Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klepet v živo za zagonska in majhna podjetja

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Danes od podjetij vseh velikosti pričakujemo zadovoljevanje zahtev njihovih strank in to v nekaterih primerih celo prej, preden stranka sploh pomisli na zahtevo.

Dolgo čakanje, bodisi v vrsti tradicionalne trgovine ali na dostavo paketa in pomanjkanje takojšnje podpore, je pogosta neprijetnost za veliko strank in sproža veliko pritožb. 

Če imate zagonsko ali majhno podjetje, je vaš poslovni načrt zelo verjetno osredotočen na najboljše izkušnje strank in pridobivanje konkurenčne prednosti v vaši tržni niši.

Pomembnost zagotavljanja odlične spletne storitve za stranke ni več zgolj interesna veja podjetja, temveč primarna motivacija za uspeh.

Ključ za doseganje visokega zadovoljstva strank je učinkovita komunikacija, za katero je klepet v živo idealna digitalna rešitev. 

Programska oprema za klepet v živo je lahko več kot zgolj orodje za klepet. 

Si želite izvedeti več? 

Pa se poglobimo v to. 

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

Za podjetje katerekoli velikosti je spletna stran predstavitev blagovne znamke na spletu. Konec koncev je to mesto, kamor se odpravi večina strank, kadar naletijo na produkte in storitve podjetja — zato je orodje, s katerim se lahko kupci udobno povežejo s predstavniki storitev, zelo pomembna pridobitev. 

Klepet v živo prestavlja komunikacijo iz napornega procesa dvigovanja telefona ali pisanja email sporočil na platformo za takojšnje sporočanje. To od stranke zahteva kar najmanj truda, da pride do odgovorov na svoja vprašanja zgolj s klikom na gumb.

Kako in kje se majhen gumb za klepet pojavi na spletni strani, je prepuščeno želji uporabnika. Splošno je vključen na straneh, kjer se generira največ prometa. Stran za plačilo je odlična možnost, saj je tam pogostost obiska zelo velika.

Oblikovalske možnosti za gumb so res raznolike – od animacije do različnega tipa in stila. Vse vnaprej oblikovane predloge so na voljo osebnemu prilagajanju v galeriji. Če ne morete najti stila, ki vam odgovarja, lahko ustvarite prilagoditev z nalaganjem slik ali pisanjem lastne HTML kode.

Nekatera podjetja v svoji komunikaciji zavračajo človeški element na svojih komunikacijskih platformah zaradi lažje avtomatizacije. Čeprav klepet v živo podpira avtomatizacijo v vseh pogledih, ste lahko vendarle prepričani, da je na drugi strani živ agent. Ali ni to nekaj, kar naredi izkušnjo veliko bolj osebno?

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Na tej točki verjetno razmišljate nekako takole: “Vse lepo in prav, toda zakaj ga potrebujem jaz?”. 

Nadaljujte torej z branjem in izvedeli boste. 

Katere prednosti prinaša klepet v živo v primerjavi s telefonom ali email sporočilom? 

Priročnost in enostavna uporaba sta dve komponenti, ki se skladata z idejami strank glede zanesljivosti podjetja.

Ni veliko strank, ki bi jih zanimal nakup izdelka ali storitve, če njihovo nakupovalno izkušnjo zmoti slaba izkušnja. Da niti ne omenjamo možnosti negativnih povratnih informacij, ki lahko ogrozijo dober glas podjetja.  

Telefonska in email podpora nista zastarela komunikacijska kanala. Prav nasprotno. Vendar pa številke kažejo, da ima 79% strank raje klepet z agentom v primerjavi z drugimi kanali, predvsem zaradi takojšnjega odgovora.

Strateško planiranje proračuna je ključno za vsako podjetje, ki pa se za zagonska in mala podjetja podvoji. Implementacija klepeta v živo v storitve za vaše stranke predstavlja enega od najboljših ROI, saj je znatno cenejša in se odlikuje v nižjih stroških.

Tudi z majhnim proračunom lahko dobite omejeno, toda še vedno visoko učinkovito orodje za klepet brezplačno. Vaš operater za stranke bo lahko koordiniral konverzacijo na več kanalih v realnem času in bo prihranil dragocen čas in sredstva podjetju. To vam bo omogočilo preklopiti fokus na optimizacijo in izdelavo vzdržne prodajne in marketinške strategije.

Kaj lahko zagonska in majhna podjetja pridobijo z uporabo klepeta v živo?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Podjetje, ki postavlja kupce na prvo mesto je podjetje, ki prepoznava, kako dragocene so stranke.

Marketing odnosov prepoznava, da je izgradnja dolgotrajnih povezav s strankami cenejša in generira večje dobičke. Vendar pa je za podjetja, ki so šele začela poslovati, še bolj kritičen faktor pritegniti in pretvoriti potencialne stranke v stranke, ki kupujejo.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Čeprav pogosto enačimo zagonska in majhna podjetja, njihovi cilji niso enaki. 

Klepet v živo lahko uporabimo v treh različnih fazah potovanja stranke, okrepi pa podporno ekipo tako zagonskih, kot tudi majhnih podjetij in skrbi za njihove specifične cilje:

  • Servisna podpora
  • Prodaja in zvestoba
  • Marketing in promocija

Kot del kompleksne programske opreme za pomoč strankam, klepet v živo prinaša znatne prednosti skozi svoje uporabniku prijazne funkcije.

Univerzalni nabiralnik: Primarni cilj podpore strankam je poskrbeti za pozitivno izkušnjo stranke med storitvijo, pri vsaki interakciji med stranko in blagovno znamko.

Klepet v živo za zagonska in majhna podjetja
Primer a univerzalnega nabiralnika (kliknite za povečavo)

Univerzalni nabiralnik je funkcija, ki agentu omogoča ogled in odgovarjanje na konverzacije, ki prispejo po kateremkoli kanalu. Vgrajen CRM beleži in shranjuje vse podatke o strankah za izboljšano organizacijo, zmogljivosti pa so lahko še povečane z integracijo dodatnega CRM programa.

Proaktivna povabila h klepetu: Ne glede na to, ali se uporablja samostojno, ali pa v kombinaciji z drugimi funkcijami, lahko ustvari izjemen ROI. Ko obiskovalec pride na vašo spletno stran, lahko vzpostavite časovno pravilo s pojavnim oknom za povabilo ali ga postavite na specifično stran. Podobno je hoji po trgovini, v kateri si dobrodošel s strani nasmejanih zaposlenih, ki so vedno pripravljeni pomagati.

Ustvarite lahko celo več povabil na klepet in z njimi ciljate na različne tipe strank.

Galerija povabil na klepet
Primer povabil na klepet v galeriji (kliknite za povečavo)

Če vodite mednarodno podjetje, lahko orodje prilagodite, da je prikazano v katerem koli jeziku. Kot v primeru gumba za klepet, je tudi tu prilagodljiva oblika, sporočilo in stil proaktivnega povabila na klepet in vse predloge lahko najdete v galeriji.

Ogled tipkanja v realnem času: Proaktivnost s strani agenta je tisto, kar stranke zelo cenijo. Med sejo klepeta lahko agent vidi, kaj stranka tipka v okno za klepet v realnem času in se pripravi za reševanje kakršne koli zahteve, še preden stranka klikne na gumb.

Tipkanje v realnem času

Distribucija klepeta: Učinkovitost vašega agenta lahko izboljšate in zagotovite, da je pravi agent na klepetu z izbrano stranko. Izbirate med tremi predifiniranimi usmerjanji  – naključno dodeljevanje, zvonjenje vsem in najboljši izkoristek. Če delovna obremenitev postane prevelika, lahko nastavite omejitev najdaljše čakalne vrste in omogočite vašim agentom nekaj več prostora za dihanje.

Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)

Predklepet in obrazec brez povezave: Kot zagonsko ali majhno podjetje imate za enega od glavnih ciljev zgraditi spisek kontaktov strank in generirati več prometa.

Aktivirate lahko funkcijo obrazec pred klepetom v nastavitvah in samodejno boste od strank zahtevali kontaktne podatke pred začetkom klepeta.

Obrazec brez povezave zagotavlja, da bo stranka dosegla vašo ekipo tudi izven poslovnih ur in bo omogočal podporo 24/7.

Anketa po klepetu: Mnenja in povratne informacije obiskovalcev so ključna za zagonska in majhna podjetja, saj pomagajo graditi blagovno znamko in omogočajo možnost pregleda taktik in strategij. Vašim kupcem omogoča dajanje povratnih informacij za sejo klepeta, oceno produktov in učinkovitost agenta.

Razvrstitev agentov
Primer razvrstitve agentov (kliknite za povečavo)

Pozitivne ocene strank se lahko objavijo na spletni strani kot pričevanje uporabnikov za povečanje referenc. Alternativno so zbrani podatki lahko uporabljeni v poglavju s pogostimi vprašanji ali na blogu. Lahko tudi razkrijejo še neodkrit navigacijski problem, ki vam pomaga optimizirati spletno stran. To funkcijo lahko uporabite tudi za izgradnjo lojalnosti in zaupanja.

Če stranka tako zahteva, lahko pošljete transkript klepeta in ste tako še bolj transparentni.

Pregled klepeta: Klepet vam omogoča opazovati in zbirati podatke o lokaciji obiskovalcev, URL ali času, ki so ga porabili na vaši spletni strani, kar lahko potem uporabite v marketinški strategiji.

Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepetov (kliknite za povečavo)

Vgrajeno sledenje klepetu: Če želite videti dokaz za vaša prizadevanja pri privabljanju novih strank, sledite konverzijam iz klepeta v živo z orodjem Google Analytics.

Vgrajeno sledenje klepetu
Primer vgrajenega sledenja klepetu (kliknite za povečavo)

Če želite izvedeti več, greste lahko bodisi na stran funkcije klepeta v živo ali raziščete naš portal za podporo.

Kako lahko operaterji klepeta v živo izvajajo seje v živo bolj učinkovito? 

Agenti se morajo fokusirati na to, kako obvladati različne točke konverzacije in slediti pravilom spletne etike.

  • Začetek klepeta
  • Dajanje na čakanje
  • Prenos klepeta
  • Obravnavanje pritožb
  • Zaključek klepeta

Spletna komunikacija omogoča popolno fleksibilnost in kreativnost. To je še posebno očitno, kadar imamo posnete odzive in predefinirane odgovore.

Ti kratki teksti so del večje skripte, vendar pa so lahko oblikovani za vsako situacijo in konverzacijo. To zmanjšuje potrebo po tipkanju in ročnemu odzivanju, še posebno ob pogosto zastavljenih vprašanjih. 

Posneta sporočila
Primer posnetega sporočila (kliknite za povečavo)

Agenti lahko razvijejo več odzivov, ki jih lahko shranijo, delijo in uporabijo kot predloge med več oddelki. Ne glede na to, s katerim oddelkom ali članom skupine se stranka pogovarja, bo vedno uporabljen pravi ton in jezik.

Lahko klepet v živo uporabljate tudi za interne namene? 

Nekonvencionalna pot uporabe klepeta v živo je namenjena izobraževanju. Program za klepet je v osnovi uporabljen za komunikacijo z zunanjimi strankami, lahko pa ga uporabljamo kot komunikacijsko orodje za interno osebje – zaposlene. 

Iskanje novih zaposlenih je lahko težka naloga. Velja pa tudi obratno. Potencialni kandidati bodo imeli vprašanja, ki jih opis delovnega mesta ne pokriva. Lastniki podjetij in ekipe za zaposlovanje lahko uporabijo klepet v živo za olajšanje procesa zaposlovanja. 

Klepet v živo je odlično orodje v komunikaciji med več oddelki in za povezovanje. Zato je lahko ključnega pomena pri usposabljanju zaposlenih. Vsak oddelek ima lahko eno ali več skupin za interni klepet, kar omogoča hitro podporo osebam ali skupinam.

Interni klepet
Primer internega klepeta (kliknite za povečavo)

Kako integrirati program za klepet v živo na vašo spletno stran? 

Ko se prijavite in dobite dostop do vašega računa, je integracija pripomočka za klepet v živo urejena enostavno s kopiranjem in lepljenjem kratke HTML kode — ni potrebe po prenosu dodatnega programa. Če želite  integrirati program tretjih oseb ali aplikacijo,  je to popolnoma podprto.

Je klepet v živo varna rešitev? 

Prejemanje različnih poizvedb s strani različnih platform lahko predstavlja znatno varnostno grožnjo v vsakem trenutku. Vsi, ki želijo vzpostaviti močno spletno prisotnost, morajo povzeti vse potrebne korake, da zaščitijo sebe in svoje stranke.

To je dober razlog, da preverite stran zaščitne funkcije in se naučite več z branjem LiveAgent varnostna politika zasebnosti.

Še vedno niste prepričani, če je klepet v živo pravo orodje za vaše podjetje? 

Začnite brezplačen 14-dnevni preizkus, brez zahtevane kreditne kartice in se pridružite 35.000 podjetjem, ki že uporabljajo LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Če si želite ogledati vse dostopne pakete, ki ponujajo dodatne funkcije, pojdite na našo stran s cenikom.

Baza znanja

Če želite izvedeti več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

Can live chat be used for internal purposes as well?

Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes, but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.

How to integrate live chat software into your website?

No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.

Is live chat a secure solution?

Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico