Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge za opomnike

E-poštne predloge za opomnike

Doseči ciljno publiko ob pravem času s pravim sporočilom je ključnega pomena za uspeh katere koli e-poštne marketinške kampanje. Vendar pa je glede na raziskavo Mailchimp povprečna stopnja odprtja e-pošte okoli 21 % v vseh panogah. Zato so e-poštna sporočila z opomniki bistvena. Pravočasno poslana e-poštna sporočila z opomniki lahko povečajo angažiranost in spodbudijo stranke, da izvedejo določena dejanja, kadar je to potrebno. Toda ustvarjanje teh e-poštnih sporočil in ugotavljanje, kdaj je najboljši čas za njihovo pošiljanje, je lahko za tržnike izziv. Spodaj je nekaj predlog e-poštnih opomnikov za različne priložnosti, ki jih lahko prilagodite za lastno uporabo.

E-poštne predloge za opomnike

Kaj je e-poštni opomnik?

E-poštno sporočilo z opomnikom je močno orodje za tržnike, ki v bistvu naredi, kar piše – prejemnika opomni na nekaj pomembnega, kar prihaja, nekaj, kar se od njega pričakuje ali bi se moralo zgoditi, pa se ni. Tukaj je nekaj scenarijev, v katerih lahko pošiljanje e-pošte z opomnikom koristi vašemu podjetju:

  • Obveščanje uporabnikov, da bo njihov brezplačni preizkus kmalu potekel/je potekel
  • Ponovno vključevanje neaktivnih uporabnikov, ki so v določenem koraku zapustili vaš izdelek (na primer nedokončana registracija)
  • Opominjanje trenutnih strank, da obnovijo naročnino ali članstvo
  • Obveščanje strank o njihovem prihajajočem datumu računa, zamudah ali zapadlih plačilih
  • Obveščanje strank o neuspešnih plačilih/poteku kreditne kartice/preklicu računa
  • Opomniti stranke na pomembne prihajajoče dogodke itd.
E-pošta z opomnikom Apple TV

Zadeva e-poštnega opomnika

  • [Name],že nekaj časa te nismo videli ☹
  • Pogrešali smo vas!
  • Opazili smo, da ste v zadnjem času nekoliko odsotni
  • Vaša preskusna različica [Product] se konča čez [number] dni
  • [Name], vaša preskusna različica [Product] kmalu poteče. Posodobi zdaj!
  • Potrebno dejanje – plačilo [Product] ni uspelo
  • Prosimo, posodobite svoje podatke za plačilo
  • O ne, prišlo je do težave s plačilom [Product]
  • Vaš račun [Product] je v mirovanju!
  • Vaš račun [Product] bo deaktiviran čez [number] dni
  • Opomnik: rok za oddajo je [date]
  • Ne zamudite [Event name]
  • Zadnja možnost za [Speaker] v živo na [Event name]!

8 E-poštne predloge za opomnike

E-poštni opomnik za neaktivnega uporabnika

E-poštno sporočilo z opomnikom o poteku preskusne različice

E-poštni opomnik za prihajajoče plačilo

E-poštni opomnik za zamudo pri plačilu

E-poštni opomnik o poteku kreditne kartice

E-poštni opomnik o neuspešnem plačilu

E-poštni opomnik za preklic računa

E-poštni opomnik za prihajajoči dogodek

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Pogosto zastavljena vprašanja

Kdaj naj pošljem e-pošto z opomnikom?

Ni idealnega časa za pošiljanje e-pošte z opomnikom, saj se bo od primera do primera razlikovalo. Če stranke opozarjate na prihajajoče plačilo, poteku preizkusne različice ali podaljšanje njihove naročnine, jih je smiselno o tem obvestiti vsaj teden dni prej, pa tudi na datum zapadlosti. Ko gre za opominjanje e-poštnih sporočil za izterjavo neuspešnih plačil, je na splošno primerno, da pošljete opomnik prvi delovni dan po datumu zapadlosti.

Koliko opomnikov naj pošljem?

Ena največjih napak, ki jih lahko naredite z e-poštnimi opomniki, je pošiljanje enega samega opomnika in upanje na najboljše. Če želite pretvoriti več poskusnih uporabnikov ali izterjati več prihodkov od neuspešnih plačil, razmislite o pošiljanju vrste e-poštnih sporočil, vključno z vnaprejšnjimi opomniki, opomniki o roku in nadaljnjimi opomniki.

Katere so najboljše prakse za e-pošto z opomnikom?

E-poštna sporočila z opomniki morajo biti kratka, preprosta in zagotavljati samo pravo količino konteksta in raven podrobnosti, ne da bi bila preobremenjena z nepotrebnimi informacijami. Napisane morajo biti profesionalno, a hkrati prijazno in vljudno – ključno je najti pravo ravnovesje med vztrajnostjo in nasilnostjo. Poskrbite, da boste vključili očiten poziv k dejanju, da bodo stranke natančno vedele, kaj se od njih pričakuje.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kdaj naj pošljem e-pošto z opomnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ni idealnega časa za pošiljanje e-pošte z opomnikom, saj se bo od primera do primera razlikovalo. Če stranke opozarjate na prihajajoče plačilo, poteku preizkusne različice ali podaljšanje njihove naročnine, jih je smiselno o tem obvestiti vsaj teden dni prej, pa tudi na datum zapadlosti.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Koliko opomnikov naj pošljemo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ena največjih napak, ki jih lahko naredite z e-poštnimi opomniki, je pošiljanje enega samega opomnika in upanje na najboljše. Če želite pretvoriti več poskusnih uporabnikov ali izterjati več prihodkov od neuspešnih plačil, razmislite o pošiljanju vrste e-poštnih sporočil, vključno z vnaprejšnjimi opomniki, opomniki o roku in nadaljnjimi opomniki. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kateri so najboljši postopki za e-pošto z opomnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-poštna sporočila z opomniki morajo biti kratka, preprosta in zagotavljati samo pravo količino konteksta in raven podrobnosti, ne da bi bila preobremenjena z nepotrebnimi informacijami. Napisane morajo biti profesionalno, a hkrati prijazno in vljudno – ključno je najti pravo ravnovesje med vztrajnostjo in nasilnostjo. Poskrbite, da boste vključili očiten poziv k dejanju, da bodo stranke natančno vedele, kaj se od njih pričakuje.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico