Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge o prodaji izdelkov

E-poštne predloge o prodaji izdelkov

Promocijske prodajne akcije nam olajšajo prepričanje potencialnih strank , da se odločijo za nakup. Da bo vse potekalo nemoteno, morajo lastniki spletnih trgovin pred časom pripraviti letne razprodaje in promocije.

Strategije pospeševanja prodaje v digitalnem marketingu

Čas je, da se soočite s tem: prodaja ni več, kot je bila. Danes se popusti in promocije dogajajo skozi vse leto, zlasti v sektorju e-trgovine. Kot taka se prodaja potencialnim strankam ne zdi več tako posebna in posledično je vedno težje prepričati stranke, da opravijo nakupe.

Preden začnemo, moramo narediti eno razliko. Čeprav lahko izdelke dobite po znižanih cenah skozi vse leto, konceptualno niso enaki popolni razprodaji. Tukaj je, kako ugotoviti razliko med obema:

  • Izraz popust lahko razumemo kot znižanje cene določenih artiklov, običajno ob koncu sezone. Popusti se običajno zgodijo v določenem letnem času. Številne države imajo posebne predpise in pogoje, ki jih morajo lastniki podjetij izpolnjevati pri organizaciji akcije pospeševanja prodaje s popusti.
  • Posebne ponudbe omogočajo pridobitev artiklov po znižani ceni, vendar brez prodajnih pogojev. Lahko bi na primer promovirali ponudbo »3 za ceno 2« za (razpon) izdelkov.
  • Stanja so diskontni izdelki, katerih vrednost se je zmanjšala zaradi dotrajanosti, napačne uporabe, zastarelosti, proizvodnih napak ali drugih razlogov.

Če želite izvedeti več o prednostih prodajnih kampanj, si oglejte naše predloge e-poštnih sporočil pred prodajo.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge neposredno v LiveAgentu

Če želite predlagati smiselno strategijo za prodajo ali posebne popuste, se morate vrniti na preostali del svojega trženjskega načrta in se vprašati, kaj želite doseči.

Eden najpomembnejših elementov kampanje za pospeševanje prodaje je email marketing. Uporaba e-poštnih sporočil za promocije je teoretično zelo enostavna: slike izdelkov in informacije o popustih bi morale narediti to, kajne? Realnost ni tako preprosta. Vsako promocijsko sporočilo mora biti del širše strategije gradnje odnosov z vašimi strankami. Zato je zelo pomembno, da znamo obliko, ton glasu, frekvenco in kreativnost ponudbe izpopolniti, da prinašajo želene rezultate.

Zbrali smo pet zmogljivih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki vam bodo pomagali komunicirati s potencialnimi strankami in jih obveščati o vaši naslednji veliki prodaji.

Zadeva predloge e-pošte za prodajo izdelkov

  • POHITITE, sicer lahko zamudite!
  • Naša prodajna akcija se začne čez 3…2…1…
  • Prejmite [X] % popusta!
  • Ostalo je še [X] dni odličnih ponudb…
  • [X] % popusta na VSE
  • Do [X] % popusta
  • Prejmite naše najboljše izdelke po noro nizkih cenah
  • Razprodaja [Season] – do [X] % popusta
  • Naše cene so pravkar padle. Ne zamudite
  • Recite “živjo” nižjim cenam v [company]
  • Najboljši dan doslej…
  • Pssst…hej, ti – ja, ti! Pravkar se je začela nova razprodaja v naši e-trgovini

E-poštne predloge za prodajo izdelkov

E-poštna predloga za prodajo izdelkov 1

E-poštna predloga za prodajo izdelkov 2

E-poštna predloga za prodajo izdelkov 3

E-poštna predloga za prodajo izdelkov 4

E-poštna predloga za prodajo izdelkov 5

E-poštne predloge za prodajo izdelkov – Pogosto zastavljena vprašanja

Koliko e-poštnih sporočil o akciji za pospeševanje prodaje naj pošljem med eno kampanjo?

Gumb za skupno rabo na zunanjih mestih

Obstaja veliko vidikov, ki lahko vplivajo na vašo končno odločitev. Prvi je trajanje kampanje. Drugič, ugled vaše domene in statistika prejšnjih oglaševalskih akcij (razmerje odprtosti, razmerje med prikazi in kliki in stopnja obiskov ene strani). In nazadnje, povratne informacije iz vaše baze podatkov. Vedno poslušajte povratne informacije strank. Če začnejo odgovarjati na vaša e-poštna sporočila, da ne želijo več prejemati e-pošte od vas, jih morate nemudoma odstraniti z ustreznih poštnih seznamov.

Kako dolgo naj traja e-poštno sporočilo za pospeševanje prodaje?

Odprto e-poštno sporočilo z zahvalo in darilom

Ta vrsta e-pošte je lahko daljša od najbolj preprostih, informativnih e-poštnih sporočil, ki jih pošljete. Prenašate sporočilo in poskušate pritegniti pozornost prejemnika. Dovolite si, da uporabite več prodajnega težkega, opisnega jezika in predstavite primere – uporabite slike in napišite privlačne naslove.

Katere druge kanale, razen elektronske pošte, lahko uporabim za oglaševanje prodajne akcije?

Večkanalna podpora

Ne glede na to, kako močno je trženje po e-pošti, nikoli ne računajte samo na en komunikacijski kanal. Prepričajte se, da načrtujete kreativne objave na družbenih omrežjih in izkoristite oglase v družbenih medijih. Glede na vašo ciljno publiko boste morda želeli uporabiti tudi SEM, kot je Google Ads. Tudi oglaševalske akcije in pojavna okna v prikaznem omrežju lahko prinesejo odlične rezultate.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko e-poštnih sporočil o akciji za pospeševanje prodaje naj pošljem med eno kampanjo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Na to odločitev lahko vpliva veliko vidikov. Prvi vidik je trajanje kampanje. Drugi je ugled vaše domene in statistika prejšnjih oglaševalskih akcij. In nazadnje, povratne informacije iz vaše baze podatkov. Vedno poslušajte povratne informacije strank.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo naj bo e-poštno sporočilo za pospeševanje prodaje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poštna sporočila o pospeševanju prodaje so lahko daljša od najbolj preprostih in informativnih e-poštnih sporočil, ki jih pošiljate. Prenašate sporočilo in poskušate pritegniti pozornost prejemnika. Tako lahko uporabite bolj prodajno težji, opisni jezik in predstavite primere – uporabite slike in napišite privlačne naslove.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Katere druge kanale, razen elektronske pošte, lahko uporabim za oglaševanje prodajne akcije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne glede na to, kako močno je trženje po e-pošti, nikoli ne računajte samo na en komunikacijski kanal. Prepričajte se, da načrtujete kreativne objave na družbenih omrežjih in izkoristite oglase v družbenih medijih.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico