Iščete alternativo OneDesk?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša OneDesk alternativa na trgu.

  • ✓ Ni stroškov namestitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Iščete alternativo OneDesk?

Podprite svoje stranke z eno rešitvijo, ki vam bo pomagala ustvariti uspešno službo za pomoč uporabnikom. Ostanite povezani s svojimi strankami z večkanalno storitvijo za stranke, ki podpira email, klepet v živo, klicni center, portal za stranke in socialne medije LiveAgent je namenska in enostavna rešitev, pripravljena za pomoč pri obravnavi vhodnih zahtevkov strank. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o orodjih, funkcijah in prednostih LiveAgent, ali pa začnite danes z brezplačnim 14-dnevnim preskusom.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Prihranite več z LiveAgentom

OneDesk proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
OneDesk
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja vstopnice v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja klepet v živo v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
OneDesk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja samopostrežni portal v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
OneDesk ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
OneDesk ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
OneDesk ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
OneDesk ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja bazo znanja v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja forum za stranke v načrtu za približno 11 USD/agenta/mesec.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja funkcije API v načrtu za približno 11 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
OneDesk ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
OneDesk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 11 USD/agenta/mesec
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
OneDesk ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
OneDesk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
OneDesk ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu za 11 USD/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
OneDesk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
OneDesk ne ponuja neomejene podpore 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najhitrejši klepet v živo v vaši službi za pomoč

Klepet v živo je neverjetno orodje za podporo strankam. Povečajte sodelovanje strank s proaktivnimi povabili na klepet, prilagodite svoje gumbe za klepet ali pripravite odgovore, preden stranka klikne Pošlji.  Hitreje odgovorite in težave učinkovito rešite s klepetom LiveAgent v živo. Podpirajo ga različne funkcije in je svetlobno hiter s prikazano hitrostjo klepeta z zgolj 2.5 sekund.

Preizkusite naš popoln klepet v živo

Vrhunska večkanalna izkušnja

Zagotavljanje podpore na več kanalih je enostavno, če imate orodje za varnostno kopiranje. LiveAgent ima sistem za zahtevke, ki zbere vso komunikacijo na enem mestu. Po tem se filtrira, organizira in servira vašim agentom glede na prioriteto in razpoložljivost. Organizirajte svoje email zahtevke, klepete, klice, članke v bazi znanja in socialne medijeViber, Facebook, Twitter in Instagram na enem mestu in vse upravljajte kot profesionalec.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zagotovite podporo vsem pomembnim kanalom strank

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Ključna je podpora socialnih medijih

Facebook, Twitter, Instagram je mogoče uporabiti za veliko več kot le deljenje ljubkih slik in smešnih memejev. Socialni mediji so zrasli v popolnoma sposoben poslovni kanal, tržno orodje in ja, uganili ste – učinkovit kanal za podporo strankam Pomagajte in podprite svoje stranke na družbenih omrežjih z našo enotno večkanalno rešitvijo. Spremljajte svoje kanale v družabnih omrežjih. Lahko dodate tudi Viber, da dodate še en način, kako lahko vaše stranke stopijo do vas.

Pridružite se družbi LiveAgent in dosezite več strank

LiveAgent vam podpira hrbet

Kontaktirate nas lahko 24/7 preko email, klepeta v živo, telefona ali pregledate članke na našem portalu za stranke, kadarkoli potrebujete kakšno informacijo. LiveAgent Academija je brezplačna in polna uporabnih stvari, da se učite o podpori strankam in programu za pomoč strankam.  Pridružite se našim zadovoljnim strankam in preverite, zakaj so se odločili, da začnejo uporabljati LiveAgent kot edino rešitev za pomoč uporabnikom.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki omogoča nuditi izjemno podporo strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pridružite se LiveAgent še danes

Oglejte si videoposnetek, da vidite vse ostalo, kar LiveAgent ponuja. Prav tako lahko pobrskate med našimi cenovno ugodnimi paketi in poglejte, kateri odgovarja vašim potrebam. Začnite svojo brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes in zagotovite podporo strankam z LiveAgent. Podatki o kreditni kartici niso potrebni in ni drobnega tiska.

Primerjajte nas z drugimi rešitvami za pomoč strankam

    Povezani članki zOneDesk alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x