Priprava odličnega spletnega seminarja ni dovolj, pomembno je tudi spodbujanje udeležbe. V tem članku najdete predloge e-poštnih sporočil za vabila, opomnike in kratke poglede na webinar ter nasvete za vključevanje klica k dejanju.
Tako ste dolgo načrtovali in organizirali odličen webinar in vse je na mestu za dan dogodka. Vaša predstavitev je bila pripravljena in zvadena, govorci so urejeni, ustvarili ste stran dogodka, oprema za pretakanje in programska oprema sta bili preizkušeni. Najpomembnejše točke so že vse zajete, kajne? Narobe. Če se zgodi najboljši webinar na svetu, a ni nikogar, ki bi ga gledal, ali se je potem to sploh zgodilo?
Kot tak je eden najpomembnejših vidikov priprave na webinar spodbujanje ljudi, da prijavijo svojo udeležbo, in nato zagotovitev, da se jih čim več dejansko udeleži spletnega seminarja, ko bo le-ta potekal. Obstaja nešteto načinov za promocijo vaših spletnih seminarjev, vključno s plačanim oglaševanjem in objavami na platformah družbenih medijev.
E-poštni marketing pa ostaja ena najbolj priljubljenih in stroškovno najučinkovitejših oglaševalskih rešitev. Tako so e-poštna sporočila s kratkim ogledom spletnih seminarjev eden najboljših načinov za promocijo vaše prihajajoče spletne konference ali pogovora.
Preden se vaš webinar izvede, je priporočljivo, da pošljete vrsto sporočil osebam v vaši bazi e-pošte. Začnite z e-poštnim povabilom, nadaljujte z e-poštnim sporočilom s potrditvijo registracije in zaključite z enim ali več e-poštnimi opomniki blizu datuma spletnega seminarja. Večina teh e-poštnih sporočil bi morala vsebovati naslednje izrezke informacij, da bodo vaši prejemniki e-pošte dobili predogled, kaj lahko pričakujejo:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Vabilo pošljite takoj, ko je vaš dogodek v celoti načrtovan. Potrditev registracije je treba poslati takoj, ko uporabnik prejme odgovor, da se zagotovi, da ve, da je bil postopek prijave uspešen. Nazadnje morate poslati e-poštni opomnik en teden pred dogodkom in še en opomnik 1 dan pred dogodkom.
V e-poštno sporočilo povabila morate vedno vključiti gumb CTA, da se prejemnikom čim bolj olajšate registracijo na vaš webinar. Vaš CTA bi lahko vseboval fraze, kot so »Prijavi se«, »Registriraj se zdaj« ali »Rezerviraj moj sedež«, samo za nekaj primerov. Vključite lahko celo več CTA-jev, kot je gumb »Preberi več«, ki vodi do strani z več informacijami o dogodku.
Možnost povezovanja s potencialnimi strankami je morda glavna prednost spletnih seminarjev, zato želite pritegniti veliko občinstvo z dobro napisanimi e-poštnimi sporočili. Uspešni spletni seminarji lahko:
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Predloge e-poštnih sporočil s popustom
Izberite učinkovite predloge e-poštnih sporočil s popustom za svoje podjetje. Poiščite ideje in nasvete za pisanje učinkovitih e-poštnih sporočil s popusti, ki bodo prepričali vaše stranke. Ocenite svoje stopnje dobička, upoštevajte višje stroške pridobivanja strank, in poskrbite, da bodo vaši popusti pritegnili vašo ciljno publiko. Pomislite, kako boste po koncu popusta pokazali vrednost izdelka.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Prenašajte sporočila prek različnih kanalov, ne le e-pošte. Uporabite strategije digitalnega marketinga in e-poštne predloge za prodajo izdelkov.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team