Klepet v živo je idealno orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, ki želijo povečati zadovoljstvo strank in vzpostaviti dolgoročna razmerja z njimi. Ponuja brezplačno nastavitev, 24/7 podporo, varnostne funkcije in predpripravljene odgovore. Sodobna programska oprema za klepet v živo omogoča skrajšanje čakalnega časa in učinkovito komunikacijo s strankami. Povpraševanje po klepetu v živo se povečuje, saj večina milenijcev raje uporablja ta kanal za komunikacijo s podporo strankam. Za izobraževalne in nevladne organizacije je klepet v živo odlično orodje za modernizacijo službe za podporo strankam in povezovanje s strankami na globalni ravni.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Ustvarjanje osebnih povezav je eden od temeljev izobraževalnih in nevladnih organizacij. Odvisen je od zanimanja, ugleda in podpore učencev, sponzorjev ali delničarjev.
Digitalna komunikacija je odprla vrata za nove načine sprejemanja učencev, načrtovanja in zbiranja sredstev.
Klepet v živo je idealno orodje za institucije, ki si želijo modernizirati svojo službo za podporo strankam in ustvarjati dolgotrajna razmerja z njimi.
Če se sprašujete, kaj točno je klepet v živo, naj vam ga predstavimo kot celoten komunikacijski kanal, ki je sestavljen iz treh komponent.
Klepet v živo je del kompleksne, večkanalne programske opreme za podporo strankam, ki vključuje vstopnice, klicni center, družbena omrežja, bazo znanja, portal za stranke in še veliko več.
Programska oprema za klepet v živo ponuja veliko funkcij, ki jih lahko podporna služba izkoristi in ki predstavljajo prednost pred ostalimi komunikacijskimi kanali, ko govorimo o vprašanjih s spleta.
Orodje za klepet v živo je okno za sporočila v brskalniku, ki se aktivira, ko kliknete na pripomoček za klepet, znan tudi kot gumb za klepet. Je popolnoma prilagodljiva in uporabniku prijazna funkcija, ki jo je enostavno integrirati na vaše spletno mesto.
Vnaprej oblikovan položaj sloga vsakega gumba, animacijo in tako naprej lahko najdete v galerija gumbov za klepet ali ustvarjeno v celoti iz nič z implementacijo vaše lastne kode.
Na tarčne strani, kot so stran za vpis, pogosto zastavljena vprašanja ali donacije, vstavite gumb za klepet in dobili boste pozitiven odziv.
Podpora za klepet v živo je storitev, ki jo organizacija zagotavlja zunaj javnosti ali interno svojim zaposlenim. To je najhitrejši način za pomoč vsem obiskovalcem spletnega mesta, ki to potrebujejo, saj se vsaka seja izvaja v realnem času, s človeškim klepetalnikom namesto s klepetalnikom.
Provide fast learning support
LiveAgent live chat widget is ideal for providing quick advice to everyone who needs it. Start your free 14-day trial and set up your chat in no time.
Telefon in elektronska pošta ne bosta tako kmalu zastarela. Pravzaprav sta to najbolj priljubljena komunikacijska kanala za veliko strank. Za to obstaja veliko razlogov. Dejstvo pa je, da se priljubljenost klepeta v živo veča. Klepet v živo postaja eden od glavnih kanalov internetne komunikacije.
Generacija tisočletja je še posebej sprejela programsko opremo za klepet v živo. Več kot 63 % milenijci raje odgovarjajo na osnovna vprašanja o podpori strankam prek klepeta v živo.
Ker postaja sodobna programska oprema za klepet v živo vedno bolj sofisticirana, so njene prednosti pred telefonom in elektronsko pošto toliko bolj očitne.
Katere so te prednosti?
Poglejmo si tri največje.
In rezultat? Nižji stroški in povečan donos, ker vam ne bo treba zaposliti velike ekipe za upravljanje z vašimi komunikacijskimi kanali. To je velika prednost za izobraževalne institucije in nevladne organizacije, ki imajo pogosto omejen proračun.
Če postanejo zahteve po klepetih preveč za obdelavo, lahko vaši skrbniki vedno nastavijo število klepetov, ki jih lahko izvaja določen agent hkrati, ali skupno največja dolžina čakalne vrste.
Vse to je možno s klepetom v živo, ker komunikacija poteka preko vašega računalnika, medtem, ko obiskovalci brskajo po vaši spletni strani.
Računalnika niti ne potrebujete. Klepet v živo je optimiziran za mobilne naprave, tako lahko vaša ekipa odgovarja s kjerkoli na katerokoli platformo.
Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.
Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth
Izobraževalna in neprofitna podjetja so v zadnjih letih doživela pomembne spremembe v svojih marketinških in storitvenih strategijah. Glavni gonilnik je tehnologija. Ker se je postalo lažje povezovati po vsem svetu, je raslo tudi zanimanje mednarodnih študentov ali organizacij.
Učinkovita komunikacija je ključna za izgradnjo zvestobe.
Shranjevanje informacij in profilov vaših sponzorjev ali študentov je zelo pomembno za vašo naslednjo kampanjo zbiranja sredstev ali vpis novih študentov.
Vsaka seja klepeta se pretvori v zahtevke in shrani v univerzalni skupni nabiralnik. Vaši agenti za klepet lahko zbirajo in shranjujejo podatke iz pogovorov, zahvaljujoč vgrajenemu CRM. Vsak agent se bo lahko odzval, saj bo imel vse potrebne informacije pripravljene in vedno na voljo.
Ena ključnih in večnamenskih funkcij, proaktivno vabilo h klepetu, je sporočilo, ki se prikaže na spletni strani kot prilagojeno vabilo ali predstavitev.
S pregledom obiskovalcev spletne strani, lahko ponudite svojo pomoč. Agenti lahko ustvarijo eno ali več vabil, ali pa jih onemogočijo, če so zasedeni s klepetom.
Izbirna, a uporabna funkcija za agente, ki so raje korak pred strankami. Med pogovorom v klepetu lahko agent opazuje, kaj vnaša in pripravi odgovor, preden stranka zadene pošlji.
Predpripravljeni odgovori olajšajo potek dela. Gre za uporabo shranjenih in predpripravljenih kratkih odgovorov na najbolj pogosta vprašanja.
Preusmerite seje klepeta je pomembna, če mora le-ta doseči določen oddelek ali ekipo. Agenti ali administratorji klepeta lahko izbirajo med tremi opcijami za preusmeritev. Te zagotavljajo hitro in točno komunikacijo:
Oznake so lahko, k določenim besedam ali frazam, dodane ročno ali avtomatično. Tako je ustvarjen prilagojen potek dela za posameznega agenta.
Omogoča prenos in povratne informacije strank, kot tudi razvrščanje agentov glede na učinkovitost ali splošno zadovoljstvo s sejami klepeta.
Študenti, volivci ali donatorji lahko prihajajo iz katerega koli konca sveta. Klepet v živo omogoča, da vaša ustanova postane resnično globalna z uporabo jezikovno prilagodljivih pripomočkov.
Da bi strankam ponudili bolj osebno podporo, hkrati uporabite video in klepet. Video nastavite na enak način, kot klepet v živo, s postavitvijo gumba za video klepet v živo na vašo spletno stran.
Če želite videti naše ugodne pakete, ki ponujajo tudi druge funkcije, si oglejte našo stran s cenikom.
Obstaja več vrst pogovorov, odvisno od situacije. Se je pa treba v vsakem primeru držati določenega protokola in pravil.
Posamezno ali v skupini mora vsak klepetalnik imeti celoten obseg veščin za pomoč strankam, ki segajo od trdih veščin, kot je računalniške pismenosti, slovničnega znanja ali hitrosti tipkanja do mehkih veščin, kot sta empatija in potrpežljivost. Vse to tvori popoln bonton za spletni klepet.
Pogovori v klepetu v živo so hitra izmenjava informacij, zato morajo biti agenti strokovnjaki za zadevo. Implementacija in vzdrževanje baza znanja lahko služi kot odličen vir informacij za zastopnike in stranke, ki imajo raje samopostrežno na tradicionalno podporo.
V zadnjem času se podjetja in organizacije vedno bolj odločajo za najemanje zunanjih sodelavcev za podporo strankam.
Glavni razlogi za to so prihranek na času, proračun in porazdelitev dela. Večina izobraževalnih in nevladnih organizacij ne zaposluje velikih ekip za podporo strankam in ne dela 24 ur na dan, zato je njihov čas za podporo omejen. Na srečo je na voljo veliko specializiranih centrov, ki se osredotočajo na podporo.
Več o prednostih zunanjega izvajanja vašega računa LiveAgent tukaj.
Integracija gumba za klepet v živo na vaše spletno mesto je tako enostavna kot učenje 2+2=4. Ko se prijavite in prejmete prijavo za svoj račun LiveAgent, morate samo kopirati in prilepiti kratek HTML koda.
To pa še ni vse. Nobene potrebe ne bo več po nameščanju dodatne programske Ali veste, kaj je še super? Ni vam treba prenesti dodatne programske opreme. Če pa želite integrirajte se s programsko opremo drugih proizvajalcev, aplikacijami ali vtičniki, da izboljšate svojo izkušnjo storitev za stranke, je v celoti podprt prek integracij Native ali Zapier.
Zavarujte podatke svojih študentov in sponzorjev. LiveAgent varnostne funkcije bodo poskrbele, da boste mirni, ker bodo podatki na varnem.
Tukaj je nekaj varnostnih funkcij, ki jih ponujamo:
Pregovor pravi “V znanju je moč”. S tem v mislih našo bazo znanja nenehno posodabljamo z novimi informacijami. Ne samo to. Naše naročnike spodbujamo, da prispevajo k skupnosti skozi naš portal za stranke.
.
Still not convinced?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo ima številne prednosti, saj podjetja izgledajo bolj ugledna in vredna zaupanja ter se poveča zvestoba strank, prodaja in prihodki. Klepet v živo omogoča proaktivno podporo, kar ima pozitivne učinke na prodajo. Blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve za stranke, gledajo bolj ugodno in povečujejo svojo prodajo. Klepet v živo tudi izboljša zvestobo strank in poveča konverzije.
LiveAgent je brezplačna programska oprema za klepet v živo, ki je pomemben kanal za storitve za stranke in omogoča skoraj takojšnje odgovore in pomoč v realnem času. Obstajajo tudi druge možnosti za spletno komunikacijo, kot je spletna klepetalnica. Pri dodajanju klepeta na spletno mesto je ključno izbrati ponudnika programske opreme, ki najbolje ustreza poslovnim potrebam. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Poleg tega ponuja tudi brezplačen sistem zahtevkov z univerzalnim nabiralnikom, klicnim centrom in portalom za stranke ter je koristna za podjetja vseh velikosti za izboljšanje storitev za stranke in povečanje prihodkov.
LiveAgent offers a video call and live chat feature to improve customer satisfaction and increase conversions at low cost. The video chat function allows for a more personal approach to customer support and the software is browser-based, eliminating the need for third-party applications. The integration of a live chat feature with CRM facilitates teamwork. LiveAgent offers a free live chat tool, which can be customized and has a seven-day search history, as well as paid packages for unlimited search history, social media integration, and automation features. The live video call function is crucial for real-time communication with customers and can lead to higher satisfaction rates and conversions.
Klepet v živo za industrijo potovanja in nastanitve
Tekst se osredotoča na različne vidike trženja, vključno z večkanalno podporo strankam, zbiranjem pričevanj strank, ustvarjanjem programa zvestobe strank ter vlogo rešitve LiveAgent pri izboljševanju učinkovitosti in rezultatov za podjetja. Klepet v živo prinaša prednosti za mala podjetja, saj zmanjšuje nezadovoljstvo strank in izboljšuje učinkovitost podpore. Poleg tega tekst spodbuja preizkušanje in implementacijo naučenega znanja za boljšo uporabniško izkušnjo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih