Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Informativne predloge za e-pošto

Informativne predloge za e-pošto

Ni treba posebej poudarjati, da so skoraj vsa e-poštna sporočila na nek način informativna. Navsezadnje se e-poštna sporočila običajno uporabljajo za posredovanje informacij ene stranke drugi. Kot takega si je težko zamisliti primer, v katerem e-poštna sporočila niso informativna, zlasti če upoštevamo sporočila, ki jih podjetja pošiljajo obstoječim ali potencialnim strankam.

Kaj torej natančno mislimo z informativnim e-poštnim naslovom? No, klasificirani so kot sporočila, ki delijo neke vrste novice ali kratko izjavo o trenutni in morda edinstveni situaciji ali izzivu.

Vsebina tovrstnih e-poštnih sporočil ne bi bila dodana v e-poštno glasilo, ker je vsebina preveč pomembna, da bi jo lahko združili z drugimi informacijami ali vstavili v daljšo kopijo.

United Airlines informativno e-poštno sporočilo 2
United Airlines informativno e-poštno sporočilo

Kateri so razlogi za pošiljanje informativnih e-poštnih sporočil?

Obstajajo določene situacije, ki bi jih moralo rešiti vsako podjetje (na primer  COVID-19). V teh časih je pomembno, da svoje stranke in osebje obvestite, kako bo vaše podjetje še naprej delovalo, in morebitne spremembe. Ta e-poštna sporočila ne smejo vsebovati kakršne koli tržne komunikacije, ampak preprosto prepričajte ljudi, da so na primer njihovi podatki, naročila ali naročnine varni. Namen teh e-poštnih sporočil je, da svojim strankam sporočite, da jim želite le najboljše, ne da bi vključevali kakršno koli prodajo. Skratka, bistvo je ohranjati dobre odnose s stranko tako, da jih obveščate o vsem, kar jim morate sporočiti.

Druga vrsta informativnega e-poštnega sporočila se osredotoča na novice o podjetju. Ta e-poštna sporočila lahko vključujejo posodobitve pravilnikov, poslovno strukturo ali spremembo smeri. Ti novi pristopi so lahko rezultat povratnih informacij strank, zato bi morali biti vaše stranke neposredno obveščene in se jim zahvaliti za njihov prispevek prek vašega osebnega sporočila. To bo pripomoglo tudi k vzpostavljanju zvestobe in zaupanja strank – s prikazom, da je mnenje vaše stranke zelo cenjeno.

Informativne predloge za e-pošto
Hawaii Pacific University pošlje informativno e-poštno sporočilo bivšim študentom o urniku učenja univerze med pandemijo COVID-19

Informativne vrstice zadeve v e-poštnem sporočilu

  • Opomba našim cenjenim članom skupnosti [blagovna znamka/izdelek/storitev]
  • Ne skrbite, tu smo za vas
  • Poglejte si, kako [podjetje] pomaga v stiski
  • Kaj počnemo za zagotavljanje neprekinjenih storitev
  • Pogled v prihodnost …
  • To je cilj [ime podjetja]. Se nam boste pridružili?

Informativne predloge

Informativna e-poštna predloga 1 – izjava, ki daje zagotovilo

Informativna predloga za e-pošto 2 – zagotavljanje posodobitev v kriznih časih

Informativna predloga za e-pošto 3 – kratka izjava podjetja

Informativna e-poštna sporočila – Pogosto zastavljena vprašanje

Kakšna naj bo dolžina informativnega e-poštnega sporočila?

Odprto e-poštno sporočilo

Informativna e-poštna sporočila naj bodo kratke izjave, ki poudarjajo trenutno situacijo in kako bo podjetje to obravnavalo. Zato morajo biti ta e-poštna sporočila razmeroma kratka in v 3 do 5 odstavkih, ki vsebujejo samo več vrstic besedila, povzemajo pomembne podrobnosti.

Ali naj informativna e-poštna sporočila vsebujejo tržne elemente?

Odprto e-poštno sporočilo z zahvalo in darilom

Kratek odgovor na to vprašanje je ne. Obstaja čas in prostor za trženje in to zagotovo ni eden izmed njih. Če informativni e-poštni naslov govori o krizi ali težkem položaju, to še posebej velja.

Informativna e-poštna sporočila so oblikovana zgolj zato, da kupce pomirijo, jim zaželijo dobro in jim sporočijo, kako bi lahko spremembe v negotovih časih vplivale nanje.

Kako pogosto lahko pošiljate informativna e-poštna sporočila?

čas zadržanja

To je res odvisno od tega, koliko kriz ali pomembnih dogodkov se dejansko zgodi. Če se določena situacija razvija dolgo časa, se lahko informativno e-poštno sporočilo razvije v redno poslano e-poštno sporočilo s posodobitvami. Te kratke izjave pa bi bilo res treba rezervirati za najpomembnejše, redke priložnosti, sicer bodo preveč normalizirane, da bodo imele želeni učinek.

Free 14-day trial. No credit card required.

Save our informative email templates as canned messages, predefined answers, or as email templates.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna naj bo dolžina informativnega e-poštnega sporočila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Informativna e-poštna sporočila naj bodo kratke izjave, ki poudarjajo trenutno situacijo in kako bo podjetje to obravnavalo. Zato morajo biti ta e-poštna sporočila razmeroma kratka in v 3 do 5 odstavkih, ki vsebujejo samo več vrstic besedila, povzemajo pomembne podrobnosti.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali naj informativna e-poštna sporočila vsebujejo tržne elemente?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Kratek odgovor na to vprašanje je ne. Obstaja čas in prostor za trženje in to zagotovo ni eden izmed njih. Če informativni e-poštni naslov govori o krizi ali težkem položaju, to še posebej velja. Informativna e-poštna sporočila so oblikovana zgolj zato, da kupce pomirijo, jim zaželijo dobro in jim sporočijo, kako bi lahko spremembe v negotovih časih vplivale nanje.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako pogosto lahko pošiljate informativna e-poštna sporočila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “To je odvisno od tega, koliko kriz ali pomembnih dogodkov se dejansko zgodi. Če se določena situacija razvija dolgo časa, se lahko informativno e-poštno sporočilo razvije v redno poslano e-poštno sporočilo s posodobitvami. Te kratke izjave pa bi bilo res treba rezervirati za najpomembnejše, redke priložnosti, sicer bodo preveč normalizirane, da bodo imele želeni učinek.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico