• Predloge
  • Predloge e-pošte dobrodošlice

Predloge e-pošte dobrodošlice

Pozdravna e-pošta je odlično orodje za vzpostavitev povezave z novimi strankami. Določajo ton prihodnje komunikacije in dajejo stranki vpogled v komunikacijski slog vašega podjetja. Kot taka so e-poštna sporočila dobrodošlice sestavni del vsakega poslovanja e-trgovine.

Predloge e-pošte dobrodošlice - App - Uploads - 2021 - 03 - Fiverr Welcome Email.png

Vloga e-pošte dobrodošlice v e-trgovini

Pozdravna sporočila spadajo v kategorijo transakcijskih e-poštnih sporočil, ki so vrste e-poštnih sporočil, ki se samodejno pošljejo po tem, ko so potrošniki na nek način komunicirali z vami. Ob pravilni uporabi lahko transakcijska e-poštna sporočila zgradijo zvestobo blagovni znamki in povečajo donosnost naložbe, hkrati pa dajejo vaši blagovni znamki glas in gradijo odlične odnose med podjetji in strankami za podjetja B2B in B2C.

Pozdravna sporočila so nekatere najpomembnejše vrste transakcijskih e-poštnih sporočil. Omogočajo vam, da že na začetku ustvarite povezavo med potencialno stranko in blagovno znamko vaše spletne trgovine.

Brez odlašanja pojdimo na nekaj predlog e-poštnih sporočil dobrodošlice, ki jih lahko uporabite za:

  • Sporočite nekomu, da je uspešno ustvaril račun ali se naročil na prejemanje vaših e-poštnih sporočil
  • Hvala uporabnikom, da so se pridružili skupnosti vaše spletne trgovine
  • Poudarjanje vrednosti, ki jo bo uporabnik pridobil z nakupovanjem pri vas
  • Obvestite uporabnika o tem, kaj vključuje njihova naročnina, tako da poveste, kako pogosto lahko pričakujejo e-pošto od vas
  • Spodbujajte uporabnike, da spremljajo vašo spletno trgovino na družbenih omrežjih
  • In veliko več!
Vloga e-pošte dobrodošlice v e-trgovini - App - Uploads - 2021 - 03 - Paulas Choice Welcome Email.png

E-trgovina: vsebina dobrodošlice z zadevo e-pošte

  • Dobrodošli!
  • Veseli smo, da vas vidimo v [online store]
  • Končno ste z nami, [recipient’s name]
  • Lepo je videti, da ste se nam pridružili [online store]
  • Zdaj ste del družine [online store]!

Predloga e-pošte dobrodošlice za e-trgovino

Predloga e-pošte dobrodošlice 1


Hello [recipient’s name],

We’re super excited to see you join the [online store] community.

We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.

Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.

Until then, enjoy your shopping!

Best,
[store owner’s signature]

Predloga e-pošte dobrodošlice 2


Hey [recipient’s name]! Welcome to our store!

Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.

Please make yourself at home and enjoy shopping with us.

But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.

[link to or embedded video]

See you around,
The Customer Experience Team at [online store]

Predloga e-pošte dobrodošlice 3


Hey there!

We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.

Click this button to log in to your account and start shopping:

[Button] Go to my account

It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.

[Short message from the owner]

Cheers,
[company name]’s Customer Service Team

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Pogosto zastavljena vprašanja

Kakšna je idealna dolžina e-pošte dobrodošlice?

Idealne dolžine za pozdravno e-pošto ni, na primer, kako zveni in »izgleda« vaše pozdravno e-poštno sporočilo, je odvisno od vaših ciljev. To lahko obravnavate kot preprosto enosmerno sporočilo, ki prejemnika obvešča, da je bil njihov postopek ustvarjanja računa uspešen in da lahko začne nakupovati. Prav tako lahko uporabite e-pošto dobrodošlice, da pozdravite novo potencialno stranko in jo predstavite vaši spletni trgovini. To bi pomenilo, da jih na kratko obvestite o svojem poslanstvu, viziji in o tem, kaj je za vas kot podjetnika pomembno. Morda boste želeli tudi poudariti vrednost, ki jo lahko vaša potencialna stranka pridobi z nakupovanjem pri vas.

Seznam možnih dodatnih tem se nadaljuje in nadaljuje, zato je težko opredeliti »idealno« dolžino pozdravnega e-poštnega sporočila. Eden od nasvetov, ki vam ga lahko damo, je, da bodite jedrnati. Ne raztegujte svojega sporočila in ne poskušajte vključiti preveč informacij v eno e-pošto. Ne pozabite na kratko razpon pozornosti ljudi, ki se zdi, da je vsako leto krajši. E-poštno sporočilo dobrodošlice obravnavajte kot priložnost, da pozdravite nove uporabnike in po potrebi dodajte en odstavek, ki govori o zadevah, ki so za vas pomembne.

Kako hitro je treba poslati pozdravno e-pošto po registraciji računa?

Čas, ki je pretekel med ustvarjanjem računa in prejemom e-pošte dobrodošlice, se morda zdi težava, ki lastnikov spletnih trgovin ne bi smela motiti, vendar je to napačna domneva.

Pozdravna e-poštna sporočila, ki se lahko podvojijo tudi kot potrditvena sporočila, morajo biti poslana takoj, ko se uporabnik registrira ali ustvari račun v spletni trgovini. V nabiralnik uporabnika bi moral biti dostavljen dobesedno v nekaj sekundah. V nasprotnem primeru jih lahko začne skrbeti, da je šlo kaj narobe z njihovo registracijo ali da je njihov račun neaktiven. Obrnili se bodo na vaš kontaktni center ali, še huje, postali malodušni in odstopili od nakupa. Zavedamo se, da lahko nekateri e-poštni sistemi zahtevajo e-pošto dobrodošlice 3-5 minut po registraciji. Obstajata dva načina za rešitev te težave: prvič, spremenite sistem pošiljanja in drugič, prikažete sporočilo z napisom “Prejem vašega pozdravnega e-poštnega sporočila lahko traja do 5 minut”, potem ko uporabnik pritisne gumb “registriraj se/ustvari račun”.

Katere podatke je treba vključiti v pozdravno e-pošto?

Tako kot pri idealni dolžini pozdravnega e-poštnega sporočila tudi v vsakem takem sporočilu ni seznama informacij. Kar bi moralo ali bi lahko bilo vključeno, je očitno pozdrav, ki je lahko preprost ali bolj zapleten, in nekaj dodatnih informacij, odvisno od cilja vašega pozdravnega sporočila.

Kot smo že omenili, lahko te informacije pokrivajo poslanstvo in vizijo vašega podjetja e-trgovine ali pa lahko vsebujejo kratka navodila za nastavitev, kratko sporočilo izvršnega direktorja ali seznam načel. Lahko vključuje tudi “uporabne povezave” ali poziv k dejanju, ki spodbuja nove uporabnike, da delijo informacije o trgovini s svetom.

Najbolje je, da izberete eno dodatno informacijo in se osredotočite na posredovanje sporočila. Ne poskušajte vključiti preveč nasvetov ali novic v eno dobrodošlo e-pošto, saj vam lahko zagotovimo, da vaše nove stranke ne bodo porabile 10 minut za branje tega sporočila.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna je idealna dolžina e-pošte dobrodošlice? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Idealne dolžine za pozdravno e-pošto ni, na primer, kako zveni in izgleda vaše pozdravno e-poštno sporočilo, je odvisno od vaših ciljev. Vendar pa vam lahko damo en nasvet, da bodite jedrnati. Ne raztegujte svojega sporočila in ne poskušajte vključiti preveč informacij v eno e-pošto.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako hitro je treba poslati pozdravno e-pošto po registraciji računa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pozdravna e-poštna sporočila, ki se lahko podvojijo tudi kot potrditvena sporočila, morajo biti poslana takoj, ko se uporabnik registrira ali ustvari račun v spletni trgovini.” } }, { “@type”: “Odgovor”, “name”: “Katere podatke je treba vključiti v pozdravno e-pošto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Vprašanje”, “text”: “V vsakem pozdravnem sporočilu ni seznama informacij. Vseeno morate vključiti pozdrav in nekaj dodatnih informacij, kot so kratka navodila za nastavitev, kratko sporočilo izvršnega direktorja, uporabne povezave ali CTA.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico