Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klepet v živo za izobraževalne in nevladne organizacije

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Ustvarjanje osebnih povezav je eden od temeljev izobraževalnih in nevladnih organizacij. Odvisen je od zanimanja, ugleda in podpore učencev, sponzorjev ali delničarjev.

Digitalna komunikacija je odprla vrata za nove načine sprejemanja učencev, načrtovanja in zbiranja sredstev.

Klepet v živo je idealno orodje za institucije, ki si želijo modernizirati svojo službo za podporo strankam in ustvarjati dolgotrajna razmerja z njimi.

Kaj je klepet v živo? 

Če se sprašujete, kaj točno je klepet v živo, naj vam ga predstavimo kot celoten komunikacijski kanal, ki je sestavljen iz treh komponent.

Klepet v živo je del kompleksne, večkanalne programske opreme za podporo strankam, ki vključuje vstopnice, klicni center, družbena omrežja, bazo znanja, portal za stranke in še veliko več.

Programska oprema za klepet v živo ponuja veliko funkcij, ki jih lahko podporna služba izkoristi in ki predstavljajo prednost pred ostalimi komunikacijskimi kanali, ko govorimo o vprašanjih s spleta.

Orodje za klepet v živo deluje v brskalniku, v obliki sporočilnega okenca, ki se odpre s klikom na gumb za klepet. Je popolnoma prilagodljiva in uporabniku prijazna funkcija, ki se enostavno vključi v vašo spletno stran.

Urejanje gumba za klepet
Primer gumba za klepet (kliknite za povečavo)

Izgled, položaj in animacija vsakega gumba je na voljo v galeriji gumbov za klepet. Lahko pa, z implementacijo svoje kode, gumb kreirate tudi sami.

Galerija gumbov za klepet
Primer galerije gumbov za klepet (kliknite za povečavo)

Na tarčne strani, kot so stran za vpis, pogosto zastavljena vprašanja ali donacije, vstavite gumb za klepet in dobili boste pozitiven odziv.

Podpora preko klepeta v živo je storitev, ki jo organizacija ponuja v zunanji obliki za javnost in v notranji obliki za svoje zaposlene. Je najhitrejši način reševanja težav obiskovalcev spletne strani, ker vsaka seja poteka v realnem času in z živim agentom namesto bota.

Klepet v živo za izobraževalne in nevladne organizacije
Primer podpore preko klepeta v živo
Give it a try today

Kakšne so prednosti klepeta v živo v primerjavi s telefonom in elektronsko pošto?

Telefon in elektronska pošta ne bosta tako kmalu zastarela. Pravzaprav sta to najbolj priljubljena komunikacijska kanala za veliko strank. Za to obstaja veliko razlogov. Dejstvo pa je, da se priljubljenost klepeta v živo veča. Klepet v živo postaja eden od glavnih kanalov internetne komunikacije.

Generacija milenijcev še posebej obožuje programsko opremo za klepet v živo. Več kot 63% milenijcev si želi, da se jim na enostavna vprašanja odgovori preko klepeta v živo.

Ker postaja sodobna programska oprema za klepet v živo vedno bolj sofisticirana, so njene prednosti pred telefonom in elektronsko pošto toliko bolj očitne.

Katere so te prednosti?

Poglejmo si tri največje.

  • Skrajšan čakalni čas. Telefon in elektronska pošta od uporabnika zahtevata določeno mero truda, da lahko pride do komunikacije. Potem je tukaj še čakanje na prostega agenta oziroma pisanje in čakanje na odgovor. Klepet v živo omogoča agentom tudi pripenjanje vseh vrst datotek, ki jih stranka potrebuje.
  • Večopravilnost. Agenti razumejo kakšen trud je potreben za preklapljanje med telefoni in elektronsko pošto, da pomoč poteka nemoteno. Operaterji klepeta v živo lahko enostavno upravljajo z več sejami naenkrat, ne da bi izgubili koncentracijo in ne bi zmogli opravil v ozadju.

In rezultat? Nižji stroški in povečan donos, ker vam ne bo treba zaposliti velike ekipe za upravljanje z vašimi komunikacijskimi kanali. To je velika prednost za izobraževalne institucije in nevladne organizacije, ki imajo pogosto omejen proračun.

V primeru, da pride do preveč zahtevkov za klepet naenkrat, lahko administrator nastavi največje število sej, ki jih agent lahko upravlja naenkrat. Nastavi pa lahko tudi največjo dolžino čakalne vrste.

  • Zmanjšano število vstopnic. Preobremenjenost s številom klicev in elektronskih sporočil je dobro poznan pojav vsakemu, ki dela v podpori strankam. Ne samo to, telefonski klici in elektronska sporočila zahtevajo tudi več časa za razrešitev.

Vse to je možno s klepetom v živo, ker komunikacija poteka preko vašega računalnika, medtem, ko obiskovalci brskajo po vaši spletni strani.

Računalnika niti ne potrebujete. Klepet v živo je optimiziran za mobilne naprave, tako lahko vaša ekipa odgovarja s kjerkoli na katerokoli platformo.

Kakšne so prednosti uporabe klepeta v živo za izobraževalne institucije in nevladne organizacije?

Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.

Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth

Izobraževalne in neprofitne organizacije so v zadnjih letih doživele številne spremembe v marketingu in storitvenih strategijah. Najbolj pomembna je tehnologija. Globalna povezanost je postala enostavnejša, interes mednarodnih študentov in organizacij pa je zrasel.

Efektivna komunikacija je ključ do gradnje zvestobe.

Prednosti klepeta v živo za izobraževalne institucije:

  • Pomoč študentom pri uporabi programov, registraciji in ostalih procesih
  • Nasveti v realnem času
  • Predlogi za različna predavanja
  • Povečano zaupanje med institucijo in študenti
  • Boljša vključenost študentov in staršev
  • Več prijav in sodelovanja

Prednosti klepeta v živo za nevladne organizacije:

  • Povečano sodelovanje s sponzorji
  • Drugačen generacijski pristop
  • Redna podpora sponzorjev v zameno za pozitivno izkušnjo
  • Boljše razumevanje med sponzorji in vašo organizacijo
  • Zbiranje podatkov za vašo naslednjo kampanjo zbiranja sredstev
  • Vodite vaše sponzorje skozi več stopenj njihovega odločanja. Na primer skozi proces doniranja.

Katere funkcije lahko izobraževalne in nevladne institucije uporabijo pri strategiji podpore strankam?

Shranjevanje informacij in profilov vaših sponzorjev ali študentov je zelo pomembno za vašo naslednjo kampanjo zbiranja sredstev ali vpis novih študentov.

Klepet v živo za izobraževalne in nevladne organizacije
Primer enotnega predala (kliknite za povečavo)

Vsaka seja klepeta se spremeni v vstopnico in shrani v univerzalni, deljeni predal. Vaši agenti lahko, s pomočjo vgrajenega CRM-ja, iz pogovorov zbirajo in shranjujejo podatke. Vsi podatki so na voljo vsem agentom, tako lahko vsak agent odgovori na vsako vprašanje.

Ena ključnih in večnamenskih funkcij, proaktivno vabilo h klepetu, je sporočilo, ki se prikaže na spletni strani kot prilagojeno vabilo ali predstavitev.

Galerija povabil na klepet
Primer galerije vabil na klepet (kliknite za povečavo)

S pregledom obiskovalcev spletne strani lahko ponudite svojo pomoč. Agenti lahko ustvarijo eno ali več vabil, ali pa jih onemogočijo, če so zasedeni s klepetom.

Trenutni URL obiskovalca klepeta v živo
Primer pregleda obiskovalcev strani (kliknite za povečavo)

Opcijska ampak uporabna funkcija za agente, ki bi radi bili en korak pred stranko. Med pogovorom lahko agent opazuje kaj stranka tipka in pripravi odgovor še preden stranka pošlje sporočilo.

Tipkanje v realnem času

Predpripravljeni odgovori olajšajo potek dela. Gre za uporabo shranjenih in predpripravljenih kratkih odgovorov na najbolj pogosta vprašanja.

Predpripravljeni odgovori
Primer predpripravljenega odgovora (kliknite za povečavo)

Preusmerite seje klepeta je pomembna, če mora le-ta doseči določen oddelek ali ekipo. Agenti ali administratorji klepeta lahko izbirajo med tremi opcijami za preusmeritev. Te zagotavljajo hitro in točno komunikacijo:

  • Naključna dodelitev
  • Zvonjenje vsem
  • Maksimalni izkoristek
Distribucija sej klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)

Oznake so lahko, k določenim besedam ali frazam, dodane ročno ali avtomatično. Tako je ustvarjen prilagojen potek dela za posameznega agenta.

Oznake-Funkcije-LiveAgent
Primer oznak (kliknite za povečavo)

Omogoča prenos in povratne informacije strank, kot tudi razvrščanje agentov glede na učinkovitost ali splošno zadovoljstvo s sejami klepeta.

Ocenjevanje agentov
Primer ocenjevanja agentov (kliknite za povečavo)

Študentje, predstavniki organizacije ali pa sponzorji lahko prihajajo iz kateregakoli konca sveta. Klepet v živo omogoča, da z uporabo jezikovno prilagodljivih pripomočkov, vaša organizacija resnično postane globalna.

Klepet v živo za izobraževalne in nevladne organizacije
Primer večjezičnega pripomočka za klepet (kliknite za povečavo)

Da bi strankam ponudili bolj osebno podporo, hkrati uporabite video in klepet. Video nastavite na enak način, kot klepet v živo, s postavitvijo gumba za video klepet v živo na vašo spletno stran.

Predstavitev video klepeta v brskalniku
Primer video klepeta (kliknite za povečavo)

Če želite videti naše ugodne pakete, ki ponujajo tudi druge funkcije, si oglejte našo stran s cenikom.

Kakšna so pravila in priporočila za klepet v živo?

Obstaja več vrst pogovorov, odvisno od situacije. Se je pa treba v vsakem primeru držati določenega protokola in pravil.

Vsak agent, ki dela kot posameznik ali v skupini, mora obvladati celoten spekter veščin za podporo strankam. To so: računalniška pismenost, obvladanje slovnice, hitrost tipkanja, empatija in potrpežljivost. Vse te sposobnosti so združene v popolnem agentu za klepet v živo.

Klepet v živo je hitra izmenjava informacij, zato morajo biti agenti strokovnjaki na svojem področju. Ustvarjanje in vzdrževanje baze znanja lahko služi kot odličen vir informacij za agente in za stranke, ki imajo raje samopostrežno podporo.

Stand out from your competitors with a strong
customer-centric culture

Ali lahko izobraževalne in nevladne organizacije, z zunanjo podporo, kaj pridobijo?

V zadnjem času se podjetja in organizacije vedno bolj odločajo za najemanje zunanjih sodelavcev za podporo strankam.

Glavni razlogi za to so prihranek na času, proračun in porazdelitev dela. Večina izobraževalnih in nevladnih organizacij ne zaposluje velikih ekip za podporo strankam in ne dela 24 ur na dan, zato je njihov čas za podporo omejen. Na srečo je na voljo veliko specializiranih centrov, ki se osredotočajo na podporo.

Spoznajte več o prednostih zunanje ekipe z LiveAgent računom tukaj.

Kako integrirati program za klepet v živo na vašo spletno stran? 

Integracija gumba za klepet v živo je enostavna, kot enačba 2+2=4. Ko se prijavite in dobite podatke za vpis v LiveAgent račun, enostavno skopirajte in prilepite kratko HTML kodo.

To pa še ni vse. Nobene potrebe ne bo več po nameščanju dodatne programske opreme. Če pa želite integrirati drugo programsko opremo, aplikacije ali dodatke, pa to lahko naredite s pomočjo našega integracijskega vmesnika, ali pa preko orodja Zapier.

Varnost

Zavarujte podatke svojih študentov in sponzorjev. LiveAgent varnostne funkcije bodo poskrbele, da boste mirni, ker bodo podatki na varnem.

Tukaj je nekaj varnostnih funkcij, ki jih ponujamo:

Baza znanja

Pregovor pravi “V znanju je moč”. S tem v mislih našo bazo znanja nenehno posodabljamo z novimi informacijami. Ne samo to. Naše naročnike spodbujamo, da prispevajo k skupnosti skozi naš portal za stranke.

 .

Still not convinced?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent

FAQ

Can live chat be used for internal purposes as well?

Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes, but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.

How to integrate live chat software into your website?

No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.

Is live chat a secure solution?

Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico