Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Proaktivne predloge za klepet

Proaktivne predloge za klepet

Reaktivne storitve za stranke so že več let običaj, vse več podjetij pa sprejema bolj proaktiven pristop, ki se je izkazal za zelo učinkovitega. Dejansko je raziskava družbe BT pokazala, da je 78% potrošnikom všeč, ko organizacije opazijo, da imajo težave s spletnim mestom/izpolnjevanjem naročila, in se obrnejo neposredno nanje, da poskusijo in pomagajo. Tu pridejo proaktivna povabila klepeta Sprožena, zelo personalizirana in popolnoma časovno določena proaktivna povabila klepeta lahko izboljšajo uporabniško izkušnjo, zagotovijo zadovoljstvo strank in ponudijo več prodajnih priložnosti.

Galerija povabil na klepet
Primer proaktivnega klepeta

Kaj je proaktivni klepet?

Za razliko od reaktivnih klepetov proaktivne klepete sproži podjetje (ročno ali samodejno). Avtomatizirana proaktivna povabila k klepetu se lahko sprožijo na podlagi določenih informacij o obiskovalcih, vnaprej določenih pravil in različnih meritev vedenja, kot so trenutna stran, ki jo obiskujejo, število obiskov vašega spletnega mesta in čas, ki ga imajo porabili za brskanje po vašem spletnem mestu in še več.

Če se proaktivni klepet uporablja strateško, lahko pripomore k vzpostavljanju zaupanja med obiskovalci, ki prvič obiščejo, poveča angažiranost uporabnikov, poveča zadovoljstvo strank (na podlagi ene študije je bilo 94% strank, ki so bile proaktivno povabljene na klepet, nekoliko ali zelo zadovoljnih z izkušnjo), preprečite opustitev nakupovalne košarice, zmanjšajte stopnjo obiskov ene strani, povečajte stopnje konverzije in povečajte povprečne vrednosti naročil.

proaktivno Vabilo na klepet
Galerija proaktivnih povabil na klepet

Najboljše prakse proaktivnega klepeta

  • Dajte obiskovalcem nekaj časa, da se ogledajo naokrog, preden jih povabite na klepet – nastavite pravi čas glede na povprečni čas, porabljen na vsaki strani.
  • Omogočite obiskovalcem, da sprejmejo ali zavrnejo proaktivno povabilo klepeta, da se prepričajo, da nadzorujejo svojo izkušnjo klepeta.
  • Med isto sejo brskanja ne pošiljajte več vabil za klepet – še posebej potem, ko je obiskovalec že enkrat zavrnil vaše povabilo.
  • Ne omogočite proaktivnega klepeta na vsaki strani, kar bi lahko samo dražilo vaše obiskovalce – namesto tega ciljajte na strateške strani (na primer na izdelke/cene/strani za plačilo).
  • Izogibajte se preveč splošnim sporočilom. Proaktivna vabila na klepet naj bodo prilagojena, specifična in ustrezna za stran, na kateri se bodo pojavila.
Proaktivne predloge za klepet

Proaktivne predloge za klepet za različne scenarije

Proaktivna vabila na klepet za prve obiskovalce

Proaktivna povabila na klepet za povratne obiskovalce

Proaktivna vabila na klepet za neodločne obiskovalce

Proaktivna vabila na klepet za strani izdelkov

Proaktivna vabila na klepet za strani s cenami

Proaktivna povabila klepeta za strani za plačilo

Proaktivna vabila na klepet za strani z visoko stopnjo obiskov ene strani

Proaktivna povabila na klepet za strani s pogostimi vprašanji

Proaktivna povabila na klepet za priložnosti za navzkrižno/novo prodajo

Primeri proaktivnih povabil k pogovoru za klepet

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj bi morali vključiti v proaktivno povabilo klepeta v živo?

Ko začnete klepet, želite od stranke zbrati informacije, ki vam bodo pomagale hitro rešiti njeno težavo. Ko začnete klepet, boste želeli stranko vprašati o njeni težavi, informacijah o naročilu itd. Ne glede na informacije, ki jih dobite, si jih zabeležite, da jih boste lahko uporabili za obravnavo skrbi stranke.

Kako prek klepeta v živo odgovoriti jezni stranki?

Če želite odgovoriti na jezno stranko, se najprej ustavite, se umirite, nato napišite odgovor, ki se osredotoča na rešitev. Poleg tega obvezno razložite vse korake, ki ste jih izvedli za rešitev njene težave.

Kako dolgo naj bo proaktivno povabilo klepeta v živo?

Proaktivno povabilo klepeta v živo mora biti kratko in lahko razumljivo. Tako naj bo dolgo med 1 in 2 stavkoma.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj morate vključiti v proaktivno povabilo klepeta v živo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ko začnete klepet, želite od stranke zbrati informacije, ki vam bodo pomagale hitro rešiti njeno težavo. Ko začnete klepet, boste želeli stranko vprašati o njeni težavi, informacijah o naročilu itd. Ne glede na informacije, ki jih dobite, si jih zabeležite, da jih boste lahko uporabili za obravnavo skrbi stranke.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako prek klepeta v živo odgovoriti jezni stranki??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če želite odgovoriti na jezno stranko, se najprej ustavite, se umirite, nato napišite odgovor, ki se osredotoča na rešitev. Poleg tega obvezno razložite vse korake, ki ste jih izvedli za rešitev njene težave.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako dolgo naj bo proaktivno povabilo klepeta v živo??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Proaktivno povabilo klepeta v živo mora biti kratko in lahko razumljivo. Tako naj bo dolgo med 1 in 2 stavkoma.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico