Nagradein certifikati

Več o različnih nagradah in certifikatih kakovosti, ki jih je LiveAgent pridobil v preteklih letih.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent in njegove nagrade

Naša storitev je bila odlikovana z industrijskimi nagradami več vodilnih B2B & Organizacije, povezane s SaaS, vključno s pozitivnim priznanjem priljubljenih platform za pregledovanje in strokovnjakov na področju rešitev za pomoč uporabnikom. Utrdil je svoje mesto vodilnega v več kategorijah, vključno s programsko opremo za pomoč uporabnikom, programsko opremo za klepet v živo in programsko opremo za podporo strankam.

Select year
  • 2022-sl
  • 2021-sl
  • 2020-sl
  • 2019-sl

2022-sl

  • Najbolj vredna programska oprema za pomoč uporabnikom Q1 2022

    Januar 2022, SaaSworthy
  • Najbolj priljubljena programska oprema za pomoč uporabnikom Q1 2022

    Januar 2022, SaaSworthy
  • Visoko ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom Q1 2022

    Januar 2022, SaaSworthy
  • Najhitreje rastoča programska oprema za pomoč uporabnikom Q1 2022

    Januar 2022, SaaSworthy

2021-sl

2020-sl

2019-sl

Povezani članki zNagrade & potrdila
Raziščite izbor najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom na trgu. Izberite idealno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom za vaše spletno mesto in dvignite storitve za stranke na luno.

Programska oprema za pomoč uporabnikom

Ohranjanje vse komunikacije na enem mestu s programsko opremo za pomoč uporabnikom pomaga agentom za pomoč strankam bolje razumeti težave in hitreje odgovoriti. Izboljšajte učinkovitost z večkanalno rešitvijo za upravljanje celotne komunikacije s strankami z enega mesta.

Programska oprema iz baze znanja je nujna pri zagotavljanju podpore svojim strankam. LiveAgent ne ponuja samo tega, ampak še več. Ugotovite, zakaj bi morali izbrati LA.

Omogočite stranke s programsko opremo baze znanja

The article discusses the benefits of implementing a knowledge base solution for businesses. By creating essential articles in multiple languages, this solution can improve customer experience and satisfaction, as well as reduce the workload for customer support teams. It also highlights the importance of providing quick and easy access to relevant information for impatient customers and preventing customer confusion and overload.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x