Brezplačen preizkus

Predloge klicnega centra

Kljub hitremu porastu digitalnih komunikacijskih kanalov telefonska podpora še vedno ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike, da dosežejo blagovne znamke. Pravzaprav telefoni še vedno predstavljajo 68 % vseh interakcij s podporo. Kot rečeno, jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo pri interakciji s strankami, močno vpliva na čustva strank, celotno izkušnjo interakcije in dojemanje vaše blagovne znamke strank. Spodaj je nekaj nasvetov o bontonu skupaj s predlogami klicnih centrov, ki jih agenti za podporo lahko uporabijo za pravilen začetek in konec pogovora, prestavitev na čakanje, prenos klicev strank ali obravnavanje nezadovoljnih klicateljev.

Osnovni nasveti za bonton klicnega centra

  • Ko pozdravite sogovornika, se prepričajte, da mu predstavite sebe in podjetje;
  • Uporabite tehnike aktivnega poslušanja, da boste bolje razumeli potrebe klicatelja in zagotovili učinkovitejšo komunikacijo;
  • Ohranite profesionalen ton skozi celoten pogovor, tudi pri ravnanju s težavnimi strankami;
  • Prilagodite svoj komunikacijski slog sogovorniku, da z njim ustvarite večji odnos in zaupanje;
  • Izogibajte se negativnemu jeziku in ohranjajte pogovor pozitiven, tako da se osredotočite na to, kako lahko rešite težavo sogovornika.
  • Obvestite kličočega, da je preusmerjen, in pojasnite, zakaj je to v njihovem najboljšem interesu;
  • Vprašajte sogovornika, ali je v redu, da ga postavite na čakanje, in se mu zahvalite za potrpežljivost;
  • Zapustite scenarij, ko je primerno, da pogovor ostane naraven in da ne zveni robotsko.
  • Ko končate klic, se ne pozabite zahvaliti sogovorniku, da je kontaktiral vaše podjetje, in dodajte vljudno izjavo za zaključek klica.
Posnetki klicev - zgodovina

Predloga klicnega centra – Začetne fraze

Predloga klicnega centra – Zahteva za več informacij

Predloga klicnega centra – Zadrževanje klicatelja

Predloga klicnega centra – Prenašanje klica

Predloga klicnega centra – Obravnavanje jeznih klicateljev

Predloga klicnega centra – Zaključne besede

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je zagotavljanje kakovosti klicnega centra?

Zagotavljanje kakovosti klicnega centra je postopek, pri katerem se telefonski klici spremljajo, da se zagotovi, da klicni center ali njegovi agenti delujejo na pričakovani ravni storitev.

Zakaj je zagotavljanje kakovosti klicnega centra pomembno?

Zagotavljanje kakovosti klicnega centra je pomembno, ker lahko govor vaših zaposlenih vpliva ali uniči vaš ugled. Če se s strankami pogovarjajo na površen način, bo to odražalo vaše poslovanje in lahko povzroči, da izgubite stranke.

Kakšna je najboljša oblika življenjepisa klicnega centra?

Najboljša oblika življenjepisa klicnega centra je kronološka, ki vključuje tako izobraževalne kot delovne izkušnje. Življenjepis mora biti urejen, dobro organiziran in lahko berljiv.

Ready to test our call center templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj je zagotavljanje kakovosti klicnega centra pomembno?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zagotavljanje kakovosti klicnega centra je pomembno, ker lahko govor vaših zaposlenih vpliva ali uniči vaš ugled. Če se s strankami pogovarjajo na površen način, bo to odražalo vaše poslovanje in lahko povzroči, da izgubite stranke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je zagotavljanje kakovosti klicnega centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zagotavljanje kakovosti klicnega centra je postopek, pri katerem se telefonski klici spremljajo, da se zagotovi, da klicni center ali njegovi agenti delujejo na pričakovani ravni storitev.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kateri je najboljši format za življenjepis klicnega centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najboljša oblika življenjepisa klicnega centra je kronološka, ki vključuje tako izobraževalne kot delovne izkušnje. Življenjepis mora biti urejen, dobro organiziran in lahko berljiv.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo