Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vhodni klicni center #1

Odgovarjajte na več klicev strank z avtomatiziranimi povratnimi klici in samodejno usmeritvijo klicev.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljeno
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Programska oprema za dohodne klicne centre v vaši službi za pomoč uporabnikom

Kljub hitremu porastu digitalnih kanalov telefonska podpora še vedno ostaja eno izmed najbolj priljubljenih načinov komuniciranja s strankami v industriji B2B in B2C. Dejansko raziskave kažejo, da 39% potrošnikov raje podpira telefonsko podporo kot druge komunikacijske kanale.

Z LiveAgentom lahko nastavite navidezni klicni center kar v svoji službi za pomoč uporabnikom in sprejemate klice s svojega stacionarnega ali spletnega mesta. Preprosto upravljajte vhodno komunikacijo s strankami, izboljšajte delovanje ekipe za podporo in ustvarite več vhodne prodaje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kaj je programska oprema dohodnega klicnega centra?

Programska oprema dohodnega klicnega centra podjetjem omogoča učinkovito obravnavanje velike količine telefonskih klicev strank. Programska oprema deluje s tehnologijo IVR (Interaktivni glasovni odziv) in inteligentnimi sistemi za usmerjanje klicev, ki zmanjšujejo število prekinitev klicev in čakalne dobe klicev, hkrati pa zagotavljajo, da so klicatelji vedno povezani z najprimernejšimi posredniki.

Zakaj potrebujete programsko opremo za dohodne klice klicnega centra

Z uporabo profesionalne programske opreme v dohodnem klicnem centru lahko znova odkrijete način, kako vaše podjetje obravnava dohodno komunikacijo s strankami.

Phone icon

Dosledne storitvene izkušnje

Ne glede na to, ali pravočasno odgovarjajo na zahteve strank ali zaključujejo prodajo, lahko vaši agenti dosežejo pozitiven rezultat le, če jim programska oprema za klicni center, ki jo uporabljajo, ponuja vrsto koristnih funkcij.

Smiley face icon

Večje zadovoljstvo strank

Z vgrajenim IVR -jem lahko poenostavite komunikacijo, ko se klici preusmerijo na prave oddelke ali zastopnike, kar skrajša čakalne dobe in poveča zadovoljstvo strank.

Clock icon

Povečan obseg vhodne prodaje

S takojšnjim dostopom do podrobnih informacij o klicateljih lahko agenti prodajajo in navzkrižno prodajajo ustrezne izdelke ali storitve vašim obstoječim strankam in povečajo prodajo.

Programska oprema za klicne centre All-in-One podjetja LiveAgent

Ne glede na to, ali pravočasno odgovarjajo na zahteve strank ali zaključujejo prodajo, lahko vaši agenti dosežejo pozitiven rezultat le, če jim programska oprema za klicni center, ki jo uporabljajo, ponuja vrsto koristnih funkcij.

Brezhibna glasovna integracija

LiveAgent ponuja brez težav integracijo z 99+% nacionalnih, regionalnih in svetovnih partnerjev VoIP – izberite svojega ponudnika VoIP, povežite neomejeno količino SIP in lokalne številke. Omogočite lahko tudi klice iz računalnika v računalnik in strankam dovolite, da vas pokličejo s pritiskom na gumb na vašem spletnem mestu.

Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Pametno usmerjanje klicev

Za zagotovitev hitre in natančne komunikacije programska oprema klicnega centra LiveAgent samodejno preusmeri klice po prioriteti ali jih naključno dodeli. S prednostno dodelitvijo so klici preusmerjeni k brezplačnemu agentu z najvišjo prioriteto in najdaljšim časom od zadnjega klica, naključna dodelitev pa klice razdeli trenutno razpoložljivim agentom.

Inteligentni sistem IVR

S celovitim orodjem za oblikovanje interaktivnega glasovnega odziva (IVR) lahko ustvarite tudi najbolj zapletena in prilagojena drevesa IVR, avtomatizirate in pospešite glasovno podporo, prihranite vire in zagotovite, da so klici strank vedno preusmerjeni v najustreznejše oddelke ali agente.

Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Neomejeno število posnetkov klicev

Uživajte v neomejenem snemanju klicev brez uporabe dodatne programske opreme za snemanje klicev in varno shranite vse dohodne klice strank in sporočila glasovne pošte v svoj račun LiveAgent za pravne, izobraževalne ali podporne namene. Predvajajte, prenašajte ali se vrnite na posnete klice kadar koli jih najbolj potrebujete, da boste bolje služili svojim strankam.

Vgrajen video klepet

Gumb za video klepet postavite kamor koli na svojem spletnem mestu in stranke naj vas pokličejo iz računalnika za bolj prilagojeno komunikacijo. Video klic LiveAgent temelji v celoti na brskalniku, zato vam ni treba namestiti nobene zunanje aplikacije tretje osebe. Video klici bodo varno shranjeni kot zahtevki.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Analitika klicnega centra

S poglobljenim poročanjem si oglejte, kako deluje vaš dohodni klicni center. Ustvarite različna poročila in spremljajte vse pomembne meritve in KPI pomembnih klicnih centrov, vključno s poročili o produktivnosti agentov in razvrščanjem agentov, da prepoznate najuspešnejše agente in tiste, ki bi morda potrebovali dodatno usposabljanje.

Uporaba programske opreme klicnega centra LiveAgent za povečanje vhodne prodaje

Klicni center LiveAgent v oblaku je opremljen s številnimi funkcijami, ki lahko pomagajo agentom ustvariti več prodajnih priložnosti, medtem ko komunicirajo s strankami in zagotavljajo stalno podporo strankam.

Business woman walking and holding a mobile phone

Hibridni pretok zahtevkov

Ne glede na uporabljeni podporni kanal je vsa komunikacija z vsako stranko priročno shranjena v istem hibridnem zahtevku pod istim ID -jem zahtevka z vsemi pomembnimi podrobnostmi, ki jih potrebujete o stranki in njeni težavi.

Powerful WYSIWYG editor

Celovit vpogled v podatke strank

Z vgrajenim sistemom CRM LiveAgent lahko agenti takoj vidijo, s kom komunicirajo. Vsakemu stiku dodajte polja, da shranite podatke o strankah, ustvarite zapiske, preprosto dostopate do prejšnje zgodovine zahtevkov-in imate ves kontekst, ki ga potrebujete za zagotavljanje prilagojene podpore ter izkoristite priložnosti za nadaljnjo prodajo in navzkrižno prodajo.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Del večkanalne komunikacijske platforme

Dohodni klicni center je le del kompleksnejše rešitve za večkanalno pomoč. Z LiveAgentom vas lahko stranke kontaktirajo od koder koli. Ne glede na kanale, ki jih uporabljajo – e -pošto, telefon, klepet v živo ali družabne medije – vaši agenti lahko preprosto, priročno in učinkovito upravljajo vse interakcije s strankami na enem mestu prek enotne nadzorne plošče in zagotavljajo brezhibno vsekanalno izkušnjo za stranke. Programska oprema je opremljena s 180+ funkcijami, 40+ integracijami in skoraj neskončnimi možnostmi prilagajanja, da se prilagodi vašim poslovnim potrebam.

Kako izbrati najboljšo programsko opremo za dohodne klicne centre

Če iščete brezplačno programsko opremo za dohodne klicne centre, bo orodje verjetno omejeno. Pri raziskovanju rešitev bodite pozorni na nabor najbolj kritičnih funkcij, kot so IVR, možnosti preusmerjanja klicev, neomejeno število posnetkov klicev, poročanje itd. Orodje mora biti preprosto nastavljeno in skupinam za podporo omogočiti, da zaženejo in zaženejo celotno funkcionalnost klicnega centra. v nekaj minutah in nekaj preprostih klikov.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Fiksna mesečna pristojbina, brez dodatnih stroškov

Pridobite dostop do programske opreme za klicni center v oblaku z možnostmi vhodnega in odhodnega prometa in brez dodatnih stroškov za minuto uporabe-neposredno v rešitvi vaše službe za pomoč uporabnikom. LiveAgent ponuja najboljšo vrednost za vaš denar s popolnoma preglednimi cenami, ki se zaračunavajo le za resnično uporabo vsak mesec. Brez dolgoročnih pogodb, samo plačajte.

Package Name

Vse vključeno

Primerno za mala podjetja, agencije in celo velike korporacije

$39 /mo

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je dohodni klicni center?

Dohodni klicni center pomeni, da podjetje sprejema klice, običajno od že obstoječih strank. Zato se s temi strankami ukvarja bodisi služba za stranke bodisi tehnična podpora. Po drugi strani se odhodni klicni center osredotoča na pridobivanje novih tako je običajno delo prodajnega oddelka.

Kako lahko izboljšam svoj dohodni klicni center?

Nekaj stvari lahko vaše podjetje naredi za izboljšanje dohodnega klicnega centra. Prva stvar je, da zagotovite ustrezno usposabljanje. Druga je, da svojim agentom zagotovite prava orodja. Vaši agenti pogosto porabijo več časa iskanje in preklapljanje med platformami, kar lahko vpliva na njihov potek dela in delovno obremenitev, če nimajo ustrezne rešitve/programske opreme za službo za pomoč uporabnikom. Nenazadnje, vsekakor pa ne najmanj pomembno, motivirajte svoje agente z nagradami in se z njimi dosledno ukvarjajte. Vprašajte jih za mnenje o njihovih vsakodnevni potek dela in spodbujati nove ideje za izboljšave.

Kako bo programska oprema klicnega centra pomagala vašemu podjetju?

Programska oprema klicnega centra ima na stotine funkcij, ki lahko spremenijo vaš potek dela s storitvami za stranke. Na primer, IVR, samodejni povratni klic ali prenosi klicev so le nekaj standardnih, ki lahko vplivajo na to, kako učinkovito vaši zastopniki obravnavajo klice. Velika prednost Če imate programsko opremo klicnega centra, lahko vaše podjetje izboljša zadovoljstvo strank, poveča prodajo in poveča produktivnost agentov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico