• Predloge
  • Predloge e-pošte za ponovno sodelovanje

Predloge e-pošte za ponovno sodelovanje

Ohranjanje visoke stopnje zadrževanja strank je bistveno cenejše kot pridobivanje novih strank. Še več, večja je verjetnost, da bodo stranke, ki ste jih že pridobili, vedno znova izvedli konverzijo. Pravzaprav po Forresterju stane petkrat več, da pridobimo nove stranke kot ohranimo obstoječe zadovoljne (vir). Vendar pa podjetja pogosto veliko več vlagajo v privabljanje novih strank kot v ohranjanje zanimanja sedanjih in vključevanje v izdelke blagovne znamke.

Sledenje temu pristopu je napaka, ki lahko vaše podjetje stane nepredstavljivo veliko denarja. Harvard Business Review poroča, da dohodek za 65 % podjetij prihaja od obstoječih strank (vir). Študija Forresterja tudi navaja, da podjetja zaradi odliva strank izgubijo 1,6 bilijona dolarjev na leto.

Če želite zagotoviti, da so vaše obstoječe stranke ali naročniki zatopljeni v interakcijo z vašim podjetjem, lahko začnete kampanjo za ponovno sodelovanje in jim pošljete e-poštna sporočila o ponovni vključitvi.

Kaj je e-poštni naslov za ponovno sodelovanje? Zakaj je pomembno?

E-poštna kampanja za ponovno sodelovanje je e-poštna kampanja, ki cilja na stranke ali naročnike, ki so bili neaktivni. Cilj je, da jih spomnite na prednosti, ki jih prinašajo vaši izdelki in storitve.

Gre za specializirano kampanjo, katere cilj je vaše stranke opomniti na vašo blagovno znamko in jih motivirati, da ponovno plačajo vaše izdelke ali storitve. Ta vrsta komunikacije lahko tudi poskuša ponovno vzpostaviti povezavo z naročniki e-pošte, katerih angažiranost je nizka ali sploh ni. Konec koncev bi lahko vsak naročnik potencialno postal vaša stranka, kajne?

E-poštne kampanje za ponovno sodelovanje bi morale ciljati samo na neaktivne stike. Zato bi moral biti vaš prvi korak prepoznavanje neaktivnih stikov v vaši bazi podatkov. Prav tako se morate odločiti, kako dolgo naj bo stik neaktiven, da bo vključen v kampanjo za ponovno sodelovanje. Stiki, ki jih prepoznate kot neaktivne, bodo uvrščeni na seznam, ki mu boste poslali e-pošto o ponovni zaposlovanju.

Pošljite e-poštne predloge za ponovno sodelovanje iz LiveAgenta
Pošiljajte e-pošto neposredno z nadzorne plošče LiveAgent

Obstaja več vrst sporočil, ki jih lahko vključite v svoja e-poštna sporočila, da ponovno aktivirate neaktivne stike ali prejšnje stranke:

  • Prosite stike, naj posodobijo svoje komunikacijske nastavitve.
  • Odpravljanje morebitnih skrbi vaših naročnikov.
  • Predstavitev posebnih ponudb, popustov ali brezplačnih artiklov.
  • Predlagajo, da ponovno aktivirajo svojo naročnino ali se odjavijo.

Začnite pošiljati svoja e-poštna sporočila sistematično, nato pa spremljajte stopnjo odprtosti, stopnjo obiskov ene strani in razmerje med prikazi in kliki. Nenehno analizirajte rezultate, da boste lahko ugotovili, katere kontaktne skupine zahtevajo več pozornosti.

5 idej e-poštnih predlog za ponovno sodelovanje

E-poštna predloga za ponovno sodelovanje #1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

E-poštna predloga za ponovno sodelovanje #2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

Odpravljanje morebitnih pomislekov glede predloge elektronske pošte vaših naročnikov


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Zastavljanje preprostega vprašanja za e-poštno predlogo za ponovno sodelovanje


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Naj ostanem na seznamu predloge e-pošte za ponovno sodelovanje


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 primerov z zadevo predloge e-pošte za ponovno sodelovanje

  • Ali še vedno želite prejemati naše glasilo?
  • Se poslavljate od nas?
  • Vemo, da smo se zmotili, vendar vam lahko to povrnemo!
  • Živjo [subscriber’s name]! Smo to mi, ali si ti?
  • Bodi iskren z nami [name]… Ne moremo več čakati
  • Ali nas pogrešate? Povežimo se znova!
  • Moramo se pogovoriti
  • Minilo je [number of days], odkar sva se nazadnje pogovarjala.
  • Minilo je nekaj časa. Ure in dneve smo šteli
  • [Percentage of discount] pri naslednjem nakupu
  • Pogrešamo te, [Name]
  • Se razideva ali kaj?
  • Ali nas še želite slišati?

E-poštna sporočila za ponovno sodelovanje – pogosto zastavljena vprašanja

Kdaj bi morali poslati e-poštno sporočilo za ponovno sodelovanje?

Čas razrešitve

Po 30-60 dneh nedejavnosti naročnika bi morali začeti e-poštno kampanjo za ponovno sodelovanje s 3+ e-poštnimi sporočili. Vendar je vse odvisno od tega, kako pogosto običajno pošiljate e-pošto. Če pošiljate samo mesečna glasila, počakajte še malo, na primer 90 dni.

Koliko e-poštnih sporočil o ponovni vključitvi bi morali poslati, preden odstranite stike s seznama naročnikov?

Predloge e-pošte za ponovno sodelovanje

Kot je omenjeno zgoraj, morate poslati vsaj tri e-poštna sporočila o ponovni vključitvi. Vendar še naprej analizirajte rezultate vsakega sporočila. Če se veliko prejemnikov odjavi po drugem sporočilu, razmislite o odstopu od pošiljanja 3. e-pošte.

Kako dolgo bi morali počakati med pošiljanjem drugega e-poštnega sporočila o ponovni vključitvi?

Odgovor

Počakajte vsaj 48 ali 72 ur, da neaktivnim naročnikom pošljete še eno e-pošto o ponovni vključitvi.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj bi morali poslati e-poštno sporočilo za ponovno sodelovanje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Po 30-60 dneh nedejavnosti naročnika bi morali zagnati e-poštno kampanjo za ponovno sodelovanje s 3+ e-poštnimi sporočili..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko e-poštnih sporočil o ponovni vključitvi morate poslati, preden odstranite stike?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pošljite vsaj tri e-poštna sporočila za ponovno sodelovanje. Vendar še naprej analizirajte rezultate vsakega sporočila. Če se veliko prejemnikov odjavi po drugem sporočilu, razmislite o odstopu od pošiljanja 3. e-pošte.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo bi morali počakati med pošiljanjem drugega e-poštnega sporočila o ponovni vključitvi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Počakajte vsaj 48 ali 72 ur, da neaktivnim naročnikom pošljete še eno e-pošto o ponovni vključitvi.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico