Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-poštnih sporočil za kratek ogled spletnega seminarja

Predloge e-poštnih sporočil za kratek ogled spletnega seminarja

Tako ste dolgo načrtovali in organizirali odličen webinar in vse je na mestu za dan dogodka. Vaša predstavitev je bila pripravljena in zvadena, govorci so urejeni, ustvarili ste stran dogodka, oprema za pretakanje in programska oprema sta bili preizkušeni. Najpomembnejše točke so že vse zajete, kajne? Narobe. Če se zgodi najboljši webinar na svetu, a ni nikogar, ki bi ga gledal, ali se je potem to sploh zgodilo?

Kot tak je eden najpomembnejših vidikov priprave na webinar spodbujanje ljudi, da prijavijo svojo udeležbo, in nato zagotovitev, da se jih čim več dejansko udeleži spletnega seminarja, ko bo le-ta potekal. Obstaja nešteto načinov za promocijo vaših spletnih seminarjev, vključno s plačanim oglaševanjem in objavami na platformah družbenih medijev.

E-poštni marketing pa ostaja ena najbolj priljubljenih in stroškovno najučinkovitejših oglaševalskih rešitev. Tako so e-poštna sporočila s kratkim ogledom spletnih seminarjev eden najboljših načinov za promocijo vaše prihajajoče spletne konference ali pogovora.

Predloga elektronske pošte s kratkim ogledom spletnega seminarja MarketMuse
Spletna e-poštna sporočila za ogled spletnega seminarja MarketMuse

Vsebina e-poštnih sporočil s hitrim ogledom spletnih seminarjev

Preden se vaš webinar izvede, je priporočljivo, da pošljete vrsto sporočil osebam v vaši bazi e-pošte. Začnite z e-poštnim povabilom, nadaljujte z e-poštnim sporočilom s potrditvijo registracije in zaključite z enim ali več e-poštnimi opomniki blizu datuma spletnega seminarja. Večina teh e-poštnih sporočil bi morala vsebovati naslednje izrezke informacij, da bodo vaši prejemniki e-pošte dobili predogled, kaj lahko pričakujejo:

  • Ura in datum vašega dogodka – ljudje morajo očitno vedeti, kdaj bo webinar, da lahko shranijo datum. Ne pozabite vključiti časovnega pasu, ki ga omenjate, saj lahko spletne konference pritegnejo svetovno občinstvo
  • Predlagana vrednost – promovirajte svoj dogodek tako, da opišete, kaj se lahko vaše občinstvo nauči med spletnim seminarjem, in, kar je najpomembneje, kako jim bodo informacije pomagale pri reševanju težav, s katerimi se soočajo
  • Podrobnosti o govorcih – vključujejo informacije, kot so njihova imena, ozadje, fotografije, naslovi predstavitev in pretekle izkušnje, zaradi katerih so strokovnjaki za dano temo. Vključite povezave do njihovih kanalov v YouTubu, Instagramu in drugih družbenih omrežij, da se lahko vaše občinstvo seznani z njimi in njihovim preteklim delom.
Predloga za e-poštno sporočilo za spletni seminar LinkedIn

Zadeva e-pošte za kratek ogled spletnega seminarja

  • Vaše povabilo na webinar [company] o [topic]
  • Ne boste želeli zamuditi prihajajočega spletnega seminarja [title].
  • Prijava končana! Tukaj je tisto, kar lahko pričakujete …
  • [Title] potrditev registracije in vpogledi v webinar
  • Opomnik: naš spletni dogodek poteka [today/tomorrow/this week]
  • Ne pozabite na prihajajoči webinar [company]!

Predloge e-poštnih sporočil za kratek ogled spletnega seminarja

Predloga e-pošte za kratek ogled spletnega seminarja 1 – vabilo s predogledom

Predloga e-pošte za kratek ogled spletnega seminarja 2 – potrditev registracije z vpogledi

Predloga e-pošte za kratek ogled spletnega seminarja 3 – opomnik z video napovednikom

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako daleč vnaprej naj pošljem e-pošto s kratkim ogledom spletnega seminarja?

Vabilo pošljite takoj, ko je vaš dogodek v celoti načrtovan. Potrditev registracije je treba poslati takoj, ko uporabnik prejme odgovor, da se zagotovi, da ve, da je bil postopek prijave uspešen. Nazadnje morate poslati e-poštni opomnik en teden pred dogodkom in še en opomnik 1 dan pred dogodkom.

Ali naj moje e-poštno sporočilo s kratkim ogledom spletnega seminarja vključuje poziv k dejanju?

V e-poštno sporočilo povabila morate vedno vključiti gumb CTA, da se prejemnikom čim bolj olajšate registracijo na vaš webinar. Vaš CTA bi lahko vseboval fraze, kot so »Prijavi se«, »Registriraj se zdaj« ali »Rezerviraj moj sedež«, samo za nekaj primerov. Vključite lahko celo več CTA-jev, kot je gumb »Preberi več«, ki vodi do strani z več informacijami o dogodku.

Kakšne rezultate lahko dosežete s spletnimi seminarji?

Možnost povezovanja s potencialnimi strankami je morda glavna prednost spletnih seminarjev, zato želite pritegniti veliko občinstvo z dobro napisanimi e-poštnimi sporočili. Uspešni spletni seminarji lahko:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako daleč vnaprej naj pošljem e-pošto s kratkim ogledom spletnega seminarja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vabilo pošljite takoj, ko je vaš dogodek načrtovan. Potrdilo o registraciji je treba poslati takoj, ko uporabnik odgovori, da se prepriča, da je bil postopek prijave uspešen.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali naj moje e-poštno sporočilo s kratkim ogledom spletnega seminarja vključuje poziv k dejanju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “V e-poštno sporočilo povabila morate vedno vključiti gumb CTA, da se prejemnikom čim bolj olajšate registracijo na vaš webinar.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne rezultate lahko dosežejo spletni seminarji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Uspešni spletni seminarji lahko povečajo angažiranost strank, privabijo nove relevantne potencialne stranke in ustvarijo visoko donosnost naložbe.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico