Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-pošte za bloganje gostov

Predloge e-pošte za bloganje gostov

Bloganje gostov je lahko zelo učinkovita taktika vsebinskega trženja tako za podjetja B2B kot B2C. Če je opravljeno pravilno, vam lahko objave gostov pomagajo zgraditi boljšo prepoznavnost blagovne znamke, povečati uvrstitev SEO in spodbuditi veliko ciljnega prometa na vaše spletno mesto. Pravzaprav je eno zagonsko podjetje uspelo povečati svoj mesečni promet z 0 na 5-mestno številko v manj kot enem letu z uporabo strategije trženja gostujočega bloganja.

Vendar pa je lahko izziv sprejemanje vaših objav gostov v drugih spletnih dnevnikih, če se trudite napisati učinkovito e-pošto z objavo gostov, ki lahko izstopa v prenatrpanem nabiralniku. Spodaj so preizkušene in resnične vrstice z zadevo in predloge e-pošte za bloganje za vaše kampanje za objavo gostov.

Prilagajanje e-poštne predloge
Shranite in prilagodite e-poštna sporočila z objavo gostov kot predloge

Kaj je bloganje gostov?

Bloganje gostov (ali objavljanje gostov) je taktika vsebinskega trženja, ki vključuje pisanje in objavo člankov na spletnih mestih/ blogih tretjih oseb. Bloganje gostov na splošno zagotavlja vzajemne koristi za založnike, ki gostijo gostujočo vsebino (saj pomaga pritegniti njihovo občinstvo), in gostujoče blogerje, ki dobijo dodatno platformo za promocijo svoje blagovne znamke. Gostujoči blogerji običajno pišejo vsebino za spletna mesta in podobne bloge, povezane z njihovo industrijo, da:

  • Povečajte njihovo izpostavljenost, prepoznavnost blagovne znamke in verodostojnost
  • Pritegnite več prometa na njihovo spletno mesto in ustvarite kakovostne potencialne stranke
  • Ustvarite ustrezne povratne povezave in izboljšajte avtoriteto iskalnikov

Zadeva e-pošte za objavo gostov

  • Odlične ideje za vsebino za vaš blog
  • Ideje za prihajajoče objave gostov za [Blog name]
  • Brezplačni visokokakovostni članki za vaš blog
  • Predlog objave gosta
  • Zahteva za visokokakovostno objavo gosta
  • Preglejte te 3 ideje za objave v spletnem dnevniku za [Blog name]
  • Zahteva za objavo gosta za [Blog name]
  • Pogovorimo se o vaši novi objavi v blogu
  • Naslednja objava v spletnem dnevniku za [Blog name]. Prepusti trdo delo meni
  • Za vaš blog sem pripravila nekaj posebnega
  • Za vaš blog imam nekaj posebnega. Preverite!
  • Iščete super objavo na blogu? Imamo jo!
  • Nekaj posebnega za [Blog name]
  • Nahranite svoj blog, ki je željan vsebine
  • Zagotovite vrednost svojim naročnikom s to objavo v spletnem dnevniku
  • Niste obravnavali te teme, kajne?
  • Nihče ni pisal o tem na vašem blogu. Imam prav?
  • Razburljive stvari za vaš blog

10 e-poštnih predlog za bloganje gostov

Predloga #1

Predloga #2

Predloga #3

Predloga #4

Predloga #5

Predloga #6

Predloga #7

Predloga #8

Predloga #9

Predloga #10

Bloganje gostov – Pogosto zastavljena vprašanja

Kako pristopim k bloganju gostov?

Če želite upravljati blog za goste, morate imeti smernice za bloganje gostov, seznam spletnih mest za spletne dnevnike in seznam blogerjev. Vključiti morate kratek življenjepis gostujočega blogerja, povezave do njegovega spletnega dnevnika in računov družbenih medijev ter ime objave v spletnem dnevniku.

Koliko naj plačam gostujočemu blogerju?

Gostujoči bloger je pisatelj, ki za vas napiše objavo na vašem spletnem mestu ali blogu. Gostujočemu blogerju lahko plačate glede na čas, ki ga je porabil za pisanje ali raziskovanje za vaš blog.

Zakaj bi moral imeti bloge za goste?

Blog za goste je blog, ki ga je napisal nekdo, ki ni povezan z organizacijo. Pogosto se uporablja kot način za privabljanje širše publike.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Discover all that LiveAgent has to offer-- including a complete ticketing system with canned responses and customizable email templates.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako pristopim k bloganju gostov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če želite upravljati blog gostov, morate imeti smernice za bloganje gostov, seznam spletnih mest za spletne dnevnike in seznam blogerjev. Vključiti morate kratek življenjepis gostujočega blogerja, povezave do njegovega spletnega dnevnika in računov družbenih medijev ter ime objave v spletnem dnevniku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko naj plačam gostujočemu blogerju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gostujoči bloger je pisatelj, ki za vas napiše objavo na vašem spletnem mestu ali blogu. Gostujočemu blogerju lahko plačate glede na čas, ki ga je porabil za pisanje ali raziskovanje za vaš blog.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi moral imeti bloge za goste?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Blog za goste je blog, ki ga je napisal nekdo, ki ni povezan z organizacijo. Pogosto se uporablja kot način za privabljanje širše publike.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.