Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poenostavite odhodno komunikacijo s strankami

Proaktivno podprite svoje stranke tako, da se obrnete nanje s programsko opremo za odhodne klicne centre– izboljšajte odnose s strankami, optimizirajte odhodne interakcije s strankami in ustvarite več prodajnih priložnosti. S programsko opremo klicnega centra LiveAgent lahko odhodno komunikacijo s strankami upravljate enostavno in učinkovito, neposredno iz vaše službe za pomoč.

Raziskava inContact je pokazala, da je večina potrošnikov dejansko pripravljena za proaktiven stik s strani podjetij. Dejansko je 73% tistih, ki so imeli pozitivne izkušnje s dohodnim klicem podjetja/ponudnika storitev, poročalo o pozitivni spremembi v dojemanju organizacije, ki jih kliče.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kaj je programska oprema za odhodne klicne centre?

Za razliko od programske opreme za dohodne klicne centre, ki jo podjetja uporabljajo za obravnavo dohodnih klicev strank, vam programska oprema za odhodne klicne centre omogoča odhodne klice do kupcev, potencialnih strank ali trenutnih strank. Odhodni klici se lahko izvajajo iz različnih razlogov, kot so proaktivna podpora strankam, navzkrižna prodaja ali nadprodaja obstoječim strankam, izvajanje anketnih raziskav itd.

Večina današnjih programskih rešitev klicnega centra združuje funkcije odhodnega in vhodnega klicnega centra. Pri izbiri najboljše programske opreme za odhodne klicne centre se običajno izbere orodje z najprimernejšim naborom funkcij.

Uporabite proaktiven pristop k komunikaciji s strankami s programsko opremo za odhodne klicne centre

1st place icon

Proaktivna podpora strankam

Zagotovite proaktivno podporo in se obrnite na svoje stranke, še preden bodo morali zaprositi za pomoč.

Clock icon

Podaljšanje izdelkov ali storitev

Ko gre za podaljšanje, lahko pravočasen telefonski klic podjetjem prepreči izgubo stranke.

Money Bag

Poprodajne in navzkrižne prodaje izdelkov

Razširite svoje ponudbe na obstoječe kupce s prodajo ali navzkrižno prodajo ustreznih izdelkov.

Vse-v-enem programska oprema za klicne centre, bogata s funkcijami

Z zmogljivimi funkcijami programske opreme za vhodne in odhodne klicne centre vam lahko LiveAgent pomaga izboljšati komunikacijo s strankami, izboljšati učinkovitost in produktivnost vaših skupin za podporo strankam ter povečati zadovoljstvo strank. Povežite katerega koli ponudnika VOIP, nastavite pametno usmerjanje klicev, ustvarite drevesa IVR po meri, enostavno upravljajte z neodgovorjenimi klici, shranjujte neomejene posnetke klicev, sprejemajte klice s svojega spletnega mesta in omogočite videoklice s klepetom – vse v LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Programska oprema klicnega centra v večkanalni službi za pomoč

Naša programska oprema za klicni center je le del naše večkanalne platforme za pomoč uporabnikom, ki je opremljena s 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi možnostmi prilagajanja. LiveAgent vključuje zmogljiv sistem izdajanja zahtevkov z avtomatizacijo, naravnim klepetom v živo, integracijo družbenih medijev in zmožnostmi samopostrežbe. Naj vas stranke kontaktirajo z izbranega kanala, hkrati pa vašim agentom omogočite učinkovito upravljanje vseh komunikacij na enem mestu.

Integracije programske opreme klicnega centra

Z več kot 40+ integracijami lahko odlično poenostavite in izboljšate komunikacijo odhodnih strank. Bodite obveščeni o novih zahtevkih, medtem ko na Slack poslujete, registrirajte nove ponudbe PipeDrive, zaračunajte uporabnikom ChargeDesk – vse na nadzorni plošči za zahtevke LiveAgent.

Designer holding pen in hand

3,000+ ocen na najboljših spletnih mestih za ocenjevanje

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Uporabite LiveAgent za odhodno komunikacijo s strankami in pospešite prodajo

Agent providing support to customer

Odprite odhodno komunikacijo z nekaj kliki

Odpravite odhodne klice ali e -mail sporočila potencialnim strankam v samo nekaj klikih -neposredno iz nadzorne plošče LiveAgent, medtem ko obiščete spletna mesta potencialne stranke. Ko je funkcija omogočena, je lahko v veliko pomoč, zlasti prodajnim skupinam B2B, ki prodajnim agentom omogočajo hitro in priročno upravljanje izhodnih interakcij.

Enostaven dostop do poglobljenega vpogleda na stranke

S programsko opremo CRM odhodnega klicnega centra LiveAgent dobite takojšen dostop do celovitih vpogledov na stranke, vključno z osebnimi podatki vsake stranke, prejšnjimi nakupi in zgodovino storitev – vse v enem hibridnem toku zahtevkov. S tem znanjem lahko agenti proaktivno dosežejo obstoječe stranke in učinkovito prodajo ali navzkrižno prodajo vaše izdelke, kadar je to primerno.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Uporabite neomejeno število posnetih klicev

Z neomejeno funkcijo snemanja klicev lahko varno in priročno shranite vse klice strank in sporočila glasovne pošte neposredno v svoj račun LiveAgent. Ta funkcija zagotavlja, da se klici strank ne izgubijo, in agentom omogoča enostaven dostop do posnetkov klicev in njihovo predvajanje, če potrebujejo opomnik o tem, kaj se je zgodilo v prejšnjih sporočilih, da se obrnejo na stranke z ustreznimi ponudbami.

Uporabite proaktiven klepet za pretvorbo več strank

Pritegnite potencialne stranke na svojem spletnem mestu z uporabo proaktivnih vabil na klepet, ki so del rešitve za večkanalno pomoč v LiveAgent. Nastavite samodejna povabila za klepet za URL  po meri na svojem spletnem mestu (na primer na strani s cenami) ali povabite obiskovalce, da med odjavljanjem poklepetajo z vašimi agenti, da si ustvarijo zaupanje za nakup, izboljšajo izkušnjo nakupovanja in jih pretvorijo v kupce.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Sledite in vključite potencialne stranke na družbenih medijih

Spremljajte svoje dejavnosti na družbenih medijih z LiveAgent. Programska oprema se brez težav poveže z najbolj priljubljenimi kanali družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Preprosto spremljajte in takoj odgovorite na vsa sporočila, komentarje in omembe blagovnih znamk v družabnih medijih iz ene same nadzorne plošče. Zagotovite pravočasno pomoč in pretvorite več potencialnih strank v kupce.

Učite se iz analitike klicnega centra

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ima vgrajene funkcije za analizo in poročanje. Pridobite dragocen vpogled iz skoraj neskončnih možnosti poročanja, ki sledijo različnim meritvam in KPI klicnega centra. Ustvarite različne vrste poročil, spoznajte uspešnost svojega klicnega centra in določite področja izboljšav.

Learn from customer analytics and insights

Zakaj je programska oprema klicnega centra LiveAgent prava izbira?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Enostavna uporaba tehnologije v oblaku

LiveAgent temelji na oblaku in je enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite uporabljati našo robustno programsko opremo za klicne centre v nekaj minutah, ne da bi pri tem vključili osebje IT.

Outbound call center software

Odhodni in dohodni klici

LiveAgent združuje funkcionalnosti programske opreme odhodnega in vhodnega klicnega centra. Prejemajte neomejeno število dohodnih klicev ali proaktivno vzpostavite stik s strankami.

Confused woman in front of the computer

Brez dodatnih stroškov na minuto

Zagotovite najboljšo vrednost za svoj denar s preprostim in preglednim cenovnim modelom, brez dolgoročnih pogodb in brez dodatnih stroškov na minuto uporabe.

Call center that is part of help desk software

Večkanalna večnamenska platforma

Klicni center je le del kompleksnejše rešitve, ki vam omogoča enostavno upravljanje zahtevkov, e -mail sporočil, klepetov, glasovne komunikacije in sporočil v družabnih medijih.

Dobite programsko opremo za svoj klicni center po pošteni ceni

Pridobite profesionalno programsko opremo za odhodne in dohodne klicne centre, vgrajeno v zmogljivo rešitev za pomoč uporabnikom po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Package Name

All-Inclusive

Primerno za mala podjetja, agencije in celo velike korporacije

$39 /mes

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja o odhodnem klicnem centru

Kaj je odhodni klicni center?

Odhodni klicni center je običajno prodajni oddelek, ki kliče za ustvarjanje novih potencialnih strank za podjetje.

Kje lahko najdem programsko opremo klicnega centra za obravnavo odhodnih klicev?

Najboljši način za iskanje programske opreme, ki vašim agentom omogoča učinkovito obravnavanje odhodnih klicev, je, da se odpravite na zaupanja vredna spletna mesta za ocenjevanje, na primer G2 ali Capterra. Nato se odločite glede na ocene, lastnosti, ceno in prilagoditev.

Kakšne so prednosti programske opreme za odhodne klicne centre?

Prednosti programske opreme izhodnega klicnega centra vključujejo; več potencialnih strank, izboljšan potek dela s strankami, manj stroškov s storitvami VoIP in boljša prepoznavnost blagovne znamke.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico