Prednosti klepeta v živo in kako ga uporabljati
Klepet v živo je učinkovit način za podjetja, da zagotavljajo hitro podporo strankam in rešujejo njihove težave. Omogoča sodelovanje z več strankami hkrati in analizo uspešnosti za izboljšanje storitev.
Videos - Kako Ustvariti Kontaktne Obrazce V Liveagent
Kontaktni obrazci na spletnem mestu omogočajo enostaven stik z vašim podjetjem. Izboljšujejo angažiranost strank, filtrirajo neželeno pošto in ščitijo zasebnost. Ustvarjanje in nastavitev obrazcev je enostavno s pomočjo vodnika.
Ceneo je spletna stran za primerjavo cen izdelkov, ki ne ponuja podpore za klepet v živo in telefonsko podporo. Podporo lahko dobite preko e-pošte ali družbenih medijev. Kontaktne podatke za podporo strankam pa najdete na spletni strani podjetja. Na voljo je tudi baza znanja in družbeni mediji, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Sporazumi o ravni storitev za elektronsko pošto, klepet v živo, klicni center in forum niso na voljo.
Opisano besedilo se zdi, da vsebuje večino podatkov in funkcij, ki jih ponuja platforma LiveAgent. Ta platforma je namenjena podpori strankam s pomočjo programske opreme za upravljanje klicnega centra, programske opreme za pomoč strankam, VoIP telefonskih sistemov in drugih funkcij. Poleg tega ponuja tudi možnosti integracij, trendov in spletnih seminarjev. Spletni obrazec za zahtevek za predlog kaže, da ponuja tudi možnost individualne ponudbe ali podaje idej za izboljšanje. Obstajajo tudi informacije o podjetju, njihovih nagradah, strankah in partnerjih. Na voljo so tudi kontaktne informacije za prodajne kontakte.
LiveAgent ponuja širok nabor programske opreme za upravljanje e-pošte, pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežne in rešitve za dohodne klicne centre. Družba ponuja kontaktne prodajne modele in novice o posodobitvah. LiveAgent razvija nadzorno ploščo s podatki za prijavo strank. Stranke lahko rezervirajo klic in izvedejo demo različico, da bolje razumejo, kako lahko LiveAgent koristi njihovemu podjetju. LiveAgent uporablja piškotke, kot je navedeno v pravilniku o zasebnosti in piškotkih.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Nakivo
Podjetje Nakivo ponuja različne načine podpore uporabnikom, kot so e-pošta, telefonski klici, klepet v živo, baza znanja, forum za stranke in podpora družbenih medijev. Za stik z Nakivom lahko uporabite kakršenkoli od teh kanalov, vključno s pošiljanjem e-pošte na support@nakivo.com. Podjetje ima tudi klepet v živo in telefonsko linijo na +44 207 193 1230.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih