Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge za potrditev naročila

E-poštne predloge za potrditev naročila

Obstaja veliko različnih vrst e-poštnih sporočil, ki jih morate poslati svojim strankam: e-poštna sporočila dobrodošlice, e-poštna sporočila za obnovitev strank in opomniki o preklicanih košaricah – naštejte jih sami.

Čeprav vsa podjetja z e-trgovino ne pošiljajo tovrstnih e-poštnih sporočil, obstaja ena vrsta e-pošte, ki jo uporabljajo skoraj vse e-trgovine: e-poštno sporočilo za potrditev naročila.

E-poštna sporočila za potrditev naročila se pogosto pošiljajo iz nuje, saj brez te vrste transakcijskih e-poštnih sporočil trgovine ne morete učinkovito upravljati v e-trgovino.

Kaj je potrditev naročila?

Potrditev naročila je sporočilo, ki stranko obvešča, da je bil postopek nakupa, ki ga je sprožila, uspešen. Podjetja pošljejo e-poštna sporočila s potrditvijo naročila, da stranke obvestijo, da je bilo naročilo prejeto, da potekajo dodatne priprave za odpremo in da lahko pričakujejo, da bo njihov paket kmalu prispel. Vendar pametni tržniki vedo, da je resnična vrednost e-poštnih sporočil za potrditev naročila v njihovi sposobnosti, da ustvarijo več prodaje.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite in avtomatizirajte e-poštne predloge neposredno v LiveAgenttu

Informacije, ki jih je treba vključiti v e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila

V potrditveno e-poštno sporočilo je treba vključiti vse naslednje podatke:

  • Ime prodajalca
  • Ime in naslov stranke, ki je oddala naročilo
  • Datum potrditve naročila
  • Sporočilo “Hvala za vaše naročilo”
  • Cena, slika in opis naročenega blaga
  • Predviden čas dostave skupaj s številko za sledenje naročila
  • Podatki o plačilu
  • “Hvala za vaše naročilo in za to, da ste del družine [podjetja]!”

Moč sporočila za potrditev naročila

Zakaj so ta e-poštna sporočila tako imenitna in zakaj bi vam moralo biti mar za njih?

Prvič, glede angažiranosti po e-pošti imajo izjemno stopnjo približno 65%, kar prispeva k povprečju 12,7% za maloprodajo (vir). Navsezadnje kupci želijo vedeti, da je bil njihov nakupni postopek uspešno izveden.

Še pomembneje pa je, da uporabniki, ki prejemajo ta e-poštna sporočila, predstavljajo neverjetno angažirano in dragoceno publiko.

Dobro poznano dejstvo je, da je veliko lažje znova spreobrniti obstoječega kupca, kot pa prepričati nekoga, ki še nikoli ni kupil pri vas, v nakup (vir).

Na žalost preveč podjetij z e-trgovino še zdaleč ne odkrije celotnega potenciala e-poštnih sporočil za potrditev naročila.

Da bi vam pomagali uresničiti njihov resnični potencial, smo ustvarili zmogljive e-poštne predloge za potrditev naročila, s katerimi boste povečali število konverzij in prihodek od prodaje.

Vrstice z naslovom za potrditev naročila

  • Vaš paket je na poti!
  • Naročilo številka [number] je odposlano
  • Naročilo bo dostavljeno v naslednjih [X] dneh …
  • Zahvaljujemo se vam za vaš nakup. Tu je potrditev vašega naročila.
  • Hvala! Vaše naročilo je potrjeno.
  • Vaše naročilo [number] je bilo prejeto
  • Vaše naročilo obdelujemo.
  • Vaše naročilo je odposlano!
  • Je že na poti…
  • Naročilo je že pri nas
  • Naročilo je oddano!

E-poštna predloga za potrditev naročila 1

E-poštna predloga za potrditev naročila 2

E-poštna predloga za potrditev naročila 3

E-poštna predloga za potrditev naročila 4

E-poštna predloga za potrditev naročila – Pogosto zastavljena vprašanja

Ali je treba po vsakem nakupu stranki poslati po e-pošti s potrditvijo naročila?

E-poštne predloge za potrditev naročila

Kratek odgovor je – da. Potrebno je poslati potrditveno e-poštno sporočilo, ki kupca obvesti, da je vse potekalo dobro in da mu bodo poslali želene izdelke. Danes so uporabniki navajeni prejemati potrditvena e-poštna sporočila in če jim ne pošljete tovrstnega sporočila, se bodo verjetno obrnili na vas in vprašali, ali je bilo njihovo naročilo potrjeno. To vas bo stalo več časa in denarja kot preprosto pošiljanje avtomatiziranega e-poštnega sporočila.

Kdaj naj pošljem e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila?

E-poštne predloge za potrditev naročila

E-poštno sporočilo s potrditvijo naročila je potrebno poslati takoj, ko stranka odda naročilo. Dobesedno mora prispeti v le nekaj sekundah po tem, ko stranka klikne “kupi” ali plača svoj nakup. Če stranka takšnega sporočila ne prejme takoj, lahko misli, da je šlo kaj narobe. Če je vaš sistem počasnejši in traja nekaj minut, preden se pošlje samodejno e-poštno sporočilo, morate uporabnike obvestiti, da bodo morda morali počakati nekaj trenutkov, preden bodo prejeli potrditev naročila.

Kako dolgo naj bo e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila?

E-poštne predloge za potrditev naročila

Takšno sporočilo naj bo kratko in jedrnato, lahko pa je tudi zabavno in ustvarjalno. Zato ne obstaja zlato pravilo, ki bi ga morali upoštevati pri ustvarjanju e-poštnih sporočil za potrditev naročila. Ne pozabite vključiti najpomembnejših informacij o naročilu: imena vašega podjetja, naslova stranke, cene, predvidenega časa dostave in način plačila.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali je treba po vsakem nakupu stranki poslati po e-pošti s potrditvijo naročila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Kratek odgovor je – da. Potrebno je poslati potrditveno e-poštno sporočilo, ki kupca obvesti, da je vse potekalo dobro in da mu bodo poslali želene izdelke.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kdaj naj pošljem e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-poštno sporočilo s potrditvijo naročila je potrebno poslati takoj, ko stranka odda naročilo. Dobesedno mora prispeti v le nekaj sekundah po tem, ko stranka klikne “kupi” ali plača svoj nakup. Če stranka takšnega sporočila ne prejme takoj, lahko misli, da je šlo kaj narobe. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako dolgo naj bo e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Takšno sporočilo naj bo kratko in jedrnato, lahko pa je tudi zabavno in ustvarjalno. Zato ne obstaja zlato pravilo, ki bi ga morali upoštevati pri ustvarjanju e-poštnih sporočil za potrditev naročila.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico