmed najboljših rešitev za podporo strankam. Uporaba tega orodja je pomagala izboljšati komunikacijo, optimizirati odzivne čase, povečati zadovoljstvo strank ter tudi prodajo in stopnje konverzije. Poleg tega ima LiveAgent pregleden portal za podporo strankam ter je cenovno ugoden in enostaven za uporabo.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih