LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.
LiveAgent je rešitev za podporo strankam v različnih panogah industrije, ki se prilagaja potrebam strank. Ponuja funkcije, kot so časovna pravila, samodejni povratni klic in avtomatizirana distribucija zahtevkov, kar lahko pomaga pri izboljšanju zadovoljstva strank, produktivnosti zaposlenih in prihranku denarja. Za vzpostavitev avtomatizacije podpore potrebujete učinkovito in uspešno orodje, kot je LiveAgent. Začnite z brezplačno preskusno različico.
SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.
LiveAgent je programska oprema, ki omogoča pomoč strankam v e-trgovini in storitvah preko klepetov v živo. Sodelavci in stranke so zadovoljni z uporabo LiveAgent, saj ima mnoge funkcije, ki pomagajo pri obdelavi zahtevkov, kar omogoča hitrejše in učinkovitejše delo. LiveAgent ponuja tudi podporo za klepet in programsko opremo za bazo znanja in samopostrežno podporo strankam. Začnete lahko z 14-dnevnim brezplačnim preskusom in uporabljate brezplačno e-pošto ali e-pošto podjetja. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent namesto elektronskega nabiralnika, kar je izboljšalo organizacijo in odzivnost ter prispevalo k povečanju prodaje.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.