Prijava v partnerski program LiveAgent

Right tools to increase sales
Personal Information
Additional Information
Povezani članki zPrijava pridruženega partnerja
Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.

Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank

Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.

Vodič za dodajanje agentov v LiveAgent omogoča izboljšano komunikacijo med agenti in strankami ter konfiguracijo nastavitev za izboljšano personalizacijo. Funkcija upravljanja agentov olajša interakcijo s pravo osebo in zagotavlja učinkovito podporo strankam.

Kako dodati agente v LiveAgent

Vodič za dodajanje agentov v LiveAgent omogoča izboljšano komunikacijo med agenti in strankami ter konfiguracijo nastavitev za izboljšano personalizacijo. Funkcija upravljanja agentov olajša interakcijo s pravo osebo in zagotavlja učinkovito podporo strankam.

Klepet v živo omogoča hitre odgovore na vprašanja strank, večkratno interakcijo hkrati in analizo uspešnosti. Pridobite brezplačno preskusno obdobje in zahtevajte predstavitev!

Prednosti klepeta v živo in kako ga uporabljati

Klepet v živo omogoča hitre odgovore na vprašanja strank, večkratno interakcijo hkrati in analizo uspešnosti. Pridobite brezplačno preskusno obdobje in zahtevajte predstavitev!

Prejemnik je nekdo, ki bo dobil dodeljen zahtevek. Njegovo ime se prikaže poleg zahtevka in vsi vedo, kdo skrbi za to stranko.

Prejemnik

Sistem LiveAgent ponuja programske rešitve za upravljanje klicnih centrov, pomoč strankam in komunikacijske kanale, kot so klepet, klici in e-pošta. Deluje tudi z VoIP telefonskimi sistemi. Za več informacij obiščite njihovo spletno stran.

Za VIP podporo strankam se obrnite na Andreja Saxona. Andrejev delovni čas: Ponedeljek: 09:00 - 17:00 Torek: 09:00 - 17:00 Četrtek: 09:00 - 17:00

Andrej - LiveAgent

Na voljo smo v več terminih za demo različico igrifikacije Zoho Desk. Pridobite najnovejše novice in podatke o LiveAgent. Klepetajte, kličite, pošiljajte e-pošto, uporabljajte družbena omrežja. Sprejmite piškotke in rezervirajte klic za demo različico.

Razmišljate o LiveAgentovi službi za pomoč strankam? Izpolnite svoje podatke in lahko pričnete s svojim brezplačnim preizkusom, brez vezave, kreditna kartica ni potrebna.

Začnite brezplačno preskusno obdobje še danes

Tekst predstavlja ponudbo programske opreme LiveAgent za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, sistem upravljanja pritožb ter programske opreme odjemalskega portala in za upravljanje e-pošte. Ponudba vključuje tudi cenik in alternative ter integracije. Poleg tega so na voljo tudi možnosti podpore, selitev podatkov ter aplikacija za spremljanje stanja sistema LiveAgent. Podjetje ponuja tudi spletni blog, glosar, akademijo ter priljubljene predloge in kalkulator stroškov. Na voljo so tudi kontaktni podatki za prodajne kontakte ter možnost naročila novic o posodobitvah in popustih. Tekst se konča z informacijo o izdelavi LiveAgenta in obvestilom o poslanih podatkih za prijavo po končanju postopka.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x