• Predloge
  • Predloge strani s pogostimi vprašanji

Predloge strani s pogostimi vprašanji

Današnji potrošniki se obračajo na samopostrežne možnosti, ko morajo rešiti manjše težave ali poiskati informacije o izdelku/storitvi. Zaradi tega je obsežna stran s pogostimi vprašanji nujna za vsa podjetja. Strani s pogostimi vprašanji so dejansko koristne tako strankam kot zaposlenim. Stranke osvobodijo nepotrebnega stika s /academy/customer-service-vs-customer-support/podporo za stranke in zaposlenim prihranijo izgubljanje časa z odgovarjanjem na pogosto zastavljena vprašanja.

Zakaj vaše podjetje potrebuje stran s pogostimi vprašanji

  • Baze znanja, vključno s pogostimi vprašanji, so danes najpogosteje uporabljene samopostrežne možnosti. (Forrester)
  • 90 % svetovnih potrošnikov pričakuje, da bodo blagovne znamke in organizacije ponudile spletni portal za samopostrežno storitev, 74 % pa ga je že uporabljalo.(Microsoft
  • 98 % potrošnikov je preizkusilo samopostrežno rešitev, vključno z iskanjem po pogostih vprašanjih podjetja, centru za pomoč ali drugih spletnih virih.(Dimensional Research)
  • 39 % milenijcev najprej preveri pogosta vprašanja podjetja, ko imajo vprašanje, kar jasno pokaže prednost, da bi odgovore iskali sami. (Salesforce)
  • 59 % potrošnikov in 71 % poslovnih kupcev pravi, da razpoložljivost samopostrežbe vpliva na njihovo zvestobo. (Salesforce)
Zakaj vaše podjetje potrebuje stran s pogostimi vprašanji - App - Uploads - 2019 - 09 - LiveAgent Knowledge Base Software.gif
Primer baze znanja

Kako ustvariti učinkovito stran s pogostimi vprašanji v 4 korakih

Kako ustvariti učinkovito stran s pogostimi vprašanji v 4 korakih

Ustvarite seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj. Morda boste pridobili vpoglede od skupine za pomoč strankam, da boste ugotovili ponavljajoča se vprašanja in težave, s katerimi se vaše stranke nenehno obračajo na vas.

Dovoljenja

Organizirajte in kategorizirajte svoja pogosta vprašanja. Določite pogoste teme na seznamu vprašanj in jih združite na logičen način, da bodo uporabniki zlahka brskali po strani in našli, kar iščejo.

Čas razrešitve

Odgovori naj bodo kratki in jedrnati. Glede na zapletenost vprašanja lahko za oris odgovora uporabite od 1-2 stavkov do 2-4 kratkih odstavkov. Povezava do ustreznih virov v svoji bazi znanja za podrobnejše informacije.

Pregledi storitev za stranke

Ohranite pogosta vprašanja in posodobite vsebino. Redno popravljajte svojo stran s pogostimi vprašanji, ko vaše podjetje ali izdelek raste in se spreminja, da zagotovite, da bo vsebina sčasoma ustrezna in posodobljena.

Predloge za pogosta vprašanja: pogosti primeri pogosto zastavljenih vprašanj

Glede na vaš tip podjetja, vaš industrijski sektor in posebne potrebe vaše ciljne publike lahko vaša predloga s pogostimi vprašanji vključuje različne razdelke, ki pokrivajo različne teme. Vključujejo lahko splošne informacije, uporabo izdelkov ali storitev, podrobnosti o cenah in pošiljanju, vračila in vračila in še več. Spodaj je nekaj primerov pogosto zastavljenih vprašanj, ki jih lahko uporabite, ko začnete ustvarjati svojo stran s pogostimi vprašanji.

Splošna vprašanja


What is [Product/ Service] and how does it work?
How much does [Product/ Service] cost?
In what countries can I use [Product/ Service]?
Which languages does [Product/ Service] support?
How does your product differ from the others?
Are there any benefits to using your product / having an account with you?
Is there a way I can learn more about your company?
Do you have a catalog?
How can I be notified about the latest promotions, new arrivals, or any ongoing sales?
What is your privacy policy?
How can I get assistance if I need it?
Do you offer live chat support?

Naročila


What happens after I place my order?
How do I redeem my discount/ promo code/ coupon/ reward voucher?
What is the status of my order?
How do I view my order?
What do I do if there is a problem with my order?
Will I be able to change my address after the order is confirmed?
Can I change my order after checkout?
Can I add another item to my order after checking out?
Can I cancel my order?
Why was my order canceled?
The item in my shopping cart disappeared when I tried to check out. What do I do?
What if the item I want is out of stock?
Do you restock items? Will you let me know when an item has been restocked?
Has my order shipped?
How do I track my order?
My order never arrived. What do I do?
I received defective/ incorrect/ missing items in my order. What do I do?

Moj račun


How do I create an account?
How do I edit my account information?
How do I update my address?
What do I do if I have forgotten my password or my password doesn’t work?
How do I add or delete a credit card connected to my account?
When will my credit card appear on my account?
How do I use my coupon code/ gift certificate?
My account has been suspended, how can I reactivate it?
How do I close my account?
How do I unsubscribe from your mailing list?

Plačilo


Can I get a free trial before I purchase your service?
What forms of payment do you accept?
How do I pay for my order?
Can I split my payment into smaller payments?
Do you match prices if an item goes on sale after my purchase?
Which currency will I be charged in?
Do you accept international credit cards?
Do you charge sales tax on any item?
When will my credit card be charged?
I received an error when trying to make a payment. What do I do?
My purchase was denied, why do I still have a pending authorization hold on my card?

Zaračunavanje


How can I pay for your service?
What kind of pricing plans are available?
Is there a setup fee? Monthly fee? Are there any additional payments?
Will I be billed automatically each month?
When does my billing cycle start?
How do I access my billing information?
How do I upgrade/ downgrade my subscription?
I upgraded by accident, what do I do?
Is it possible to suspend my account for some time?

Dostava 


What is your shipping policy?
Where do you ship?
How long does it take to ship my order?
What are my shipping charges?
Can I combine shipping on two or more orders?
Do you offer fast shipping?
Will I pay taxes for international shipping?
How can I track my package?

Vračila / povračila


Do you accept returns?
Are returns free?
I want to return my purchase. What do I do?
Can I exchange my order instead of returning it?
How long does it take to process a return?
I’m returning an item purchased with a gift card, how does that work?
What is your refund policy?
How long does it take for me to get a refund?

Varnost


Is your website secure?
Do I need to set my browser to accept cookies to use your website?
How secure is [Product/ Service]?
What types of data does [Company] collect?
Does [Company] protect my personal information?
How do you protect credit card and financial information?
Where is my data stored and how are [Company’s] data centers secured?
How is my password secured?
Will you use my data to build advertising products or sell it to third parties?
Will you disclose or sell the data that I provide to you about my customers?
Do you do background checks on your employees?

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako ustvarim pogosta vprašanja?

Ustvarite lahko razdelek s pogostimi vprašanji z uporabo obsežne baze znanja LiveAgent v vašem računu LiveAgent.

Ali strani s pogostimi vprašanji delujejo?

Ustvarjanje pogostih vprašanj je odličen način, da izboljšate svojo bazo znanja in strankam zagotovite odgovore na pogosta vprašanja. Pogosta vprašanja vašim strankam omogočajo dostop do informacij, ki jih iščejo, s hitrim iskanjem, namesto da bi jim bilo treba pošiljati e-pošto. Poleg tega so strani s pogostimi vprašanji eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti o izdelkih in ustvarjanje prometa.

Zakaj bi moral imeti stran s pogostimi vprašanji?

Če imate na svojem spletnem mestu stran s pogostimi vprašanji, lahko odgovorite na najpogostejša vprašanja ljudi o vašem podjetju ali izdelku.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br>

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako ustvarim pogosta vprašanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ustvarite lahko razdelek s pogostimi vprašanji z uporabo obsežne baze znanja LiveAgent v vašem računu LiveAgent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali strani s pogostimi vprašanji delujejo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ustvarjanje pogostih vprašanj je odličen način, da izboljšate svojo bazo znanja in strankam zagotovite odgovore na pogosta vprašanja. Pogosta vprašanja vašim strankam omogočajo dostop do informacij, ki jih iščejo, s hitrim iskanjem, namesto da bi jim bilo treba pošiljati e-pošto. Poleg tega so strani s pogostimi vprašanji eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti o izdelkih in ustvarjanje prometa.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi moral imeti stran s pogostimi vprašanji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če imate na svojem spletnem mestu stran s pogostimi vprašanji, lahko odgovorite na najpogostejša vprašanja ljudi o vašem podjetju ali izdelku.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico