Hvala za vaše zanimanje za prispevek k našemu blogu. Obožujemo objave gostov, vendar smo izbirčni glede njihove kakovosti. Naš cilj je zagotoviti informativno in edinstveno vsebino našemu občinstvu: lastnikom podjetij SaaS, profesionalnim tržnikom in strokovnjakom za storitve za stranke. Ker imamo raje kakovost > količina, ne objavljamo generičnih vsebin, ki jih je mogoče najti kjer koli na internetu.
Preden nam pošljete svoje ideje o temi, preglejte naslednji vodnik po korakih. Če vam ne odgovorimo v 4-5 dneh, vaše objave gosta ne bomo sprejeli.
Logistika pošta gostov:
- predlagajte ideje za teme in nam jih pošljite
- ko odobrimo temo, vas o tem obvestimo po e-pošti in vam pošljemo objavo za goste, ki jo izpolnite
- rok in točen datum objave bosta načrtovana, ko bo pregledan povzetek objave gosta
- pojdite skozi kontrolne sezname tukaj: ideja teme, povzetek, vsebina, vizualna vsebina, umestitev povezav, splošno za končni osnutek tukaj
Kontrolni seznam idej za temo:
- preberite naš blog, če želite izvedeti, katere teme smo obravnavali v preteklosti in katere vrste vsebin so pomembne za naše bralce – ne pošiljajte že objavljenih ali nepomembnih vsebin
- predlagajte 3-5 privlačnih idej za teme, o katerih se vam zdi dobro in so pomembne za našo industrijo, ki vključujejo storitve za stranke/podporo/uspeh, rešitve za pomoč uporabnikom (klepet v živo, portal za stranke, klicni center), digitalno trženje, SaaS itd.
- delite z nami nekaj svojih prejšnjih objav v e-pošti
- pošljite svoje predloge po e-pošti na hello@liveagent.com z dodano besedo “sladoled” v zadevi
Kratek kontrolni seznam za objavo gostov:
- ko bo tema odobrena, boste od nas prejeli odgovor po e-pošti
- izpolnite našo objavo gostov, ki vam jo bomo poslali
- ne pozabite, da cilj objave za goste ni le zagotoviti izpostavljenost in povezave, temveč tudi povečati organski promet, zato raziščite tudi potencialne nizkokonkurenčne ključne besede z velikim obsegom iskanja, preden oddate izpolnjeno poročilo
Kontrolni seznam vsebine objave gostov:
- LiveAgent se vedno napiše kot ena beseda
- vsaj 2000 besed, raje več
- SEO optimizirajte vaš članek, kot je opisano v objavi za goste
- pišite v drugoosebnem pogledu (vi/vaš), pogovornem tonu in ameriški angleščini
- Naj bodo vaši stavki kratki in lahko razumljivi (brez spodrsljajev!)
- omejite svoje odstavke na max. 5 stavkov (odlično brezplačno orodje – Hemingway urejevalnik)
- uporabite različne možnosti oblikovanja: močno besedilo, oznake, oštevilčeno besedilo
- ohraniti skladno vrsto in velikost pisave v delu
- vse glave morajo biti male črke, razen prve besede glave in morebitnih lastnih samostalnikov ali akronimov (navedite vse kratice)
- samo prva črka novega stavka naj bo velika
- napišite uporabne nasvete, statistiko in druga zanimiva dejstva, ki predstavljajo vrednost za bralca
- zaženite preverjanje slovnice, berljivosti in plagiatorstva
- lektorirajte in še enkrat preverite pred oddajo končnega osnutka
Kontrolni seznam vizualne vsebine:
- vključujejo: videoposnetke, predstavitve, infografike in gif; razprave, citati, tviti, tabele (cene), grafi, nasveti, statistika
- lahko omenimo izdelke, povezane s temo
- 5+ slik v članku – slike brez avtorskih pravic, posnetki zaslona s povezavami, lastne slike (vsaka slika mora biti velika do 100 kb z ustreznim imenom datoteke. pripisom in alt oznako), posnetki zaslona s puščicami so v redu
- izogibajte se založnim slikam in slikam nizke kakovosti
- pošljite vse vizualne elemente kot priloge k e-pošti, ko pošljete končni osnutek
Kontrolni seznam pravil za umestitev povezav:
- ustreznost in informativna vrednost povratne povezave (po možnosti nepromocijske povezave)
- postavitev povezave mora biti videti naravno
- brez plačanih ali sponzoriranih povezav
- promocijske povezave imajo atribute nofollow za iskalnike
- preverite sidro in ključne besede (povezane besedne zveze, ključne besede, sopomenke), na primer programsko opremo za vstopnični sistem (orodje sistema za izdajo zahtevkov orodje za izdajo zahtevkov …). Izogibajte se besedam, kot so “kliknite tukaj”, “tukaj so”, “preveri tukaj” itd.
- zunanje povezave ne smejo biti vključene v začetni odstavek, glavo, nogo, stransko vrstico strani ali zaključek
- po možnosti je organski promet več kot 1K, vendar je sprejem povezave odvisen od splošne kakovosti spletnega mesta
- 2-5 dofollow zunanjih povezav (do avtoritativnih/temalno povezanih spletnih mest) in po možnosti sveža vsebina (ne starejša od 3 let in uporaba več virov, ne samo enega)
- 2-5 internih povezav na LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit ali kjer koli je naša blagovna znamka omenjena v besedilu
- izogibajte se povezovanju z našimi konkurenti kot izvorno vsebino (odstranili bi povezavo in našli bi nov vir za povezavo)
- Vstavljanje povratnih povezav je dovoljeno samo v objavah v spletnem dnevniku, označenih z “rast” in “podpora”.
- no outbound links are allowed from these pages /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ and /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/
- maks. 2 izhodni povezavi na 1 domeno
- povezave v biografiji avtorja niso podprte
- za domene .com, min. DR50+ (Ahrefs)
- za mednarodne domene min. DR30+ (Ahrefs)
Splošni kontrolni seznam za končni osnutek:
- vključite vašo biografijo (največ 300 znakov) in posnetek glave
- če želite, da se vaš prispevek promovira na naših družbenih omrežjih, navedite povezave do svojih profilov na družbenih omrežjih
- končni osnutek je treba poslati kot Googlov dokument, pri čemer so dovoljenja za skupno rabo posodobljena za komentiranje in povratne informacije
- pošljite ga na hello@liveagent.com
- zadnji člen se lahko zavrne iz naslednjih razlogov:
- podvojene ali plagiatizirane vsebine
- vsebina je napisana izključno za namene gradnje povezav
- vsebina je pristranska, žaljiva ali ni v skladu z našimi standardi
- poslano po dogovorjenem roku
opomba: ekipa LiveAgent si pridržuje pravico do urejanja vaše vsebine, da bo ustrezala našemu slogu bloganja
Sorodni članki
Zadovoljstvo strank
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z uporabo LiveAgent programske opreme. Stran ponuja nasvete in najboljše prakse za izpolnjevanje in preseganje pričakovanj strank, kar vodi k poslovni uspešnosti. Poskusite LiveAgent brezplačno in dvignite izkušnjo podpore strankam na višjo raven!
Preklicani zahtevki
Preklicani zahtevki v LiveAgentu so označeni kot SPAM, lahko jih upravljate ročno ali samodejno. Začnite brezplačni preizkus zdaj!
Naslov za podporo
Naslov za podporo je ključni email naslov za organizirano pomoč strankam. Ustvarite ga v LiveAgentu in izboljšajte uporabniško izkušnjo. Začnite brezplačen preizkus in izkoristite prednosti učinkovite podpore!
Odnos s strankami
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!