Brezplačen preizkus
  • Predloge
  • Predloge vprašanj o dogodkih v družbenih medijih

Predloge vprašanj o dogodkih v družbenih medijih

Ko nameravate izvesti dogodek, ne glede na to, ali gre za spletno konferenco ali sejo mreženja, je uspeh, ki ga boste dosegli, močno odvisen od tega, kako učinkovita je vaša promocijska kampanja.

Dogodki lahko izpolnijo svoj cilj le, če uspejo pritegniti potencialne udeležence, na katere ciljajo. Vendar to ne zahteva le ustvarjanja dogodka na družbenih omrežjih, dodajanja opisa in povabila uporabnikom.

Svoj dogodek morate aktivno promovirati, komunicirati s potencialnimi udeleženci z rednimi posodobitvami in odgovarjati na vprašanja o dogodku tako v neposrednih sporočilih kot v javnih komentarjih.

Predloge vprašanj o dogodkih v družbenih medijih
Odgovorite na omembe in komentarje na Instagramu neposredno iz LiveAgenta

Kaj je dogodek družbenih medijev?

Dogodek na družbenih omrežjih je uporabna marketinška možnost, ki jo ponujajo platforme, kot sta Facebook in LinkedIn. Uporablja se za sporočanje informacij o prihajajočem dogodku, kot je sejem, praznovanje, tečaj ali kateri koli drug dogodek. Dogodki v družbenih medijih so zelo cenjeni, ker vaše občinstvo obveščajo o prihajajočem dogodku na nevsiljiv način. Vaša ciljna publika lahko preveri stran dogodka, izve več o tem, kaj organizirate, in se odloči, ali je to nekaj, v čemer želi sodelovati.

Predloge za odgovore na vprašanja o dogodkih v družbenih medijih

Predloga za vprašanja dogodka v družbenih medijih 1

Predloga za vprašanja dogodka v družbenih medijih 2

Predloga za vprašanja dogodka v družbenih medijih 3

Predloga za vprašanja dogodka v družbenih medijih 4

Predloga vprašanj o dogodkih v družbenih medijih – odgovor na sporočilo potencialnega govorca 1

Predloga vprašanj o dogodkih v družbenih medijih – odgovor na sporočilo potencialnega govorca 2

Predloga vprašanj o dogodkih v družbenih medijih – odgovor na sporočilo potencialnega sponzorja

Splošni vidiki organizacije dogodkov na družbenih omrežjih

  1. Izberite družbeno omrežje, na katerem želite promovirati svoj dogodek. Vse platforme ne služijo istemu namenu in ni vsa publika dejavna na istih kanalih družbenih medijev.
  2. Investirajte v oglase na družbenih omrežjih. Promovirajte svoj dogodek in povečajte njegov doseg. Oglaševanje na družbenih omrežjih vam bo omogočilo, da dosežete več ljudi s promocijo vašega profila, strani dogodka ali ciljanjem na občinstvo, ki ga želite doseči s segmentacijo. Izbirate lahko med številnimi možnostmi, da dosežete najboljše rezultate.
  3. Optimizirajte svoje profile. Uporabite vse vire, ki so vam na voljo, vključno s svojimi profili v družbenih medijih. Spremenite glave in objavite povezavo do dogodka na svojem poslovnem profilu. Ne pozabi ga pripeti! S tem bodo informacije o dogodku prva stvar, ki jo bodo uporabniki videli ob obisku vašega profila, vse podrobnosti o dogodku pa boste lahko predstavili širši publiki.

Predloge za odgovore na vprašanja o dogodkih v družbenih medijih – pogosta vprašanja

Poštna zanka

Kratek odgovor je pritrdilen. Ljudje ne berejo pozorno stvari na internetu. Običajno samo preletijo ali skenirajo vsebino, ki jo vidijo, in pogosto zamudijo veliko pomembnih informacij. Če se stvari ponavljajo, bo manj verjetno, da bodo ljudje zamudili pomembne informacije o dogodku. Vendar pa vključitev ure, datuma in povezave do dogodka še vedno ne zagotavlja, da ne boste prejeli sporočil z vprašanjem, kje in kdaj se zgodi določen dogodek, zato bodite potrpežljivi!

Čas razrešitve

Na vsa sporočila, ki prihajajo od strank, je treba odgovoriti zelo hitro. Hitrost je ključnega pomena, ko gre za vprašanja, povezana z dogodki, ker imajo določen začetni datum. Na primer, ne morete odložiti odgovora na vprašanje o dogodku, ki se zgodi naslednji dan. Zato se prepričajte, da predstavniki službe za stranke, ki obravnavajo sporočila družbenih medijev, poznajo odgovore na najpogostejša vprašanja, tako da lahko v nekaj minutah odgovorijo na neposredna sporočila.

Ali lahko prosim udeležence dogodka, da spremljajo moj poslovni račun družbenih medijev?

Ikona s palcem gor in oblaček za klepet

Ne priporočamo, da od udeležencev dogodka Facebook/LinkedIn zahtevate, da všečkajo ali spremljajo vašo poslovno stran, preden se pridružijo konferenci, koncertu ali seji mreženja itd. To lahko storite med dogodkom ali po njem, vendar tega ne storite, ko še vedno izmenjava sporočil, povezanih z dogodkom. Razmislite o tem: če je nekdo zainteresiran za vaš dogodek dovolj, da vam lahko pošlje dodatna vprašanja, te interakcije ne spremenite v poskus promocije vašega računa na družbenih omrežjih. Samo hitro odgovorite, pomagajte jim in poskusite zagotoviti, da se bodo pojavili na dogodku. Če ga pravilno igrate, bodo “všečkali” vaš profil, ne da bi od njih zahtevali.

Ready to try our social media event templates?

Try our free 14-day trial today and put our templates to the test with our Instagram, Facebook, and Twitter integrations. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj v vsak odgovor vključim povezavo do dogodka, uro in datum?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kratek odgovor je pritrdilen. Ljudje ne berejo pozorno stvari na internetu. Običajno samo preletijo ali skenirajo vsebino, ki jo vidijo, in pogosto zamudijo veliko pomembnih informacij. Če se stvari ponavljajo, bo manj verjetno, da bodo ljudje zamudili pomembne informacije o dogodku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako hitro naj odgovorim na vprašanja, povezana z dogodki na družbenih medijih?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Na vsa sporočila, ki prihajajo od strank, je treba odgovoriti zelo hitro. Hitrost je ključnega pomena, ko gre za vprašanja, povezana z dogodki, ker imajo določen začetni datum.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali lahko prosim udeležence dogodka, da spremljajo moj poslovni račun v družbenih medijih?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne priporočamo, da od udeležencev dogodka Facebook/LinkedIn zahtevate, da všečkajo ali spremljajo vašo poslovno stran, preden se pridružijo konferenci, koncertu ali seji mreženja itd. To lahko storite med dogodkom ali po njem, vendar tega ne storite, ko še vedno izmenjava sporočil, povezanih z dogodkom.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico