Popoln za majhna podjetja

Popolnoma raztegljiv in prilagodljiv za vaše potrebe.

  • ✓ Ni vzpostavitvenih stroškov    
  • ✓ Podpora za stranke 24/7    
  • ✓ Ni potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ustvari več prihodkov

Ustvari nepozabno uporabniško izkušnjo za stranke, kar poveča prihodke.

97%

Izboljša zadovoljstvo

Zadovolji vaše stranke s svetlobno hitrimi odzivi.

16×

Poveča vrednost pri kupcih customer value

Poveča prodajo s povečano lojalnostjo strank vaši blagovni znamki.

Business background

Program za pomoč strankam za majhna podjetja

Razširite svoje podjetje z boljšo službo za pomoč strankam. Izboljšajte ga z LiveAgent, najbolje ocenjeno programsko opremo za pomoč malim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • Program za pomoč strankam za majhna podjetja - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Program za pomoč strankam za majhna podjetja - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Program za pomoč strankam za majhna podjetja - P - 102188 - LiveAgent

Odkrijte program za pomoč strankam za majhna podjetja

Woman holding a smartphone in hand

Postanite dostopni in razpoložljivi

Ne glede na to, kako velik ali majhen je vaš start-up, bodo stranke, potencialni vlagatelji ali partnerji iz iste panoge stopili v stik z vami bodisi prek običajne pošte, klicnega centra ali zelo priročnega spletnega klepeta v živoIzkoristite moč klepeta v živo in univerzalnega nabiralnika in vsako priložnost obrnite v zaupanja vredno izkušnjo. Vsako sporočilo šteje in naredi razliko.

Optimizirajte tok dnevnih nalog

Startupi in SMB običajno tvorijo največji del nacionalnega gospodarstva in imajo največji delež BDP. Razlikujejo se po sferi, obliki ali velikosti. Skupno pa jim je, da želijo imeti zveste in zadovoljne stranke. Vpeljava multikanalnega programa za pomoč strankam za mala podjetja lahko pomembno vplivajo na vsakodnevne naloge. Izkoristite potencial zmogljivih funkcij avtomatizacije, kot so pravila, časovna pravila, avtomatizirana distribucija klicev in še veliko več. Prihranjeni čas vložite v pomembnejše dele svojega podjetja.
Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Pomagajte vašim bodočim kolegom

Prosilci za zaposlitev včasih niso prepričani o svoji odločitvi za delovno mesto. Objavljanje prostega delovnega mesta na spletu s podrobnim opisom včasih preprosto ni dovolj, saj se lahko pojavijo številna druga vprašanja. Nudite nemoteno in takojšnjo pomoč svojim bodočim kolegom s klepetom v živo v realnem času in jim pomagajte, da naredijo pravi korak!

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo vodeno storitev migracije iz večine najbolj priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Kako bo vaš startup & SMB izkoristil prednosti implementacije LiveAgent?

Kako bo vaš startup & SMB izkoristil prednosti implementacije LiveAgent?

24/7 podpora strankam

Omogočite 24/7/365 podporo z ustvarjanjem samopostrežnih vozlišč, napolnjenih z ustreznimi informacijami in odgovori na pogosta vprašanja.
24/7 podpora strankam

Dosežite visok ROI

Pretvorite kakovostne potencialne stranke v stranke, ki kupujejo in ustvarite več kot 500% sredstev, ki jih vložite.
Dosežite visok ROI

Spodbujajte lojalnost

Negujte vseživljenjsko zvestobo blagovni znamki z zagotavljanjem prilagojene prodaje, vključevanja in podpornih izkušenj.
Customer providing review for service on mobile phone

Povečano zadovoljstvo strank

Kako lahko vaš SMB podjetje ali Startup hkrati poveča učinkovitost, zniža stroške in izboljša zadovoljstvo strank? Uporabite izvirni večkanalni pristop LiveAgent, zagotovite odlične storitve za stranke po vseh glavnih komunikacijskih kanalih in svoje agente opremite z najsodobnejšimi funkcijami.

Plačajte manj za več funkcij

Obstaja veliko opcij, v katere lahko startupi in mala in srednje velika podjetja vlagajo svoj čas in denar. Ti stroški se pogosto zelo hitro kopičijo. Tukaj, v LiveAgent verjamemo, da bi morali imeti možnost izbrati samo funkcije ki najbolj ustrezajo vašemu poslovanju in da morate vedno imeti možnosti in ne omejitev.
Do more customer support for less money
Woman ordering food

Ustvarite več poslov v realnem času

Pozabite na integracijo klepeta v živo s strani tretjih ponudnikov s svojo službo za pomoč LiveAgent. Klepet v živo je integralni del LiveAgent z napredno avtomatizacijo, obrazci pred klepetom, priponkami, anketami o zadovoljstvu in popolno prilagoditvijo.

Najbolj dostopna cena

Pridobite našo strokovno rešitev za pomoč uporabnikom po fiksni mesečni ceni, brez skritih stroškov ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij. Kaj čakaš? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!

$15 mesec

Zahtevek

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • Neomejeno število e-poštnih naslovov
  • Napredno poročanje
  • Portal za stranke + forum
$29 mesec

Ticket+chat

  • Vse v Zahtevek, plus:
  • Neomejeni gumbi za klepet
  • Upravljanje povratnih informacij
  • Obiskovalci spremljajo v realnem času
$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 telefonska številka
  • 1 e-poštni naslov

Prihranite več z LiveAgentom

Odkrijte, kako prihranite več financ z našim kalkulatorjem cen in izberite pravi sistem za pomoč uporabnikom za svojo ekipo za podporo strankam.

Bili boste v dobrih rokah!​

Ali veste, kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili … LiveAgent!
Preizkusite zdaj brezplačno Ni zahtevana kreditna kartica

Pogosta vprašanja

Zakaj majhna podjetja potrebujejo službo za pomoč?

Programska oprema za pomoč malim podjetjem lahko močno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. Danes naredi zagotavljanje učinkovite in nemotene izkušnje strank veliko razliko. Pogosto jih bolj cenijo, kot konkurenčne cene ali celo kakovost izdelka.

Kaj lahko LiveAgent ponudi majhnim podjetjem?

LiveAgent majhnim podjetjem ponuja dve varianti. Prva je brezplačen račun. Čeprav ima določene omejitve, je lahko v veliko pomoč startupom ali malim podjetjem. Če pa ste pripravljeni vlagati v službo za podporo, ki je boljša, bi bila najboljša možnost naročnina na zahtevke. Je cenovno ugoden in učinkovit način, da takoj zagotovite zvezdniško storitev za stranke!

V čem je program za pomoč strankam za majhna podjetja drugačen?

V LiveAgent je razlika predvsem v razpoložljivih funkcijah. Naša naročnina na zahtevke, ki je običajno tista, za katero se mala podjetja odločijo, ima neomejeno zgodovino zahtevkov, e-poštnih naslovov, portal za stranke in forum. Vendar ima določene omejitve pri prilagajanju in na drugih področjih. Če si želite ogledati seznam funkcij službe za pomoč za vsako naročnino, si oglejte naše cene.

Kako izbrati programsko opremo za pomoč uporabnikom za vaše malo podjetje?

Prvi korak je ugotoviti, kakšne so vaše storitve za stranke in poslovne potrebe. Ko sestavite seznam, lahko začnete raziskovati možnosti. Najboljši način je, da preverite ocene strank in ocene uglednih podjetij, kot sta G2 ali Capterra. Naslednji korak je primerjava lastnosti, uporabnosti in seveda cen. To vam bo pomagalo zožiti seznam. In nenazadnje, preden izberete naročnino, preizkusite programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Naj vaši agenti za pomoč strankam preizkusijo uporabnost in funkcionalnosti ter izberejo tisto opremo, ki je za vaše podjetje najboljša. Naša prednostna naloga v LiveAgent je zadovoljiti naše stranke. Tako zagotavljamo tudi 14-dnevno brezplačno preskusno različico za vse naše naročnine.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico