Programska oprema za dohodne klice klicnega centra

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

V naši digitalni dobi obstaja več načinov komuniciranja, vendar stranke predvsem še naprej kontaktirajo podjetja po telefonu. Najboljša rešitev za dohodni klicni center omogoča vašemu podjetju, da se ukvarja z dohodnimi in odhodne klice hitro in uspešno. Povežite se s svojimi strankami na več kanalih z enim samim kosom programske opreme za dohodni klicni center. Poenostavite storitve za stranke v vašem podjetju z dohodnim klicnim centrom, da povečate zadovoljstvo strank in povečate prodajo.

Kaj je programska oprema za dohodni klicni center?

Programska oprema za dohodni klicni center omogoča vašemu osebnemu ali oddaljenemu klicnemu centru enostavno upravljanje vseh dohodnih funkcij iz enega orodja. Obstaja več vrst programske opreme za dohodne klice:

  • Storitev večkanalnega dohodnega klicnega centra omogoča vašim agentom za pomoč strankam, da strankam zagotavljajo storitve prek več kanalov.
  • Večkanalni dohodni klicni centri zahtevajo, da stranko posredujete novemu agentu, če želi komunicirati prek drugačnega načina komunikacije.

Programska oprema za dohodni klicni center poenostavi vašo izkušnjo storitev za stranke in vam omogoča hitro ravnanje s strankami prek različnih kanalov. Oddaljeni klicni centri ne zahtevajo, da so agenti dohodnega klicnega centra skupaj, kar vašemu podjetju omogoča, da odpravi povezane stroške.

Kako deluje programska oprema za dohodni klicni center?

Interaktivni sistemi glasovnega odziva (IVR) omogočajo klicateljem, da uporabljajo samopostrežno storitev, ko stopijo v stik s podjetjem. Programska oprema za dohodni klicni center deluje z uporabo interaktivnega usmerjanja, ki temelji na spretnostih, ali glasovnega prek internetnega protokola (VoIP). Usmerjanje, ki temelji na spretnostih, dodeli klicatelje najbolj relevantnemu oddelku ali agentu. Oba sistema uporabljata podoben sistem posredovanja klicev strank, kot so:

Ko pride do dohodnega klica med delovnim časom, programska oprema za dohodni klicni center prebrska podatkovno bazo podjetja, da identificira stranko in obvesti agenta za pomoč strankam.

Primer IVR
  • Recimo, da je dohodni klicatelj obstoječa stranka. Agent lahko dostopa do zapisov in posreduje podatke o stranki, preden odgovori na telefonski klic.
  • Če je stranka nov klicatelj, njegovih podatkov ni v bazi podatkov. Kljub temu ga bo dodal agent za pomoč strankam za nadaljnjo uporabo med telefonskim klicem.
  • Če uporabljate IVR, sistem za usmerjanje, ki temelji na spretnostih, ali oboje, ima stranka možnost. Njihova izbira narekuje, kateri usmerjevalni sistem bo klicatelj doživel.
  • Ko agent sprejme, se poveže s stranko za pomoč pri njeni poizvedbi po telefonu, klepetu, e-pošti ali več, če uporabljate vsekanalni dohodni klicni center.
  • Agent lahko v pogovor pritegne druge agente, tudi če uporablja različne komunikacijske kanale.
  • Programska oprema za dohodni klicni center omogoča snemanje celotnega pogovora za prihodnje namene kakovosti ali usposabljanja.
  • Glede na odziv stranke bo agent označil težavo kot rešeno, zaprto, odprto ali zahtevano je nadaljnje ukrepanje.
  • Če agent označi težavo kot zaprto, lahko zahteva povratne informacije dohodnega klicatelja prek e-pošte, klica ali ankete.
  • Podjetje lahko nato uporabi informacije, pridobljene o dohodnem klicatelju, da izboljša prihodnje interakcije s strankami in poslovne storitve.

Komponente programske opreme za dohodni klicni center

Pri izbiri programske opreme za dohodni klicni center se morate vi in vaši agenti seznaniti s komponentami programske opreme. Naslednje je tisto, kar sestavlja programsko opremo za dohodni klicni center.

Vstopnični sistem

Ticketing agentom za pomoč strankam omogoča uporabo enotnega vmesnika za učinkovit odziv na poizvedbe. Ko agent za pomoč strankam prejme klic stranke prek katerega koli kanala, bo ustvaril vstopnico. Agenti lahko te vstopnice najdejo v univerzalnem nabiralniku, da strankam omogočijo hiter in učinkovit odziv. Izdajanje vstopnic je odličen način za hitro in hitro zagotavljanje odličnega zadovoljstva strank nemoteno, kar zmanjšuje stroške poslovanja.

Pregled vstopničnega sistema LiveAgent

Klepet v živo

Programska oprema za klepet v živo znotraj programske opreme za dohodni klicni center omogoča člani vaše ekipe za klepetanje prek videa, spleta, SMS-a in telefona. Avtomatizacija poganja programsko opremo za klepetanje v živo, ki vašim strankam omogoča, da prejmejo pomoč od agentov za pomoč strankam ali klepetalnih robotov, ki jih poganja umetna inteligenca, da odgovorijo na preprosta vprašanja.

Funkcija-priklopa-okna-za-klepet-v-LiveAgentu

Klicni center

Oddelek klicnega centra programske opreme za dohodni klicni center je del storitve, ki omogoča interakcijo med podjetjem in strankami. Brez tega morda ne boste mogli ustrezno sprejemati dohodnih klicev ali razpošiljati osebja.

Upravljanje družbenih medijev

upravljanje družbenih medijev vaših dohodnih klicnih centrov del vam omogoča komunikacijo prek vseh vaših družabnih kanalov iz ene programske opreme.

LiveAgent poenostavi več kanalov za storitve za stranke v en kos programske opreme

Portal za stranke

Portal za stranke je sestavni del programske opreme za dohodni klicni center. Strankam omogoča hiter dostop do bistvenih podrobnosti računa, ne da bi se morali neposredno obrniti na podjetje. Denimo, da se internetna povezava stranke prekine. V tem primeru lahko hitro pogledajo svoj račun na strani portala za stranke in ugotovijo, ali obstajajo težave z obračunavanjem ali zapadlimi plačili, ki bi lahko povzročile prekinitev storitve.

Baza znanja

Pri delu z dohodnimi klicnimi centri je baza znanja bistvena za ustrezno obravnavo poizvedb strank. Lahko obravnava pogosta vprašanja ali tehnične težave, ki se lahko pojavijo. Prek baze znanja lahko stranka reši težavo ne da bi poklicali center za pomoč.

Brezplačna programska tema baze znanja v LiveAgentu
Tema Montana v LiveAgentu

Ključne značilnosti učinkovite programske opreme za dohodni klicni center

Pametno usmerjanje klicev

Samodejno usmeri dohodne klice na agente z uporabo prednostnega ali pametnega klica usmerjanje. Če uporabljate naključne dodelitve, bodo klici naključno dodeljeni razpoložljivim agentom. Če uporabljate prednostne dodelitve, se klici z najdaljšim čakalnim časom prenesejo na naslednjega kvalificiranega agenta. Pametno usmerjanje klicev zmanjša zavrnjene klice, saj zagotavlja, da se klici sprejmejo čim hitreje.

Funkcija usmerjanja klicev v programski opremi za klicni center LiveAgent

Glasovna integracija

Glasovna integracija omogoča preprosto integracijo govora prek internetnega protokola (VoIP ) partnerji. Programska oprema za dohodni klicni center, kot je LiveAgent, se integrira z več kot 99 % ponudnikov VoIP. Ko se povežete s svojim ponudnikom, lahko povežete neomejeno SIP trank, odvisno od programske opreme vašega dohodnega klicnega centra.

Inteligentni sistem IVR

Inteligenten interaktivni glasovni odziv (IVR) poslovno orodje vam omogoča ustvarjanje prilagojenih in zapletenih dreves IVR za pospešitev in avtomatizacijo vaših kanalov glasovne podpore. Ta funkcija prihrani vire in zagotavlja, da so klici strank preusmerjeni na ustreznega agenta ali oddelek.

Posnetki klicev

Programska oprema za dohodni klicni center lahko varno shrani dohodne telefonske klice strank in glasovno pošto brez dodatne programske opreme za snemanje klicev. Snemanje klicev se lahko uporablja za namene usposabljanja in podpore, kar vam omogoča prenos ali predvajanje klicev, posnetih v vašem sistemu.

Posnetki klicev

Integriran video klepet

Pridobite možnost dodajanja videoklepeta kamor koli na vašem spletnem mestu z programska oprema za dohodni klicni center. Vrhunsko integrirani programi za video klepet omogočajo, da so video klici zasnovani na brskalniku za enostavno uporabo, pri čemer se video klici shranjujejo na enak način kot vstopnice.

Analitika klicnega centra

Napredne funkcije poročanja analitike klicnega centra vam omogočajo prejemanje poglobljena poročila o tem, kako deluje vaš klicni center. S pomočjo analitike klicnega centra lahko spremljate pomembne meritve klicnega centra, KPI-je in produktivnost agenta z različnimi besedami.

Funkcija pregleda analitike v programski opremi za pomoč strankam – LiveAgent

Hibridni tok zahtevkov

Hibridni zahtevki vsebujejo vse podrobnosti o kličočih tradicionalnih zahtevkov ID-ji, kot so težava vaše stranke in bistvene informacije. Omogoča vam, da shranite sporočila strank pod ID zahtevke, tako da lahko agenti zlahka vidijo, kateri kanal stranka uporablja za stik z vami.

Vpogled v stranke

Upravljanje odnosov s strankami (CRM) v vašem Programska oprema klicnega centra omogoča agentom, da takoj vidijo podrobnosti o kličočih. Z vpogledi strank lahko hitro dostopate do podatkov o strankah, ustvarjate zapiske in si ogledujete preteklo zgodovino vstopnic, kar vam omogoča boljše razumevanje celotne slike in omogoča boljšo storitev za stranke.

Zahtevek_vpogledi-v-stranke-CRM

Kako izbrati najboljšo programsko opremo za dohodni klicni center

Preden izberete dohodni klic, morate poznati svoje poslovne zahteve center programska oprema, ki ustreza vašim potrebam. Upoštevati morate velikost vašega podjetja, poslovne cilje in ali je vaše podjetje oddaljeno ali ne. Želite izbrati programsko opremo za dohodni klicni center, ki vaši skupini za pomoč strankam omogoča podporo strankam po več kanalih in zagotavlja vrhunsko storitev.

Zaveze

Ko izbirate programsko opremo za dohodni klicni center, bodite pozorni na obveznosti programske opreme. V nekaterih dogovorih se zavežete, da boste mesečno plačevali programsko opremo za dohodni klicni center. V drugih primerih lahko dobite letno naročnino ali programsko opremo na kraju samem.

Cena

Programska oprema za dohodni klicni center vam običajno zaračuna za agenta na mesec glede na velikost vašega podjetja in raven storitev. Vaša cena je določena glede na število storitev, ki jih izberete, in koliko agentov bo uporabljalo platformo. Najbolj ocenjena programska oprema za dohodni klicni center nima pogodbe, stroškov in vam omogoča, da kadar koli prekličete.

Podpora

S programsko opremo za dohodni klicni center, kot je LiveAgent, lahko dostopate do portala za storitve za stranke . Ta portal omogoča vašim agentom, da dobijo informacije, video vadnice in podporo strankam.

Portal za stranke

Zagotovljene možnosti stika

Naj bo to e-pošta, klepet v živo, telefon ali več, želite izbrati programsko opremo za dohodni klicni center z več možnostmi za stik. Izberite programsko opremo, ki strankam omogoča, da vas kontaktirajo na katerem koli od trenutnih komunikacijskih kanalov, ki jih uporabljate v vašem podjetju.

Sposobnost povečanja/zmanjšanja

Izberite programsko opremo, ki vam omogoča, da povečate ali zmanjšate svojo mesečno naročnino na podlagi vaših agentov in možnosti načrta, kar olajša prilagajanje naročnine na programsko opremo, ko je vaše podjetje počasne ali delovne čase v letu.

Možnosti sodelovanja

Izberite programsko opremo, ki ponuja možnosti sodelovanja prek VoIP ali družabnih kanalov. Omogočanje, da se programska oprema za dohodni klicni center integrira z drugimi potrebnimi storitvami, da bo vaše delovanje storitve za stranke potekalo
nemoteno.

LiveAgentps Facebook integracija
Integracija Facebooka na LiveAgent

Omejitve programske opreme

Zavedajte se omejitev vaše programske opreme. Pri izbiri funkcij upoštevajte velikost vašega poslovnega osebja in potrebe vaših strank. Poskrbite, da bo vaša programska oprema zadostila vsem potrebam vaših strank.

Demo različica programske opreme za dohodni klicni center

Pri izbiri programske opreme za dohodni klicni center je nujno, da se seznanite s programsko opremo, preden jo izberete. Podjetja lahko to dosežejo s predstavitvijo, kjer jim bodo pokazali, kako programska oprema deluje. Prikaz, kako programska oprema pomaga pri doseganju vaših ciljev in kako vam lahko pomaga bolje služiti svojim strankam. Slaba stran je, da je večina predstavitev programske opreme za dohodni klicni center ravno to. Kljub temu vam demo različice omogočajo izbiro rešitve za dohodni klicni center, ki ustreza potrebam vašega podjetja.

Katera je najboljša programska oprema za dohodni klicni center

Če želite najti programsko opremo za dohodni klicni center, morate primerjati različne izdelke s potrebami vašega podjetja. Najboljši dohodni klicni center za vas je v veliki meri odvisen od tega, ali imate majhen, srednji ali velik klicni center.

Mala podjetja: Center za dohodne klice, kot je LiveAgent, pomaga malim podjetjem doseči svoje cilje z dostopnimi funkcijami po pravi ceni. Programska oprema za dohodni klicni center vam omogoča, da poganjate svoje poslovanje v klicnem centru z različnimi možnostmi razširljivosti.

Srednja podjetja: srednje velika klicna središča zahtevajo funkcije, kot so dohodni klici, odhodni klici, klepet, podpora za vse kanale, video klici in statistika. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko napaja vaš klicni center z vsem, kar potrebuje za uspeh.

Veliko podjetje: Če imate velik klicni center, potrebujete vrhunsko programsko opremo za dohodni klicni center, da povečate bazo zaposlenih in izpolnite zahteve strank. S programsko opremo, kot je LiveAgent, lahko razširite svoje storitve, da dobite tisto, kar vaše podjetje potrebuje. Funkcije, kot so interaktivno glasovno poročanje, dohodni klici, odhodni klici, integracije družbenih medijev, video klepet in samopostrežne možnosti, vam bodo pomagale pri uspehu.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Prednosti uporabe programske opreme za dohodni klicni center

Uporaba programske opreme za dohodni klicni center, kot je LiveAgent, vam omogoča, da na klice strank odgovarjate z večjo glasnostjo. Ko ne morete priti do kličočih, lahko uporabite samodejne povratne klice in avtomatsko usmerjanje klicev, da kličoče pripeljete do oddelkov, ki jih potrebujejo. Z uporabo interaktivnega glasovnega odziva še nikoli ni bilo lažje komunicirati s strankami.

Podpora za vse kanale vam bo omogočila komunikacijo s strankami prek več kanalov z uporabo samo enega kosa programske opreme. Vodi do večjega zadovoljstva in zvestobe strank, če svojim strankam zagotovite hitro in koristno podporo. Programska oprema za dohodni klicni center vam omogoča, da zagotovite boljše storitve za stranke in upravljate uspešnejši klicni center.

Kako zagotoviti osupljivo vsekanalno podporo

Implementacija programske opreme za dohodni klicni center

Izvajanje rešitve vhodnega klicnega centra je lažje, kot si mislite. Postopek se razlikuje od programske opreme do programske opreme. Večina, kot je LiveAgent, omogoča preprosto integracijo. Uporabili bomo LiveAgent za ta primer, kako enostavno je integrirati programsko opremo za dohodni klicni center v vaše podjetje.

Najprej se morate prijaviti za račun zase in za svoje agente, nato pa prenesti programsko opremo. Nastavite svoje razmestitve LiveAgent in nastavite ime, ki ga vaša stranka vidi, ko se pogovarja s agentom. Svojo trenutno telefonsko storitev morate povezati z novo programsko opremo za dohodni klicni center. Svoji implementaciji lahko dodate dodatne prilagoditve, vendar je to preprosto nastavitev mogoče izvesti v manj kot eni uri, s čimer se vaše podjetje hitro začne.

Cena programske opreme za dohodni klicni center

Cenovni razpon rešitev vhodnih klicnih centrov je dostopen vsakomur. Demo programsko opremo lahko uporabljate brezplačno, več možnosti programske opreme pa ponuja brezplačno preskusno različico. Ti preizkusi so odlična možnost za podjetja, da preizkusijo programsko opremo in preverijo, ali ustreza njihovim potrebam. Večina programske opreme za dohodni klicni center deluje na podlagi mesečnega naročniškega načrta. Na tem seznamu lahko najdete programsko opremo za dohodni klicni center, ki se začne pri samo 1 dolarju. Običajno obstaja več ravni storitev z različnimi cenami storitev glede na storitev, ki jo želite.

20 najboljših ponudnikov rešitev vhodnih klicnih centrov

Da bi vašemu malemu, srednjemu ali velikemu klicnemu centru omogočili, da najde primerno programsko opremo, smo sestavili seznam 20 najboljših programov za dohodni klicni center. Vsa podjetja lahko hitro in učinkovito pomagajo vašemu klicnemu centru z različnimi funkcijami, ugodnostmi, pomanjkljivostmi in cenami.

1. LiveAgent

Odlična rešitev za dohodni klicni center LiveAgent je učinkovita za mala, srednja ali velika podjetja. Programska oprema za klice LiveAgent vam lahko pomaga pri vseh potrebah vašega klicnega centra za učinkovito vodenje vašega podjetja.

Domača stran LiveAgent

LiveAgent je odlična rešitev za dohodni klicni center za telefonsko podporo. Ponujajo neomejene posnetke klicev s hitrimi možnostmi klepeta prek njihovega pripomočka.

Ključne funkcije

  • IVR / glasovno prepoznavanje
  • Nadzorna plošča dejavnosti
  • Večkanalna komunikacija
  • Dohodni klicni center
  • VoIP
  • Sledenje obiskovalcev spletne strani
  • Mešani klicni center
  • Upravljanje klicnega centra

Prednosti

  • Intuitiven za uporabo
  • Programska oprema omogoča organiziran pogled na vse projekte
  • Funkcionalnost oddelka in avtomatizacija

Slabosti

  • Skupina za tehnično podporo je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vendar se nahaja v EU
  • Na voljo so posebne možnosti vgradnje
  • Ne morete se prijaviti v dva brskalnika hkrati na isti račun

Cena

LiveAgent je eden edinih programov, ki ponuja brezplačno različico. Imajo tudi brezplačno preizkusno različico. LiveAgent ponuja več ravni storitev in cen, vključno s 15, 29 in 39 $ na mesec.

2. Studio klicnega centra za dohodne klice

Studio klicni center daje vašemu podjetju orodja za sledenje tovoru in uporabo interaktivnega glasovnega poročanja za izboljšanje vaše izkušnje dohodnih klicev.

Domača stran Call Center Studio

Klicni center je odlična rešitev za dohodni klicni center za razširljivost. Klicni center, ki je zasnovan za hitro interakcijo s storitvami za stranke, omogoča maksimalno razširljivost za vaša mala in srednje velika podjetja.

Ključne funkcije

  • Upravljanje pogodbe o ravni storitev (SLA).
  • Integracija družbenih medijev
  • Mešani klicni center
  • Upravljanje klicnega centra
  • Upravljanje telemarketinga
  • Dohodni klicni center
  • ID klicatelja za posamezno oglaševalsko akcijo
  • Virtualni pomočnik

Prednosti

  • 24/7 storitev za stranke
  • Preprosto spremljajte predstavnike
  • Hitro odhodno klicanje

Slabosti

  • Težave s povezavo
  • Ne deluje z brskalnikom Google Chrome
  • Poročila o odhodnih klicih je težko brati

Cena

Obrnite se na vhodno ekipo Call Center Studio, da prejmete ponudbo za vaše poslovanje v klicnem centru..

3. Ringcentral

Ringcentral je uporabna programska oprema za dohodni klicni center za video klepetanje s strankami in drugimi člani ekipe.

Domača stran Ringcentral

Ringcentral je dobra možnost za mala in srednje velika podjetja za dostop do funkcij, ki jih ohranjajo v povezavi s strankami.

Ključne funkcije

  • Usmerjanje na podlagi spretnosti
  • Avdio/video konference
  • Vpogledi v realnem času
  • Dohodni klicni center
  • Klepet/sporočila
  • Upravljanje stikov
  • Večuporabniško sodelovanje

Prednosti

  • Hitro in zanesljivo
  • Preusmeri klice na drugo številko v aplikaciji
  • Snemanje glasovnega sporočila v besedilno sporočilo

Slabosti

  • Postavitev je lahko zapletena
  • Omejena razširljivost
  • Funkcionalnost je lahko sprva ogromna

Cena

Ringcentral ponuja brezplačno preskusno različico in brezplačno programsko opremo z omejenimi funkcijami. Ringcentral ponuja štiri mesečne načrte na agenta z različnimi funkcijami za 19,99 $, 27,99 $, 34,99 $, 49,99 $.

4. Zendesk

Zendesk ponuja več funkcij, vključno z dohodnimi in odhodnimi klici, besedilom, spremljanjem usmerjanja in več na svoji platformi v oblaku.

Domača stran Zendesk

Priporočljivo za enoten delovni prostor

Zendesk je odlična možnost vhodnega klicnega centra za enoten delovni prostor, ki vam omogoča upravljanje vseh funkcij programske opreme z enega mesta. Te funkcije so odlične za mala in velika podjetja.

Ključne funkcije

  • Geotargetiranje
  • Dohodni klicni center
  • Vodenje projektov
  • Pripravljeni odgovori
  • Korektivni in preventivni ukrepi (CAPA)
  • Upravljanje povratnih informacij
  • Upravljanje pogodbe o ravni storitev (SLA).

Prednosti

  • Na voljo v več kot 40 jezikih
  • Enostavna uporaba
  • Sledenje meritvam je preprosto

Slabosti

  • Počasnejši odzivi podpore za stranke
  • Manjka funkcije za notranjo uporabo
  • Zmedeno je posodabljanje in dodajanje uporabnikov

Cena

Zendesk je programska oprema v oblaku, ki ima brezplačno preskusno različico, vendar brez brezplačne različice programske opreme. Zendesk ponuja možnost 19, 39 ali 89 USD na agenta na mesec.

5. Talkdesk

Talkdesk vključuje številne funkcije, potrebne za vaše klicne centre, kot so glasovne funkcije, funkcije odhodnega klica, poročila, analitika in funkcije inteligentnega usmerjanja.

Domača stran Talkdesk

Talkdesk je priljubljena možnost za srednje in velike klicne centre, ki uporabljajo Windows, Mac in spletna orodja. Talkdesk je odlična programska oprema za dohodni klicni center za enostavno implementacijo in vzdrževanje skoraj 100 % delovanja.

Ključne funkcije

  • Upravljanje telemarketinga
  • IVR/prepoznavanje glasu
  • Integracija računalniške telefonije
  • Dohodni klicni center
  • Prepis glasovne pošte
  • Klepet v realnem času

Prednosti

  • Stalna kakovost in zanesljivost klicev
  • Enostavna uporaba
  • Visokokakovosten zvok

Slabosti

  • Manjkajo poročila
  • Odziv podpore zahteva čas
  • Pomanjkanje funkcij in možnosti

Cena

Slaba stran Talkdesk je, da zahteva, da se vaše podjetje obrne neposredno na njih, da dobi ponudbo za storitve, zaradi česar je za podaljšanje pogodbe potrebno dodatno načrtovanje.

6. Zoho Desk

Programska oprema za klicni center Zoho Desk ima funkcije dohodnega klicnega centra, ki vašemu podjetju omogočajo analitične funkcije za spremljanje vašega uspeha.

Domača stran Zoho desk

Zoho Desk je programska oprema za dohodni klicni center, ki lahko ustreza potrebam malih, srednjih in velikih klicnih centrov. Zoho Desk je najboljša programska oprema za dohodni klicni center. Zaradi uporabniškega vmesnika, ki je enostaven za krmarjenje, in preprostega usposabljanja za programsko opremo zaposlenih.

Ključne funkcije

  • Napovedna analitika
  • Večkanalno zbiranje podatkov
  • Oddaljeni dostop in nadzor
  • Večkanalna komunikacija
  • Upravljanje negativnih povratnih informacij
  • Dohodni klicni center
  • Upravljanje povratnih informacij

Prednosti

  • Enostavno dodeliti zahtevke sodelavcem
  • Nadzorna plošča po meri
  • Enostavna CRM integracija

Slabosti

  • Poročila so lahko zapletena
  • Skaliranje je lahko zapleteno pri nadgradnji
  • Ni opozoril, ko so zahtevki posredovane agentom

Cena

Z Zoho Desk lahko dobite načrte, ki vključujejo različne funkcije te programske opreme v oblaku po ceni 14, 23 in 40 USD na mesec na agenta. Obstaja tako brezplačna preizkusna različica kot brezplačna različica programske opreme.

7. Cloudtalk

Cloudtalk vašemu klicnemu centru omogoča uporabo dohodnih klicev, glasovnih funkcij, inteligentnega usmerjanja klicev, mednarodnih telefonskih številk, pametnih klicnikov in spremljanja statistike.

Domača stran Talkdesk

Cloudtalk je celovita rešitev vhodnega klicnega centra za obravnavo klicev storitev za stranke z velikim prometom prek interneta. Programska oprema je rešitev za dohodni klicni center, pripravljena na daljavo, ki je lahko boljša za manjše klicne centre.

Ključne funkcije

  • Virtualni klicni center
  • Dohodni klicni center
  • Upravljanje telemarketinga
  • Integracija računalniške telefonije
  • Imenik zaposlenih
  • Video konferenca
  • Poročanje in analitika

Prednosti

  • Enostavna integracija družbenih medijev
  • Na podlagi oblaka
  • Uporabna ekipa za podporo

Slabosti

  • Poenostavljene in osnovne funkcije
  • Funkcije so še v razvoju
  • Telefonska aplikacija ima težave s povezavo

Cena

Cloudtalk ponuja mesečni načrt za 15, 20 in 35 USD. Obstaja brezplačna preizkusna različica, vendar ni brezplačne različice.

8. GoToConnect

GoToConnect vam lahko pomaga pri potrebah vašega dohodnega in odhodnega klicnega centra s celovitimi programskimi rešitvami, ne glede na to, ali delujete osebno ali na daljavo.

Domača stran GoToConnect

Ta programska oprema ponuja rešitve za dohodne klicne centre za majhne in srednje velike klicne centre, ki iščejo popolno programsko rešitev.

Ključne funkcije

  • Dohodni klicni center
  • Upravljanje klicnega centra
  • Upravljanje anket in raziskav
  • Upravljanje čakalne vrste
  • Klepet v realnem času
  • Klepet in sporočila
  • Upravljanje faksa

Prednosti

  • Dobro upravlja klice
  • Zanesljivost programske opreme
  • Stroškovno učinkovit za lastnosti

Slabosti

  • Intenziven proces vkrcanja
  • Aplikacija je počasna in se lahko zruši
  • Sporočila znotraj podjetja so na voljo samo na namizju

Cena

GoToConnect se lahko uporablja za storitve v oblaku in mobilne storitve z možnostjo 22, 26 in 39 USD mesečno na agenta na mesec. Brezplačne različice programske opreme ni, obstaja pa brezplačna preizkusna različica.

9. Salesforce Service Cloud

Platforma Salesforce ponuja analitiko, interaktivni glasovni odziv, dohodne klice, integracijo CMR in trženjske statistike za vaš klicni center.

Domača stran Salesforce

Salesforce Service Cloud je odlična programska oprema za dohodni klicni center za preprosto integracije API-ja z vašim drugi sistemi tretjih oseb. Ta programska oprema je znana po tem, da obravnava potrebe vhodnih klicnih centrov malih in srednje velikih podjetij klicnih centrov.

Ključne funkcije

  • Upravljanje odpremljanja
  • Upravljanje vstopnic
  • IVR in prepoznavanje glasu
  • Dohodni klicni center
  • Samopostrežni portal
  • Poročanje in analitika
  • Večkanalna komunikacija

Prednosti

  • Preprosto spremljajte prodajo
  • Uporablja avtomatizacijo pri storitvah za stranke
  • Možnost beleženja vseh dejavnosti storitev za stranke

Slabosti

  • Trening krivulja
  • Kompleks brez prilagajanja iz škatle
  • Integracija zahteva prilagoditev

Cena

Obstaja brezplačna preizkusna različica, vendar ni brezplačne različice programske opreme. Obstaja možnost 25, 75, 150 in 300 USD na mesec za vašo celotno ekipo.

10. Nice CXone

Nice CXone ponuja uporabniško izkušnjo, analitiko klicnega centra, dohodne in odhodne storitve. Ta programska oprema zagotavlja rezultate na podlagi podatkov, kar omogoča boljše razumevanje poslovanja.

Domača stran Nice CXone

Ta programska oprema omogoča malim in srednje velikim podjetjem, da ponudijo storitve za stranke in potrebe klicnega centra s programsko opremo za dohodne in odhodne klice v oblaku.

Ključne funkcije

  • Meritve uspešnosti
  • Dejanja, ki jih sproži dogodek
  • Dohodni klicni center
  • Ankete in povratne informacije
  • Upravljanje telemarketinga
  • Upravljanje delovnega toka
  • Klepet v realnem času
  • Večkanalna komunikacija

Prednosti

  • Dosledna jasnost klica
  • Veliko prilagajanja
  • Uporabniku prijazno

Slabosti

  • Analitiko je težko uporabljati
  • Težave pri izbiranju klicev
  • Omejena tehnična podpora

Cena

Cene se običajno gibljejo od 90 do 100 $ na uporabnika na mesec. Za ponudbo se obrnite neposredno na službo za stranke. Obstaja brezplačna preizkusna različica, brezplačne programske opreme pa ni.

11. Dialpad

Dialpad ponuja odhodne klice, sporočila in video sestanke, da zagotovi celovite rešitve kontaktnega centra za ustanavljanje podjetij.

Dialpad ponuja več rešitev za pomoč strankam za mala in srednje velika podjetja, ki želijo vplivati na stranke. Za hitro komunikacijo s strankami prek videoklepeta je priporočljiva programska oprema za klicni center Dialpad.

Ključne funkcije

  • Snemanje klica
  • Preusmerjanje klicev
  • Dohodni klicni center
  • ID klicatelja
  • CRM
  • IVR in prepoznavanje glasu

Prednosti

  • Enostavna uporaba
  • Zanesljiva storitev
  • Več funkcij pogovora

Slabosti

  • Omejen nadzor skupin v aplikaciji
  • Omejene skrbniške sposobnosti
  • Lahko pride do težav s povezljivostjo

Cena

Ta programska oprema v oblaku za vaša mala ali srednje velika podjetja je na voljo v možnosti 20 ali 30 $. Če želite imeti nad tem ugodnosti, se za ponudbo obrnite neposredno na njih. Obstaja brezplačna preizkusna različica, brezplačne programske opreme pa ni.

12. Agile CRM

Agile CRM ponuja podporo strankam v klepetu, telefonske možnosti in samodejne odzivnike.

Agile CRM domača stran

Ta programska oprema je priporočljiva za mala in srednje velika podjetja za dohodne klicne centre. Zaradi svoje cene lahko ustreza podjetjem, ki iščejo samo posamezne funkcije.

Ključne funkcije

  • Upravljanje portfelja
  • Postavljanje ciljev in sledenje
  • Upravljanje cevovodov
  • Dohodni klicni center
  • Upravljanje pogodb in licenc
  • Upravljanje z več računi
  • Nadzor omrežja
  • Upravljanje klicnega centra

Prednosti

  • Rešitev vse v enem
  • Podporni dokumenti Ample
  • Številne kategorije za opredelitev potencialnih strank in stikov

Slabosti

  • Omejena uporaba funkcij
  • Konfiguracija, ki jo je težko razumeti
  • Omejena podpora strankam

Cena

Agile ima tri nivoje storitev; brezplačno, 15 $ in 80 $ na mesec na agenta. Na voljo sta brezplačna preizkusna različica in brezplačna različica programske opreme.

13. Five9

Five9 ponuja zmožnosti dohodnega in odhodnega klicnega centra, strokovne storitve, usposabljanje in podporo strankam.

Five9 domača stran

Ta programska oprema je s svojimi različnimi funkcijami primerna za mala, srednja in velika podjetja klicnih centrov. Five9 se lahko uporablja na skoraj vsem, kot so Windows, Mac, iPhone in spletni odjemalci.

Ključne funkcije

  • Večkanalno zbiranje podatkov
  • Dohodni klicni center
  • Segmentacija strank
  • Upravljanje delovne sile
  • Vodenje kampanje
  • Mešani klicni center
  • Upravljanje anket in raziskav

Prednosti

  • Spremljanje v realnem času
  • Zanesljiva klicna povezava
  • Uporabniku prijazna namestitev in uporaba

Slabosti

  • Poročanje je zahtevno
  • Izvedba je težka
  • Lahko bi uporabila posodobitev

Cena

Brezplačni preizkus ali brezplačna programska oprema ni na voljo. Five9 ponuja različne pakete izdelkov, če pa potrebujete posebno ponudbo, se obrnite neposredno na njih.

14. CallHippo

CallHippo ponuja dohodne klice, samodejno distribucijo, podporo po e-pošti in glasovno snemanje s programsko opremo za klicni center.

CallHippo domača stran

Ta programska oprema se uporablja v več kot 50 državah in je odlična za mala podjetja. CallHippo je odlična programska oprema za dohodni klicni center za uporabo virtualne telefonske številke, ki podjetjem po vsem svetu omogoča nemoteno integracijo virtualnih klicev v svoje komunikacije.

Ključne funkcije

  • Orodja za sodelovanje
  • Upravljanje telemarketinga
  • Odhodni klicni center
  • Upravljanje klicnega centra
  • Upravljanje stikov
  • Dohodni klicni center

Prednosti

  • Koristna podpora strankam
  • Funkcije imajo podrobne možnosti
  • Intuitivna programska oprema

Slabosti

  • Slaba kakovost klica
  • Nekaterih SMS sporočil ni mogoče prejeti
  • Dialer ni v aplikaciji za nadzorno ploščo

Cena

CallHippo ima možnosti za 10, 18 in 40 USD. Brezplačnega preizkusa ali brezplačne programske opreme ni. To programsko opremo v oblaku lahko uporabljate na več napravah, vključno z Windows, Mac in mobilnimi napravami.

15. Twilio

Twilio ponuja komunikacijo s SMS-i, API-ji, video in glasovnimi storitvami.

Twilio domača stran

Programska oprema Twilio je primerna za mala podjetja, ki poskušajo kar najbolje izkoristiti malo. To programsko opremo je mogoče enostavno integrirati v druge dele programske opreme, zaradi česar je uporabna za manjša podjetja, da povečajo svojo spletno prisotnost.

Ključne funkcije

  • Avdio in video konference
  • Poročanje in analitika
  • Personalizacija sporočil
  • Odhodni klicni center
  • Upravljanje uspešnosti
  • Dohodni klicni center
  • Poenotene komunikacije

Prednosti

  • Sposobnost ustvarjanja podračunov
  • Podpora za mednarodne številke
  • Zanesljive komunikacije

Slabosti

  • Osvetlitev funkcij
  • Podpora strankam je samo e-pošta
  • Cena na klic je lahko draga

Cena

Ta programska oprema v oblaku ponuja edinstvene možnosti plačila, ki segajo od mesečnega plačila na osebo ali urnega plačila. Klici se začnejo pri 2 centih na minuto. Cene za sprejemanje klicev se začnejo pri 1 USD mesečno na telefonsko številko in 1 centu na minuto. Obstaja brezplačna preizkusna različica, vendar ni brezplačne različice. Za ponudbo se obrnite neposredno na Twilio.

16. VICIdial

VICIdial lahko vašemu podjetju pomaga z odhodnimi klici, dohodnimi klici, snemanjem klicev in klepetom.

VICIdial domača stran

VICIdial je najboljša programska oprema za dohodni klicni center za integracijo s Telcom. Ta programska oprema za dohodni klicni center je primerna za mala podjetja, ki poskušajo razviti svoj spletni klicni center. S podporo za vse njihove storitve VICDial omogoča manjšim klicnim centrim, da razširijo svoje poslovanje.

Ključne funkcije

  • Vodenje kampanje
  • ID klicatelja za posamezno oglaševalsko akcijo
  • Poročanje in analitika
  • Dohodni klicni center
  • Odhodni klicni center
  • Mešani klicni center

Prednosti

  • 100 % brezplačno
  • Alternativa licenčni programski opremi
  • Učinkovito poročanje in sledenje

Slabosti

  • Sprednji del potrebuje posodobitev
  • Prisilni povratni klici
  • Strma krivulja učenja

Cena

Programska oprema VICIdial je brezplačna, razen začetnih pristojbin za zagotavljanje strežnika, ki se gibljejo od 400 do več kot 1000 $, odvisno od vaših potreb.

17. 3CX

Programska oprema 3CX ponuja dohodne klice, klepetalnice in video storitve, ki jih lahko uporabljate s svojimi trenutnimi slušalkami in drugo opremo.

3cx domača stran

3CX je kot nalašč za majhne do srednje velike klicne centre, ki iščejo programsko opremo z nizkimi začetnimi stroški za uporabo strežnika.

Ključne funkcije

  • Dohodni klicni center
  • Upravljanje čakalne vrste
  • Klepet v realnem času
  • Video konferenca
  • Večuporabniško sodelovanje
  • Virtualni klicni center

Prednosti

  • Zmožnost oddaljenega klicnega centra
  • Posodobitve se dogajajo pogosto
  • Enostaven za namestitev

Slabosti

  • Minimalno prilagajanje zunaj uporabniškega vmesnika
  • Brez dokumentiranega API-ja
  • Omejena podpora strankam

Cena

Prvo leto uporabe 3CX lahko dobite brezplačno. Storitev v drugem letu v povprečju znaša 145 ali 180 USD na agenta na leto, zaradi česar je ta programska oprema dostopna vsem. Za ponudbo se obrnite neposredno na 3CX.

18. Vonage poslovno komuniciranje

Vonage Business Communications poenostavi delovanje vašega klicnega centra z visoko učinkovitostjo povezave in različnimi funkcijami.

Vonage business communications domača stran

Ta programska oprema za dohodni klicni center je zasnovana tako, da dobro deluje z malimi podjetji. Vonage Business Communications je priročna platforma za dohodni klicni center za hitro spreminjanje nastavitev za uporabnike in profile.

Ključne funkcije

  • Dohodni klicni center
  • Klepet in sporočila
  • Dvosmerni avdio in video
  • Poenotene komunikacije
  • Klepet v realnem času
  • Poročanje in analitika

Prednosti

  • Hitra postavitev
  • Podpora za mobilne in namizne računalnike
  • Neomejeni mesečni klici po celinskih ZDA in Kanadi

Slabosti

  • Zakasnitev in zamik se lahko pojavita na mobilnih napravah
  • Težko vzpostaviti stik s podporo za stranke
  • Neintuitivno, namestitev zahteva čas

Cena

Obstaja možnost 14,99 USD in 39,99 USD, pri čemer se odhodnim klicem dodajo 0,03 USD na minuto. Možnosti se razlikujejo in za nadaljnjo ponudbo se lahko pogovorite z njimi neposredno.

19. Aircall

Funkcije programske opreme Aircall vključujejo funkcije telefonskega sistema, kot so glasovna pošta, interaktivni glasovni odziv in virtualni klicni centri.

Aircall domača stran

Ta storitev je mešanica vrednosti in funkcij, ki je primerna za majhne in srednje velike klicne centre, ki iščejo učinkovito programsko opremo za klicne centre.

Ključne funkcije

  • Dohodni klicni center
  • Sledenje časovnemu pasu
  • Poročanje in analitika
  • Avtomatiziran spremljevalec
  • Upravljanje klicnega centra
  • Odhodni klicni center

Prednosti

  • Koristna podpora strankam
  • Vrhunska kakovost telefona
  • Preprost in intuitiven dizajn

Slabosti

  • Telefonske številke ne morejo pošiljati ali prejemati SMS-ov
  • V programski opremi se lahko pojavijo napake
  • Visoka cena v primerjavi z drugo programsko opremo za klicanje

Cena

Aircall ima možnost mesečne naročnine 40 in 70 USD ali če zaračunavate letno, se ta cena zniža na 30 in 50 USD na agenta na mesec. Brezplačne programske opreme ni, je pa na voljo brezplačna preizkusna različica.

20. CallRail

CallRail je programska oprema za dohodni klicni center, priporočena za sledenje aktivnosti uporabnikov na vašem spletnem mestu in povečanje vaših analitičnih podatkov.

Domača stran Callrail

Callrail je raznolika možnost za mala in srednje velika podjetja, ki iščejo cenovno ugodno programsko opremo, ki kar najbolje izkoristi analitiko.

Ključne funkcije

  • Analitika
  • Dohodni klicni center
  • IVR in prepoznavanje glasu
  • Meritve sledenja klicem
  • Vodilna kvalifikacija
  • Sledenje ključnim besedam

Prednosti

  • Uporabne funkcije poročanja
  • Enostavna postavitev
  • Sposobnost pregledovanja klicev

Slabosti

  • Poročanje zahteva čas
  • Programska oprema je lahko nezanesljiva
  • Minimalna prilagoditev

Cena

Načrti CallRail se začnejo pri 45 $, kar vključuje deset lokalnih telefonskih številk in 500 minut. Za podrobnejši cenovni načrt se obrnite na podporo.

Primerjava programske opreme za dohodni klicni center

Ko izberete primerno programsko opremo za dohodni klicni center za potrebe vašega podjetja, želite primerjati in primerjati njihove različne funkcije. To vam omogoča, da bolje zgradite načrte vašega podjetja glede vašega klicnega centra. V nadaljevanju so naši izbori najboljše programske opreme za dohodne klicne centre na trgu in kaj bi jih lahko naredilo kot nalašč za vaše podjetje.

LiveAgent

Rešitev za dohodni klicni center LiveAgent je primerna, če želite pospešiti storitev za stranke in povezavo. LiveAgent izkorišča moč robustnega portala za storitve za stranke, ki uporablja več orodij. Najhitrejši pripomoček za klepet na trgu omogoča vašim strankam, da hitro klepetajo z osebjem, kar izboljša učinkovitost klicnega centra. LiveAgent Ticketing uporablja hibridni sistem vstopnic, ki uporablja podporo za vse kanale za enostavno sledenje večkanalnim težavam. LiveAgent je ena redkih programov za dohodni klicni center, ki ponuja 24-urno poslovno podporo.

Looking for the right CRM software?

LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

Primo Dialer

Primo Dialer je inovativen način za povezovanje uporabnikov s kakovostnimi funkcijami klicnega centra, ki so na voljo prek telekomunikacij. Primo Dialer se razlikuje po tem, da ponuja različne funkcije po nizki ceni. Primo Dialer bi lahko bil idealen za srednje velike poslovne klicne centre, ki potrebujejo inovativne telekomunikacijske funkcije.

PhoneBurner

PhoneBurner izdeluje programsko opremo za klicanje, ki vašemu dohodnemu klicnemu centru omogoča poenostavitev delovanja. PhoneBurner trdi, da lahko dosežete 447 % več stikov z uporabo njihove programske opreme za dohodni klicni center, kar se loči od drugih kosov programske opreme. PhoneBurner lahko pomaga vaši skupini za pomoč strankam na področju avtomatizacije delovnega toka, upravljanja potencialnih strank, poročanja in klicalnika moči.

ChaseData CCaaS

Ta kontaktni paket za napovedno klicanje se razlikuje po tem, da je skladen s TCPA in zagotavlja varnost spletnih podatkov pred hekerji za vas in vaše podjetje. ChaseData CCaaS se odlično ujema s klicnimi centri s petimi ali več agenti. ChaseData CCaaS uporablja funkcije, ki pomagajo klicnim centrim, ki se zanašajo na visoko delovno čas, tako da učinkovito odgovarjajo na dohodne klice in avtomatizirane izhodne klice. Finančne storitve, kot so izterjave dolgov in bančništvo, lahko uporabljajo to programsko opremo, kjer je za doseganje vaših B2B ali B2C ciljev potrebna visoka delovna doba med strankami.

XCALLY

Izboljšajte interakcije s storitvijo za stranke z uporabo edinstvene tehnologije gibanja XCALLY, ki je ni v drugi programski opremi za dohodne klicne centre. XCALLY je večkanalna programska oprema za dohodni klicni center, ki integrira njihovo storitev Asterisk s tehnologijami shuttle in motion, kar vam omogoča optimizirane kontrole za upravljanje vseh funkcij dohodnega klicnega centra z njihovo programsko opremo. XCALLY je dobra izbira za podjetja za dohodne klicne centre, ki iščejo profesionalne rešitve za vhodne, odhodne in kombinirane programske storitve klicnih centrov.

Ali je preizkusna različica programske opreme za dohodni klicni center uporabna?

Ja! Preizkus pred nakupom je odličen, ker želite programsko opremo za dohodni klicni center, ki ustreza potrebam vašega podjetja. Možnosti Brezplačna uporaba ali brezplačni preizkus pomagajo ugotoviti, ali določena programska oprema ustreza vašemu klicnemu centru potrebe. Razčlenite razliko med brezplačno preskusno različico in brezplačno programsko opremo za uporabo, da iz njih kar najbolje izkoristite. Možnost, da izkusite vse funkcije programske opreme za dohodni klicni center, daje vaši ekipi možnost, da preizkusi pred nakupom. Brezplačni preizkusni pogoji so odvisni od programske opreme za dohodni klicni center. Na primer, LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico, na katero se lahko prijavite v manj kot 60 sekundah, pri čemer kreditna kartica ni potrebna.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Zaključek

Programska oprema za dohodni klicni center je potrebna za vaše podjetje, ne glede na velikost vašega klicnega centra. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko prihrani denar vašega podjetja, hkrati pa poveča kakovost in količino komunikacij s strankami. Ker lahko izpolnite vse potrebe vašega klicnega centra, je potrebna programska oprema za dohodni klicni center. Omogoča vam boljši dostop do informacij o strankah in poenostavitev komunikacije s strankami.

Najboljša programska oprema za dohodni klicni center vse v enem

Vrhunska programska oprema za dohodni klicni center omogoča vašemu podjetju, da z vašimi agenti za pomoč strankam doseže več z enim orodjem. LiveAgent to stori za klicne centre vseh velikosti, saj ponuja izjemne funkcije brez stroškov namestitve, brez zahtevane kreditne kartice, 24 ur na dan, 7 dni v tednu in možnosti preklica kadar koli. LiveAgent ima vgrajeno zmožnost integracije z več kot 200 različnimi kosi programske opreme, ki jih že uporabljate za trženje.

Povežite svojega VoIP ponudnika s programsko opremo za pomoč uporabnikom - LiveAgent

Večkanalni sistem LiveAgents omogoča komunikacijo z vsemi oddelki. Pri uporabi funkcij, kot je največji klepetalni pripomoček na svetu, lahko hitro komunicirate s strankami, ko začnejo komunicirati. Z LiveAgentovo vrhunsko telefonsko podporo v oblaku imate neomejeno snemanje klicev in se lahko udeležite prenosov klicev, kar je primerno za potrebe dohodnega in odhodnega klicnega centra. Z analitiko LiveAgent si lahko ogledate vse svoje interakcije s strankami, prodajo, podatke spletnega mesta in celo učinkovitost vaših agentov. LiveAgent uporablja hibridni tok vstopnic, ki doseže vse kanale na plačilnem načrtu, ki ustreza vašim potrebam.

Najboljša programska oprema za dohodni klicni center z vgrajenimi funkcijami vstopničnega sistema, klepeta v živo in klicnega centra

Stranke raje komunicirajo s podjetji prek tistega medija, za katerega se počutijo najbolj udobno. LiveAgent omogoča dohodnim klicnim centrim, da upravljajo izdajanje vstopnic, klepet v živo in vse funkcije klicev zaradi njihove podpore za vse kanale. LiveAgent ponuja vašemu poslovnemu dohodnemu klicnemu centru funkcije, kot so interaktivni glasovni odziv, dohodni klici, odhodni klici, upravljanje odnosov s strankami, programski telefon, podpora za vse kanale in analitika.

Najboljša programska oprema za dohodni klicni center, bogata s funkcijami

Programska oprema za dohodne klice LiveAgent je najbolj bogata programska oprema, ki je na voljo. LiveAgent ponuja več kot 130 različnih funkcij, zasnovanih za pomoč pri dohodnih, odhodnih klicih, statistiko, upravljanje odnosov s strankami in podporo za vse kanale. To daje vašemu klicnemu centru večjo vsestranskost, večji dobiček in večje zadovoljstvo strank.

Nastavitve klicev v programski opremi za pomoč strankam - LiveAgent

Programska oprema za dohodni klicni center z najboljšo vrednostjo za ceno

Ne glede na velikost vašega klicnega centra morate najti pravo programsko opremo za vrednost za denar, ki vam bo pomagala doseči uspeh in dobiček. Programska oprema LiveAgent strankam pomaga narediti vse to po cenah, ki si jih lahko privošči vsako podjetje. brezplačna preizkusna različica omogoča vašemu podjetju 14 dni preizkusiti vse funkcije, ki jih ponuja LiveAgent brez kreditne kartice. To pomeni, da lahko z ustanovitvijo klicnih centrov služite denar, ne da bi porabili denar, medtem ko vidite, kako program deluje v vaši ekipi. LiveAgent ima odlično razmerje med vrednostjo in ceno za podjetja, ki želijo rasti z več funkcijami, saj ponuja možnost ravni storitev 15, 29 in 39 USD na agenta na mesec.

Najvišje ocenjena programska oprema za dohodni klicni center

LiveAgent je najvišje ocenjena programska oprema za dohodni klicni center s povprečnim pregledom 4,7 zvezdice na Capterri in 4,5 zvezdice na G2. Na tisoče uporabnikov potrjuje številne prednosti in nekaj slabosti LiveAgenta. Vsestranskost LiveAgent je enaka povečani prodaji, preprostemu dostopu in dostopni ceni. Zato je LiveAgent dosledno ocenjen kot ena najboljših programov za dohodne klicne centre, ki je na voljo.

Najbolj dostopna programska oprema za dohodni klicni center za nastavitev, uporabo in integracijo

Izberite kos programske opreme za dohodni klicni center, ki jo je enostavno integrirati z vašimi trenutnimi operacijami, enostavna za nastavitev in enostavna za uporabo za vašo ekipo. To pomeni manj usposabljanja za vašo ekipo in več dobička za vaše podjetje, pri čemer je več pozornosti namenjene strankam kot usposabljanju. LiveAgent omogoča omejeno usposabljanje in hitro nastavitev s svojo lahko dostopno programsko opremo za dohodni klicni center. S preprosto integracijo LiveAgenta lahko agenti že prvi dan obdelujejo zahteve strank. Zaradi večje dostopnosti, enostavne uporabe, nastavitve in cene je LiveAgent najbolj dostopna programska oprema za klicni center na trgu.

Če želite kar najbolje izkoristiti programsko opremo za dohodni klicni center, morate poznati njeno uporabo in se spopasti z morebitnimi težavami; informacije lahko vedno poiščete v bazah znanja ali v klicnem centru razdelek Akademije LiveAgent. Ali pa preberite ta jedrnat vodnik s pogostimi vprašanji, če želite izvedeti več o uporabi programske opreme za dohodni klicni center.

Opomba urednika: Če je katera koli informacija v članku o pregledu netočna, nas kontaktirajte in ustrezno jo bomo popravili.

FAQ

What level of support is included with my inbound call center software?

The level of support you receive may be very high or very little. Some pieces of software, like LiveAgent, feature 24/7 support. Other platforms may offer limited or only email support. You can learn more about the inbound call center software's support on their website.

Can I set up custom integrations in my inbound call center software?

Integrations vary with each software, but the short answer is yes. For example, inbound call center software like LiveAgent has 195 integrations that are already integrated, or you can simply activate the plugin. This allows you to connect platforms to your call center, connecting your agents to customers using one tool across all platforms. Custom integrations with the LiveAgent software are easy and quick. However, custom integration varies per platform.

What if you don't like the inbound call center software after you purchase it?

Your cancelation options differ with each provider. With LiveAgent you can downgrade or upgrade any time or stop using it. There are no contracts, we bill month-to-month, and there is no setup fee. Most platforms only offer free trials. You would need to contact the individual software company to see if they will reimburse you after starting service; most won't.

How can I improve my inbound call center?

You can make the most of your inbound call center by taking it into the future using inbound calling software. Using an omnichannel business tool like LiveAgent will allow you to connect with customers across all channels, allowing your agents to use only one piece of software to optimize your calls per hour. This enables agents to provide superior services. Suppose you want to improve your inbound call center and assure your business thrives through the digital age. In that case, using an inbound call center software like LiveAgent would help accomplish that.

How do you manage inbound call centers?

You can engage with your customers across all channels and communicate with your team through a single piece of software. LiveAgent uses cutting-edge tools like universal email and advanced ticketing to connect customers and agents. You can distribute tickets to agents and manage your employees while viewing their interactions with your customers.

What is an inbound call in a call center?

Inbound call center is when you have agents dedicated to receiving inbound communication from customers. The key feature of an inbound call center is the customer reaches out to the support team through many different sources, including chat, video, and phone. With the customer reaching out to you, your responses and actions should be swift and effective. An inbound call center can accomplish this.

What are customer service responsibilities at inbound call centers?

Inbound call center agents are the first point of contact with customers. Their responsibilities include providing attentive customer support over chat, phone, and video to solve customers' problems. Requiring agents to manage customer interaction across multiple channels and work with other teammates in other departments.

How do I take inbound calls?

You can take inbound calls using software like LiveAgent with one piece of software on your computer or mobile device. With a selection of omnichannel support options like LiveAgent, you can field calls or messages from customers communicating over various tools. You can do this on your desktop or mobile device.

Find the best call center

LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico