Predloge strani s pogostimi vprašanji so nujne za vsa podjetja, saj omogočajo strankam samopostrežne možnosti za reševanje manjših težav in poiskatve informacij o izdelkih in storitvah. Strani s pogostimi vprašanji so eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti in prometa, poleg tega pa prihranijo čas zaposlenim in povečajo zadovoljstvo strank.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Današnji potrošniki se obračajo na samopostrežne možnosti, ko morajo rešiti manjše težave ali poiskati informacije o izdelku/storitvi. Zaradi tega je obsežna stran s pogostimi vprašanji nujna za vsa podjetja. Strani s pogostimi vprašanji so dejansko koristne tako strankam kot zaposlenim. Stranke osvobodijo nepotrebnega stika s /academy/customer-service-vs-customer-support/podporo za stranke in zaposlenim prihranijo izgubljanje časa z odgovarjanjem na pogosto zastavljena vprašanja.
Ustvarite seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj. Morda boste pridobili vpoglede od skupine za pomoč strankam, da boste ugotovili ponavljajoča se vprašanja in težave, s katerimi se vaše stranke nenehno obračajo na vas.
Organizirajte in kategorizirajte svoja pogosta vprašanja. Določite pogoste teme na seznamu vprašanj in jih združite na logičen način, da bodo uporabniki zlahka brskali po strani in našli, kar iščejo.
Odgovori naj bodo kratki in jedrnati. Glede na zapletenost vprašanja lahko za oris odgovora uporabite od 1-2 stavkov do 2-4 kratkih odstavkov. Povezava do ustreznih virov v svoji bazi znanja za podrobnejše informacije.
Ohranite pogosta vprašanja in posodobite vsebino. Redno popravljajte svojo stran s pogostimi vprašanji, ko vaše podjetje ali izdelek raste in se spreminja, da zagotovite, da bo vsebina sčasoma ustrezna in posodobljena.
Glede na vaš tip podjetja, vaš industrijski sektor in posebne potrebe vaše ciljne publike lahko vaša predloga s pogostimi vprašanji vključuje različne razdelke, ki pokrivajo različne teme. Vključujejo lahko splošne informacije, uporabo izdelkov ali storitev, podrobnosti o cenah in pošiljanju, vračila in vračila in še več. Spodaj je nekaj primerov pogosto zastavljenih vprašanj, ki jih lahko uporabite, ko začnete ustvarjati svojo stran s pogostimi vprašanji.
Ustvarite lahko razdelek s pogostimi vprašanji z uporabo obsežne baze znanja LiveAgent v vašem računu LiveAgent.
Ustvarjanje pogostih vprašanj je odličen način, da izboljšate svojo bazo znanja in strankam zagotovite odgovore na pogosta vprašanja. Pogosta vprašanja vašim strankam omogočajo dostop do informacij, ki jih iščejo, s hitrim iskanjem, namesto da bi jim bilo treba pošiljati e-pošto. Poleg tega so strani s pogostimi vprašanji eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti o izdelkih in ustvarjanje prometa.
Če imate na svojem spletnem mestu stran s pogostimi vprašanji, lahko odgovorite na najpogostejša vprašanja ljudi o vašem podjetju ali izdelku.
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br>
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih