Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine

E-poštni marketing je eden najstarejših marketinških komunikacijskih kanalov. In z izrazom “starejših” mislimo, da obstaja že precej časa. Eden prvih e-poštnih odjemalcev je bil ustvarjen na MIT (Massachusetts Institute of Technology) leta 1965. In čeprav nekateri trženjski strokovnjaki in poslovni guruji napovedujejo »konec e-pošte« kot trženjskega kanala, je tovrstna komunikacija še vedno pogosta. uporablja tudi desetletja po tem, ko je bilo poslano prvo e-poštno sporočilo.

Povezava računov elektronske pošte
Povežite svojo e-pošto s storitvijo LiveAgent in z lahkoto pošljite zahvalno e-pošto

Zakaj se ne smete odreči e-pošti?

E-pošta je odlično komunikacijsko sredstvo, ki vas lahko poveže z uporabniki, vzpostavi odnose z njimi ter gradi zaupanje in zvestobo. To je lahko stroškovno najučinkovitejša metoda za pretvorbo prvih kupcev v zveste stranke. Kot tržniki lahko veliko več pridobite z negovanjem obstoječih strank in ne z osredotočanjem vseh svojih prizadevanj na pridobivanje novih strank.

Seveda so bile vse ponavljajoče se stranke enkrat prvi kupci. Zato ne moremo reči, da ne bi smeli porabiti časa za pridobivanje novih strank. Vendar bi bilo v pomoč, če bi se spomnili, da glede na številne študije (na primer študija BAIN&COMPANY) povratne stranke za podjetje porabijo približno 33 % več kot prvi kupci. Vpliv te korelacije je očiten in ga odločevalci v podjetjih iz različnih panog ne smejo podcenjevati.

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine
Slika vljudne geste Bain&Company

Torej, kje točno e-poštna sporočila sodijo v vse to? Ključ do uporabe e-pošte kot kanala za povečanje zadrževanja strank je obravnavanje vsakega dokončanega nakupa kot priložnosti za ponovni začetek potovanja stranke. To pomeni razširitev e-poštnih sporočil po nakupu, da stranke ne bodo kar tako odšle in podale odpoved. In e-poštna sporočila zahvale so prvi del te strategije.

Prilagajanje e-poštne predloge
Z lahkoto prilagodite/personalizirajte e-poštne predloge

Ključne točke, ki si jih je treba zapomniti

Glavni cilj e-poštnih marketinških strategij je zgraditi zvestobo med tistimi, ki so naročeni na vašo bazo podatkov in soglašati s prejemanjem trženjske komunikacije. Ko zgradite zvestobo, je vaše naročnike lažje pretvoriti v stranke s pošiljanjem pravočasnih in zanimivih sporočil.

Zahvalna e-pošta je pomembna vrsta komunikacije v fazi zvestobe. Je tudi ključen vir, ki se uporablja za krepitev zvestobe obstoječih strank, pridobivanje več zaupanja in spodbujanje k ponovnemu nakupovanju pri vas. Oglejmo si podrobneje funkcijo zahvalnih e-poštnih sporočil v e-trgovini.

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine
Zahvalna e-pošta Kate Spade

Vloga zahvalnih e-poštnih sporočil v trženju in e-trgovini

Ko načrtujete katero koli spletno marketinško kampanjo, vključno z zahvalno e-pošto,  vedno imejte v mislih svoj cilj. E-poštno sporočilo z zahvalo je lahko predstavljeno v več različnih oblikah, vendar ima vedno skupen cilj – pokazati prejemnikom vašega sporočila, kako pomembni so za vaše podjetje.

Na primer, lahko pošljete e-poštna sporočila z zahvalo in tako izrazite svojo hvaležnost tistim, ki so se naročili na vaše glasilo, pokazali zanimanje za določeno ponudbo ali kupili določen izdelek ali storitev.

Kot smo že omenili, obstaja več različnih vrst zahvalnih e-poštnih sporočil.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Vrste e-trgovine zahvalnih e-poštnih sporočil

E-poštno sporočilo z zahvalo za dobrodošlico

E-poštno sporočilo dobrodošlice z zahvalo se pošlje, ko se nekdo naroči na glasilo ali poštni seznam. Potrjuje naročnino in predstavlja vrsto vsebine, ki jo boste pošiljali, poleg tega, da izkazuje hvaležnost naročniku.

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine

Zahvalna e-pošta za vaš nakup

To e-pošto z zahvalo se pošlje, ko nekdo opravi nakup in postane vaša stranka. Takšno sporočilo izpolnjuje cilj izgradnje zvestobe strank in lahko predlaga tudi druge sorodne izdelke, ki bi to stranko lahko zanimali.

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine
Tarte zahvalna e-pošta

Zahvala za vašo udeležbo po elektronski pošti

Kot je razvidno, je namen te vrste elektronske pošte zahvaliti se uporabniku za sodelovanje na dogodku (bodisi na spletu ali brez povezave). Njegova funkcija je zahtevati povratne informacije o dogodku, uporabnikom pa omogočiti, da delijo svoja mnenja in da se počutijo uslišani.

Predloge, predstavljene v tem članku, so primeri zahvalnih e-poštnih sporočil, ki jih lahko pošljete strankam, ko oddajo naročilo na spletu.

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine
CSSConf zahvalna e-pošto

E-trgovina z zadevo predloge zahvalne e-pošte

  • Hvala za nakup pri [online store’s name]
  • Res vas cenimo!
  • Dobrodošli v družini [online store’s name].
  • Vaše prvo naročilo nas je razveselilo
  • Navdušeni smo, da vas vidimo tukaj
  • Zahvaljujemo se vam za nakup!
  • Hvala za podporo [e-store’s name], [customer’s name]
  • Radi bi se vam zahvalili za vašo podporo, [customer’s name]
  • [customer’s name], hvala ker nakupujete pri nas!
  • Hvala, ker ste del naše skupnosti!
  • Hvala za [x] super [years/months]

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine

Predloga zahvalne e-pošte #1 – prosite za mnenje stranke

Predloga zahvalne e-pošte #2 – navzkrižna prodaja

Predloga zahvalne e-pošte #3 – sporočilo stranki, ki se vrača

Predloga zahvalne e-pošte #4 – nova stranka

Predloga zahvalne e-pošte #5 – po prvem in naslednjih nakupih

Predloga zahvalne e-pošte #6 –  zahvalna e-pošta zvestim kupcem

Upoštevajte: tovrstno e-pošto je treba večkratni stranki poslati približno eno leto po prvem nakupu.

Pogosto zastavljena vprašanja

Katere so najpogostejše vrste zahvalnih e-poštnih sporočil?

Obstajajo različne vrste zahvalnih e-poštnih sporočil, ki jih lahko pošljete svojim strankam, je pa odvisno od tega, katerega boste izbrali. Toda preden pošljete prvo e-poštno sporočilo z zahvalo, ne pozabite, da se ta e-poštna sporočila nanašajo na vaše stranke, ne na vašo družino.

Torej lahko vrste zahvalnih e-poštnih sporočil vsebujejo:

  • E-poštno sporočilo “Hvala za vaš prvi nakup”.
  • E-poštno sporočilo “Hvala za vaše plačilo”.
  • E-poštno sporočilo “Hvala za izkazan interes” za stranko, ki išče nekaj novega v trgovini, vendar se že vrača.
  • E-poštno sporočilo “Hvala, ker ste z nami” stalnim ali ponovnim strankam.
  • E-poštno sporočilo z željami za rojstni dan s sporočilom “Hvala”.

Ali je treba strankam po vsakem nakupu poslati e-pošto z zahvalo?

Da, vsakič, ko nekdo odda naročilo v vaši spletni trgovini, morate poslati kratko e-pošto z zahvalo. Dandanes kupci prejemajo različne vrste e-poštnih sporočil: potrditvena e-poštna sporočila, e-poštna sporočila z zahvalo, e-poštna sporočila z obveščanjem o odpremi izdelkov ipd., in so navajeni na tovrstno komunikacijo. Morda so bolj zaskrbljeni, če nekaj naročijo in ne prejmejo e-poštnega sporočila, kot če ga.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Kako dolgo naj bo e-poštno sporočilo z zahvalo?

Namen katerega koli e-poštnega sporočila z zahvalo je izkazati hvaležnost. Zato ni nujno, da je to sporočilo dolgo ali napolnjeno z veliko informacijami in številnimi CTA gumbi (pozivi k dejanju). Pravzaprav bi moralo biti ravno nasprotno – e-poštno sporočilo z zahvalo mora biti kratko, jedrnato in vsebovati samo koristne informacije, kot so predviden datum dostave, informacije o programu zvestobe strank ali prihajajoči prodaji.

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine

E-poštna sporočila z zahvalo lahko uporabite tudi za nadgradnjo in navzkrižno prodajo svojih izdelkov ali storitev, vendar mora biti tudi vsak razdelek, povezan s prodajo, v e-poštnem sporočilu z zahvalo, razmeroma kratek in jasen.

Ali moram poslati e-pošto z zahvalo vsakič, ko nekdo odda naročilo v moji trgovini?

Na splošno – da. E-poštna sporočila z zahvalo so neke vrste vljudnostno sporočilo, ki ga vaše podjetje pošlje strankam, da prizna njihova dejanja in jim sporoči, da cenite njihovo zanimanje za vaše izdelke ali storitve. Očitno imajo lahko e-poštna sporočila z zahvalo tudi druge cilje, kot so večja prodaja, navzkrižna prodaja ali ustvarjanje prometa na vašem spletnem dnevniku. Toda poleg uporabe zahvalnih e-poštnih sporočil za izpolnitev teh poslovnih ciljev ne smete pozabiti na njihov glavni namen – graditi in krepiti pozitivne odnose z obstoječimi strankami.

Zato je priporočljivo, da pošljete e-pošto z zahvalo vsakič, ko nekdo nekaj kupi v vaši trgovini. Ta postopek lahko enostavno avtomatizirate z orodji za avtomatizacijo e-pošte. Vendar ne pozabite strankam dati možnosti, da se odjavijo od nadaljnjega trženjskega komuniciranja. Najbolje je, da na vrhu vsakega e-poštnega sporočila ali v nogo vključite povezavo za odjavo.

Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine
Ustvarite vse vrste pravil avtomatizacije za pošiljanje samodejnih posodobitev po e-pošti

Ali je vizualna stran zahvalnega e-poštnega sporočila pomembna?

Da, vizualna stran zahvalnega e-poštnega sporočila je pomembna. Predloga e-pošte za zahvalo mora biti skladna s smernicami vaše blagovne znamke, vključno s pisavami in barvami blagovne znamke. E-poštna sporočila z zahvalo lahko očitno oblikujete tako, da imajo bolj sproščen in igriv občutek, vendar morajo biti podobna drugi vsebini, ki jo pošljete strankam ali objavite na svojem blogu, spletnem mestu ali družbenih medijih. Če običajno pošiljate e-poštna sporočila z navadnim besedilom, sledite istemu slogu z e-poštnimi sporočili z zahvalo.

Ne glede na to, ali pošiljate HTML-kodirano, barvito e-pošto ali e-pošto z navadnim besedilom, ne pozabite na način, kako ljudje v internetu dojemajo vsebino. Večina vaših strank ne bo prebrala dolgega zahvalnega sporočila, predstavljenega kot veliki bloki neprekinjenega besedila. Ustvarite svojo e-pošto na način, ki prejemnikom olajša pregledovanje. V nasprotnem primeru bodo prenehali odpirati vaša zahvalna e-poštna sporočila. To bo najverjetneje škodilo stopnji odprtosti in dostave vaših e-poštnih sporočil ter ugledu pošiljatelja vaše domene.

Ali so zahvalna e-poštna sporočila vrsta marketinške komunikacije?

Zahvalna e-pošta je vrsta trženjske komunikacije. Čeprav ime morda tega ne nakazuje, so še vedno vrsta komunikacije, za katero se morajo vaše stranke strinjati. Običajno je treba soglasje za prejemanje različnih vrst trženjske komunikacije pridobiti, ko nekdo ustvari račun v vaši spletni trgovini. Takrat morajo označiti polje, ki pravi, da vam dovoljuje pošiljanje e-pošte.

In ker so zahvalna e-poštna sporočila vrsta trženjske komunikacije, se lahko vaše stranke vedno odjavijo od njihovega prejema ali se za vedno odjavijo z vašega poštnega seznama. Kot je bilo omenjeno v prejšnjem odgovoru, mora biti povezava za odjavo ali gumb vključen v vsako e-poštno sporočilo, poslano v vašo bazo podatkov, in ni nič drugače za e-poštna sporočila z zahvalo.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali moram poslati e-pošto z zahvalo vsakič, ko nekdo odda naročilo v moji trgovini?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Na splošno – da. Zahvalna e-poštna sporočila so neke vrste vljudnostno sporočilo, ki ga vaše podjetje pošlje strankam, da potrdi njihova dejanja in jim sporoči, da cenite njihovo zanimanje za vaše izdelke ali storitve.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali je vizualna stran zahvalnega e-poštnega sporočila pomembna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Da, vizualna stran zahvalnega e-poštnega sporočila je pomembna. Predloga e-pošte za zahvalo mora biti skladna s smernicami vaše blagovne znamke, vključno s pisavami in barvami blagovne znamke. E-poštna sporočila z zahvalo lahko oblikujete tako, da so bolj sproščena in igriva, vendar morajo biti podobna drugi vsebini, ki jo pošljete strankam ali objavite na svojem spletnem dnevniku, spletnem mestu ali družbenih medijih..” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali so zahvalna e-poštna sporočila vrsta trženjske komunikacije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Zahvalna e-pošta je vrsta trženjske komunikacije. Čeprav ime morda tega ne nakazuje, so še vedno vrsta komunikacije, za katero se morajo vaše stranke strinjati. Običajno je treba soglasje za prejemanje različnih vrst trženjske komunikacije pridobiti, ko nekdo ustvari račun v vaši spletni trgovini.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico