Tu dodajte besedilo naslova

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Glava s preskusnim obrazcem (z ozadjem)

Tu lahko uporabite standardno besedilo (odstavek) s povezavami. Če želite uporabiti krepko, ležeče ali označene in oštevilčene sezname, lahko to storite. V tem bloku lahko dodate gumbe z uporabo bloka HTML, logotipe odjemalca prek kratke kode ali pogosta vprašanja v enojni točki s schema.org. Za pomembnejše informacije obiščite naš github.com.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Blok vodoravnih zavihkov

Tu lahko uporabite standardno besedilo (odstavek) s povezavami. Če morate uporabiti krepko, ležečo pisavo, lahko to storite.

Cenovna tabela - dva paketa (brez ozadja)

Tu lahko uporabite standardno besedilo (odstavek) s povezavami. Če želite uporabiti krepko, ležeče ali označene in oštevilčene sezname, lahko to storite. Pod tem blokom lahko z gumbom HTML dodate gumbe.
Package Name

Ime paketa

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Ime paketa

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Vsestranska rešitev klicnega centra za mala podjetja in velike organizacije

LiveAgent helpdesk tour
Povežite vse svoje račune za družabna omrežja z našo programsko opremo kontaktnega centra, da izboljšate produktivnost agentov in zaščitite podatke svojih strank. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z Instagramom, Twitterjem, Facebookom, Facebook Messengerjem in Viberjem.
Proactive chat invitation in LiveAgent
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu. Obiskovalce spletnega mesta pretvorite v stranke v le nekaj sekundah. Bodite proaktivni, ponudite prilagojeno in dobro informirano pomoč in uživajte v izboljšanem zadovoljstvu strank, hkrati pa ustvarite več prodaje.
LiveAgent helpdesk tour
Z našo programsko opremo vstopničnega sistema usmerite vse poizvedbe strank na centralizirano večkanalno namizje. Zahtevke dodelite različnim oddelkom in agentom ter organizirajte vsako poizvedbo glede na oznake, prednost ali datum prejema. Oglejte si pot reševanja težav vsake stranke od začetka do konca, prek različnih podpornih kanalov in v kontekstno bogati obliki z našim hibridnim tokom zahtevkov.
LiveAgent - What is knowledge base software?
Ustvarite in oblikujte svojo lastno bazo znanja z našim urejevalnikom WYSIWYG (kar vidite, to dobite). Izboljšajte zadovoljstvo strank z zagotavljanjem orodij za samopomoč, kot so članki, pogosta vprašanja ali forumi.
Povezani članki zOrisna ciljna stran za PPC
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x