Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klepet v živo za mala podjetja

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Kako razširiti posel in spodbujati njegovo rast je pogosta tema pogovorov malih podjetnikov. Strategija rasti na zunaj pokaže uspešnost podjetja, strategija širitve pa je tista, ki poveča efektivnost in donosnost. Efektivnost službe za podporo strankam je ključni del širitvene strategije.

Komunikacija s strankami lahko poteka na več načinov, ki so odvisni od zunanjih in notranjih elementov. Vsi načini komunikacije pa potrebujejo operacijski sistem za pošiljanje sporočil.

Idealena in cenovno učinkovita rešitev, ki prinaša največji donos naložb kateremukoli podjetju, je programska oprema za klepet v živo.

Zakaj je temu tako?

Berite naprej

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

Klepet v živo ima desetletja dolgo zgodovino in je bil vedno mišljen kot podporno orodje. V zadnjih letih pa je pokazal svoj potencial v marketingu, prodaji in konverzijah. Sedaj je priznan kot dragocen pripomoček v vsakem modernem podjetju. Ni samo obvezen dodatek, ampak je tudi tisto, kar stranke pričakujejo od podjetja, ko gre za podporo strankam.

Kaj je torej programska oprema za klepet v živo in kako izgleda?

LiveAgent Live Chat Demo

Klepet v živo je ponavadi interaktivna ikona, navadno v obliki gumba, ki je vgrajen v spletno stran (največkrat v spodnjem desnem kotu). Namen klepeta v živo je asistenca pri vprašanjih obiskovalcev spletne strani v realnem času.

Klepet v živo za mala podjetja
Primer gumba za klepet v živo

Vse funkcije klepeta v živo so prilagodljive, vključno z gumbom. Konsistenca izgleda znamke in stila je glavni element ugleda podjetja na spletu.

Lahko izbirate med različnimi dizajni gumba v  galeriji gumbov za klepet.

Galerija gumbov za klepet
Primer galerije gumbov za klepet

njegov položaj in animacija,

Chat Button Animations | www.liveagent.com

ali pa ustvarite popolnoma nov gumb z vnosom svoje kode.

Koraki-za-ustvarjanje-gumba-za-klepet-v-LiveAgent
Primer ustvarjanja gumba za klepet

S klepetom v živo lahko komunicirate s stranko v oknu za klepet. Kadarkoli pa lahko v isti seji začnete z video klepetom in pripenjate ter pošiljate datoteke. Vse v enem vmesniku.

LiveAgent program za klepet naredi izkušnjo za stranke bolj osebno, ker je na drugi strani živa oseba, agent in ne samo bot za klepet. Z navedbo svojega imena lahko agenti stranki zagotovijo, da je na drugi strani resnična oseba.

Klepet v živo za mala podjetja
Primer klepeta v živo v malem podjetju

Po raziskavah, 54% spletnih potrošnikov, kljub naraščujoči popularnosti botov, meni, da komunikacija z botom negativno vpliva na kvaliteto njihovih življenj.

Kakšne so prednosti uporabe klepeta v živo za mala podjetja v primerjavi s podporo preko telefona ali elektronske pošte?

Skladno s širjenjem tehnologije in inovacij se je bila podpora strankam na nek način prisiljena prilagoditi razmeram. Klepet v živo je najbolj priljubljen komunikacijski kanal milenijcev, to pa ne pomeni, da ne more zadovoljiti ostalih generacij spletnih uporabnikov.

Pri uporabnikih mobilnih naprav je manj verjetno, da bodo le-ti postali vaše stranke, če vas bodo morali po brskanju po vaših straneh poklicati po telefonu ali pa vam poslati elektronsko sporočilo, če bodo potrebovali pomoč.

Nedoseganje pričakovanj strank glede boljše podpore bo vplivalo na več negativnih komentarjev in obiskov samo ene strani (bounce rate). Podpora preko telefona in elektronske pošte še vedno ostajata najbolj pogosta komunikacijska kanala, dodajanje klepeta v živo na vašo stran pa lahko še dodatno pozitivno vpliva na vaše podjetje.

Klasična kanala komunikacije, kot sta telefon in elektronska pošta, imata svoje omejitve. Zmogljivosti klepeta v živo razširijo podporo iz reaktivne v proaktivno. To omogoča odlično storitev za vaše stranke.

Povzetek prednosti za mala podjetja

  • Skrajšuje čakalni čas
  • Najmanjši trud strank
  • Zmanjšana količina prihajajočih sporočil
  • Povečana vključenost
Benefits of Live Chat and How to Use It

V nasprotju s telefonskimi klici ali elektronsko pošto, lahko agenti upravljajo z več sejami klepeta naenkrat. Da bi se izognili preobremenitvam in da bi ohranili efektivnost podpore, lahko administratorji določijo največje število aktivnih sej in največje število čakajočih v vrsti.

Pri telefonskih klicih in elektronski pošti se zahtevki pogosto dodeljujejo naključno, dodeljevanje sej klepeta pa lahko usmerja zahtevke na pravi oddelek, k pravi ekipi ali pa določenemu agentu.

Tri preddefinirane funkcije zagotavljajo, da bo vsaka stranka dobila pravilno storitev glede na njen zahtevek.

  • Naključno dodeljevanje
  • Zvonjenje vsem
  • Maksimalni izkoristek

Katere so ostale funkcije klepeta v živo, ki jih lahko mala podjetja izkoristijo pri svoji strategiji podpore strankam?

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

Zahvaljujoč našemu hibridnemu vstopničnemu sistemu, se vsaka seja klepeta ali sporočilo shrani kot vstopnica v univerzalnem, skupnem predalu. Preko vgrajenega CRM-ja lahko agenti dostopajo do zgodovine in ne zapravljajo časa s pregledom zapiskov ali elektronskih sporočil. Vse potrebne informacije so organizirane, pripravljene in vedno na voljo.

Ena ključnih in večnamenskih funkcij je proaktivno vabilo h klepetu, ki se na spletni strani pojavi kot pop-up sporočilo. S pomočjo pregleda trenutnih obiskovalcev spletne strani lahko določeni osebi ponudite pomoč. Agenti lahko ustvarijo eno ali več povabil in jih tudi ugasnejo, ko so zasedeni z ostalimi sejami.

Klepet v živo za mala podjetja
Primer proaktivnega vabila h klepetu

Za bolj oseben stik s stranko lahko hkrati uporabljate video in klepet. To možnost nastavite s postavitvijo gumba za video in klepet na določene dele vaše spletne strani.

Brskalnik za video klepet v realnem času
Primer video klepeta

Strategija rasti ne bo prinesla rezultatov brez seznama potencialnih strank. Z implementacijo kontaktnega obrazca lahko zbirate kontaktne podatke, kot so ime, elektronska pošta in telefonska številka. V galeriji lahko najdete kar nekaj dizajnov.

Klepet v živo za mala podjetja
Primer kontaktnega obrazca

Agenti lahko prilagodijo potek dela z ročnim vnašanjem oznak določenih besed in izrazov, ali pa pustijo, da to avtomatično naredi sistem pri vsakem prejetem sporočilu.

Oznake-Funkcije-LiveAgent
Primer oznak

Omogoča vnos povratnih informacij strank in ocenjevanje agentov ter splošnega zadovoljstva s sejo klepeta.

Klepet v živo za mala podjetja
Primer okna za ocenjevanje agentov

ali pa opcija za deljenje kopije klepeta

Klepet v živo za mala podjetja
Primer ankete po klepetu

Kakšna so navodila za agente, ko vodijo klepet v živo?

Agenti, ki vodijo seje klepeta, morajo imeti določene lastnosti in znanja ter se držati ustaljenih praks ter pravil klepeta.

Etiquette in Live Customer Support

To se lahko doseže z izobraževanjem, agenti sami pa lahko izkoristijo določene funkcije klepeta v živo in z njihovo pomočjo strankam ponudijo izjemno storitev.

Za pripravo na klepet, lahko agent vidi informacije o obiskovalcih strani, kot so IP naslov, država, ogledane strani in čas, porabljen za ogled le-teh. Za še bolj proaktiven pristop lahko vaši agenti kombinirajo te funkcije s proaktivnim vabilom h klepetu in vnaprej pripravijo predloge za klepet.

Funkcija pregleda obiskovalcev spletne strani - LiveAgent

Glede na rezultate pregleda obiskovalcev, vam klepet v živo omogoča pošiljanje personaliziranih pozdravov v jeziku stranke. Vse to s pomočjo jezikovno prilagodljivih pripomočkov.

Med klepetom lahko agent opazuje, kaj stranka tipka. Tako lahko pripravi odgovor še preden stranka odpošlje vprašanje. Ta funkcija je opcijska ampak nujna za vsakega agenta, ki želi biti korak pred stranko.

Klepet v realnem času
Primer pregleda tipkanja v realnem času

Predpripravljeni odgovori pohitrijo odzivni čas. To so odgovori na najbolj pogosta vprašanja. Lahko se jih prilagaja in uporablja na različnih oddelkih. Tako se ohranja konsistenca odgovorov v celotnem podjetju.

Predpripravljena sporočila
Primer predpripravljenih sporočil

Čeprav je klepet namenjen za zunanjo komunikacijo, lahko agenti izkoristijo njegove prednosti tudi z interno rabo. Notranji klepet utrjuje timski duh in vključenost vseh oddelkov.

Interni klepet
Primer internega klepeta

Za pregled dela službe za podporo strankam, klepet v živo ponuja ustvarjanje poročil.

Glede na poročila, lahko nagradite svojo ekipo oziroma posamezne agente in njihove sposobnosti s funkcijo gamifikacije.

Kako integrirati program za klepet v živo na vašo spletno stran? 

Veliko podjetij se ne loti integracije klepeta v živo zaradi prepričanja, da je postopek težak. Resnica je ravno nasprotna. Za integracijo klepeta v živo na vašo stran ne potrebujete programerskega znanja.

Integracija klepeta v živo na vašo spletno stran je hitra in enostavna. Ko dobite podatke za vpis v LiveAgent račun, enostavno kopirate in prilepite HTML kodo.

To je vse—nobene potrebe po nameščanju dodatne programske opreme. Če pa želite integrirati tudi druge aplikacije ali WordPress dodatke, da bi izboljšali izkušnjo vaših strank, lahko to storite z integracijo preko naše platforme ali preko orodja Zapier.

Kako varen je klepet v živo?

Zaščita podatkov in spletna varnost podjetja in strank je prioriteta številka ena vsakega podjetja, ki želi izgledati kredibilno, zaupanja vredno in ki si želi zvestih strank. Kombinacija varnostnih ukrepov LiveAgent predstavlja varnost za vas in vaše stranke.

Tukaj je nekaj varnostnih funkcij, ki jih ponuja LiveAgent:

Viri znanja

Če bi želeli izvedeti več o programski opremi za klepet v živo, obiščite stran naše akademije. Za dodatne informacije pa lahko pogledate tudi na naš portal za podporo strankam.

Give it a go

Klepet v živo kot del večkanalnega sistema za podporo strankam

Klepet v živo ni edino orodje, ki je nujno za vsako, na stranke osredotočeno in profitabilno podjetje. Privlačiti stranke po več komunikacijskih kanalih je ključ do uspeha, dobička in je vaša prednost pred konkurenco.

Klepet v živo je samo en del kompleksnega sistema za podporo strankam, ki vključuje vstopnice, klicni center, družbena omrežja in še veliko več.

Popolna rešitev za podporo strankam in njene lastnosti podpirajo vašo podporno službo, da doseže večjo produktivnost in fantastične rezultate.

LiveAgent Product Tour
Choose from our pricing plans
and start living your
entrepreneurial dream today.

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers

What are the benefits of using live chat for Enterprise businesses over the phone or email support?

In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement

What other features of live chat can Enterprise businesses utilize in their customer support strategy?

Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are:<br /> Universal inbox<br /> Proactive chat invitation<br /> Video chat<br /> Contact form<br /> Tags<br /> The post-chat survey

What are the guidelines for agents operating live chat?

Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance

How to integrate live chat software into your website?

After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.

How secure is live chat?

LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers:<br /> BAN IPs<br /> 2-step verification<br /> HTTPS Encryption<br /> Multiple Data Centers<br /> GDPR<br /> API security

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico