Brezplačen preizkus

Klepet v živo za ustanovljena podjetja in mala podjetja

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Danes od podjetij vseh velikosti pričakujemo zadovoljevanje zahtev njihovih strank in to v nekaterih primerih celo prej, preden stranka sploh pomisli na zahtevo.

Dolgo čakanje, bodisi v vrsti tradicionalne trgovine ali na dostavo paketa in pomanjkanje takojšnje podpore, je pogosta neprijetnost za veliko strank in sproža veliko pritožb. 

Če imate zagonsko ali majhno podjetje, je vaš poslovni načrt zelo verjetno osredotočen na najboljše izkušnje strank in pridobivanje konkurenčne prednosti v vaši tržni niši.

Pomen zagotavljanja odlične spletne storitve za stranke ni več plod zanimanja podjetja, temveč glavna motivacija za uspeh.

Ključ za doseganje visokega zadovoljstva strank je učinkovita komunikacija, za katero je klepet v živo idealna digitalna rešitev. 

Programska oprema za klepet v živo je lahko več kot zgolj orodje za klepet. 

Si želite izvedeti več? 

Pa se poglobimo v to. 

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

Za podjetje katerekoli velikosti je spletna stran predstavitev blagovne znamke na spletu. Konec koncev je to mesto, kamor se odpravi večina strank, kadar naletijo na produkte in storitve podjetja — zato je orodje, s katerim se lahko kupci udobno povežejo s predstavniki storitev, zelo pomembna pridobitev. 

Klepet v živo spremeni komunikacijo iz utrujajočega postopka dvigovanja telefona ali pisanja e-pošte v platformo za takojšnje sporočanje. Zato se od strank zahteva najmanj truda, da dobijo odgovore na svoja vprašanja s samo enim klikom gumba.

Kako in kje se majhen gumb za klepet prikaže na spletnem mestu, je odvisno od uporabnikovih preferenc. Na splošno je vgrajen na straneh, ki ustvarjajo največ prometa. Stran za nakup je odlična možnost, saj se tam pogosto pojavlja stopnja obiskov ene strani.

Možnosti oblikovanja gumba so obsežne – od animacije do vrste in sloga. Vse vnaprej oblikovane predloge so na voljo za prilagojeno prilagajanje v galeriji. Če ne najdete sloga, ki vam ustreza, lahko ustvarite slog po meri tako, da naložite sliko ali pisanje kode HTML.

Nekatera podjetja opustijo človeški element svojih komunikacijskih platform zaradi avtomatizacija. In čeprav klepet v živo podpira več vrst avtomatizacije, bodite prepričani, da je na tej drugi liniji dejanski človeški agent. In ali ni zaradi tega celotna izkušnja bolj osebna?

Na tej točki verjetno razmišljate nekako takole: “Vse lepo in prav, toda zakaj ga potrebujem jaz?”. 

Nadaljujte torej z branjem in izvedeli boste. 

Katere prednosti prinaša klepet v živo v primerjavi s telefonom ali email sporočilom? 

Priročnost in enostavna uporaba sta dve komponenti, ki se skladata z idejami strank glede zanesljivosti podjetja.

Ni veliko strank, ki bi jih zanimal nakup izdelka ali storitve, če njihovo nakupovalno izkušnjo zmoti slaba izkušnja. Da niti ne omenjamo možnosti negativnih povratnih informacij, ki lahko ogrozijo dober glas podjetja.  

Podpora po telefonu in e-pošti nista zastarela komunikacijska kanala. Ravno nasprotno. Vendar pa številke kažejo, da 79 % strank raje klepeta s agenti zaradi njegove neposrednosti v primerjavi z drugimi kanali.

Strateško proračunsko načrtovanje je ključnega pomena za vsako podjetje, vendar je dvojno za mala podjetja in novoustanovljena podjetja. Uvedba klepeta v živo v vašo storitev za stranke predstavlja eno najboljših donosnosti naložbe, saj je bistveno cenejša in ima za posledico manjše stroške.

Tudi z majhnim proračunom lahko pridobite omejeno, a še vedno zelo učinkovito brezplačno orodje za klepet. Vaši operaterji storitev za stranke bodo lahko usklajevali več pogovorov v klepetu v realnem času, s čimer bodo prihranili dragocen čas in vire za podjetje. To vam omogoča, da se osredotočite na optimizacijo in oblikovanje trajnostne strategije prodaje in trženja.

Kaj lahko zagonska in majhna podjetja pridobijo z uporabo klepeta v živo?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.ú>

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Podjetje, ki postavlja kupce na prvo mesto je podjetje, ki prepoznava, kako dragocene so stranke.

Trženje odnosov priznava, da je izgradnja dolgotrajne povezave s strankami cenejša in ustvarja več prihodkov. Toda za podjetja, ki šele začenjajo, je bolj kritičen dejavnik pritegniti in pretvoriti potencialne stranke v redne, plačljive stranke.

Čeprav pogosto enačimo zagonska in majhna podjetja, njihovi cilji niso enaki. 

Klepet v živo je mogoče uporabiti v treh različnih fazah potovanja strank, kar daje podpornim skupinam tako startupov kot malih in srednjih podjetij ter poskrbi za njihove posebne cilje:

  • Servisna podpora
  • Prodaja in zvestoba
  • Marketing in promocija

Kot del kompleksne programske opreme za pomoč uporabnikom klepet v živo prinaša bistvene koristi a> s svojimi uporabniku prijaznimi funkcijami.

Univerzalna mapa Prejeto: Primarni cilj podpore za stranke je zagotoviti pozitivno izkušnjo storitev za stranke z vsako interakcijo med stranko in blagovno znamko.

Klepet v živo za ustanovljena podjetja in mala podjetja
Primer a univerzalnega nabiralnika (kliknite za povečavo)

Funkcija Univerzalna mapa Prejeto omogoča agentom ogled in odgovarjanje na pogovore, prejete s katerega koli kanala. Vgrajeni CRM beleži in shranjuje vse podatke o strankah za izboljšano organizacijo, njegove sposobnosti pa je mogoče še povečati z integracijo z dodatno programsko opremo CRM.

Proaktivna povabila na klepet: Ne glede na to, ali se uporablja samostojno ali v kombinaciji z drugimi funkcijami, lahko ustvari izjemen ROI. Ko obiskovalec pristane na vašem spletnem mestu, lahko nastavite časovno pravilo za povabilo v pojavno okno ali ga postavite na določeno stran. To je, kot da bi stopil v trgovino in te sprejel nasmejani zaposleni, pripravljen pomagati.

Ustvarite lahko celo več povabil na klepet in z njimi ciljate na različne tipe strank.

Galerija povabil na klepet
Primer povabil na klepet v galeriji (kliknite za povečavo)

Če vodite večnacionalno podjetje, lahko pripomoček prilagodite za prikaz v jezik , ki ga želite. Enako kot gumb za klepet je zasnova, sporočilo in slog proaktivnega povabila na klepet prilagodljiv, vse predloge pa lahko najdete v galerija.

Pogled tipkanja v realnem času: Stranke cenijo proaktivnost agentov. Med sejo klepeta lahko agenti vidijo, kaj stranke vnašajo v okno za klepet v realnem času, in se pripravijo na razrešitev kakršne koli zahteve, še preden lahko pritisnejo gumb za pošiljanje.

Tipkanje v realnem času

Distribucija klepetov: izboljšate lahko učinkovitost svojih agentov in zagotovite, da pravi agenti klepetajo z izbranimi strankami. Izberite tri vnaprej določene možnosti poti – naključna dodelitev, zvonjenje vsem, največja izkoriščenost. Če postane delovna obremenitev prevelika, lahko nastavite največjo omejitev čakalne vrste in svojim agentom omogočite malo prostora za dihanje.

Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)

Obrazec za predhodni klepet in brez povezave: Kot zagonsko podjetje ali majhno podjetje je eden vaših glavnih ciljev je sestaviti svoj seznam stikov s strankami in ustvariti več potencialnih strank.

Aktivirate lahko funkcijo obrazec pred klepetom v nastavitvah in samodejno boste od strank zahtevali kontaktne podatke pred začetkom klepeta.

Obrazec brez povezave zagotavlja, da bo stranka dosegla vašo ekipo tudi izven poslovnih ur in bo omogočal podporo 24/7.

Anketa po klepetu: Mnenja in povratne informacije obiskovalcev so bistvenega pomena za novoustanovljena podjetja in mala podjetja kot pomaga graditi blagovno znamko in nudi priložnost za razmislek o taktiki in strategiji. Dovolite svojim kupcem, da podajo povratne informacije o klepetu, pregledu izdelka ali učinkovitosti agenta.

Razvrstitev agentov
Primer razvrstitve agentov (kliknite za povečavo)

Pozitivne ocene strank se lahko objavijo na spletni strani kot pričevanje uporabnikov za povečanje referenc. Alternativno so zbrani podatki lahko uporabljeni v poglavju s pogostimi vprašanji ali na blogu. Lahko tudi razkrijejo še neodkrit navigacijski problem, ki vam pomaga optimizirati spletno stran. To funkcijo lahko uporabite tudi za izgradnjo lojalnosti in zaupanja.

Če stranka tako zahteva, lahko pošljete transkript klepeta in ste tako še bolj transparentni.

Pregledis : Pregled klepeta vam omogoča, da opazujete in zbirate podatke o obiskovalčevi lokaciji, URL-ju ali času, porabljenem za brskanje po spletnem mestu za nadaljnja uporaba v marketinški strategiji.

Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepetov (kliknite za povečavo)

Sledenje, vgrajeno v klepet: če želite videti dokaze o svojih prizadevanjih za pridobivanje novih strank, sledite konverzijam iz klepeta v živo v storitvi Google Analytics.

Vgrajeno sledenje klepetu
Primer vgrajenega sledenja klepetu (kliknite za povečavo)

Če želite izvedeti več, greste lahko bodisi na stran funkcije klepeta v živo ali raziščete naš portal za podporo.

Kako lahko operaterji klepeta v živo izvajajo seje v živo bolj učinkovito? 

Zastopniki bi se morali osredotočiti na to, kako obravnavati različne točke pogovora in upoštevati pravila spletnega bontona.

  • Začetek klepeta
  • Dajanje na čakanje
  • Prenos klepeta
  • Obravnavanje pritožb
  • Zaključek klepeta

Spletna komunikacija do neke mere omogoča fleksibilnost in ustvarjalnost. To je še posebej očitno, ko gre za predvideni odgovori in vnaprej določeni odgovori.

Ti kratki teksti so del večje skripte, vendar pa so lahko oblikovani za vsako situacijo in konverzacijo. To zmanjšuje potrebo po tipkanju in ročnemu odzivanju, še posebno ob pogosto zastavljenih vprašanjih. 

Posneta sporočila
Primer posnetega sporočila (kliknite za povečavo)

Agenti lahko razvijejo več odgovorov, ki jih je mogoče shraniti, dati v skupno rabo in uporabiti kot predloge v vseh oddelkih. Zato, ne glede na to, s katerim članom oddelka ali ekipe se bo stranka pogovarjala, bosta pravi ton in jezik skladna na vseh področjih.

Lahko klepet v živo uporabljate tudi za interne namene? 

Nekonvencionalna pot uporabe klepeta v živo je namenjena izobraževanju. Program za klepet je v osnovi uporabljen za komunikacijo z zunanjimi strankami, lahko pa ga uporabljamo kot komunikacijsko orodje za interno osebje – zaposlene. 

Iskanje novih zaposlenih je lahko težka naloga. Velja pa tudi obratno. Potencialni kandidati bodo imeli vprašanja, ki jih opis delovnega mesta ne pokriva. Lastniki podjetij in ekipe za zaposlovanje lahko uporabijo klepet v živo za olajšanje procesa zaposlovanja. 

Klepet v živo je odlično orodje za medoddelčno komunikacijo in sodelovanje. Zato je lahko ključnega pomena pri usposabljanju osebja. Vsak oddelek ima lahko enega ali več notranji klepet skupine za zagotavljanje hitre podpore posameznikom ali skupinam.

Interni klepet
Primer internega klepeta (kliknite za povečavo)

Kako integrirati program za klepet v živo na vašo spletno stran? 

Ko se prijavite in prejmete dostop do svojega računa, integracijo pripomočka za klepet v živo na vaše spletno mesto izvedete tako, da preprosto kopirate in prilepite kratek HTML koda – ni treba prenesti dodatne programske opreme. Če želite integrirati s programsko opremo drugih proizvajalcev ali aplikacijo, je v celoti podprta.

Je klepet v živo varna rešitev? 

Prejemanje različnih poizvedb s strani različnih platform lahko predstavlja znatno varnostno grožnjo v vsakem trenutku. Vsi, ki želijo vzpostaviti močno spletno prisotnost, morajo povzeti vse potrebne korake, da zaščitijo sebe in svoje stranke.

Zaradi tega lahko preverite stran z varnostnimi funkcijami ali preberete več v pravilniku o zasebnosti LiveAgent o varnosti a>.

Še vedno niste prepričani, če je klepet v živo pravo orodje za vaše podjetje? 

Zaženite brezplačna 14-dnevna preizkusna različica, kreditna kartica ni potrebna, in pridružite se 35.000 podjetjem, ki že uporabljajo LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Če si želite ogledati vse dostopne pakete, ki ponujajo dodatne funkcije, pojdite na našo stran s cenikom.

Baza znanja

Če želite izvedeti več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico