LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pomagalo podjetjem doseči različne cilje, kot so izboljšanje podpore strankam, povečanje prodaje in zmanjšanje odzivnega časa. Podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, že uporabljajo LiveAgent. Poskusite ga brezplačno zdaj, kreditna kartica ni obvezna.
Selitev iz storitve Helpshift?
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja z večkanalnim pristopom in klepetom v živo, ki omogoča hitro in enostavno pomoč strankam. Ponuja tudi druge funkcije, kot so e-pošta, vstopnični sistem in podpora na družabnih omrežjih. LiveAgent je primeren za SMB podjetja in startupe, ter podpira pripomočke v 43 jezikih. Obstajajo različne možnosti plačila, vključno z brezplačno preizkusno različico ter plačljivimi možnostmi Small, Medium in Large Business. Do vseh funkcij lahko dostopate preko enostavne in prilagodljive instrumentne plošče.
Najboljši klepet v živo za trgovine Shopify
Klepeta omogočajo hitro in natančno komunikacijo ter notranjo komunikacijo med oddelki. S sledenjem sejam klepeta lahko izmerite vpliv klepeta v živo in agentov na konverzije in prihodek. LiveAgent Klepet v živo ima najnižjo ceno med konkurenco.
Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike
Za učinkovito upravljanje z zahtevki za podporo strankam, je priporočljivo uporabiti večkanalno programsko opremo LiveAgent, ki vam omogoča, da usmerite vsa sporočila v eno mesto in avtomatizirate ponavljajoče se opravila, s čimer se lahko vaši agenti osredotočajo na vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami. Poleg tega, lahko ponudite 24/7 podporo strankam s ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen vse dni v letu.
Program za pomoč strankam za majhna podjetja
Klepeta v živo in univerzalni nabiralnik lahko za start-upe predstavljajo priložnost, da vsako sporočilo obrnejo v zaupanja vredno izkušnjo. Vpeljava multikanalnega programa za pomoč strankam za mala podjetja lahko pomembno vpliva na vsakodnevne naloge. Izkoristite potencial zmogljivih funkcij avtomatizacije in prihranjeni čas vložite v pomembnejše dele svojega podjetja.
Programska oprema za podporo strankam
Programska oprema za podporo strankam je namenjena zagotavljanju odlične izkušnje strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. To lahko izboljša zadovoljstvo strank, zmanjša odzivni čas in poveča učinkovitost podpornih agentov. Obstaja veliko ponudnikov programske opreme za podporo strankam, ki ponujajo podobne funkcije. Med najboljšimi ponudniki so LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom. Programska oprema se lahko uporablja tudi v prodaji, računovodstvu, IT ali marketingu.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih