• Predloge
  • E-poštne predloge za študijo primera

E-poštne predloge za študijo primera

Po podatkih raziskave Publicis Sapient se 87 % nakupnih odločitev začne s spletnim iskanjem (vir). Ni presenetljivo – ko nekdo razmišlja o nakupu izdelka ali storitve, ki je še nikoli ni uporabljal, je običajna praksa, da o tem poišče mnenje drugih. In 88 % potrošnikov zaupa spletnim ocenam toliko kot priporočilom prijateljev in družine (vir).

Kupci želijo biti prepričani, da bo njihova naložba izpolnila njihova pričakovanja in bo pravi izdelek za njihove potrebe, namesto da bi bila na koncu razočarana. Vaša naloga pa je, da strankam zagotovite dovolj zaupanja vrednih in uporabnih informacij, da bodo lažje sprejele končno odločitev glede nakupa.

Odličen način, da potencialne stranke prepričate, da lahko vaše podjetje reši njihove težave, je s primeri iz resničnega življenja. E-poštna sporočila s študijami primerov lahko to storijo tako, da so družbeni dokaz, ki prikazuje, kako vaše stranke uporabljajo vaše izdelke ali storitve in kakšne rezultate dobijo. To bi lahko spodbudilo prodajo, povečalo produktivnost ali izboljšalo storitve za stranke, če naštejemo le nekaj primerov.

E-poštne predloge za študijo primera - App - Uploads - 2021 - 01 - Screenshot 2021 01 05 At 13.26.02.png

Kako je opredeljena študija primera?

V trženju je študija primera analiza kampanje, projekta ali primera uporabe. Študija primera bi morala pokazati jasne rezultate, ugotoviti, ali so uspešni ali neuspešni, opredeliti dejavnike, ki vodijo do tega izida, in priporočiti rešitve ali ukrepe, ki jih je treba sprejeti v prihodnje.

Cilj marketinške študije primera je potencialnim strankam dokazati, da jim lahko pomagate pri določeni težavi. Je del vsebine, ki pripoveduje zgodbo o tem, kako je vaše podjetje pomagalo prejšnji ali obstoječi stranki pri premagovanju določene težave.

Študije primerov so pomemben element trženjskega lijaka in jih je najbolje uporabiti na njegovem dnu, saj tovrstno vsebino običajno berejo ali iščejo potencialni kupci, ki so blizu odločitve glede nakupa. Zato se morate potruditi, da svoje študije primerov predstavite širši publiki.

Zadeva e-pošte s študijo primera

  • Študija primera o tem, kako vam lahko [product/service] pomaga pri [pain point]
  • Poglejte, kaj smo dosegli skupaj z [name of existing client]
  • Zakaj bi nam morali dati še eno priložnost: primer
  • Se spomnite, da ste poskusili [product/service]?
  • Radi bi napisali študijo primera o tem, kaj smo skupaj dosegli!
  • Delimo zgodbo o vašem času z uporabo [product/service]

E-poštne predloge za študijo primera

Predloga elektronske pošte študije primera 1 – rezultati uporabe izdelka ali storitve


Hi [name],

As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].

To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].

In the report, which you can find attached to this email, we show:

When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]

Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

[Case study PDF attachment]

Predloga elektronske pošte študije primera 2 – znova poskusite izdelek ali storitev


Hello [name],

You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].

Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.

That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.

We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.

[Read the case study]

If you have any queries I’m happy to help.

Best,
[Name]

Predloga elektronske pošte študije primera 3 – zahteva za sodelovanje


Dear [name],

I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.

According to our analysis, our [product/service] helped you to:

Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3

That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].

Please let me know if you agree, or if you need any further information.

Best wishes,
[Name] from [company]

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Frequently asked questions

Zakaj uporabiti študijo primera?

Obstaja nekaj metod, ki dobro delujejo, vse pa je mogoče vdelati v e-poštno sporočilo o študiji primera, ga priložiti ali povezati z njim:

  • Ustvarite PDF-je – te samostojne datoteke tržniki zlahka pripnejo e-poštnim sporočilom ali jih dajo v skupno rabo prek povezav za prenos oglaševalskih akcij. PDF-ji lahko pomagajo prodajnim predstavnikom pri demonstracijah ali premagovanju ugovorov in lahko pomagajo potencialnim strankam pri primerjavi različnih rešitev njihovih težav.
  • Gostujte jih na svojem spletnem mestu – namensko stran »zgodbe o uspehu« ali »naše prejšnje delo« morajo obiskovalci zlahka najti (če ne na domači strani) in biti široko deljena (npr. povezava v e-pošti), imeti jasno strukturo od ciljev preko procesov do rezultatov in je sestavljena iz privlačne kopije.
  • Pišite objave v blogu – delite rezultate svoje študije primera s širšim občinstvom, tako da o tem pišete na način, ki je posebej namenjen njim in njihovim potrebam, ki obravnava, kako je bil določen izziv premagan v preteklosti, ne da bi se osredotočili na vaše podjetje.
  • Ustvarite videoposnetke – izkoristite povečano porabo video vsebine, da na močan in privlačen način sporočite svojo vrednost.

Zakaj uporabiti študijo primera?

So eden najboljših načinov za zagotavljanje družbenega dokaza, da bo vaše podjetje lahko pomagalo potencialnim strankam rešiti njihove težave. Študije primerov lahko zagotovijo dokaze, da vaše podjetje ponuja visokokakovostne in zanesljive izdelke ali storitve, ker pretekli rezultati jasno kažejo, kako so jih druge stranke uporabile za dosego svojih ciljev ali premagovanje ovir. Zato ne bi smelo biti presenečenje, da so študije primerov eden glavnih elementov strategije vsebine za številne tržnike.

Kateri je najboljši način za pisanje študije primera?

Običajno v tretji osebi, kar pomeni z vidika neodvisnega poročevalca. Študije primerov so bolj podobne novicam kot posebnim primerom, zato morajo vsebovati dejstva in kvantitativne številke. Najbolj primerni so za srednjo stopnjo ocenjevanja prodajnega lijaka, ko bodo potencialne stranke že seznanjene z vašimi izdelki ali storitvami. Toda za razliko od večine drugih vsebin, ki se uporabljajo na tej stopnji potovanja kupca, so študije primerov namenjene prikazovanju najboljšega, kar lahko vaša blagovna znamka ponudi, tako da pokažete, kaj je že dosegla. Ne začnite se hvaliti ali pretiravati – osredotočite se na to, kako lahko rešite določene težave, in opišite, kako je sodelovati s svojim podjetjem, ter svoje trditve podkrepiti z dejanskimi ocenami prejšnjih strank.

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico