Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Ustreza malim podjetjem, agencijam in celo velikim korporacijam
Izhodni klicni center je običajno prodajni oddelek, ki kliče za ustvarjanje novih potencialnih strank za podjetje.
Najboljši način za iskanje programske opreme, ki vašim agentom omogoča učinkovito obravnavo odhodnih klicev, je, da se odpravite na zaupanja vredna spletna mesta za preglede, kot sta G2 ali Capterra. Nato se odločite glede na ocene, funkcije, ceno in prilagoditev.
Prednosti programske opreme za odhodni klicni center vključujejo; več potencialnih strank, izboljšan potek dela storitev za stranke, manj stroškov s storitvami VoIP in boljšo prepoznavnost blagovne znamke.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Bodite prvi, ki boste prejemali ekskluzivne ponudbe in najnovejše novice o naših izdelkih in storitvah, neposredno v svoj poštni predal.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih