Predstavljamo vam preizkušene skripte za klepet v živo, ki vašim agentom pomagajo pri najpogostejših scenarijih. Klepet v živo je najbolj priljubljen digitalni kanal s strankami, ki ga lahko uporabite za podporo in trženje. Odkrijte programsko opremo LiveAgent, ki vam omogoča brezhibne storitve na vseh kanalih 24/7 in poveča zadovoljstvo strank. Začnete lahko brezplačno!
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Številne raziskave so dokazale, da je klepet v živo postal in še vedno ostaja najbolj priljubljen digitalni komunikacijski kanal s strankami. Je tudi eno najbolj prilagodljivih orodij, ki jih lahko uporabite na svojem spletnem mestu za različne namene – od podpore strankam do proaktivne prodaje in trženja. Naslednji preizkušeni primeri pripravljenih skriptov za klepet v živo (pospravljenih odgovorov) za najpogostejše scenarije klepeta v živo bodo vašim agentom pomagali:
Skripti klepeta v živo imajo številne prednosti. Skripti za klepet v živo omogočajo vašim agentom hitrejše odzivanje in ohranjanje pravega tona jezika. Poleg tega izboljšajo zadovoljstvo strank in povečajo konverzije.
Številne raziskave so dokazale, da je klepet v živo postal in ostaja najbolj priljubljen digitalni komunikacijski kanal s strankami. Je tudi eno najbolj prilagodljivih orodij, ki jih lahko uporabite na svojem spletnem mestu za različne namene – od podpore strankam do proaktivne prodaje in trženja.
Prošnja za odpuščanje je preprost način prevzemanja odgovornosti za napako. Poleg tega je to najboljši način, da pridobite zaupanje vaših strank. Cenili bodo vašo poštenost in bolj verjetno bodo spet poslovali z vami.
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih