Pet zmogljivih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki bodo pomagali komunicirati s potencialnimi strankami in jih obveščati o vaši naslednji veliki prodaji. Vključuje tudi odgovore na pogosto zastavljena vprašanja o akcijah za pospeševanje prodaje in predloge za stik po klicu.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Promocijske prodajne akcije nam olajšajo prepričanje potencialnih strank , da se odločijo za nakup. Da bo vse potekalo nemoteno, morajo lastniki spletnih trgovin pred časom pripraviti letne razprodaje in promocije.
Čas je, da se soočite s tem: prodaja ni več, kot je bila. Danes se popusti in promocije dogajajo skozi vse leto, zlasti v sektorju e-trgovine. Kot taka se prodaja potencialnim strankam ne zdi več tako posebna in posledično je vedno težje prepričati stranke, da opravijo nakupe.
Preden začnemo, moramo narediti eno razliko. Čeprav lahko izdelke dobite po znižanih cenah skozi vse leto, konceptualno niso enaki popolni razprodaji. Tukaj je, kako ugotoviti razliko med obema:
Če želite izvedeti več o prednostih prodajnih kampanj, si oglejte naše predloge e-poštnih sporočil pred prodajo.
Če želite predlagati smiselno strategijo za prodajo ali posebne popuste, se morate vrniti na preostali del svojega trženjskega načrta in se vprašati, kaj želite doseči.
Eden najpomembnejših elementov kampanje za pospeševanje prodaje je email marketing. Uporaba e-poštnih sporočil za promocije je teoretično zelo enostavna: slike izdelkov in informacije o popustih bi morale narediti to, kajne? Realnost ni tako preprosta. Vsako promocijsko sporočilo mora biti del širše strategije gradnje odnosov z vašimi strankami. Zato je zelo pomembno, da znamo obliko, ton glasu, frekvenco in kreativnost ponudbe izpopolniti, da prinašajo želene rezultate.
Zbrali smo pet zmogljivih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki vam bodo pomagali komunicirati s potencialnimi strankami in jih obveščati o vaši naslednji veliki prodaji.
Our favorite season is here! Starting today, you can enjoy lower prices in our online store.
All our products are listed for cheaper prices, with discounts of up to [X]%!
Here are just a few examples:
[A table presenting discounted items with previous and new prices].
Click here to check out the offer [link].
Happy shopping!
Enjoy up to 70% discounts on thousands of products.
The sale is on for:
[W]
[X]
[Y]
[Z]
Days
Hours
Minutes
Seconds
BUY NOW
[image]
You have time until [time] on [day of the week] to use your unique code to get an [X]% EXTRA discount off all products, including those with already reduced prices.
Hurry up. Your closet will thank you!
YOUR MAGIC CODE: [promo code]
We couldn’t wait any longer so we’re bringing on the sales early! Enjoy up to [X]% off.
Tonight at [time] you will be granted special access to our private online sale. This is a small “thank you” for being a subscriber of our newsletter or using our mobile app.
[button] ACCESS THE STORE
Did you know that you can get a [X]% discount on all items from the [spring/summer/fall/winter] collection on our website this week? Simply use [code] at checkout and your discount will be applied!
[button] SHOP
Obstaja veliko vidikov, ki lahko vplivajo na vašo končno odločitev. Prvi je trajanje kampanje. Drugič, ugled vaše domene in statistika prejšnjih oglaševalskih akcij (razmerje odprtosti, razmerje med prikazi in kliki in stopnja obiskov ene strani). In nazadnje, povratne informacije iz vaše baze podatkov. Vedno poslušajte povratne informacije strank. Če začnejo odgovarjati na vaša e-poštna sporočila, da ne želijo več prejemati e-pošte od vas, jih morate nemudoma odstraniti z ustreznih poštnih seznamov.
Ta vrsta e-pošte je lahko daljša od najbolj preprostih, informativnih e-poštnih sporočil, ki jih pošljete. Prenašate sporočilo in poskušate pritegniti pozornost prejemnika. Dovolite si, da uporabite več prodajnega težkega, opisnega jezika in predstavite primere – uporabite slike in napišite privlačne naslove.
Ne glede na to, kako močno je trženje po e-pošti, nikoli ne računajte samo na en komunikacijski kanal. Prepričajte se, da načrtujete kreativne objave na družbenih omrežjih in izkoristite oglase v družbenih medijih. Glede na vašo ciljno publiko boste morda želeli uporabiti tudi SEM, kot je Google Ads. Tudi oglaševalske akcije in pojavna okna v prikaznem omrežju lahko prinesejo odlične rezultate.
Start sending out product sale emails directly from LiveAgent
Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.
Zoho Desk pregled programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev
Ali razmišljate o Zoho Desku kot podpori strankam v družabnih medijih? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je obnesel med našim splošnim testom.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Travelstop
Kako stopiti v stik s službo za stranke Travelstop prek e-pošte, podpore v klepetu v živo, telefonske številke, podpore družbenih medijev in samopostrežne podpore.
Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku
Priporočena programska oprema za klicni center je LiveAgent, ki omogoča napredne storitve za stranke. Ponuja rešitve za izboljšanje komunikacije s strankami. Stanje namestitve je trenutno 0%.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih