Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ustvarite klicni center v 5 minutah.

Uživajte v kristalno jasnih zvokih in podpori brez strojne opreme.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Celotna programska oprema klicnega centra čaka na vas

Brez truda sodelujte s svojimi strankami prek vseh kanalov. LiveAgent, večkanalna programska oprema klicnega centra v oblaku je vse, kar boste kdaj potrebovali za zagotavljanje zanesljivih in prilagojenih storitev svojim strankam.

Naš telefonski sistem klicnega centra VoIP (glas prek internetnega protokola) je opremljen z naprednimi funkcijami, kot so interaktivni glasovni odziv, zahteve za povratni klic, samodejna distribucija klicev, pametno usmerjanje klicev, preusmeritve klicev, neomejeno snemanje klicev in HD video klici – in to je šele začetek.

Kaj je programska oprema klicnega centra?

Programska oprema klicnega centra je sistem, ki vašemu podjetju omogoča uspešno obravnavo dohodnih in odhodnih klicev. Izraz programska oprema klicnega centra se pogosto uporablja kot programska oprema kontaktnega centra.

Glavna razlika je v tem, da programska oprema kontaktnega centra podjetju omogoča povezavo več kanalov v en vmesnik. Tako vas lahko stranke kontaktirajo prek telefona, e-pošte, foruma, družabnih omrežij, klepeta v živo itd.

Prednosti uporabe programske opreme klicnega centra vključujejo zagotavljanje kakovosti, zmanjšano stopnjo opuščanja klicev, izboljšano učinkovitost agenta, boljšo uporabniško izkušnjo in večjo prodajo.

Kako lahko izkoristite robustno programsko opremo klicnega centra LiveAgent?

Prilagojene izkušnje strank

Programska rešitev klicnega centra omogoča vašim agentom, da učinkovito rešujejo vse klice za podporo strankam. Ključne funkcije, ki ustvarjajo vrhunske izkušnje strank, so samodejna distribucija klicev, interaktivni glasovni odziv in interni klici.

Vsako podjetje si mora prizadevati za izboljšanje uporabniške izkušnje (CX), saj so pozitivne izkušnje nepozabne in pogosto povzročajo dolgotrajno zvestobo strank in povečujejo prodajo podjetij vseh velikosti.

Izboljšana produktivnost

Obstajata dve glavni zmogljivosti klicnega centra, ki vam lahko pomagata povečati produktivnost vaših agentov. Eden od njih je interaktivni glasovni odziv, drugi pa usmerjanje na podlagi spretnosti, ki omogoča vašemu podjetju, da stranko takoj poveže s pravilnim agentom ali oddelkom.

Rešitev Interaktivni glasovni odziv ustvarja boljše potovanje strank, saj je manj verjetno, da bodo vaše stranke neuspešno premeščene. Posledično lahko agenti za pomoč strankam uspešno in uspešno rešijo več poizvedb.

Izboljšana kakovost skupin za pomoč strankam

Standardna funkcija, ki je precej premalo izkoriščena, a resnično koristna, je funkcija neomejenega snemanja klicev. Veliko podjetij domneva, da se uporablja le kot orodje za preprečevanje pravnih postopkov. Vendar je to tudi odličen način za določitev področij izboljšanja.

S sprotno analitiko klicev za podporo strankam lahko prepoznate prednosti in slabosti delovanja vašega agenta, kar vam lahko pomaga pri oblikovanju končnega načrta za nenehno izboljševanje. Poleg tega lahko predstavlja obliko usposabljanja za nove agente za pomoč strankam, saj je to odličen način, da se iz primerov naučite procesov podjetja.

Na splošno lahko vsi ti ukrepi drastično izboljšajo zadovoljstvo strank, saj bo vaše podjetje lahko nudilo boljšo podporo.

Klicni center z neomejeno zgodovino

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je neposredno integrirana z vsemi komunikacijskimi kanali, ki jih uporabljate za komunikacijo s strankami in potencialnimi kupci

Programska oprema klicnega centra v oblaku

Neprimerljivi
prihranki

Spletni klicni center LiveAgent je stroškovno učinkovita rešitev za lokalne in mednarodne dohodne in odhodne klice. Ni skritih stroškov uporabe ali dodatnih stroškov. Nenehno dodajamo nove funkcije in izboljšujemo našo programsko opremo, zato bo vaš virtualni klicni center vedno brezplačno opremljen z najnovejšo tehnologijo.

Zanesljiv, profesionalni klicni center

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je zanesljiva in razširljiva, zaradi česar je odlična rešitev za klicne centre tako za mala podjetja kot za velika podjetja. Ponujamo podporo 24/7 v več komunikacijskih kanalih, 365 dni v letu in v več jezikih.

Preprost, vendar zmogljiv klicni center

Vzpostavite svoj virtualni klicni center in v nekaj minutah začnite zagotavljati profesionalno glasovno podporo. Na seznamu naših partnerjev izberite VoIP ponudnika, nastavite neomejene naprave agante in pričnite odgovarjati na telefonske klice neposredno iz brskalnika.

Pričnite uporabljati našo programsko opremo klicnega centra že danes

Postavitev klicnega centra ne rabi biti nočna mora. Z LiveAgent lahko pričnete le z nekaj kliki.

reporting dashboard in liveagent

Popoln pregled rešitve vašega kontaktnega centra

Zagotovite, da se vaš telefonski klicni center uporablja pravilno in da vaše stranke prejemajo najboljšo možno storitev, tako da spremljajo statistiko klicev, uporabo, razpoložljivost agenta in ocene agentov prek enotne nadzorne plošče za poročanje v naprednih analitičnih funkcijah LiveAgent.

Ugotovite vrzeli v uspešnosti s pregledom vseh meritev klicnega centra in izboljšajte uspešnost storitve na podlagi dejanskih vpogledov, ki jih najdete.

Uporabite naš izvorni CRM ali integrirajte svojega

LiveAgent ponuja vgrajen CRM, hkrati pa se brez težav integrira z drugimi večjimi ponudniki CRM (upravljanje odnosov s strankami). Shranite, uredite in si oglejte podatke o strankah v realnem času, da zagotovite najboljšo možno uporabniško izkušnjo.

LiveAgent se integrira s številnimi programi za upravljanje odnosov s strankami, vključno s SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera in Highrise. Ali na seznamu ne vidite želeni CRM? Obrnite se na nas in z veseljem ga bomo dodali.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Zmogljiva avtomatizacija za upravljanje poteka dela

Večkanalna programska oprema klicnega centra LiveAgent je opremljena z zmogljivimi funkcijami avtomatizacije, ki lahko povečajo produktivnost vašega agenta. Samodejna razporeditev opravil (vključno s klici z uporabo funkcije samodejne distribucije klicev), vsakdanja in ponavljajoča se opravila ter dajte svojim agentom kontaktnega centra prožnost, da se osredotočijo na pomembnejše naloge, ki izboljšajo zadovoljstvo strank in zvestobo, hkrati pa vodijo do več prodajnih priložnosti.

Preprosto upravljajte svojo oddaljeno delovno silo

Dandanes je delo na daljavo nova normalnost. Za prilagoditev tem novim pogojem morate imeti poslovna orodja. LiveAgent ponuja klicni center v oblaku za najboljšo optimizacijo delovne sile na daljavo, tako da lahko avtomatizirate procese, si ogledate podatke in naredite več za vsakega oddaljenega agenta.

go remote

Vrhunska zasebnost in varnost podatkov

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je skladna z GDPR, šifrirana s protokolom HTTPS in je uspešno prestala revizijo preverjanja API-ja Google OAuth.

Union icon

Varnost
izdelkov

Naša rešitev kontaktnega centra v oblaku deluje na varni povezavi s protokolom HTTPS. Vsa komunikacija med brskalnikom in kontaktnim centrom v oblaku je šifrirana, vključno z vašimi klepeti v živo, klici klicnega centra in komunikacijo po e-pošti.

Cloud icon

Varnost
podatkovnega centra

Strežniki LiveAgent gostijo Tier III + ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001. Naši podatkovni centri so v zaščitenem obodu z varnostnimi območji na več ravneh, 24-urno varovanje s posadko, videonadzorom CCTV, identifikacijo več dejavnikov in še več.

Web icon

Varnost
omrežja

Naše omrežje je zaščiteno z odvečnimi požarnimi zidovi, najboljšo tehnologijo usmerjevalnika v svojem razredu, varnim prenosom HTTPS prek javnih omrežij in tehnologijami za odkrivanje vdorov in/ali preprečevanje omrežja (IDS/IPS), ki nadzirajo in/ali blokirajo zlonamerni promet in omrežne napade.

Funkcije programske opreme klicnega centra

Interni klici
Programska oprema klicnega centra LiveAgent podpira neomejene brezplačne klice med vsemi agenti kontaktnega centra. Opolnomočite klic svojega agenta, da si medsebojno pomagajo reševati vprašanja strank v realnem času.
Večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom
Naša večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom zbira sporočila strank iz več komunikacijskih kanalov, vključno z našo programsko opremo klicnega centra, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, klepet v živo, portal za stranke, in e-pošto.
Klikni za klic in zmožnost pošiljanja prek pošte
Naš spletni klicni center lahko pokliče katero koli telefonsko številko na spletu. Preprosto kliknite številko, ki jo želite poklicati, LiveAgent pa bo opravil ostalo. LiveAgent lahko uporablja tudi protokole za pošto.
Preusmeritve klicev
Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja preusmeritve klicev. Prisotni prenosi povečajo zadovoljstvo strank, saj zagotavljajo, da je klicatelj pred klicem povezan z drugim agentom klicnega centra, preden klic prekine.
VoIP klicni center telefonski sistem
Programska oprema klicnega centra LiveAgent vključuje več kot 99% VoIP ponudnikov. Na seznamu ne vidite svojega najprimernejšega VoIP partnerja? Pišite nam in z veseljem ga bomo dodali na naš seznam.
Funkcije povratnega klica
Povečajte zadovoljstvo strank tako, da kupcem omogočite, da zahtevajo povratne klice, kadar agenti vašega kontaktnega centra niso na voljo za prevzem klicev.
Programska oprema za odhodne klicne centre
Proaktivno podprite svoje stranke, tako da se obrnete nanje z našo programsko opremo za odhodne klice. Izboljšajte odnose s strankami, optimizirajte odhodne interakcije s strankami in ustvarite več prodajnih priložnosti.
Usmerjanje klicev v osebno napravo
Agenti lahko preusmerijo dohodne klice na osebno napravo, kot je mobilni telefon. To agentom omogoča, da še naprej zagotavljajo podporo strankam na poti ali na napravi, ki jo izberejo.
Več podprtih klicnih naprav in telefonskih številk
Povežite neomejene klicne naprave in telefonske številke z rešitvijo klicnega centra. LiveAgent je združljiv s strojno opremo in navideznimi klicnimi napravami, kot so mehki telefoni.
Večkanalno namizje agenta
Kontaktni center LiveAgent ponuja namizje agentov z vsemi kanali, bogato s kontekstom. Opolnomočite svoje agente kontaktnega centra z enostavnimi prehodi med sprejemanjem klicev in iskanjem pomembnih podatkov o strankah. LiveAgent olajša iskanje vseh kontekstualnih informacij o rešitvi problema stranke od začetka do konca.
Domače in tuje integracije CRM
Zagotovite, da vaši agenti ves čas nudijo dobro poučene in prilagojene storitve, tako da vaš najljubši CRM integrirajo v naš spletni klicni center. Če nimate želene programske opreme za upravljanje odnosov s strankami, nam brez težav pripišite svoje izvorno orodje za upravljanje odnosov s strankami, ki je dostopno neposredno na plošči z informacijami/podrobnostmi o zahtevku.
Integracija računalniške telefonije (CTI)
Vključite namizne računalnike, prenosnike in telefone s strojno opremo s programsko opremo klicnega centra LiveAgent Z lahkoto sprejemajte in kličite, hkrati pa svojim strankam zagotovite brezhibno podporo.
Potisna obvestila v aplikaciji
Omogočite potisna obvestila na namizju, in programska oprema vašega kontaktnega centra vas bo s potisnim obvestilom opozorila vsakič, ko boste prejeli klepet, klic ali dohodni zahtevek.
Dnevniki klicev
Preglejte dnevnike klicev, da poiščete podatke o klicih, ki so jih v določenem času izvedli, prejeli, odgovorili ali zamudili agenti kontaktnega centra. Preučevanje dnevnikov programske opreme klicnega centra vam lahko pomaga izboljšati kakovost vaše storitve tako, da vam pomaga prepoznati vrzeli v uspešnosti med različnimi oddelki in skupinami agentov.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Programska oprema klicnega centra LiveAgent lahko podpira kompleksna drevesa Interaktivnega glasovnega odziva. Posnemite lastna sporočila IVR ali naložite vnaprej posnete datoteke in jih položite v sistem glasovnega odziva LiveAgent, da klicatelje usmerite v ustrezne oddelke ali na ustrezne agente.
Samodejna distribucija klicev (ACD)
Naša aplikacija klicnega centra samodejno usmerja in distribuira klice glede na prioriteto agenta ali naključno dodelitev. Izberite, katera nastavitev vam najbolj ustreza, pa tudi druge nastavitve po meri, na primer čas premora med klici.
Snemanje klicev
Programska oprema kontaktnega centra LiveAgent ima neomejene možnosti snemanja klicev. Vsak telefonski klic, ki je bil opravljen, prejet ali odgovoren prek LiveAgent, se samodejno zabeleži in shrani. Predvaja se lahko kadar koli. Snemanje klicev uporabite za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje ali pravne namene.
Mehki telefoni
Programska oprema klicnega centra LiveAgent je združljiva z vsemi ponudniki mehkih telefonov, vključno z Bria, ZoiPer in Linphone. Pretvorite kateri koli namizni računalnik, prenosni računalnik, mobilni telefon ali tablični računalnik v oddaljeno programsko napravo za klicni center za podporo strankam na poti.
Programska oprema dohodnega klicnega centra
Za dohodne telefonske klice ni treba posebej poudarjati ali stalno spremljati več naprav. Naša programska oprema za dohodni klicni center je zanesljivo orodje, ki vas bo obvestilo v aplikaciji, kadar koli vas stranka poskuša vzpostaviti stik z vašo povezano napravo ali telefonsko številko.
Vgrajena baza znanja
Izboljšajte zadovoljstvo in zvestobo strank, tako da svojim strankam zagotovite podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu, tudi kadar so agenti kontaktnega centra brez povezave. Ponudba samopostrežne rešitve, kot je baza znanja, napolnjena s koristnimi članki, pogostimi vprašanji in forumom skupnosti, je nujna za vsa sodobna podjetja.
Zgodovinska poročila
Z našimi zgodovinskimi poročili nenehno izboljšujte svoje storitve za stranke. Ustvarite črtne grafikone, črtne diagrame, tortne grafikone ali grafe površin ter podatke segmentirajte po tednih, mesecih, letih ali časovnem obdobju po meri, da ugotovite, kako uspešen je vsak agent, kanal, skupina ali oddelek. Oglejte si, koliko klicev je bilo opravljenih, zgrešenih, sprejetih in kako dolgo je trajal vsak posamezen klic. LiveAgent ponuja neskončne možnosti poročanja.
Programska oprema za video klice
Naša spletna programska oprema za klicne centre agentom kontaktnih centrov omogoča video klepet s strankami. Zagotovite bolj prilagojeno podporo za krepitev odnosov s strankami in izboljšanje izkušenj strank.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve concierge iz najbolj priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Ostanite organizirani z enotnim namizjem agenta

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je enostavna za uporabo, a dovolj zmogljiva, da navduši profesionalce. Ponujamo intuitiven uporabniški vmesnik z enotnim namiznim agentom v obliki centraliziranega univerzalnega nabiralnika. Vsaka interakcija s stranko je lepo organizirana v večkanalnem sistemu in jo je mogoče enostavno najti z oznakami, posebnimi filtri ali iskalno vrstico.

Če posredujete agentom kontaktnega centra celovit pregled vsake vozovnice in potovanja vsakega kupca pri reševanju težav, lahko vaši agenti svojim strankam zagotovijo nemoteno, prilagojeno izkušnjo podpore strankam v vseh servisnih kanalih.

Kontaktni center, ki je enostaven za upravljanje

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je fleksibilna, popolnoma prilagodljiva in enostavna za upravljanje. Ne glede na to, ali se vaše podjetje ukvarja z elektronsko trgovino, zdravstvom, izobraževanjem, avtomobilizmom ali industrijo Saas, lahko napredna tehnologija našega kontaktnega centra, kot sta Interaktivni glasovni odziv in Samodejna distribucija klicev, racionalizira vaš postopek podpore tako, da klicatelje usmeri na ustrezne oddelke ali agente.

Real-time-chat

Vsestranska rešitev klicnega centra za mala podjetja in velike organizacije

Povežite vse svoje račune družbenih omrežij z našo programsko opremo kontaktnega centra, da izboljšate produktivnost agentov in zaščitite podatke svojih strank. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z Instagramom, Twitterjem, Facebookom, Facebook Messengerjem in Viberjem.

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za  klepet v živo na trgu. Obiskovalce spletnega mesta pretvorite v stranke v le nekaj sekundah. Bodite proaktivni, ponudite prilagojeno in dobro informirano pomoč in uživajte v izboljšanem zadovoljstvu strank, hkrati pa ustvarite več prodaje.

Z našo programsko opremo vstopničnega sistema usmerite vse poizvedbe strank na centralizirano namizje za vse kanale. Zahtevke dodelite različnim oddelkom in agentom ter organizirajte vsako poizvedbo glede na oznake, prednost ali datum prejema. Oglejte si pot rešitve vsake stranke od začetka do konca, prek različnih podpornih kanalov in v kontekstno bogati obliki z našim hibridnim tokom zahtevkov.

Ustvarite in stilizirajte svojo lastno bazo znanja z našim urejevalnikom WYSIWYG  (kar vidite, to dobite). Izboljšajte zadovoljstvo strank z zagotavljanjem orodij za samopomoč, kot so članki, pogosta vprašanja ali  forumi skupnosti.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Nešteto možnosti prilagajanja

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je bila zgrajena z upoštevanjem prilagodljivosti, razširljivosti in skupinskega sodelovanja. Ker ima vsako podjetje (ne glede na njegovo velikost ali panogo, v kateri je) različne potrebe, je naš kontaktni center popolnoma prilagodljiv.

Našo programsko opremo je mogoče prilagoditi za operacije katere koli velikosti in katerega koli namena, ne glede na to, ali je vaš kontaktni center specializiran za vhodne storitve za stranke, odhodno prodajo ali oboje. Naši strokovni svetovalci ali tehnično osebje vam lahko pomagajo ustvariti najučinkovitejšo programsko rešitev, ki ustreza vašim potrebam.

Ne glede na to, ali ste v zdravstveni industriji, SaaS-u, avtomobilski industriji ali imate lastne ali oddaljene ekipe, lahko LiveAgent prilagodite svojim potrebam.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Napredna, cenovno dostopna, enostavna programska oprema za večkanalni klicni center

Union icon

Vrhunska varnost

Programska oprema kontaktnega centra LiveAgent je skladna z GDPR, Google OAuth Verified, šifrirana s HTTPS in shranjuje podatke o strankah v objektih Tier III + ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001.

Euro

Programska oprema po dostopni ceni

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je na voljo po brezplačnem cenovnem modelu. Ponujamo brezplačno programsko opremo klicnega centra in napredno plačljivo različico, ki je na voljo po dostopni ceni.

Cloud icon

SaaS v oblaku

LiveAgent je rešitev klicnega centra v oblaku. Vsak dan z lahkoto dostopajte do zmogljivih funkcij vašega kontaktnega centra.

Večkanalne, prilagojene izkušnje

Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo na vas po njihovih podpornih kanalih. Naj bo to prek klepeta v živo, e-pošte, glasu, videa, družabnih omrežij ali spletnega klepeta, LiveAgent je pripravljen zagotoviti nemoteno večkanalno uporabniško izkušnjo, ki jo vaše stranke pričakujejo.

Z našo rešitvijo kontaktnega centra zagotovite visoko personalizirano, dobro obveščeno in vsebinsko bogato storitev ter uživajte v izboljšanih dolgotrajnih odnosih s strankami, večjem zadovoljstvu strank, večji zvestobi strank in več prodajnih priložnosti.

Kaj menijo naše stranke?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema klicnega centra LiveAgent se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pogosta vprašanja o programski opremi klicnega centra

Kaj je programska oprema klicnega centra?

Programska oprema klicnega centra je rešitev, ki podjetjem pomaga pri upravljanju vhodnih telefonskih klicev svojih strank. Ima lahko številne funkcije, kot so centralizirani telefonski klici s fiksnih ali spletnih mest, inteligentno usmerjanje, samodejno klicanje ali celo snemanje klicev. Programska oprema klicnega centra bi morala pomagati tudi agentom klicnega centra, da dostopajo do pomembnih informacij o svojih strankah, kot so zgodovina naročil, kontaktni podatki in prejšnje vozovnice.

Kako deluje programska oprema klicnega centra?

Programska oprema klicnega centra deluje tako, da centralizira in usmerja klice s fiksnih ali spletnih mest v vašo programsko opremo. Če stranka pokliče, programska oprema pregleda svojo bazo strank, da preveri, ali ima kakršne koli predhodne informacije o klicatelju. Te informacije so nato agent dostopi do njega in ga pregleda, preden prevzame klic. Medtem je klic v čakalni vrsti. Ko je klic sprejet, se klici zabeležijo zaradi usposabljanja in kakovosti.

Kaj je IVR v okolju klicnega centra?

IVR je interaktivna tehnologija glasovnega odziva. IVR omogoča računalnikom interakcijo z ljudmi z uporabo glasovnih ukazov ali tonov s tipkovnice. IVR se uporablja v okolju klicnega centra za usmerjanje klicev do ustreznih agentov ali oddelkov. IVR se lahko uporablja tudi za pridobivanje informacij o računu ali zagotavljanje povratnih informacij. Zato je odlična rešitev za podjetja.

Kakšna je funkcija klicnega centra?

Glavna funkcija klicnega centra je omogočiti strankam, da pokličejo podjetja z vsemi vprašanji glede izdelkov, pravilnikov, vračil, funkcionalnosti, odpravljanja težav ali povratnih informacij.

Koliko stane programska oprema klicnega centra?

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico