Naša storitev je bila odlikovana z industrijskimi nagradami več vodilnih B2B & Organizacije, povezane s SaaS, vključno s pozitivnim priznanjem priljubljenih platform za pregledovanje in strokovnjakov na področju rešitev za pomoč uporabnikom. Utrdil je svoje mesto vodilnega v več kategorijah, vključno s programsko opremo za pomoč uporabnikom, programsko opremo za klepet v živo in programsko opremo za podporo strankam.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci
LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.