Poslovite se od počasne, slabše programske opreme

Preklopi na LiveAgent & prenesite svoje podatke iz Olarka še danes.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Selitev iz Olarka?

Ali razmišljate o selitvi podatkov iz Olarka? Preizkusite LiveAgent in premaknite svoje podatke v novo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Z našo programsko opremo dvignite svojo storitev za stranke na drugo raven in izboljšajte odnose s strankami.

Razmislite o brezplačni preizkusni različici in si oglejte zmogljivosti LiveAgenta že danes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Katere podatke lahko preselite iz Olarka?

Ljudje

Uvozite stike, agente in skrbniške profile

Zahteve za podporo

Vaša celotna komunikacija s strankami.

Oznake

Obdržite pomembne oznake

Primerjava Olark in LiveAgent

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Olark
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Olark ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Olark ponuja klepet v živo v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Olark ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
Olark ne ponuja samopostrežne storitve.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Olark ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Olark ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Olark ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Olark ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Olark ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Olark ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Olark ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Olark ponuja funkcije API v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Olark ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Olark ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Olark ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Olark ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Olark ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Olark ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Olark ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Olark ne ponuja neomejene podpore 24 ur na dan.
Maximum queue time

Preidite na LiveAgent še danes

Dobili boste odlično rešitev za pomoč uporabnikom s pravimi orodji, funkcijami in integracijami za vašo skupino za podporo. Izboljšajte odnose s strankami z našim zanesljivim sistemom za prodajo vstopnic, super hitrim klepetom v živo, bazo znanja, klicnim centrom ali podporo prek družbenih medijev. LiveAgent lahko poskrbi za vaše račune Facebook Messenger, Twitter, Instagram in celo Viber. Pridobite stranke, se ukvarjajte z e-poštnim trženjem ali avtomatizacijo trženja in zagotovite najboljšo uporabniško izkušnjo z LiveAgentom.

Prednosti selitve z Olarka na LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Zadovoljne stranke

Zagotovite vrhunsko podporo svojim strankam in prejmite odlično podporo 24/7 s storitvijo LiveAgent
Service desk

Vrhunska programska oprema za pomoč uporabnikom

LiveAgent ima vsa orodja, funkcije in integracije, potrebna za uspešno opravljeno delo
Net promoter score NPS

Prihranjen denar, zaslužen denar.

Naša proaktivna orodja vam omogočajo, da povečate dohodek za razumno ceno
Resolution time

Prihrani čas

Naša orodja vam omogočajo, da v istem času uspete naredite več

Postanite družabni z našimi orodji

Odlična programska oprema za komunikacijo s strankami mora zagotavljati odlična orodja za izboljšanje poteka dela agentov in hitro pomoč strankam. Poleg običajnih orodij imamo še nekaj dodatnega, kot so e-pošta, prodaja vstopnični sistem, klicni center in baza znanja. Kaj pa odlična e-poštna podpora, takojšnje sporočanje, programska oprema za klepet v živo ali odličen sistem upravljanja? Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na trgu, saj ima klepet v živo prikazano hitrost 2.5 sekunde. Poleg tega ponujamo podporo kanalom na družabnih omrežjih, kot so Facebook Messenger, Twitter, Viber in celo Instagram. Zagotovite pomoč svojim strankam iz katerega koli kanala, ki ga izberejo, in še vedno organizirajte stvari znotraj instrumentne plošče.
increase availability

Spoznajte naša orodja

get inspired

Vključena podpora 24/7

Ohranjanje komunikacije v živo je naša posebnost. Kupcem nudimo podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Pišite nam, kadar koli potrebujete pomoč ali nam preprosto želite zastaviti vprašanje. Poslujemo enako kot vi, s storitvijo LiveAgent. To pomeni, da lahko izberete katerikoli želeni kanal. Pošljite nam e-pošto, začnite klepet z nami, obiščite družabna omrežja ali pa nas pokličite, kadar koli ga potrebujete. Vse je vključeno v naš načrt, zato ga kar izkoristite. Naredili bomo vse, da vam bomo v pomoč.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Mnenja naših strank

Selitev iz druge programske opreme?

Brezplačno prenesite podatke iz katerega koli od spodaj navedenih ponudnikov programskih rešitev. Preklopite še danes. Podprli vas bomo.
AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Povezani članki zSelitev Olark
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x