Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge Spremembe pravne pogodbe

E-poštne predloge Spremembe pravne pogodbe

Odnos med vašim podjetjem in kupci urejajo različni pravni sporazumi, kot so Določila in pogoji, Politike zasebnosti, splošni predpisi EU o varstvu podatkov (GDPR), politike piškotkov, kodeksi ravnanja, skupnost Smernice in sprejemljive ali poštene politike uporabe. Vsi uporabniki in stranke morajo sprejeti vaše pravne sporazume, če želijo nakupovati, se registrirati za osebne račune ali pa se naročiti na glasila.

Postopek podajanja soglasja k različnim pravnim pogodbam se običajno opravi tako, da uporabnik preveri vrsto polj, da preveri, ali so določila in pogoji prebrani in sprejeti. Vsi vaši pravni dogovori  morajo biti na voljo na vašem spletnem mestu in na koncu vsakega dopisovanja, tako da se lahko uporabniki po potrebi sklicujejo na vse pogodbe, ki so jih podpisali digitalno.

E-poštne predloge Spremembe pravne pogodbe
Pravna sprememba e-poštnega naslova z YouTuba

Podjetja posodabljajo svoje pravne sporazume iz različnih razlogov – od tega, da so preprosto bolj razumljiva, racionalizirana ali opisna; z obveščanjem uporabnikov o novih funkcionalnostih; spoštovanju novih zakonov, kot je GDPR. Kakršne koli spremembe pravnih sporazumov, ne glede na razlog, lahko pomembno vplivajo na uporabnike in njihove pravice.

Če se uporabnik strinja z vsemi vašimi določili in pogoji, je nujno, da je o kakršnih koli spremembah obveščen, preden le-ti pričnejo veljati. To omogoča uporabnikom, da sprejmejo nove dogovore, zaprejo račune ali onemogočijo prejemanje nove vsebine.

Prilagajanje e-poštne predloge
Shranite naše predloge, prilagodite in pošljite
  • Posodobitev pogojev [subscription] [company]
  • Vaši [subscription] pogoji se spreminjajo
  • Spremembe pravilnika o zasebnosti [company]
  • To so vaši podatki, zato imejte nadzor nad njimi.
  • Posodabljamo naš pravilnik o pošteni uporabi
  • Pravilnik o sprejemljivi uporabi [Company] se spreminja. Tukaj je navedeno vse, kar morate vedeti.
  • Prilagajamo spremembe tako, da bomo v skladu z novim standardom GDPR
  • Še eno e-poštno sporočilo o GDPR …
Ikona ure z zaobljeno puščico

Obvestila o posodobitvah pravilnikov je treba poslati vnaprej. Uporabnikom morate dati dovolj časa, da se odzovejo in/ali preberejo spremembe pravnih sporazumov, preden le-ti pričnejo veljati, zato je priporočljivo, da vsaj 1 teden pred spremembami pošljete e-poštno sporočilo. Morda boste želeli v e-poštno sporočilo vključiti povzetek sprememb, da boste pospešili postopek pridobivanja novih potrdil.

Zvonec za obvestila

Uporabnike je treba obvestiti o kakršnih koli spremembah pravnih sporazumov, velikih ali majhnih, vendar je nekaj primerov takšnih sprememb:

  • Najprej lahko spremenite pogoje in pravila, da bodo jasnejši in lažji za razumevanje.
  • Drugič, morda se boste odločili, da boste od uporabnikov zahtevali več osebnih podatkov kot prej, ali pa boste njihove osebne podatke uporabili na nov način, kar bi vplivalo na pravilnike o zasebnosti in/ali skladnost z GDPR.
  • Tretjič, lahko se odločite za spremembo pravil o omejitvah storitev, zato bi bilo treba ustrezno posodobiti vašo Politiko poštene uporabe.
Odprite e-pošto s kljukico

Uporabnike je treba obvestiti o vseh spremembah, e-pošta pa je eden najpogostejših načinov za to. Če ne pošljete obvestila o posodobitvah glede prihajajočih sprememb vaših pravnih pravilnikov, ste tehnično sklenili le dogovor o “brskanju” (povezave do dokumentov so na voljo na vašem spletnem mestu, vendar jih uporabniki morda ne poznajo), sporno je, da se uporabnik ni strinjal z nobenimi pogoji, za katere ni vedel. Če namesto tega pošljete e-poštno sporočilo z obvestilom o posodobitvi in/ali se dogovorite za “preklapljanje s klikom”, tako da prisilite uporabnike, da se strinjajo z vašimi novimi pogoji z znanim označevanjem polja, bodo spremembe vaših pravnih pogodb izvršljive.

Free 14-day trial. No credit card needed.

Discover all that LiveAgent has to offer, including email templates and canned responses.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kdaj naj pošljem e-poštno sporočilo o spremembi pravnega sporazuma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Obvestila o posodobitvah pravilnikov je treba poslati vnaprej. Uporabnikom morate dati dovolj časa, da se odzovejo in/ali preberejo spremembe pravnih sporazumov, preden le-ti pričnejo veljati, zato je priporočljivo, da vsaj 1 teden pred spremembami pošljejo e-poštno sporočilo.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “O kakšnih spremembah pravnih sporazumov bi morali obveščati uporabnike?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Uporabnike je treba obvestiti o kakršnih koli spremembah pravnih sporazumov, velikih ali majhnih, vendar je nekaj primerov takšnih sprememb: Splošni pogoji, Politika zasebnosti ali Politika poštene uporabe.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali moram vedno poslati e-poštno sporočilo o spremembi pravnega sporazuma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Uporabnike je treba obvestiti o vseh spremembah, e-pošta pa je eden najpogostejših načinov za to. Če ne pošljete obvestila o posodobitvah glede prihajajočih sprememb vaših pravnih pravilnikov, ste tehnično sklenili le dogovor o “brskanju” (povezave do dokumentov so na voljo na vašem spletnem mestu, vendar jih uporabniki morda ne poznajo), sporno je, da se uporabnik ni strinjal z nobenimi pogoji, za katere ni vedel.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico