Iščete alternativo za osTicket?

Ugotovite, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za osTicket na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najboljša rešitev za podporo strankam za vaše podjetje. Razmislite o prehodu z osTicketa na drugo programsko opremo za . LiveAgent je opremljen z orodji, funkcijami in integracijami, ki izboljšajo vaš potek dela, poskrbijo za zadovoljstvo vaših strank in povečajo donosnost naložbe. Preizkusite ga zdaj, prvih 14 dni brezplačno, brez obveznosti in brez kreditne kartice.

Prihranite več z LiveAgentom

Zakaj je LiveAgent najboljša alternativa?

Tukaj so 3 glavne prednosti uporabe programske opreme LiveAgent.

Poveča zadovoljstvo

Zanesljiva programska oprema za storitve za stranke pomeni boljši potek dela, zadovoljnejše stranke in izboljšanje stopnje konverzije.

Prihrani čas in denar

LiveAgent ponuja bogat paket za dostopno ceno, zato je odlična programska oprema za storitve za stranke.

Izboljša stopnjo konverzije

Zagotovite najboljšo podporo strankam in spremenite obiskovalce spletnega mesta in potencialne stranke v kupce.

osTicket in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Kreditna kartica ni potrebna.
osTicket
Izdelava zahtevkov
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja izdelavo zahtevkov v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
osTicket ponuja izdelavo zahtevkov v paketu, ki stane 9 $/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
osTicket ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za vzpostavljanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
osTicket ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, katerega lahko vaše stranke uporabljajo, da dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
osTicket ponuja samopostrežni portal v paketu, ki stane 9 $/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
osTicket ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
osTicketne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
osTicket ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Viber integracija, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in pošiljanje Viber sporočil neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
osTicket ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Odložišče znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogosto zastavljenimi vprašanji in članki z navodili za uporabo.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
osTicket ponuja bazo znanja v paketu, ki stane 9 $/agenta/na mesec.
Forum za stranke
Spletni forum za razpravo za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
osTicket ponuja forum za stranke v paketu, ki stane 9 $/agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Delovni procesi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacija in pravila v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
osTicket ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu, ki stane 9 $/agenta/mesec.
API - Aplikacijski programski vmesnik
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo sodelovanje.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
osTicket ponuja funkcije API v paketu, ki stane 9 $/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, še preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
osTicket ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot Skype, Zoom, ali Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
osTicket ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne pretečejo in se ne izbrišejo-- do njih lahko dostopate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
osTicket ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
osTicket ne ponuja neomejenega števila spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
osTicket ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število zahtevkov/sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
osTicket ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v pkaetu, ki stane 9 $/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in ga kadarkoli predvajajte.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
osTicket ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila povpraševanj, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
osTicket ne ponuja neomejene 24/7 podpore.
increase availability

osTicket alternativa, ki vas ne bo razočarala

Prepričani smo, da se osebje pri osTicketu trudi, da bi zadovoljili svoje stranke. Vendar vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje. LiveAgent je alternativa, ki jo lahko upoštevate, če želite nekaj drugačnega. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki ponuja odlična in zanesljiva orodja, kot so e-pošta, klepet v živo, integracija družabnih medijev, klicni center in baza znanja, ki vam pomagajo zagotoviti najboljšo možno podporo. Vse je mogoče upravljati prek zanesljivega sistema za izdelavo zahtevkov na vaši nadzorni plošči. S pravo programsko opremo za pomoč uporabnikom poskrbite za učinkovito delovanje službe za pomoč uporabnikom in povečajte zadovoljstvo strank.

Programska oprema za podporo strankam s pravim naborom orodij

Sistem za izdelavo zahtevkov, baza znanja, e-pošta in klicni center so le vrh ledene gore, ki predstavlja odlično službo za pomoč uporabnikom. Programska oprema LiveAgent lahko doda še veliko več. Ponujamo tudi najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, saj je hitrost prikaza klepeta 2,5 sekunde. Postanite družabni s podporo za družbene medije prek storitev Facebook messenger, Instagram, Twitter ali Viber. Ne glede na to, ali ste del ekipe za pomoč strankam, agent za podporo ali nekdo, ki želi imeti boljše odnose s strankami, ima LiveAgent orodja, ki vam bodo pomagala zagotoviti najboljšo podporo strankam.
Focus on customer experience

Kliknite na orodje za podporo ali funkcijo in izvedite več

Call routing definition

Primerjajte osTicket z LiveAgentom

Ocena posameznih orodij za podporo strankam vam lahko poda odlično predstavo o izkušnjah strank. Pridobite znanje in primerjajte osTicket z LiveAgentom. Programsko opremo za podporo strankam primerjamo na različnih področjih, kot so zanesljivost, razmerje med ceno in kakovostjo, včasih pa tudi na posameznih področjih, kot so sistem za izdelavo zahtevkov, klepet v živo in baza znanja. Ugotovite, ali to počnemo bolje kot osTicket in ali smo prava programska oprema za storitve za stranke za vaše podjetje.

Primerjava osTicketa s programsko opremo LiveAgent

Primerjajte osTicket z LiveAgentom in preverite, kateri je boljši
osticket_vs_liveagent
Pravilno od 11. 9. 2020

Pridobite najboljšo izkušnjo strank in jo tudi vrnite

Da lahko rečemo, da je programska oprema za podporo strankam odlična, ni dovolj, da vsebuje le najboljšo izdelavo zahtevkov ali klepet v živo, temveč mora biti tudi zgled in zagotavljati odlično uporabniško izkušnjo za stranke. Zato je našim strankam vse dni v tednu na voljo 24-urna pomoč uporabnikom. Interakcija s strankami, hiter odzivni čas in reševanje težav strank so naše najpomembnejše naloge. Z nami se lahko povežete prek različnih kanalov. Klepet, telefonski klici, Gmail ali drugo, vse je odvisno od vas. Bi radi vedeli, kako je, ko imate odlično uporabniško izkušnjo za stranke? Če je odgovor pritrdilen, kliknite spodaj.
get inspired

Povratne informacije naših strank veliko povejo o naši skrbi za stranke

Ne glede na to, ali gre za velike organizacije ali majhna podjetja … Vsi imajo nekaj lepega povedati o našem podpornem sistemu.
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Primerjajte nas z drugimi programskimi opremami za izdelavo zahtevkov

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi programskimi rešitvami za izdelavo zahtevkov? Poglejte si naše primerjalne strani in odkrijte kaj vse vam lahko ponudimo.
    Povezani članki zAlternativa za osTicket
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Rezervirajte si demo različico

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Rezervirajte si demo različico
    Start Free Trial x