To je pravilnik o zasebnosti enote za kakovost. Naša spletna stran se nahaja na naslovu http://www.qualityunit.com. Če imate kakršna koli vprašanja o tej politiki, nas kontaktirajte.

Zbiranje podatkov

Enota kakovosti skrbi za vašo zasebnost, zato sledimo projektu Platforma za nastavitve zasebnosti ali praks P3P. P3P je bil zasnovan tako, da uporabnikom spleta omogoča natančnejši nadzor nad vrsto informacij, ki jih želijo pustiti v javnost.

Oddelek za kakovost si pridržuje pravico do dostopa do katerega koli ali vseh vaših računov, da se odzove na vaše zahteve po tehnični podpori. Ohranili bomo ustrezne administrativne, fizične in tehnične zaščitne ukrepe za zaščito varnosti, zaupnosti in celovitosti vaših podatkov. Vaših podatkov ne bomo razkrili, razen če to zahteva zakon ali če to dovolite.

Politike P3P razkrivajo podatke, ki jih zbirajo v skupinah (imenovane tudi “izjave”.) Naša politika vsebuje 4 skupine podatkov. Podatkovne prakse vsake skupine bodo opisane posebej:

Skupina “Dostop do podatkov dnevnika”

Enota za kakovost zbira anonimne podatke o vedenju uporabnikov pri uporabi naših programskih rešitev. Te podatke spremljamo, da izboljšamo naš izdelek in preprečimo hrošče ter nenačrtovane izpade. Zbiramo naslednje podatke:

  • Podatki o pretočnem kliku
  • Podatki o uporabi računa
  • Elementi protokola HTTP

Ti podatki bodo uporabljeni za naslednje namene:

  • Dokončanje in podpora trenutne dejavnosti
  • Spletna stran in skrb za sistem
  • Raziskave in razvoj
  • Izboljšanje naših izdelkov in storitev

Te podatke bodo uporabljali izključno enota za kakovost in njeni zastopniki. V nadaljevanju je razloženo, zakaj se ti podatki zbirajo. Naš spletni strežnik zbira dnevnike dostopa, ki vsebujejo te podatke.

Skupina “Piškotki”

Zbiramo naslednje podatke:

  • Piškotki HTTP
  • Flash piškotki

Ti podatki bodo uporabljeni za naslednje namene:

  • Raziskave in razvoj.
  • Enkratno prilagajanje.

Te podatke bodo uporabljali izključno enota za kakovost in njeni agenti. Za zbiranje teh podatkov je podana naslednja razlaga: Piškotki se uporabljajo za sledenje obiskovalcem našega spletnega mesta, zato lahko bolje razumemo, kateri deli našega spletnega mesta vam najbolje služijo. Piškotke uporabljamo tudi, da našemu strežniku omogočajo shranjevanje informacij o vsebini vaše nakupovalne košarice.

Skupina “Podatki o transakcijah” (obvezno)

Zbiramo naslednje podatke:

  • Fizični kontaktni podatki
  • Spletni kontaktni podatki
  • Demografski podatki
  • Podatki o nakupu

Ti podatki bodo uporabljeni za naslednje namene:

  • Dokončanje in podpora trenutne dejavnosti
  • Raziskave in razvoj

Te podatke bodo uporabljali izključno enota za kakovost in njeni agenti. Poleg tega bodo te vrste subjektov prejele sledeče podatke:

  • Stik z obiskovalci za trženje storitev ali izdelkov.

Te podatke bodo uporabljali izključno enota za kakovost in njeni agenti. Poleg tega bodo te vrste subjektov prejele sledeče podatke:

  • Storitve dostave

Za zbiranje teh podatkov je podana naslednja razlaga:

  • Podatki, ki jih zbiramo za obdelavo vašega nakupa.

Piškotki

Piškotki so tehnologija, s katero vam lahko posredujemo prilagojene informacije s spletnega mesta. Piškotek je element podatkov, ki ga lahko spletno mesto pošlje v vaš brskalnik, ki ga lahko nato shrani v vaš sistem. Brskalnik lahko nastavite tako, da vas obvesti, ko prejmete piškotek, s čimer se lahko odločite, ali ga sprejmete.

Flash piškotki (lokalni skupni predmeti) so tehnologija, ki jo ponuja Macromedia Flash Player. Dovoljenja za operacijski sistem lahko nastavite tako, da brskalnik ne bo mogel zapisati nobenih podatkov na vaš disk, da bi zaščitil vašo zasebnost. Naslednja možnost, kako se izogniti piškotkom Flash, je, da iz računalnika odstranite Macromedia Flash Player.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Piškotki se uporabljajo za naslednje namene:

  • Ciljno usmerjanje na uporabnike
  • Raziskave in razvoj

Kompaktni povzetek pravilnika

Kompaktna politika, ki ustreza tej politiki, je:

CP=NOI CURa ADMa DEVa TAIa CONa OUR DELa BUS IND PHY ONL UNI PUR COM NAV DEM STA

Naslednja tabela pojasnjuje pomen vsakega polja v kompaktni politiki.

PoljePomen
CP= To je kompakten naslov pravilnika; kaže, da je to, kar sledi P3P kompaktni pravilnik.
NOIIdentifikacijski podatki se ne zbirajo, zato dostop ni mogoč.
CURaPodatki se uporabljajo za dokončanje trenutne dejavnosti.
ADMaPodatki se uporabljajo za upravljanje spletnega mesta.
DEVaPodatki se uporabljajo za raziskave in razvoj.
TAIaPodatki se uporabljajo za prilagajanje spletnega mesta.
CONaPodatki se uporabljajo za stik z uporabnikom.
OURPodatke posredujemo sebi in našim agentom.
DELaPodatki se posredujejo dostavnim službam.
BUSNaše poslovne prakse določajo, kako dolgo bodo podatki shranjeni.
INDPodatki se hranijo za nedoločen čas.
PHYZbirajo se fizični kontaktni podatki.
ONL Zbirajo se kontaktni podatki na spletu.
UNIZbirajo se edinstveni identifikatorji.
PURPodatki o nakupu se zbirajo.
COMZbirajo se računalniški podatki.
NAVZbirajo se podatki o krmarjenju in pretoku klikov.
DEMZbirajo se demografski in družbenoekonomski podatki.
STAZbirajo se podatki o upravljanju

Kompaktno politiko pošlje spletni strežnik skupaj s piškotki, ki jih opisuje. Za več informacij glejte priročnik za uvajanje P3P na naslovu http://www.w3.org/TR/p3pdeployment.

Vrednotenje pravilnika

Spletni brskalnik bo ocenil kompaktno politiko te politike, kadar koli se uporablja s piškotkom. Dejanja spletnega brskalnika bodo odvisna od tega, kakšno raven zasebnosti je uporabnik izbral v svojem brskalniku (nizka, srednja, srednje visoka ali visoka; privzeta vrednost je srednja. Poleg tega bo spletni brskalnik preveril, ali je pravilnik o piškotkih zadovoljiv ali nezadovoljivo, ali je piškotek sejni piškotek ali trajen piškotek in ali se piškotek uporablja v kontekstu prve ali tretje osebe.

Opomba: ta ocena je trenutno eksperimentalna in je ne bi smeli šteti kot nadomestek za testiranje z resničnim spletnim brskalnikom.

Nezadovoljiva politika: ta kompaktna politika se šteje za nezadovoljivo v skladu s pravili, ki jih določi spletni brskalnik. Obnašanje spletnega brskalnika glede piškotkov, določenih v okviru te kompaktne politike, je naslednje:

Lastna uporabaUporaba tretjih oseb
Trajni piškotkiNizka: Politika na tej ravni zadovoljiva; piškotki bodo sprejeti. Srednje: Odjava ni zagotovljena za vse nezadovoljive namene in prejemnike, zato bo piškotek znižan na sejni piškotek. Srednje visoko: Odjava ni zagotovljena, zato bo piškotek blokiran. Visoko: Ker prijava ni potrebna, bo piškotek blokiran.Nizka: Odjava ni na voljo za vse nezadovoljive namene in prejemnike, zato bo piškotek znižan na sejni piškotek. Srednje: Odjava ni na voljo za vse nezadovoljive namene in prejemnike, zato bo piškotek blokiran. Srednje visoko: Ker prijava ni potrebna, bo piškotek blokiran. Visoko: Ker prijava ni potrebna, bo piškotek blokiran.
Sejni piškotkiNizka: Politika na tej ravni zadovoljiva; piškotki bodo sprejeti. Srednje: politika na tej ravni zadovoljiva; piškotki bodo sprejeti. Srednje visoko: Politika na tej ravni zadovoljiva; piškotki bodo sprejeti. Visoko: Ker prijava ni potrebna, bo piškotek blokiran.Nizka: Politika na tej ravni zadovoljiva; piškotki bodo sprejeti. Srednje: Odjava ni na voljo za vse nezadovoljive namene in prejemnike, zato bo piškotek blokiran. Srednje visoko: Ker prijava ni potrebna, bo piškotek blokiran. Visoko: Ker prijava ni potrebna, bo piškotek blokiran.

Politika, za katero Internet Explorer 6 meni, da ni zadovoljiva, vsebuje določene kategorije podatkov, ki se uporabljajo ali delijo na določen način. Ta pravilnik je uvrščen v kategorijo nezadovoljivo, ker so s piškotki te politike povezane naslednje kategorije podatkov:

  • Zbirajo se fizični kontaktni podatki.
  • Zbirajo se kontaktni podatki na spletu.

Poleg tega se podatki uporabljajo na naslednji način in označujejo politiko kot nezadovoljivo:

  • Podatki se uporabljajo za stik z uporabnikom.

Upoštevajte, da bo z dovoljenjem za izključitev ta pravilnik sprejemljiv v nastavitvah Nizko in Srednje ter v Srednje visokem za uporabo piškotkov prve osebe. Pri visoki nastavitvi in pri srednji visoki nastavitvi za piškotke tretjih oseb je treba vse te uporabe podatkov omogočiti, da bo pravilnik zadovoljiv.

Sorodni članki
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno s telefonskimi sistemi in programsko opremo za upravljanje pritožb. Njihovi trendi v izkušnji strank vključujejo ustvarjanje vključujočih izkušenj, personalizacijo, trajnost in avtentičnost.

4 najpomembnejši trendi uporabniške izkušnje v letu 2023

Izkoristite prednosti programske opreme LiveAgent za upravljanje poizvedb strank in izboljšajte sodelovanje s klepetom v živo in drugimi komunikacijskimi kanali.

Odvisno od varnostne politike vašega podjetja, lahko omejite prijavo na panel uporabnikom, kot so agenti, administratorji in lastniki.

Seznam dovoljenj

The given text discusses the concept of permission lists and their use in LiveAgent. Permission lists are utilized to allow logins from specific IP addresses or a set of IP addresses. Depending on the company's security policy, users such as agents, administrators, and owners can be restricted to logging into the agent panel only from an IP address within the company. LiveAgent allows the setup of allowed IP addresses through the Configuration>General settings. Supported values include exact matching (e.g., 192.168.1.1), wildcard usage (e.g., *.*.*.*), set (e.g., 1.1.1.1-1.2.1.1), and set defined in subnet mask format (e.g., 192.168.0.0/16).

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča integracijo skoraj 400+ platform, vključno s Pabbly. Integrirajte Pabbly in začnite uporabljati prednosti.

Pabbly

Anketa o zadovoljstvu strank včasih ceni LiveAgent, ki ponuja najboljšo podporo strankam. LiveAgent omogoča integracijo z več kot 400+ aplikacijami.

Spoznajte več o ločljivosti klica. Poglobljeno razumejte koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

Ločljivost klica

Agent je priporočena programska oprema za izboljšanje zadovoljstva strank in prodaje. Ločljivost klica je pomemben KPI za oceno učinkovitosti reševanja poizvedb strank. Izboljšanje ločljivosti klicev vodi do višje stopnje zadovoljstva strank in boljše uspešnosti agentov. Za dosego tega lahko določite cilje, ustvarite načrt izboljšav, zagotovite usposabljanje in pooblastite agentov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico