Odlična izbira za poslovanje vlad

Popolnoma nastavljiv& prilagodljiv vašim potrebam.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljšajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke s hitrim odzivom.

16×

Povečajte vrednost kupca

Prodajte več tako, da stranke ostanejo zveste vaši blagovni znamki.

Business background

Programska oprema za državne službe

Pridružite se stotinam vladnih organizacij s pomočjo LiveAgent, najbolj pregledane in najbolje ocenjene programske opreme za mala in srednja podjetja leta 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Simple and efficient customer service

Naj bo sistem preprost in učinkovit

Javne ustanove se vsak dan ukvarjajo z vprašanji državljanov. Vodenje reda v zahtevah med desetinami oddelkov je lahko precej težko. Izkoristite moč LiveAgent in rešite njihove zahteve hitreje kot kdaj koli prej. Digitalno gospodarstvo in javne institucije imajo v današnjem svetu ključno vlogo. Poleg tega pomagate državljanom, ker jim lahko hitreje pomagate
Izvedite več

Organizirajte vse svoje oddelke

Vladne institucije pogosto upravljajo tako, da odgovarjajo na e-mail sporočila, kar onemogoča učinkovito izmenjavo komunikacije med zaposlenimi v več skupinah. Implementirajte LiveAgent, tako da bodo vse vaše zahteve ločene po oddelkih, vse nove zahteve pa bodo dodane v eno e-mail nit, ne da bi preobremenili vašega e-mail račune.
Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Preprečite zmedo

Priznajmo – nikomur ni všeč izpolnjevanje dokumentov o davčnih napovedih. Dolga so in davkoplačevalci lahko imajo veliko vprašanj. Uvajanje baze znanja s pogostimi vprašanji in ustrezno vsebino, povezano s klepetom v živo v realnem času, je močna kombinacija.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve pomoči pri migraciji iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako bo vaša vladna institucija imela koristi od uvajanja LiveAgent?

Rešite več zahtevkov

Zagotovite bliskovito hiter odziv na klepet v živo, zahvaljujoč vpogledom v CRM, internim bazam znanja in integracijam tretjih oseb.

Učite se iz podatkov

Z analitiko lahko spremljate svojo uspešnost, prepoznavate ponavljajoče se težave in ustvarjate vpoglede in načrte za izboljšave, ki jih je mogoče uporabiti.

Integracija in sinhronizacija

Z vgradnjo orodij, ki jih dnevno uporabljate, zmanjšajte čas vnosa podatkov za 30% v našo programsko opremo za pomoč.
Ultimate omni-channel help desk software experience

Učinkovita storitev za stranke

LiveAgent se popolnoma prilega rešitvi službe za pomoč vaši vladni instituciji. Če želite zagotoviti hitro, natančno in učinkovito storitev za stranke, je nujna uporaba večkanalne programske opreme. LiveAgent naj vso dohodno komunikacijo pretvori v boljše upravljanje in avtomatizacijo zahtevkov.

Najvišji varnostni standardi

LiveAgent ponuja najsodobnejše varnostne standarde z najnovejšo skladnostjo. Vaša zasebna komunikacija je varna in šifrirana, znotraj EU ali ZDA glede na vaše želje. LiveAgent je v celoti skladen z GDPR.
Izvedite več
State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizacija in poročanje

Avtomatizirajte z LiveAgent ponavljajoča se opravila z napredno avtomatizacijo in pravili, ki jih sprožijo akcije. Sistem preusmeri zahtevke do prave osebe ali oddelka. Dodajte opombe, oznake ali parametre po meri, da zberete dodatne podatke in zagotovite natančnejša poročila.

Transparentne in dostopne cene

Pridobite našo strokovno rešitev za pomoč uporabnikom po fiksni mesečni ceni, brez skritih stroškov ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij. Kaj čakaš? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
xt="The best fit for smaller agencies and entrepreneurs" price="$15/mo" second_image-link="https://www.liveagent.com/app/uploads/2021/05/pricing-icon-ticketchat.svg" second_title="Ticket+Chat" second_text="For SMBs, professional marketers and large agencies" second_price="$29/mo" ]

Prihranite več z LiveAgentom

Odkrijte, kako prihranite več financ z našim kalkulatorjem cen in izberite pravi sistem za pomoč uporabnikom za svojo ekipo za podporo strankam.

Povezani članki zVlada
Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

Email obvestila

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

WebSupport

Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

Si morate vzeti odmor? Preprosto pritisnite gumb za pavzo in nehajte prejemati nove zahtevke, klepete in klice, ko niste v službi za pomoč uporabnikom.

Pavza

LiveAgent je rešitev za podporo strankam v različnih panogah industrije, ki se prilagaja potrebam strank. Ponuja funkcije, kot so časovna pravila, samodejni povratni klic in avtomatizirana distribucija zahtevkov, kar lahko pomaga pri izboljšanju zadovoljstva strank, produktivnosti zaposlenih in prihranku denarja. Za vzpostavitev avtomatizacije podpore potrebujete učinkovito in uspešno orodje, kot je LiveAgent. Začnite z brezplačno preskusno različico.

LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po različnih filtrih.

Poročilo SLA dnevnik

SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.

Priložite datoteke svojim člankom v bazi znanja. Preizkusite funkcijo LiveAgent - Priloge v člankih. Več o tem preberite v članku zdaj.

Priloge v člankih

LiveAgent je programska oprema, ki omogoča pomoč strankam v e-trgovini in storitvah preko klepetov v živo. Sodelavci in stranke so zadovoljni z uporabo LiveAgent, saj ima mnoge funkcije, ki pomagajo pri obdelavi zahtevkov, kar omogoča hitrejše in učinkovitejše delo. LiveAgent ponuja tudi podporo za klepet in programsko opremo za bazo znanja in samopostrežno podporo strankam. Začnete lahko z 14-dnevnim brezplačnim preskusom in uporabljate brezplačno e-pošto ali e-pošto podjetja. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent namesto elektronskega nabiralnika, kar je izboljšalo organizacijo in odzivnost ter prispevalo k povečanju prodaje.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x