Brezplačen preizkus
  • Predloge
  • Predloge strani s pogostimi vprašanji

Predloge strani s pogostimi vprašanji

Današnji potrošniki se obračajo na samopostrežne možnosti, ko morajo rešiti manjše težave ali poiskati informacije o izdelku/storitvi. Zaradi tega je obsežna stran s pogostimi vprašanji nujna za vsa podjetja. Strani s pogostimi vprašanji so dejansko koristne tako strankam kot zaposlenim. Stranke osvobodijo nepotrebnega stika s https://www.liveagent.com/academy/customer-service-vs-customer-support/podporo za stranke in zaposlenim prihranijo izgubljanje časa z odgovarjanjem na pogosto zastavljena vprašanja.

Zakaj vaše podjetje potrebuje stran s pogostimi vprašanji

  • Baze znanja, vključno s pogostimi vprašanji, so danes najpogosteje uporabljene samopostrežne možnosti. (Forrester)
  • 90 % svetovnih potrošnikov pričakuje, da bodo blagovne znamke in organizacije ponudile spletni portal za samopostrežno storitev, 74 % pa ga je že uporabljalo.(Microsoft
  • 98 % potrošnikov je preizkusilo samopostrežno rešitev, vključno z iskanjem po pogostih vprašanjih podjetja, centru za pomoč ali drugih spletnih virih.(Dimensional Research)
  • 39 % milenijcev najprej preveri pogosta vprašanja podjetja, ko imajo vprašanje, kar jasno pokaže prednost, da bi odgovore iskali sami. (Salesforce)
  • 59 % potrošnikov in 71 % poslovnih kupcev pravi, da razpoložljivost samopostrežbe vpliva na njihovo zvestobo. (Salesforce)
Predloge strani s pogostimi vprašanji
Primer baze znanja

Kako ustvariti učinkovito stran s pogostimi vprašanji v 4 korakih

Predloge strani s pogostimi vprašanji

Ustvarite seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj. Morda boste pridobili vpoglede od skupine za pomoč strankam, da boste ugotovili ponavljajoča se vprašanja in težave, s katerimi se vaše stranke nenehno obračajo na vas.

Dovoljenja

Organizirajte in kategorizirajte svoja pogosta vprašanja. Določite pogoste teme na seznamu vprašanj in jih združite na logičen način, da bodo uporabniki zlahka brskali po strani in našli, kar iščejo.

Čas razrešitve

Odgovori naj bodo kratki in jedrnati. Glede na zapletenost vprašanja lahko za oris odgovora uporabite od 1-2 stavkov do 2-4 kratkih odstavkov. Povezava do ustreznih virov v svoji bazi znanja za podrobnejše informacije.

Pregledi storitev za stranke

Ohranite pogosta vprašanja in posodobite vsebino. Redno popravljajte svojo stran s pogostimi vprašanji, ko vaše podjetje ali izdelek raste in se spreminja, da zagotovite, da bo vsebina sčasoma ustrezna in posodobljena.

Predloge za pogosta vprašanja: pogosti primeri pogosto zastavljenih vprašanj

Glede na vaš tip podjetja, vaš industrijski sektor in posebne potrebe vaše ciljne publike lahko vaša predloga s pogostimi vprašanji vključuje različne razdelke, ki pokrivajo različne teme. Vključujejo lahko splošne informacije, uporabo izdelkov ali storitev, podrobnosti o cenah in pošiljanju, vračila in vračila in še več. Spodaj je nekaj primerov pogosto zastavljenih vprašanj, ki jih lahko uporabite, ko začnete ustvarjati svojo stran s pogostimi vprašanji.

Splošna vprašanja

Naročila

Moj račun

Plačilo

Zaračunavanje

Dostava 

Vračila / povračila

Varnost

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako ustvarim pogosta vprašanja?

Ustvarite lahko razdelek s pogostimi vprašanji z uporabo obsežne baze znanja LiveAgent v vašem računu LiveAgent.

Ali strani s pogostimi vprašanji delujejo?

Ustvarjanje pogostih vprašanj je odličen način, da izboljšate svojo bazo znanja in strankam zagotovite odgovore na pogosta vprašanja. Pogosta vprašanja vašim strankam omogočajo dostop do informacij, ki jih iščejo, s hitrim iskanjem, namesto da bi jim bilo treba pošiljati e-pošto. Poleg tega so strani s pogostimi vprašanji eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti o izdelkih in ustvarjanje prometa.

Zakaj bi moral imeti stran s pogostimi vprašanji?

Če imate na svojem spletnem mestu stran s pogostimi vprašanji, lahko odgovorite na najpogostejša vprašanja ljudi o vašem podjetju ali izdelku.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako ustvarim pogosta vprašanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ustvarite lahko razdelek s pogostimi vprašanji z uporabo obsežne baze znanja LiveAgent v vašem računu LiveAgent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali strani s pogostimi vprašanji delujejo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ustvarjanje pogostih vprašanj je odličen način, da izboljšate svojo bazo znanja in strankam zagotovite odgovore na pogosta vprašanja. Pogosta vprašanja vašim strankam omogočajo dostop do informacij, ki jih iščejo, s hitrim iskanjem, namesto da bi jim bilo treba pošiljati e-pošto. Poleg tega so strani s pogostimi vprašanji eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti o izdelkih in ustvarjanje prometa.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi moral imeti stran s pogostimi vprašanji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če imate na svojem spletnem mestu stran s pogostimi vprašanji, lahko odgovorite na najpogostejša vprašanja ljudi o vašem podjetju ali izdelku.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico