Iščete alternativo OneDesk?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša OneDesk alternativa na trgu.

  • ✓ Ni stroškov namestitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Uporabljajo
Alternatives background

Iščete alternativo OneDesk?

Podprite svoje stranke z eno rešitvijo, ki vam bo pomagala ustvariti uspešno službo za pomoč uporabnikom. Ostanite povezani s svojimi strankami z večkanalno storitvijo za stranke, ki podpira email, klepet v živo, klicni center, portal za stranke in socialne medije LiveAgent je namenska in enostavna rešitev, pripravljena za pomoč pri obravnavi vhodnih zahtevkov strank. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o orodjih, funkcijah in prednostih LiveAgent, ali pa začnite danes z brezplačnim 14-dnevnim preskusom.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Iščete alternativo OneDesk?
Slido green logo

Prihranite več z LiveAgentom

OneDesk proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent OneDesk
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja vstopnice v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja klepet v živo v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
OneDesk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja samopostrežni portal v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
OneDesk ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
OneDesk ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
OneDesk ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
OneDesk ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja bazo znanja v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja forum za stranke v načrtu za približno 11 USD/agenta/mesec.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja funkcije API v načrtu za približno 11 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
OneDesk ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
OneDesk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 11 USD/agenta/mesec
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
OneDesk ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
OneDesk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu za 11 USD/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
OneDesk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
OneDesk ne ponuja neomejene podpore 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najhitrejši klepet v živo v vaši službi za pomoč

Klepet v živo je neverjetno orodje za podporo strankam. Povečajte sodelovanje strank s proaktivnimi povabili na klepet, prilagodite svoje gumbe za klepet ali pripravite odgovore, preden stranka klikne Pošlji.  Hitreje odgovorite in težave učinkovito rešite s klepetom LiveAgent v živo. Podpirajo ga različne funkcije in je svetlobno hiter s prikazano hitrostjo klepeta z zgolj 2.5 sekund.

Preizkusite naš popoln klepet v živo

Vrhunska večkanalna izkušnja

Zagotavljanje podpore na več kanalih je enostavno, če imate orodje za varnostno kopiranje. LiveAgent ima sistem za zahtevke, ki zbere vso komunikacijo na enem mestu. Po tem se filtrira, organizira in servira vašim agentom glede na prioriteto in razpoložljivost. Organizirajte svoje email zahtevke, klepete, klice, članke v bazi znanja in socialne medije Viber, Facebook, Twitter in Instagram na enem mestu in vse upravljajte kot profesionalec.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zagotovite podporo vsem pomembnim kanalom strank

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Ključna je podpora socialnih medijih

Facebook, Twitter, Instagram je mogoče uporabiti za veliko več kot le deljenje ljubkih slik in smešnih memejev. Socialni mediji so zrasli v popolnoma sposoben poslovni kanal, tržno orodje in ja, uganili ste – učinkovit kanal za podporo strankam Pomagajte in podprite svoje stranke na družbenih omrežjih z našo enotno večkanalno rešitvijo. Spremljajte svoje kanale v družabnih omrežjih. Lahko dodate tudi Viber, da dodate še en način, kako lahko vaše stranke stopijo do vas.

Pridružite se družbi LiveAgent in dosezite več strank

LiveAgent vam podpira hrbet

Kontaktirate nas lahko 24/7 preko email, klepeta v živo, telefona ali pregledate članke na našem portalu za stranke, kadarkoli potrebujete kakšno informacijo. LiveAgent Academija je brezplačna in polna uporabnih stvari, da se učite o podpori strankam in programu za pomoč strankam.  Pridružite se našim zadovoljnim strankam in preverite, zakaj so se odločili, da začnejo uporabljati LiveAgent kot edino rešitev za pomoč uporabnikom.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki omogoča nuditi izjemno podporo strankam.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video:

Pridružite se LiveAgent še danes

Oglejte si videoposnetek, da vidite vse ostalo, kar LiveAgent ponuja. Prav tako lahko pobrskate med našimi cenovno ugodnimi paketi in poglejte, kateri odgovarja vašim potrebam. Začnite svojo brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes in zagotovite podporo strankam z LiveAgent. Podatki o kreditni kartici niso potrebni in ni drobnega tiska.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je dobra alternativa OneDesku?

Obstaja veliko alternativ, vendar se le nekatere od njih lahko ujemajo z OneDeskom. LiveAgent ponuja večkanalni sistem izdajanja vstopnic za pošteno ceno. Ponuja tudi različne funkcije produktivnosti in več kot 140 integracij z drugo programsko opremo.

Kakšne so prednosti prehoda z OneDesk na LiveAgent?

Medtem ko OneDesk pokriva najpomembnejše komunikacijske kanale s strankami, ima LiveAgent tudi dodaten bonus družbenih medijev. Podporo lahko zagotovite s Facebookom, Twitterjem in Instagramom. Podpira tudi Viber in zagotavlja veliko število integracij.

Ali LiveAgent ponuja klepet v živo?

Da, LiveAgent ima enega najhitrejših pripomočkov za klepet v živo, ki so na voljo na trgu. Prikazal je prikazane hitrosti klepeta pri 2,5 sekunde.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico