Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge za obnovitveni e-mail

Predloge za obnovitveni e-mail

Ohranjanje trenutne baze strank in vzdrževanje dolgoročnega razmerja s stranko, še nikoli ni bilo tako kritično za podjetja, še posebej za tiste poslovne modele z naročnino in prihodki na mesečni ravni. Dobro napisana in strateško poslana obnovitvena elektronska pošta so lahko zelo učinkovita pri vključevanju vaših sedanjih strank, spodbujanju, da ostanejo pri vas, izboljšanju ohranjanja strank, in zmanjšanje osipa strank. Naslednji članek ponuja 10 predlog obnovitvene elektronske pošte, ki jih lahko uporabite pri ustvarjanju vaših lastnih e-mail kampanj.

Predloga za obnovitveni e-mail PMI

Kaj so obnovitveni e-maili?

Obnovitveni e-maili so avtomatizirana sporočila, poslana obstoječim strankam, da jih opomnimo, da jim bo članarina ali naročnina počasi potekla, in je zato potrebno ukrepati. Ta vrsta e-mailov se pogosto uporablja za storitve na podlagi naročnin kot tudi izdelke s ponavljajočimi se plačili.

Obnovitveni e-maili se najbolje obnesejo, če jih pošiljamo v sklopu širše kampanje. Ponavadi serija obnovitvenih e-mailov lahko vključuje enega ali več e-mailov pred zaključitvijo naročniškega razmerja, e-mail o dnevu poteka naročnine in e-mail po končani naročnini, da stranke opogumite v obnovitev naročnine.

predloga za obnovitveni e-mail blizzard

Primeri zadeve obnovitvenih e-mailov

  • [Ime], niste podaljšali svoje naročnine — ampak ni še prepozno!
  • Vaš Pro račun podjetja [podjetje] bo kmalu potekel
  • [Ime], vaša naročnina bo kmalu potekla!
  • Dostop do [izdelka/storitve] poteče v 15 dnevih
  • Vaš račun za [izdelek/storitev se bo obnovil ta teden
  • Ups, vaša naročnina bo potekla!
  • 1 teden preden poteče vaša naročnina
  • 5 dni pred avtomatsko obnovitvijo
  • Vaš račun je uporaben samo še 3 dni
  • Predčasno obnovite vašo naročnino pri [podjetje] in prihranite 10%
  • Obnovite zdaj – posebna ponudba samo še danes!
  • Obnovite zdaj in pridobite en mesec zastonj
  • 30% POPUST običajne cene, če obnovite zdaj
  • Še eno leto nagrad je lahko vaše
  • Zadnji klic za obnovitev vaše naročnine
  • [Ime], ne izgubite svojih vrednot!
  • [Ime], radi bi vam stali ob strani!
  • [Ime], hvala vam za vsa dobra leta, ki smo jih preživeli skupaj!

10 predlog za obnovitveni e-mail

E-mail o predčasni obnovitvi naročnine  (90 dni pred datumom izteka)

E-mail o bližajočem se poteku naročnine (15 dni pred datumom izteka)

E-mail o zadnji priložnosti za obnovitev  naročnine (24 ur pred datumom izteka)

E-mail o poteku naročnine

E-mail za obnovitev s poudarkom na pridobitvah

Obnovitveni e-mail s posebno ponudbo

Follow up e-mail po izteku naročnine

Obnovitveni e-mail za B2B naročnino

B2B avtomatizirani obnovitveni e-mail

Follow up e-mail o potečeni B2B naročnini

Obnovitveni e-mail – Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je obnovitveno opozorilo?

Obnovitveno opozorilo je e-mail, ki se ga pošlje približno 30 dni pred potekom storitve. Pošlje se vsakemu, ki ima LiveAgent račun in ga mora obnoviti.

Kako zagotoviti obnovitev naročnine?

Če hočete svoje stranke spodbuditi k obnovitvi naročnine, lahko začnete s ponujanjem naročnine s popustom. Stranka se tako lažje odloči za zadnji korak in dokonča postopek.

Kako napisati poslovno pismo za obnovitev naročnine?

Pismo za obnovitev naročnine mora najprej vsebovati zahvalo stranki, za njihovo članstvo in vprašanje, če si želijo podaljšanja še za eno leto. Razložite, da bo njihova članarina kmalu potekla in da bo račun potrebno obnoviti v naslednjih dveh tednih, v nasprotnem primeru bo njihova članarina preklicana.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je obnovitveno opozorilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obnovitveno opozorilo je e-mail, ki se ga pošlje približno 30 dni pred potekom storitve. Pošlje se vsakemu, ki ima LiveAgent račun in ga mora obnoviti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako zagotoviti obnovitev naročnine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če hočete svoje stranke spodbuditi k obnovitvi naročnine, lahko začnete s ponujanjem naročnine s popustom. Stranka se tako lažje odloči za zadnji korak in dokonča postopek.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati poslovno pismo za obnovitev naročnine?”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pismo za obnovitev naročnine mora najprej vsebovati zahvalo stranki, za njihovo članstvo in vprašanje, če si želijo podaljšanja še za eno leto. Razložite, da bo njihova članarina kmalu potekla in da bo račun potrebno obnoviti v naslednjih dveh tednih, v nasprotnem primeru bo njihova članarina preklicana.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico