Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge obvestila podjetja

E-poštne predloge obvestila podjetja

Čeprav je na voljo veliko komunikacijskih kanalov, mnoga podjetja izberejo e-pošto za objavljanje, ker je to najbolj uporabljen in privlačen kanal. V večini primerov so e-poštna sporočila z obvestili podjetja promocijska sporočila za izdaje novih izdelkov ali storitev, posodobitve obstoječih izdelkov ali zagon novega podjetja.

Čeprav so ta sporočila teoretično napovedi, so bolj osredotočena na posredovanje trženjskih sporočil in ne na sporočanje novic podjetja.

Vendar pa obstaja tudi veliko primerov e-poštnih sporočil z obvestili podjetja za druge namene, kot so interna sporočila. To so ponavadi bolj formalna e-poštna sporočila, ki se osredotočajo na poslovno osredotočeno komunikacijo, vključno z, vendar ne omejeno na, oglaševanje odprtih delovnih mest v podjetju, napredovanje trenutnega zaposlenega na višji položaj, uvajanje popolnoma novih članov osebja v obstoječe članov ekipe ali povabilo na odprto srečanje.

Slednja vrsta e-poštnih sporočil z obvestili podjetja bo tukaj glavni poudarek, da bi zagotovili primere poslovnih sporočil, ki jih je mogoče posredovati notranjemu občinstvu po e-pošti.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge za obvestila podjetja na nadzorni plošči LiveAgent

Zakaj pošiljati obvestila podjetja po elektronski pošti?

E-pošta je eden najučinkovitejših načinov komunikacije in je že dolgo dokazano učinkovit, tako za pošiljanje kot prejemanje notranjih in zunanjih sporočil. Eden od očitnih razlogov za to je dejstvo, da elektronska pošta omogoča neposredno komunikacijo z želeno publiko, če poznate njihove e-poštne naslove.

To pomeni, da bi lahko obvestilo o odprtju delovnega mesta ali novici podjetja poslali celotni delovni sili podjetja ali enemu seznamu, medtem ko bi e-pošto, ki pozdravlja novega člana osebja ali oglaševanje odprtega sestanka, lahko poslali samo ustrezni skupini ali oddelku v velikem podjetju.

Podatki, zbrani v Gallupovi študiji, kažejo, da 74 % zaposlenih meni, da pogrešajo novice o podjetju (vir). Hkrati lahko slabo upravljanje notranjih komunikacij stane majhna podjetja (ki zaposlujejo manj kot 100 ljudi) 420.000 dolarjev letno, medtem ko velika podjetja vsako leto izgubijo do 62 milijonov dolarjev (vir). To sta le še dva razloga za uporabo elektronske pošte pri objavljanju internih novic in izmenjavi pomembnih informacij med zaposlenimi.

Opremljena-sporočila-Makri
Shranite predloge obvestila našega podjetja kot vnaprej pripravljena sporočila

Vrstice zadeve e-poštnega obvestila o podjetju

  • Obvestilo o napredovanju – [name of employee]
  • Čestitke [name of employee] za napredovanje
  • Razpis za delovno mesto [job title]
  • Zaposlujemo interno – prijavite se na položaj [job title]
  • Nov uslužbenec – [new employee name] na delovnem mestu [job title]
  • Pozdravite [new employee name] v ekipi
  • [Reason for meeting] Odprti sestanek osebja dne [date] ob [time]
  • Opomnik: odprti sestanek jutri ob [time] za vse zaposlene [department].

E-poštne predloge za obvestila podjetja

E-poštna predloga za obvestilo podjetja 1 – obvestilo o promociji

E-poštna predloga za obvestilo podjetja 2 – interno zaposlovanje

E-poštna predloga za obvestilo podjetja 3 – predstavitev novega zaposlenega

E-poštna predloga za obvestilo podjetja 4 – povabilo na odprt sestanek

E-poštne predloge za obvestila podjetja – pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolgo naj bo e-poštno obvestilo podjetja?

Ker je vsebina teh sporočil lahko zelo različna, na to vprašanje ni pravega ali napačnega odgovora. Vendar pa je najbolje, da so sporočila jedrnata, da bo bralca zanimalo.

Ljudje ponavadi preletijo e-pošto, zato poskusite vse pomembne informacije navesti v ločenih vrsticah ali odstavkih. Če morate vključiti več informacij, na primer za oglas za zaposlitev, potem postavite povezavo do spletnega mesta, ki ponuja dodatne podrobnosti za tiste, ki jih zanima, namesto da bi preobremenili e-pošto.

Komu naj pošljem e-poštno obvestilo podjetja?

To je odvisno od velikosti podjetja in teme – nekatera sporočila je treba poslati vsem osebjem, druga pa le izbranim oddelkom ali zaposlenim na določenem hierarhičnem položaju. Prosta delovna mesta se lahko na primer pošljejo celotnemu osebju, saj nekateri kandidati morda želijo zamenjati oddelke.

Kdaj je treba objaviti obvestilo podjetja?

Še enkrat, to je v celoti odvisno od posebne vrste e-pošte. Promocijska sporočila naj bodo poslana kmalu po tem, ko je bil napredovani zaposleni obveščen. E-poštna sporočila dobrodošlice in vabila na sestanke je treba poslati vsaj teden dni pred dogodkom pridružitve novega člana ekipe ali razpravo. Prosta delovna mesta je treba poslati prej – nekaj mesecev, preden je treba to delovno mesto zapolniti, in nekaj tednov, preden se lahko objavi navzven.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo naj bo e-poštno obvestilo podjetja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolje je, da so sporočila jedrnata, da bo bralca zanimalo. Ljudje ponavadi pregledujejo e-pošto, zato poskusite vse pomembne informacije navesti v ločenih vrsticah ali odstavkih. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Komu naj pošljem e-poštno obvestilo podjetja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To je odvisno od velikosti podjetja in teme – nekatera sporočila je treba poslati vsem osebjem, druga pa le izbranim oddelkom ali zaposlenim na določenem hierarhičnem položaju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj je treba objaviti obvestilo podjetja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Še enkrat, to je v celoti odvisno od posebne vrste e-pošte. Promocijska sporočila naj bodo poslana kmalu po tem, ko je bil napredovani zaposleni obveščen. E-poštna sporočila dobrodošlice in vabila na sestanke je treba poslati vsaj teden dni pred dogodkom pridružitve novega člana ekipe ali razpravo. Prosta delovna mesta je treba poslati prej – nekaj mesecev, preden je treba to delovno mesto zapolniti, in nekaj tednov, preden se lahko objavi navzven.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico