Predloge e-poštnih napotitev za e-trgovino za pridobivanje novih strank in izboljšanje prodaje, vključno s primeri napotitvenega marketinga in e-poštnih predlogov za povratne informacije in vključevanje strank.
Najti pravi način za privabljanje novih strank v vaše podjetje ni enostavno. V prihodnjih letih bo industrija e-trgovine ugotovila, da se bodo vodilni na trgu osredotočili na prilagajanje izkušenj ter uporabo strojnega učenja in algoritmov UI, da bi pritegnili nove potrošnike. Vendar pa obstaja še ena taktika, ki jo uporabljajo spletni velikani, kot so Amazon, Booking.com, Slack in Airbnb, ki se je izkazala za nenehno privabljanje strank. Metoda, ki jo vsi uporabljajo, se imenuje napotitveno trženje.
Napotitveni programi so vsakemu od teh podjetij pomagali eksponentno rasti z vključevanjem in izkoriščanjem njihovih najpomembnejših sredstev: strank. Kar se je začelo kot dobre ideje za razvoj teh podjetij, je povzročilo skokovit porast njihove rasti z dobro izvedenimi programi, ki so uporabljali napotitveno trženje.
Toda ustvarjanje učinkovitega in uspešnega programa napotitvenega trženja je šele začetek. Pravi izziv je zagotoviti, da vaše marketinške dejavnosti nenehno spodbujajo napotitve. Rezultat bi moral biti, da zveste stranke priporočajo vaše izdelke ali storitve svojim prijateljem in družini.
Kot lastnik trgovine z e-trgovino lahko uporabite napotitveno trženje na različne načine. V tem članku želimo predstaviti prednosti napotitvenega trženja in vam zagotoviti prava orodja, ki vam bodo pomagala pridobiti napotitve vaših obstoječih strank. Preden se lotimo osnov, si oglejte Post Affiliate Pro, odlično orodje za upravljanje vašega partnerskega programa.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Referenčno trženje je oblika promocije, ki izkorišča različne strategije za spodbujanje priporočil izdelkov. Hkrati se lahko dojema tudi kot spodbujanje prodaje na podlagi priporočil tretje osebe.
Več študij je potrdilo prednosti napotitvenega marketinga.
Poročilo o stanju napotitvenega trženja za leto 2019 poudarja, da ima 30 % podjetij že vzpostavljen program napotitev, 75 % pa jih pravi, da je to najcenejša metoda za pridobivanje novih strank. Še več, glede na poročilo Nielsen 92 % potrošnikov zaupa priporočilom ljudi, ki jih poznajo.
Najpomembnejša prednost napotitvenega marketinga je, da ljudje ponavadi zaupajo priporočilom nekoga, ki ga poznajo, veliko več kot informacijam, ki jih zagotovi sama blagovna znamka, spletnim pregledom, poročilom ali tržnim raziskavam.
Spodaj si oglejte dodatne prednosti napotitvenega trženja.
Skoraj zagotovljeno je, da boste pridobili več zadovoljnih strank, ker se bodo že bolj zavedali vaših izdelkov ali storitev in jih bo spodbudil nekdo, ki jim zaupa. Res je, da bodo končni prodajni rezultati še vedno odvisni od vaše komercialne sposobnosti, a to nedvomno utira pot do uspeha.
Z napotitvenim trženjem se prodajni cikli skrajšajo in proračun za trženje je pod strožjim nadzorom, saj se osredotoča na spodbujanje enega samega preprostega dejanja – napotitev.
Strategija napotitvenega trženja ne spremeni prodajnih procesov podjetja ali celotnega marketinškega načrta. Prav tako ne zahteva veliko časa ali truda od marketinške ekipe, ker vaše stranke opravijo veliko promocijskega »dela« namesto vas v smislu priporočil prijateljem ali družinskim članom.
Vsaka potencialna stranka, ki jo v vašo spletno trgovino pritegnejo aktivnosti napotitvenega trženja, bo posredno dostopala do informacij o vaši blagovni znamki, zato se bo njihova prepoznavnost blagovne znamke samodejno povečala.
Spodbude za napotitvene programe lahko ustvarite in prilagodite na podlagi obsežnih informacij, pridobljenih od strank, ki jih zanimajo vaši izdelki ali storitve, in ki jih dopolnjujejo znanja zvestih strank, ki vašo blagovno znamko aktivno napotijo drugim.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.
You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].
That’s why we have something to offer you:
Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.
It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!
Button: Click here to refer a friend
Thanks for being with us!
Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.
While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:
Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.
Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!
If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].
Thanks for supporting our store!
It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.
All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.
Again, here’s your referral code:
[code number]
See you around!
Praktično karkoli bi lahko bila vaša spodbuda za napotitev. V zameno za promocijo svojih izdelkov, storitev ali spletne trgovine na splošno lahko strankam ponudite popust, denar, ki ga lahko porabijo v trgovini, darilno kartico, fizično darilo ali vzorec izdelka. To je močno odvisno od vaše ponudbe in notranjih izračunov.
Na to vprašanje je težko dati dokončen odgovor. Če se vaši izdelki ali storitve ne kupujejo pogosto, lahko strankam po vsakem nakupu pošljete e-pošto z napotitvijo. Če pa prodajate hitro prodajno potrošniško blago ali na splošno imate veliko strank, ki se vračajo, lahko določite posebne zahteve, ki jih morajo izpolniti vaše stranke, da prejmejo ponudbo za napotitev.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team