Let's elevate
customer care together

Zmanjšajte odzivni čas in povečajte zadovoljstvo strank.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Rešitev, ki bo osvojila vaše stranke

Zaslužite z višjo stopnjo produktivnosti agentov in ohranjanjem strank ali (pretvorbo) z našo večkanalno programsko opremo za pomoč uporabnikom. Razmerje med ceno in vrednostjo je neprimerljivo. Z več kot 180 funkcijami službe za pomoč uporabnikom in več kot 195 integracijami je naša programska oprema popolna rešitev za podjetja vseh velikosti in panog.

Poenostavite vse komunikacijske kanale in jih upravljajte iz enega skupnega nabiralnika podjetja. Uživajte v integracijah družbenih medijev, neomejeni zgodovini brskanja po vstopnicah, posnetkih klicev, hibridnih tokovih vstopnic in drugih orodjih za produktivnost.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Vsi podporni kanali pod eno streho

Odkrijte več kot 130 funkcij zahtevkov in več kot 200 integracij z orodji, ki jih imate radi.
LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Čas je, da razbremenite svojo zbirko orodij

Zakaj bi uporabljali več dragih orodij za klepet, pošiljanje e-mailov, upravljanje znanja in klicanje, če lahko uporabljale le eno?

01 Ticketing

Se trudite slediti zahtevam strank? Zamenjajte svojo spletno pošto za večkanalno službo za pomoč uporabnikom, da dosežete več.
Zamenjave
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent
LiveAgent live chat window

02 Klepet v živo

Velika pričakovanja? Naša vsestranska programska oprema za klepet v živo jih lahko sreča. Zajemite potencialne stranke, spremljajte vedenje obiskovalcev in nudite proaktivne storitve z enim samim orodjem.

Nadomešča

03 Klicni center

Odkrijte, kako LiveAgentova VoIP klicni center in vgrajeni CRM združno pripomoreta k zagotavljanju osebne in bogatobesedne podpore.
Nadomešča
LivAgent's call center features
LiveAgent social media customer service

06 Družbeni mediji

Ste naveličani spremljanja različnih računov in naprav? Začnite upravljati vse zahtevke Instagrama, Twitterja in Facebooka iz enega poštnega predala.
Zamenjave

04 Baza znanja

Želite več od svoje baze znanje? Poleg popolnoma prilagodljive in SEO-optimizirane baze znanja, LiveAgent ponuja več kot 140 funkcij za službo za pomoč uporabnikom.
Zamenjave

05 Portal za stranke

Omogočite vašim strankam uporabo orodij za samopomoč in skupnih kanalov. Odkrijte neskončne možnosti še danes!
Zamenjave

Pričnite z uporabo LiveAgenta zdaj!

Poizkusite vse, kar imamo na razpolago, z brezplačnim 14-dnevnim poskusom
  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Priporočila

Spoznajte, zakaj naše stranke rade delajo z LiveAgentom

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Pregledne in poštene cene

Brez pogodb, brez skritih stroškov, samo mesečno obračunavanje. Popolnoma pregledne cene, zaračunane samo za dejansko uporabo vsak mesec. Izberite pravi načrt in začnite zagotavljati najboljšo podporo strankam.

$9 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 contact form

Rezervirajte si predstavitev

requestDemo
Kaj se boste naučili s predstavitvijo
  • Kako doseči svoje poslovne cilje z LiveAgentom – ali gre za izboljšanje zadovoljstva strank ali ustvarjanje večje prodaje.
  • Kako deluje LiveAgent. Pripravili vam bomo ogled produkta, da si boste lahko ustvarili idejo, kako je delati z našo programsko opremo.
  • Odgovore na vsa vaša vprašanja glede cen, storitev, integracij in funkcij.
“Pristopite k vsaki stranki z idejo, da ji pomagate rešiti težavo ali doseči cilj, ne prodati izdelka ali storitve.” – Brian Tracy Andrej Saxon vodja prodaje

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Preizkusite LiveAgenta danes

Ponujamo prenosne storitve iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Ogled
Se želite preseliti iz Olarka v LiveAgent? Pridružite se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, pri zagotavljanju podpore svetovnega razreda.

Selitev iz Olarka?

LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pomagalo podjetjem doseči različne cilje, kot so izboljšanje podpore strankam, povečanje prodaje in zmanjšanje odzivnega časa. Podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, že uporabljajo LiveAgent. Poskusite ga brezplačno zdaj, kreditna kartica ni obvezna.

Želite podatke preseliti iz Helpshifta na drugo rešitev? Oglejte si storitev LiveAgent in njegove prednosti. Začnite brezplačen preizkus še danes.

Selitev iz storitve Helpshift?

LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja z večkanalnim pristopom in klepetom v živo, ki omogoča hitro in enostavno pomoč strankam. Ponuja tudi druge funkcije, kot so e-pošta, vstopnični sistem in podpora na družabnih omrežjih. LiveAgent je primeren za SMB podjetja in startupe, ter podpira pripomočke v 43 jezikih. Obstajajo različne možnosti plačila, vključno z brezplačno preizkusno različico ter plačljivimi možnostmi Small, Medium in Large Business. Do vseh funkcij lahko dostopate preko enostavne in prilagodljive instrumentne plošče.

Implementacija klepeta v živo na vašem spletnem mestu poveča število konverzij. V svojo trgovino Shopify dodajte LiveAgent, najhitrejšo programsko opremo za klepet na trgu.

Najboljši klepet v živo za trgovine Shopify

Klepeta omogočajo hitro in natančno komunikacijo ter notranjo komunikacijo med oddelki. S sledenjem sejam klepeta lahko izmerite vpliv klepeta v živo in agentov na konverzije in prihodek. LiveAgent Klepet v živo ima najnižjo ceno med konkurenco.

Razširite svoje samostojno podjetje z LiveAgent, najbolj pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike

Za učinkovito upravljanje z zahtevki za podporo strankam, je priporočljivo uporabiti večkanalno programsko opremo LiveAgent, ki vam omogoča, da usmerite vsa sporočila v eno mesto in avtomatizirate ponavljajoče se opravila, s čimer se lahko vaši agenti osredotočajo na vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami. Poleg tega, lahko ponudite 24/7 podporo strankam s ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen vse dni v letu.

LiveAgent je #1 programska oprema za pomoč malim podjetjem v letu 2020. Pridobite brezplačen preskus različico in takoj izboljšajte poslovanje!

Program za pomoč strankam za majhna podjetja

Klepeta v živo in univerzalni nabiralnik lahko za start-upe predstavljajo priložnost, da vsako sporočilo obrnejo v zaupanja vredno izkušnjo. Vpeljava multikanalnega programa za pomoč strankam za mala podjetja lahko pomembno vpliva na vsakodnevne naloge. Izkoristite potencial zmogljivih funkcij avtomatizacije in prihranjeni čas vložite v pomembnejše dele svojega podjetja.

Izbira programske opreme za podporo strankam najpogosteje uporabljenih platform na trgu. Izberite idealno in dvignite svojo storitev za stranke na luno.

Programska oprema za podporo strankam

Programska oprema za podporo strankam je namenjena zagotavljanju odlične izkušnje strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. To lahko izboljša zadovoljstvo strank, zmanjša odzivni čas in poveča učinkovitost podpornih agentov. Obstaja veliko ponudnikov programske opreme za podporo strankam, ki ponujajo podobne funkcije. Med najboljšimi ponudniki so LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom. Programska oprema se lahko uporablja tudi v prodaji, računovodstvu, IT ali marketingu.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico