Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank
Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.
Kako dodati agente v LiveAgent
Vodič za dodajanje agentov v LiveAgent omogoča izboljšano komunikacijo med agenti in strankami ter konfiguracijo nastavitev za izboljšano personalizacijo. Funkcija upravljanja agentov olajša interakcijo s pravo osebo in zagotavlja učinkovito podporo strankam.
Prednosti klepeta v živo in kako ga uporabljati
Klepet v živo omogoča hitre odgovore na vprašanja strank, večkratno interakcijo hkrati in analizo uspešnosti. Pridobite brezplačno preskusno obdobje in zahtevajte predstavitev!
Začnite brezplačno preskusno obdobje še danes
Tekst predstavlja ponudbo programske opreme LiveAgent za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, sistem upravljanja pritožb ter programske opreme odjemalskega portala in za upravljanje e-pošte. Ponudba vključuje tudi cenik in alternative ter integracije. Poleg tega so na voljo tudi možnosti podpore, selitev podatkov ter aplikacija za spremljanje stanja sistema LiveAgent. Podjetje ponuja tudi spletni blog, glosar, akademijo ter priljubljene predloge in kalkulator stroškov. Na voljo so tudi kontaktni podatki za prodajne kontakte ter možnost naročila novic o posodobitvah in popustih. Tekst se konča z informacijo o izdelavi LiveAgenta in obvestilom o poslanih podatkih za prijavo po končanju postopka.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.