Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge za študijo primera

E-poštne predloge za študijo primera

Po podatkih raziskave Publicis Sapient se 87 % nakupnih odločitev začne s spletnim iskanjem (vir). Ni presenetljivo – ko nekdo razmišlja o nakupu izdelka ali storitve, ki je še nikoli ni uporabljal, je običajna praksa, da o tem poišče mnenje drugih. In 88 % potrošnikov zaupa spletnim ocenam toliko kot priporočilom prijateljev in družine (vir).

Kupci želijo biti prepričani, da bo njihova naložba izpolnila njihova pričakovanja in bo pravi izdelek za njihove potrebe, namesto da bi bila na koncu razočarana. Vaša naloga pa je, da strankam zagotovite dovolj zaupanja vrednih in uporabnih informacij, da bodo lažje sprejele končno odločitev glede nakupa.

Odličen način, da potencialne stranke prepričate, da lahko vaše podjetje reši njihove težave, je s primeri iz resničnega življenja. E-poštna sporočila s študijami primerov lahko to storijo tako, da so družbeni dokaz, ki prikazuje, kako vaše stranke uporabljajo vaše izdelke ali storitve in kakšne rezultate dobijo. To bi lahko spodbudilo prodajo, povečalo produktivnost ali izboljšalo storitve za stranke, če naštejemo le nekaj primerov.

E-poštne predloge za študijo primera

Kako je opredeljena študija primera?

V trženju je študija primera analiza kampanje, projekta ali primera uporabe. Študija primera bi morala pokazati jasne rezultate, ugotoviti, ali so uspešni ali neuspešni, opredeliti dejavnike, ki vodijo do tega izida, in priporočiti rešitve ali ukrepe, ki jih je treba sprejeti v prihodnje.

Cilj marketinške študije primera je potencialnim strankam dokazati, da jim lahko pomagate pri določeni težavi. Je del vsebine, ki pripoveduje zgodbo o tem, kako je vaše podjetje pomagalo prejšnji ali obstoječi stranki pri premagovanju določene težave.

Študije primerov so pomemben element trženjskega lijaka in jih je najbolje uporabiti na njegovem dnu, saj tovrstno vsebino običajno berejo ali iščejo potencialni kupci, ki so blizu odločitve glede nakupa. Zato se morate potruditi, da svoje študije primerov predstavite širši publiki.

Zadeva e-pošte s študijo primera

  • Študija primera o tem, kako vam lahko [product/service] pomaga pri [pain point]
  • Poglejte, kaj smo dosegli skupaj z [name of existing client]
  • Zakaj bi nam morali dati še eno priložnost: primer
  • Se spomnite, da ste poskusili [product/service]?
  • Radi bi napisali študijo primera o tem, kaj smo skupaj dosegli!
  • Delimo zgodbo o vašem času z uporabo [product/service]

E-poštne predloge za študijo primera

Predloga elektronske pošte študije primera 1 – rezultati uporabe izdelka ali storitve

Predloga elektronske pošte študije primera 2 – znova poskusite izdelek ali storitev

Predloga elektronske pošte študije primera 3 – zahteva za sodelovanje

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako naj delim študijo primera?

Obstaja nekaj metod, ki dobro delujejo, vse pa je mogoče vdelati v e-poštno sporočilo o študiji primera, ga priložiti ali povezati z njim:

  • Ustvarite PDF-je – te samostojne datoteke tržniki zlahka pripnejo e-poštnim sporočilom ali jih dajo v skupno rabo prek povezav za prenos oglaševalskih akcij. PDF-ji lahko pomagajo prodajnim predstavnikom pri demonstracijah ali premagovanju ugovorov in lahko pomagajo potencialnim strankam pri primerjavi različnih rešitev njihovih težav.
  • Gostujte jih na svojem spletnem mestu – namensko stran »zgodbe o uspehu« ali »naše prejšnje delo« morajo obiskovalci zlahka najti (če ne na domači strani) in biti široko deljena (npr. povezava v e-pošti), imeti jasno strukturo od ciljev preko procesov do rezultatov in je sestavljena iz privlačne kopije.
  • Pišite objave v blogu – delite rezultate svoje študije primera s širšim občinstvom, tako da o tem pišete na način, ki je posebej namenjen njim in njihovim potrebam, ki obravnava, kako je bil določen izziv premagan v preteklosti, ne da bi se osredotočili na vaše podjetje.
  • Ustvarite videoposnetke – izkoristite povečano porabo video vsebine, da na močan in privlačen način sporočite svojo vrednost.

Zakaj uporabiti študijo primera?

So eden najboljših načinov za zagotavljanje družbenega dokaza, da bo vaše podjetje lahko pomagalo potencialnim strankam rešiti njihove težave. Študije primerov lahko zagotovijo dokaze, da vaše podjetje ponuja visokokakovostne in zanesljive izdelke ali storitve, ker pretekli rezultati jasno kažejo, kako so jih druge stranke uporabile za dosego svojih ciljev ali premagovanje ovir. Zato ne bi smelo biti presenečenje, da so študije primerov eden glavnih elementov strategije vsebine za številne tržnike.

Kateri je najboljši način za pisanje študije primera?

Običajno v tretji osebi, kar pomeni z vidika neodvisnega poročevalca. Študije primerov so bolj podobne novicam kot posebnim primerom, zato morajo vsebovati dejstva in kvantitativne številke. Najbolj primerni so za srednjo stopnjo ocenjevanja prodajnega lijaka, ko bodo potencialne stranke že seznanjene z vašimi izdelki ali storitvami. Toda za razliko od večine drugih vsebin, ki se uporabljajo na tej stopnji potovanja kupca, so študije primerov namenjene prikazovanju najboljšega, kar lahko vaša blagovna znamka ponudi, tako da pokažete, kaj je že dosegla. Ne začnite se hvaliti ali pretiravati – osredotočite se na to, kako lahko rešite določene težave, in opišite, kako je sodelovati s svojim podjetjem, ter svoje trditve podkrepiti z dejanskimi ocenami prejšnjih strank.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako naj delim študijo primera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Obstaja nekaj načinov za skupno rabo študije primera, na primer prek datotek PDF, da preprosto priložite datoteko v e-poštna sporočila, objave v spletnem dnevniku, videoposnetke ali jih preprosto gostite na svojem spletnem mestu. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj uporabljati študijo primera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Študije primerov lahko zagotovijo dokaze, da vaše podjetje ponuja visokokakovostne in zanesljive izdelke/storitve. Poleg tega so najboljši načini za zagotavljanje družbenega dokaza, da bo vaše podjetje lahko pomagalo potencialnim strankam rešiti njihove težave.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kateri je najboljši način za pisanje študije primera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Najboljši način za pisanje študije primera je v tretji osebi. Torej, z vidika neodvisnega poročevalca. Študije primerov so bolj podobne novicam kot posebnim primerom, zato morajo vsebovati dejstva in kvantitativne številke. ” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico