• Predloge
  • Predloge za anketo o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji

Predloge za anketo o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji

Čeprav se sliši očitno, je včasih enostavno pozabiti, da so stranke temelj vsakega podjetja. Zato je izjemno pomembno, da ostanete v stiku z njimi – da veste, kako se počutijo, kaj mislijo in kaj cenijo v vaših izdelkih ali storitvah. Poznavanje tega vam bo pomagalo izboljšati svojo ponudbo in dolgoročno povečati zvestobo strank. Zato bi moralo biti pošiljanje anket o zadovoljstvu strank redna marketinška dejavnost, še posebej, če delujete na trgu ali panogi, kjer je konkurenca raznolika.

Predloge za anketo o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji - App - Uploads - 2021 - 03 - Asos Satisfaction Survey.png

V enem ali drugem trenutku smo vsi videli raziskavo o zadovoljstvu strank, čeprav so manj pogoste, kot si morda mislimo. Zakaj je tako? Ker se večina raziskav, ki jih izvajajo podjetja, ne osredotoča na uporabniško izkušnjo, povezano z njihovimi izdelki ali storitvami, temveč na pridobivanje podatkov ali številk o dojemanju strank in podobi blagovne znamke. Na srečo se je ta pristop postopoma spreminjal in zdaj je čas, da skočite na voz. Spoznajmo ankete o zadovoljstvu in poglejmo, kako jih lahko uporabite v trženjskem komuniciranju e-trgovine.

Kaj je raziskava o zadovoljstvu strank po prodaji?

Ko gre za vodenje podjetja, so raziskave ključnega pomena. Raziskave imajo številne oblike, vključno z analizo trga, raziskavami prodajalcev, dolgotrajnimi vprašanji ali ciljnimi skupinami, ki lahko pokažejo, kakšna je vaša ciljna publika, njihovo demografijo, gospodarske razmere in interese. Ker pa se profili strank nenehno spreminjajo, bi morale biti raziskave stalen proces. Z rednim obnavljanjem vaših raziskovalnih prizadevanj se bo vaše podjetje lahko razvijalo in dolgoročno postalo še bolj zanesljiv partner vašim strankam. Kako torej zbrati največ podatkov? Z anketami o zadovoljstvu!

ankete-strank-za-meritev-in-spremljanje-zadovoljstva-Nicereply
Uporabite našo integracijo Nicereply za vdelavo anket o zadovoljstvu neposredno v vaša e-poštna sporočila

Ankete o zadovoljstvu so sklop vprašanj z namenom zbiranja tako kvantitativnih kot kvalitativnih podatkov, ki vam bodo omogočili, da opredelite in izmerite, kako so stranke zadovoljne z izdelkom, storitvijo ali celo nakupnim procesom. Zaradi njihove osredotočenosti je treba te ankete poslati strankam, potem ko so opravili transakcijo, obiskali spletno trgovino ali imeli interakcijo z vašim podjetjem.

ankete-strank-Nicerepl-glede-ocene-agentov
Vdelana anketa o zadovoljstvu v e-poštnem sporočilu LiveAgent

Ste že kdaj opravili nakup v fizični trgovini ali šli v kino in nato prejeli anketo, v kateri so vas spraševali o vaših izkušnjah? To je tisto, kar je raziskava zadovoljstva strank. Čeprav se morda zdijo podobne drugim raziskavam, bodo zastavljena vprašanja odvisna od cilja, ki ga želijo doseči.

Da bi vam olajšali merjenje zadovoljstva vaših strank, smo ustvarili nekaj predlog anket o zadovoljstvu strank po prodaji, ki jih lahko uporabite. Oglejte si spodnje predloge, jih kopirajte in prilepite, nato pa začnite meriti srečo svojih strank.

Tema raziskave o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji

  • Hvala za nakupovanje v [online store’s name] – zaupajte nam svoje mnenje.
  • Tukaj smo, da vas vprašamo za mnenje
  • Radi bi slišali vaše mnenje
  • Delite svoje mnenje o [product/service]
  • Vaše mnenje nam pomeni vse – sporočite nam, kaj menite o [online store’s name]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Predloge za anketo o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji

Anketa o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji #1


Hello [name],

We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.

To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.

[Button: Fill out the survey]

We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.

Thank you!

The [online store’s name] Team

Anketa o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji #2


Hi [name],

Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.

That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.

Question 1
Question 2
Question 3…

After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].

Can’t wait to hear back from you!

Best,
The customer Satisfaction Team at [company]

Anketa o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji #3


Hey [name],

How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?

Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:

😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent

Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].

We value your feedback!
[online store’s name]

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali naj po vsakem nakupu pošljem e-pošto z anketo o zadovoljstvu strank po prodaji?

Pravzaprav na to vprašanje ni nobenega dokončnega odgovora. Isti stranki lahko po vsakem nakupu pošljete anketo o zadovoljstvu strank po prodaji. Če pa vaš poslovni model vključuje pogoste nakupe ali obstajajo segmenti strank, ki redno kupujejo pri vas, potem ni najboljša ideja, da po vsakem naročilu pošiljate ankete o zadovoljstvu.

Zakaj? Ker lahko razdraži vaše stranke. Predstavljajte si, da nekajkrat na teden prejmete popolnoma isto e-pošto od enega podjetja. Bili bi razočarani, kajne?

Kako pogosto naj pošiljam e-poštna sporočila z anketo o zadovoljstvu strank po prodaji?

Če vaše stranke običajno kupujejo vaše izdelke enkrat ali dvakrat na mesec, lahko po vsakem nakupu pošljete ankete po prodaji. Če imate pogostejše kupce, lahko nastavite preprosto pravilo, da na primer pošljete anketo o zadovoljstvu strank po vsakem drugem, tretjem ali četrtem nakupu, odvisno od obsega prodaje vašega podjetja e-trgovine.

Druga rešitev bi lahko bilo pošiljanje tedenskih, mesečnih ali četrtletnih e-poštnih sporočil z anketo o zadovoljstvu strank po prodaji, ki so združena. Razmislite lahko tudi o vključitvi povezave do ankete o zadovoljstvu strank po prodaji v vsako e-pošto, ki potrjuje pošiljko izdelka. Vendar pa lahko ta rešitev povzroči nizke stopnje oddaje in konverzije.

Oceniti morate posamezen primer vaše spletne trgovine in temu ustrezno prilagoditi pogostost poprodajnih anket o zadovoljstvu strank.

Ali je nenavadno ponuditi strankam nekaj v zameno za izpolnjevanje ankete o zadovoljstvu strank?

Precej pogosto je nagrajevanje strank za njihovo pomoč. Vašim strankam ni treba porabiti svojega časa za odgovarjanje na vaša vprašanja – vi ste tisti, ki imajo koristi od zbranih podatkov. Kot taka je lepa gesta, da strankam ponudite nekaj v zameno. Lahko jim zagotovite kodo za popust za njihov naslednji nakup, ponudite brezplačno dostavo ali obvestite zveste stranke o sezonskih popustih prej kot preostali del vaše baze podatkov itd.

Za izpolnjevanje ankete o zadovoljstvu strank lahko rečete »hvala« na veliko. Gre za to, da svojim strankam prinesete dodatno vrednost, da jim pokažete, da jih cenite.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali naj po vsakem nakupu pošljem e-pošto z anketo o zadovoljstvu strank po prodaji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pravzaprav na to vprašanje ni nobenega dokončnega odgovora. Isti stranki lahko po vsakem nakupu pošljete anketo o zadovoljstvu strank po prodaji. Če pa vaš poslovni model vključuje pogoste nakupe ali obstajajo segmenti strank, ki redno kupujejo pri vas, potem ni najboljša ideja, da po vsakem naročilu pošiljate ankete o zadovoljstvu. Predstavljajte si, da nekajkrat na teden prejmete popolnoma isto e-pošto od enega podjetja. Bili bi razočarani, kajne?” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako pogosto naj pošiljam e-poštna sporočila z anketo o zadovoljstvu strank po prodaji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če vaše stranke običajno kupujejo vaše izdelke enkrat ali dvakrat na mesec, lahko po vsakem nakupu pošljete ankete po prodaji. Če imate pogostejše kupce, lahko nastavite preprosto pravilo, da na primer pošljete anketo o zadovoljstvu strank po vsakem drugem, tretjem ali četrtem nakupu, odvisno od obsega prodaje vašega podjetja e-trgovine.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali bi morali ponuditi nekaj v zameno za izpolnjevanje ankete o zadovoljstvu strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Precej pogosto je nagrajevanje strank za njihovo pomoč. Vašim strankam ni treba porabiti svojega časa za odgovarjanje na vaša vprašanja – vi ste tisti, ki imate koristi od zbranih podatkov. Kot taka je lepa gesta, da strankam ponudite nekaj v zameno. Lahko jim zagotovite kodo za popust za njihov naslednji nakup, ponudite brezplačno dostavo ali obvestite zveste stranke o sezonskih popustih prej kot preostali del vaše baze podatkov itd.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico