Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Nadgradna prodaja/navzkrižna prodaja e-poštnih predlog

Nadgradna prodaja/navzkrižna prodaja e-poštnih predlog

Morda niste seznanjeni s konceptoma navzkrižne in nadgradne prodaje ali pa zamenjujete ta izraza. Vendar pa želimo z vami deliti nekaj preprostih nasvetov: obe tehniki vama bosta pomagali ustvariti večjo prodajo. Skoraj vse spletne trgovine uporabljajo ti dve strategiji in tudi vi bi ju morali!

Če nakupujete prek spleta, ste zagotovo že naleteli na različne strategije navzkrižne in dodatne prodaje. Morda ste nekatere od njih opazili, vendar so mnogi tako subtilni, da se na koncu sprašujete, kako ste porabili toliko denarja, ko ste končali nakupni postopek, ko ste nakupovali samo en izdelek.

Kaj pravzaprav je navzkrižna prodaja in nadgradna prodaja?

Navzkrižna prodaja pomeni ponuditi (potencialni) stranki izdelek, ki gre z roko v roki z izdelkom, ki ga namerava kupiti. Na primer, če stranka kupuje računalniško miško, bi predlaganje nakupa nove podloge za miško ali tipkovnice pomenilo navzkrižno prodajo.

Nadgradna prodaja je tehnika trženja in prodaje, ki sestoji iz ponudbe potencialni stranki ali stranki izdelka ali storitve, podobnega tistemu, ki ga želi kupiti ali je kupil, vendar dražjo različico. To je lahko na primer v obliki nadgradnje ali drugega dodatka.

V teh definicijah smo omenili stranke in potencialne stranke: upoštevati morate, da se te tehnike ne uporabljajo samo pri obstoječih strankah. S takšnimi metodami lahko tudi spodbudite potencialne stranke, da porabijo več.

Navzkrižna prodaja Lazy Oaf

Zlata pravila navzkrižne in nadgradne prodaje

Če želite zagotoviti, da vaše dejavnosti navzkrižne in/ali nadgradne prinesejo rezultate, upoštevajte dve zlati pravili:

Za navzkrižno prodajo: artikli se morajo dopolnjevati. Izdelki ali storitve, ki jih ponujate, morajo iti »z roko v roki«. Kot je navedeno zgoraj, če vaša stranka kupuje računalniške dodatke, ji ne ponujajte drugih nepovezanih elektronskih izdelkov, kot so opekači ali mešalniki.

Za nadgradno prodajo: izdelki morajo nuditi dodatno vrednost. Ponujeni izdelki ali storitve morajo imeti bistveno višjo vrednost, saj uporabniku zagotavljajo dodatne ugodnosti. Na primer, če vaša stranka razmišlja o nakupu telefona, ji lahko ponudite nadgrajeno različico modela (z več prostora za shranjevanje, boljšo kakovost fotoaparata, življenjsko dobo baterije itd.)

Glavne prednosti navzkrižne in nadgradne prodaje

Znatno povečanje prodaje: če izvajate strategije navzkrižne prodaje, lahko izboljšate svojo prodajo za kar 30 %, kar je precej pomemben podatek, ki lahko za večino podjetij pomeni ogromno razliko.

Zagotavljanje vrednosti za potrošnike: Če svojim strankam ponudite bolj prilagojene izdelke, se bodo počutili bolj zadovoljne z vašim podjetjem. Navsezadnje stranke hrepenijo po personalizaciji, ker kaže, da je podjetju dovolj mar, da spozna njih in njihove interese.

Povečanje zvestobe kupcev: Ko izpolnite vse potrebe svojih strank, bodo vaše stranke postale bolj zveste vašemu podjetju. Vrnili se bodo in kupili druge izdelke od vas, ker vedo, da bodo lahko našli vse, kar iščejo.

Kateri je torej najboljši način za navzkrižno in dodatno prodajo? Eden najboljših načinov je obveščanje strank o ustreznih ponudbah prek e-pošte. Vrstice z zadevo e-pošte in predloge e-poštnih sporočil, ki smo jih zbrali spodaj, vam bodo pomagale začeti.

Zadeva e-poštne predloge nadprodaje/navzkrižne prodaje

  • Kaj če bi to dodali v svojo zbirko?
  • Priporočamo tudi…
  • Ste že kupili [item], kaj pa če bi poskusili [another item]?
  • Povejte nam, kaj vam je všeč za bolj prilagojeno nakupovalno izkušnjo
  • Stranke, ki so kupile [item], se zanimajo tudi za…
  • Podari si darilo…
  • Za vas imamo nekaj posebnega…
  • [Item a customer browsed] je dober, vendar imamo nekaj boljšega!

E-poštna predloga za preprodajo/navzkrižno prodajo

E-poštna predloga za preprodajo/navzkrižno prodajo 1 – poudarek na navzkrižno prodajo

E-poštna predloga za preprodajo/navzkrižno prodajo 2 – poudarek na navzkrižno prodajo

E-poštna predloga za preprodajo/navzkrižno prodajo 3 – poudarek na nadgradno prodajo

E-poštna predloga za preprodajo/navzkrižno prodajo 4 – poudarek na navzkrižno prodajo

E-poštne predloge za preprodajo/navzkrižno prodajo – Pogosto zastavljena vprašanja

Iz česa mora biti sestavljena vsaka e-poštna sporočila o nadgradni prodaji/navzkrižni prodaji?

Nadgradna prodaja/navzkrižna prodaja e-poštnih predlog

Če želite zagotoviti, da vaše strategije povečanja/navzkrižne prodaje delujejo, morate ponudbo, ki jo predstavljate v svojem sporočilu, prilagoditi po meri. Ne poskušajte vsega navzkrižno prodati vsem, saj preprosto ne bo šlo. Ponudbo prilagodite trenutnim ali preteklim nakupom vaše stranke in njihovim željam. Vaša e-pošta mora vsebovati tudi slike drugih predmetov, ki jih želite priporočiti svojim strankam ali potencialnim strankam – ne zanašajte se samo na besedilo.

Zakaj bi sploh moral pošiljati e-poštna sporočila o nadgradni/navzkrižni prodaji?

Aplikacija za pomoč

Ker bo to pozitivno vplivalo na rezultat vašega podjetja. Nadgradna in navzkrižna prodaja sta strategiji, ki vam lahko pomagata doseči večjo prodajo na preprost in praktičen način. Glavna prednost teh tehnik je, da je prodajni proces 100 % personaliziran, stranke pa menijo, da res delate vse, da izboljšate njihovo izkušnjo in jim olajšate življenje.

Ali nadprodaja/navzkrižna prodaja deluje tudi za druga podjetja?

Nadgradna prodaja/navzkrižna prodaja e-poštnih predlog

Rezultati dejavnosti nadgradne/navzkrižne prodaje so odvisni od številnih dejavnikov. Zato nekatera podjetja to delajo bolje kot druga. Na primer, približno 35 % Amazonovih prihodkov ustvari navzkrižna prodaja (vir), zato ta tehnika očitno deluje zanje. Invespo navaja, da personalizirana navzkrižna prodaja predstavlja 26 % njihovih prihodkov (vir).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj naj bi vsebovalo vsako e-poštno sporočilo o nadprodaji/navzkrižni prodaji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če želite zagotoviti, da vaše strategije nadgradne/navzkrižne prodaje delujejo, morate ponudbo, ki jo predstavljate v svojem sporočilu, prilagoditi po meri. Vaša e-pošta mora vsebovati tudi slike drugih predmetov, ki jih želite priporočiti svojim strankam ali potencialnim strankam – ne zanašajte se samo na besedilo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi moral pošiljati e-poštna sporočila o nadgradni/navzkrižni prodaji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nadgradna in navzkrižna prodaja sta strategiji, ki vam lahko pomagata doseči večjo prodajo. Glavna prednost teh tehnik je, da je prodajni proces 100 % personaliziran in stranke čutijo, da delate vse, da izboljšate njihovo izkušnjo in olajšate njihovo življenje..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali nadprodaja/navzkrižna prodaja deluje za druga podjetja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rezultati dejavnosti nadgradne/navzkrižne prodaje so odvisni od številnih dejavnikov. Zato nekatera podjetja to delajo bolje kot druga. Na primer, približno 35 % Amazonovih prihodkov ustvari navzkrižna prodaja, zato ta tehnika deluje zanje.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico