Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge brezplačnega preizkusa

E-poštne predloge brezplačnega preizkusa

Vsakdo, ki vodi podjetje SaaS, ve, da so uporabniki brezplačnega preizkusa nekaj najboljših potencialnih strank, ki jih lahko dobi podjetje. To so potencialni kupci, ki so se že odločili, da preizkusijo vaš izdelek, tako da, če jih ne boste pretvorili v plačljive kupce – lahko nizka stopnja konverzije resnično škodi vašemu rezultatu. Na podlagi raziskave več kot 300 strokovnjakov za SaaS v povprečju le 20% uporabnikov brezplačnega preizkusa nadgradi na plačljiv načrt. Spodaj je nekaj nasvetov za ustvarjanje učinkovitih e-poštnih sporočil za brezplačne preizkusne oglaševalske akcije po e-pošti, skupaj z 10 zmogljivimi nadaljnjimi e-poštnimi predlogami, ki jih lahko uporabite za izboljšanje stopenj pretvorbe po brezplačnem preizkusu.

Najboljše e-poštne predloge brezplačnega preizkusa

  • Vključite CTA, ki spodbuja naslednje korake in usmerja nove uporabnike nazaj k izdelku.
  • Ustvarite občutek nujnosti in opozorite uporabnike, koliko časa traja njihov brezplačni preizkus.
  • Vključite povezavo do svojih najboljših virov za samopomoč (hitri vodnik, video vadnica, pogosta vprašanja itd.).
  • Prodajajte ugodnosti, ne funkcij (pokažite uporabnikom, kaj te funkcije lahko naredijo za reševanje njihovih bolečih točk).
  • Poudarite, kaj bodo uporabniki zamudili, če ne bodo nadgradili na plačljiv načrt.
  • Prilagodite svoja nadaljnja e-poštna sporočila čim bolj, da vzpostavite zaupanje uporabnikov.
  • Segmentirajte svoj e-poštni seznam (aktivni, polaktivni, neaktivni preizkusni uporabniki) in temu prilagodite e-poštne kampanje.
  • Uporabite razdeljeno testiranje, da ustvarite učinkovitejšo vsebino za nove uporabnike.
  • Razmislite o pošiljanju spodbudnih e-poštnih sporočil na podlagi vedenja uporabnika.
  • Skrajšajte preizkusno obdobje (za izdelke B2B SaaS priporočljivo, če ostanete 14 dni).
  • Ponudite spodbude za izboljšanje uspeha strategije trženja z brezplačnim preizkusom (dodatni popust, bonus, podaljšanje preizkusa itd.).

10 primerov e-poštne predloge brezplačnega preizkusa

Čeprav večina uporabnikov brezplačne preizkuse nikoli ne postane stranka, lahko že rahlo zvišanje stopnje konverzije znatno poveča dohodek. V mnogih primerih je dovolj že preprosto, pravočasno sporočeno e-poštno sporočilo, da potisnete možnosti za nadgradnjo na plačljiv načrt. Tu je 10 osnovnih primerov e-poštnih predlogov za brezplačno preskusno različico, ki jih lahko uporabite kot izhodišče za ustvarjanje lastnega toka brezplačne preizkusne e-pošte in pretvorbo več brezplačnih uporabnikov v plačljive stranke.

Pozdravno sporočilo Brezplačnega preizkusa

Proaktivno podporno sporočilo Brezplačnega preizkusa

Sporočilo Preverite

Sporočilo za pridobitev nove stranke

Sporočilo O poteku brezplačnega preizkusa

Sporočilo O podaljšanju brezplačnega preizkusa

Sporočilo glede popusta/posebne ponudbe

Sporočilo o povratni informaciji glede brezplačnega preizkusa

E-poštno sporočilo o anketi po preizkusu (e-poštno sporočilo za tiste, ki se niso odločili za storitev po preizkusu)

Sporočilo o pridobitvi mnenja glede uporabe brezplačnega preizkusa

Bonus: e-poštno sporočilo za tiste, ki so se odločili za storitev po preizkusu

Ready to put your free trial email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico