Programska oprema za klepetanje v živo

Popeljite sodelovanje strank
na naslednjo raven z LiveAgentom

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Pozdravljeni, jaz sem John, kako vam lahko pomagam?

Rad bi preveril stanje svojega naročila.

Ni problema, pošljite mi ID svojega naročila.

ID mojega naročila je GQ34566

Programska oprema za klepet v živo za takojšnje povezave

Zagotovite odlično izkušnjo strankam s platformo za klepet v živo iz LiveAgenta. Pridobite dostop do hitrega pripomočka za klepet v živo in naprednih funkcij, ki olajšajo vsako interakcijo s stranko. Spremenite obiskovalce spletnega mesta v stranke in s podporo v realnem času rešite poizvedbe strank. Izboljšajte sodelovanje strank z eno samo aplikacijo za klepet. Prihranite čas in se osredotočite na pomembne stvari s platformo za storitve za stranke LiveAgent.

Programska oprema za klepet

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

  • Programska oprema za klepet v živo je del programske opreme za podporo strankam, ki omogoča, da agenti za pomoč strankam nudijo podporo strankam v realnem času. Pripomoček za klepet v živo je enostavno postaviti na vaše spletno mesto. Izboljšajte pogovorno izkušnjo in povečajte stopnjo zadrževanja strank za spletna podjetja. Pridobite dostop do ene najzmogljivejših rešitev za klepet in zagotovite neverjetno uporabniško izkušnjo.
  • Povečane stopnje zadrževanja strank in vključenost strank
  • Možnosti prilagajanja blagovne znamke in zmogljiva avtomatizacija
LiveAgent chat capabilities - mockup

Zmogljivosti klepeta

Kakšno programsko opremo za klepet v živo ponuja
LiveAgent?

LiveAgent ponuja najsodobnejše orodje za klepet. Na voljo je z vrhunskimi funkcijami, ki skupinam za podporo strankam pomagajo zagotoviti odlično izkušnjo klepeta. Ključne funkcije vključujejo pametno usmerjanje klepeta, proaktivna povabila na klepet, sledenje obiskovalcem in drugo. Večjezični pripomoček za klepetanje LiveAgent je eden najhitrejših na trgu.

Prednosti programske opreme za podporo klepetu

  • Zanesljiv in hiter klepet z vrsto funkcij
  • Dostop do neomejene zgodovine klepetov in zgodovine vstopnic
  • Možnosti analize klepeta in funkcije sledenja
  • Proaktivna vabila za klepet z možnostmi oblikovanja po meri
Pregled funkcij klepeta v živo

Programska oprema za klepet v živo za boljše zadovoljstvo strank

Izboljšajte svoje spletno mesto in začnite pogovore z obiskovalci zahvaljujoč sodobni programski opremi za sporočanje. Povečajte zvestobo strank s hitrim odzivom na zahteve za klepet zahvaljujoč zmogljivemu orodju. Oglejte si, kaj dobijo vaše stranke in ekipe za pomoč strankam z LiveAgentom.

Izboljšajte pot stranke z:

  • Zanesljive in hitre storitve klepeta
  • Podaljšan odzivni čas
  • Hitrejša rešitev poizvedb strank
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent presega običajno programsko opremo za klepetanje v živo

LiveAgent je veliko več kot preprost ponudnik klepetov v živo. Odkrijte našo platformo za storitve za stranke, ki lahko obravnava vse pomembne komunikacijske kanale. Preberite več o bistvenih funkcijah in si oglejte, kako delujejo.

Samodejna sporočila

Pritegnite pozornost s proaktivnimi sporočili, ki vabijo brskalnike spletnih mest k klepetu s predstavnikom za pomoč strankam. Prilagodite sporočila in ustvarite prilagojeno izkušnjo, idealno za namen vašega spletnega mesta. Proaktivna povabila na klepet so zmogljiva funkcija, ki lahko obiskovalce spletnega mesta spremeni v plačljive stranke.

  • Povabite stranke k klepetu s samodejnimi sporočili
  • Pretvorite obiskovalce spletnega mesta v stranke s klepetom
LiveAgent's proactive chat invitations feature

Sledenje obiskovalcev

Spremljajte obiskovalce spletnega mesta, da vidite, kje preživijo svoj čas. Pregled klepeta vam lahko pokaže število obiskovalcev spletnega mesta, aktivnih agentov in vsak trenutni klepet. Uporabite spremljanje spletnega mesta za določitev priljubljenih URL-jev. Pošljite sporočilo v klepetu potencialnim strankam, če jim želite pomagati na njihovi poti.

  • Spremljanje vseh obiskovalcev spletnega mesta in tekočih klepetov
  • Določanje priljubljenih strani in interakcija z obiskovalci

Nauči se več

Pogledi sporočil

Pripravite svoje odgovore, preden vam stranka pošlje sporočilo. Pogled tipkanja v realnem času lahko pokaže, kaj tipkajo vaše stranke, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Uporabite to zmogljivo funkcijo za hitrejšo pripravo odgovorov ali za hitro raziskovanje tem in strank. Zagotovite podporo strankam z neprimerljivo hitrostjo.

  • Preglejte sporočila strank, preden so poslana
  • Pripravite svoje odgovore hitreje in skrajšajte čas razreševanja
Real-time typing feature in LiveAgent

Izbira jezika

LiveAgent lahko govori vaš jezik in jezik vaših strank. Izbirajte med več kot 40 jeziki, ki vam bodo pomagali zagotoviti podporo v različnih državah. Prilagodite okna za klepet in izberite njihov primarni jezik. Vsak pripomoček za klepet lahko nastavite z različnimi jezikovnimi možnostmi, če nudite podporo na več področjih.

  • Izbirajte med več kot 40 jezikovnimi možnostmi za okna za klepet
  • Ustvarite pripomočke za klepet v različnih jezikih za različne namene

Nauči se več

Prednosti programske opreme za klepet v živo
in kako začeti​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Prilagodljiv klepet

Z lahkoto integrirajte našo funkcijo klepeta

Programska oprema za klepet v živo vključuje pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko prilagodite in postavite na svoje spletno mesto z nekaj vrsticami ustvarjene kode. Nastavitve prilagajanja pripomočka za klepet vam omogočajo, da spremenite njegov videz, nastavite blagovno znamko po meri ali ustvarite obrazec za predhodni klepet za zbiranje kontaktnih podatkov. Stranke lahko kliknejo na pripomoček med brskanjem po spletnem mestu in se povežejo s predstavnikom za podporo strankam. Agent za klepet lahko odgovori tudi iz mobilne aplikacije, ki je na voljo za Android in iOS.

Kako lahko programska oprema za klepet v živo za spletno mesto pomaga
vašemu podjetju?

Pogovori v klepetu lahko pomagajo vašemu kontaktnemu centru izboljšati vaš prodajni proces in opolnomočiti vaša spletna podjetja

Shrani več

Najhitrejši pripomoček za klepet iz LiveAgenta vam lahko pomaga pri reševanju težav zanesljivo in hitro. Prihranite pri cenah podpore za agenta na mesec in rešite večji obseg klepeta v krajšem časovnem obdobju.

  • Prihranite stroške agenta na mesec s pravim načrtom cen
  • Obravnavajte več strank s hitrejšim oknom za klepet
Chart

17 – 30 %

Znižanje stroškov

Uporaba klepeta v živo kot platforme za komunikacijo je cenejša od klicev in hitrejša od e-pošte. Izkusite znižanje stroškov z LiveAgentom.

Zaslužite več

Pomagajte strankam pri nakupnih odločitvah in priporočite boljše izdelke. Spremenite več obiskovalcev spletnega mesta v plačljive stranke. Povečajte svoje konverzije s preprostim oknom za klepet na vašem spletnem mestu.

  • Opolnomočite svojo prodajno ekipo s spletnim klepetom in povečajte prodajo
  • Pomagajte strankam pri nakupnih odločitvah in zagotovite takojšnje odgovore
Chart

20%

Povečanje stopnje konverzije

Izboljšajte svoje stopnje konverzije in zaslužite več z uporabo dobre strategije klepeta. Naša aplikacija za klepet vam lahko pomaga pretvoriti obiskovalce v stranke in poveča donosnost naložbe.

Zadovoljite stranke

Izboljšajte zvestobo strank in uporabite najhitrejši pripomoček za klepet, da pomagate svojim strankam. Zmanjšajte zapuščanje vozička s koristnimi funkcijami in ostanite na voljo gledalcem spletnega mesta kadar koli brskajo.

  • Izboljšajte splošno zadovoljstvo in srečo strank
  • Zmanjšajte zapuščanje vozička in spremenite obiskovalce v stranke
Chart

73%

Višje stopnje zadovoljstva

Zagotovite prilagojene pogovore za svoje stranke. Naša popolnoma opremljena programska oprema za klepet v živo vam lahko pomaga pri zadovoljstvu strank in odlično izkušnjo agenta.

Prihranite več s storitvijo klepeta v živo

Izberite odlično programsko opremo z možnostjo klepeta za pravo ceno. Prihranite denar z našim kalkulatorjem cen in si zagotovite najboljšo
vrednost za funkcijo klepeta.

Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli

Pričevanja

Pridobite LiveAgent
in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Najboljša cena

Ugodne cene

LiveAgent ponuja najboljšo vrednost za vaš denar v svetu programske opreme za klepet v živo.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Popoln vodnik po najboljši programski opremi za klepet v živo

Zdaj, ko imate kratko predstavo o tem, zakaj se vam zdi programska oprema za klepet v živo uporabna za vaše podjetje, se poglobimo, da ugotovimo, kako lahko izkoristite moč tega neverjetnega orodja.

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

To je programska oprema za spletni klepet, ki vam omogoča povezovanje s strankami v realnem času od koder koli. Programska oprema za klepet v živo ne omogoča le, da vaše stranke hitro in brez truda stopijo v stik z vami, ampak vam daje tudi konkurenčno prednost in vam omogoča, da na svoje stranke ustvarite dolgotrajen vtis.

Vrste programske opreme za klepet v živo

Daleč najbolj priljubljena in pogosto uporabljena je programska oprema za samo besedilni klepet v živo. Ta vrsta klepeta s strankami v živo zagotavlja priložnostno izkušnjo klepeta, ki je podobna aplikacijam za sporočanje, kot je Facebook Messenger.

Druge vrste programske opreme za klepet v živo vključujejo video in glasovne rešitve. Stranke običajno niso najprimernejši način za stik z vašim podjetjem, vendar so lahko v pomoč pri reševanju bolj zapletenih vprašanj, ki zahtevajo poglobljene razlage ali video predstavitve.

Pomembno je omeniti, da številne aplikacije za besedilni klepet v živo uporabnikom omogočajo tudi glasovni ali video klepet.

Funkcije programske opreme za klepet v živo

Katere so nekatere od glavnih značilnosti in funkcionalnosti takšne rešitve za klepet? Na hitro si oglejmo nekatere funkcije, ki se vam bodo morda zdele najbolj uporabne.

  • Proaktivno sporočilo – je majhno pojavno okno, ki sproži interakcijo z obiskovalci vašega spletnega mesta. Je zmogljivo orodje za ustvarjanje privlačne uporabniške izkušnje od samega začetka.
  • Načrtovani odgovori – Pošiljanje vnaprej konfiguriranega načrpanega odgovora prihrani čas agentu za klepet in stranki .
  • Sledenje obiskovalcem – Ta funkcija klepeta vam omogoča, da pridobite globlji vpogled v vedenje vaših strank, ko se premikajo navzdol po prodajnem toku.
  • Usmerjanje klepetov – Spletne klepete je mogoče preusmeriti do brezplačnih agentov, ko pridejo, ali pa glede na oddelek, nabor spretnosti itd. To zagotavlja, da vaša ekipa za podporo strankam ni preobremenjena tudi v najbolj obremenjenih dneh.
  • Pogled tipkanja v realnem času – Možnost hitrega pregleda sporočila, preden stranka pritisne gumb za pošiljanje, vam omogoča, da povečate svojo natančnost in hitrost odziva.
  • Obrazec pred klepetom – Ustvarite obrazec po meri, ki vam omogoča vnaprejšnje zbiranje informacij o obiskovalcu.
  • Optimizacija za mobilne naprave – Danes so mobilne naprave zelo priljubljene, zmožnost zagotavljanja hitre in dostopne podpore je tisto, kar povečuje zvestobo strank.
  • Možnosti prilagajanja – Pripomoček za klepet v živo lahko prilagodite zasnovi vašega spletnega mesta, tako da bolje predstavlja vašo blagovno znamko.
  • Poročanje in analitika – preučujete lahko obsežno količino podatkov, kot so zgodovina klepeta, uspešnost agenta, podrobnosti o obiskovalcih, povprečni čas, porabljen za klepete in več. Veliko teh podatkov je na voljo prek storitve Google Analytics.
  • Klepetalni roboti – To je vrsta programske opreme, ki simulira človeške interakcije in odgovarja na preprosta vprašanja strank. Lahko celo implementirate klepetalnega robota, ki ga poganja AI, ki lahko bolje pomaga vašim strankam z uporabo obdelave naravnega jezika.

Prednosti programske opreme za klepet v živo

Uporaba aplikacije za klepet v živo lahko dramatično izboljša vašo poslovno uspešnost, obenem pa ohranja vaše stranke zadovoljne in angažirane.

Zakaj si ne ogledamo najpomembnejših prednosti, ki jih storitev klepeta v živo lahko prinese vašemu podjetju?

1. Uporabniška izkušnja – Obiskovalci vašega spletnega mesta imajo lahko zelo personalizirano izkušnjo med izmenjavo sporočil naprej in nazaj s podpornim agentom. Podjetja se zdijo bolj pristna in dostopna, ko se s strankami pogovarjajo v realnem času prek sistema klepeta v živo.

2. 24/7 podpora strankam – obiskovalci spletnega mesta lahko pošljejo sporočilo v klepetu, tudi če nobeden od agentov ni na spletu. Svoj klepet v živo lahko konfigurirate tako, da jih preusmeri v bazo znanja ali samopostrežno.

3. Povečane spletne konverzije – Vaša prodajna ekipa lahko svoje izdelke in storitve predstavi potencialnim strankam takrat in tam, hkrati pa vodi sproščen, a profesionalen pogovor v realnem času.

4. Dostopen in privlačen – strankam ni treba porabiti časa za iskanje vaših kontaktnih podatkov. Svoja vprašanja lahko preprosto vnesejo v klepet v živo in takoj prejmejo pomoč. Poleg tega lahko imate večjezični pripomoček za klepet, ki strankam omogoča komunikacijo v njihovih maternih jezikih.

5. Gradi odnose – Agenti lahko opazujejo ton glasu strank, da se lahko prilagodijo situaciji. Lahko pokažejo več svoje osebnosti ter zgradijo zaupljive in koristne odnose.

6. Poveča produktivnost– medtem ko lahko en agent obravnava samo en telefonski klic naenkrat e, lahko preprosto klepetajo z več obiskovalci spletnega mesta. V kombinaciji z naprednimi funkcijami, kot so sporočila v pločevinkah ali avtomatizacija klepeta, lahko dodatno poenostavite potek dela svojega kontaktnega centra.

7. Večja ločljivost prvega stika – Predstavnik službe za stranke lahko hitro odgovori na vprašanja tako novih kot tistih, ki se vračajo. Ni potrebe po dolgih e-poštnih nitih, ko lahko stranke takoj dobijo odgovor na svoja vprašanja.

8. Zbiranje podatkov – Zbiranje ogromne količine podatkov vam omogoča sprejemanje bolj utemeljenih odločitev o vaših izdelkih in storitvah, pa tudi o prodaji in tržne strategije.

9. Nizki stroški – Izvedba zanesljive storitve klepeta v živo je proračunu veliko bolj prijazna kot postavitev klicnega centra.

10. Vašim strankam je najljubši – Več kot 81 % strank je zadovoljnih z rešitvijo klepeta v živo.

Cena programske opreme za klepet v živo za spletno stran

Težko je določiti povprečno ceno programske opreme za klepet v živo na splošno. Zelo je odvisno od številnih dejavnikov, na primer od tega, ali gre za storitev, ki temelji na naročnini, cenovnega modela te določene rešitve, koliko funkcij vključuje itd.
Vendar lahko sklepamo, da lahko na splošno plačate karkoli med 16 in 150 $ na mesec na agenta.

Cenovni modeli programske opreme za klepet v živo

Tukaj je nekaj primerov različnih cenovnih modelov, ki jih je mogoče uporabiti za programsko opremo za klepet na spletnem mestu.

  • Na vstopnico – plačate za vsak dogodek (vstopnico), ki se ustvari, ko stranka stopi v stik z vami prek klepeta v živo
  • Na licenco – ta model zaračuna naročnika za vsakega uporabnika programske opreme
  • Na napravo – plačate glede na povezane naprave
  • Na agenta – plačate za vsakega agenta, ki uporablja storitev, npr. plačilo za mesec na agenta 
  • Na modul – zaračunali vam bomo glede na določen modul, ki ga uporabljate

Kako izbrati najboljšo programsko opremo za klepet v živo

Najprej in predvsem zapišite, za kaj želite uporabljati programsko opremo za klepet v živo. Ali bo to vaš glavni način komuniciranja s strankami? Bo to gonilna sila pri sklepanju poslov? Poskrbite, da bo popolnoma jasno, kaj bo glavni primer uporabe programske rešitve za klepet v živo, ki jo boste sprejeli. Nato se morate odločiti, katera možnost najbolj ustreza velikosti vašega podjetja in ali jo je mogoče integrirati v vaše druge poslovne aplikacije. Prav tako ne pozabite preveriti morebitnih omejitev ali funkcij, ki jih programska oprema za klepet v živo ne podpira.

Tukaj je nekaj strategij, ki vam bodo pomagale pri odločitvi, katera možnost spletnega klepeta najbolj ustreza vašim potrebam.

Podpora

Na misel mi pride eno pogosto vprašanje. Boste znali poiskati pomoč, ko jo boste potrebovali? Imeti zanesljiv kanal za podporo je ključnega pomena za pozitivno izkušnjo klepeta v živo. S tehnologijo lahko gredo stvari zelo hitro narobe in pomembno je, da imate hiter odgovor in pomoč, kadar koli jo potrebujete.

Možnost povečanja/zmanjšanja

Ko vaše podjetje raste, bo z njim neizogibno narasel tudi obseg klepeta. Uporabiti morate programsko rešitev za klepet v živo, ki jo lahko povečate ali zmanjšate glede na potrebe vašega kontaktnega centra.

Omejitve programske opreme

Nekatere možnosti programske opreme ne omogočajo veliko prilagajanja, nekatere pa vam ne omogočajo naprednih funkcij, kot so neomejena zgodovina klepeta, oznake klepeta ali deljenje datotek. Na vas je, da se odločite, kje ste pripravljeni prenesti nekaj neprijetnosti.

Možnosti sodelovanja

Koliko izkušnje sodelovanja lahko pridobi vaša ekipa? Ali lahko med seboj prenašajo spletne klepete, delijo datoteke, dodajajo oznake, ki so vidne njihovim sodelavcem, in nemoteno komunicirajo drug z drugim? To so pomembna vprašanja, ki si jih morate zastaviti, ko izbirate programsko opremo za klepet v živo za vas in vašo ekipo.

Integracije

Ne moremo dovolj poudariti, kako pomembno je, da ima rešitev, za katero se odločite, veliko integracij. Ne le poveča vrednost vašega nakupa, temveč tudi zagotovi, da imajo vaše stranke enotna izkušnja na več platformah.

15 najboljših ponudnikov programske opreme za klepet v živo

1. LiveAgent

Domača stran programske opreme LiveAgent Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za male & Srednja velikost

Pros:

  • Intuitive to set up and use
  • Fast and reliable live chat widget
  • 150+ integrations

Slabosti:

  • Ni mogoče prijaviti v dva brskalnika z enim računom hkrati
  • Tehnična podpora je na voljo 24/7, vendar se nahaja v EU
  • Velika količina funkcij pomeni malo krivulje učenja

Stranke LiveAgent

Nekateri najbolj znani kupci te programske opreme so industrijski velikani, kot so Forbes, Airbus, Nascar, eSky in Slido.

Cene

LiveAgent je ena redkih programskih rešitev, ki ponuja popolnoma brezplačno različico. Če pa želite izkoristiti njegov polni potencial in izkoristiti njegove dodatne funkcije, vključno s klepetom v živo, lahko izbirate med naslednjimi cenovnimi možnostmi: 15 USD, 29 USD in 49 USD na mesec na agenta.

Vendar pa lahko preizkusite 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje, preden se zavežete enemu od načrtov, da boste lahko občutili, kaj boste dobili.

Podrobna primerjava LiveAgent z drugo programsko opremo za klepet v živo

2. Front

Sprednja domača stran programske opreme za klepet v živo

Najboljša programska oprema za klepet v živo za rastoča podjetja, osredotočena na stranke, ki želijo zgraditi močne odnose s svojimi strankami.

Sprednja stran je čudovita možnost za podjetja, ki želijo poenostaviti svojo poslovno komunikacijo. Front ponuja spletni klepet v živo, ki ga lahko upravljate neposredno iz mape »Prejeto«. Poleg tega lahko vaša ekipa ostane na tekočem s svojimi vsakodnevnimi nalogami s funkcijo skupinskega klepeta Front za brezhibno sodelovanje.

Ključne lastnosti:

  • Klepet skupine za sodelovanje
  • Video klepet
  • Shranjena sporočila
  • Samopostrežni portal
  • Usmerjanje klepeta
  • Deljenje datotek

Prednosti:

  • Centralizirana komunikacija
  • Mobilna aplikacija za klepet s polnimi funkcijami
  • Možnosti avtomatizacije

Slabosti:

  • Pomanjkanje celovite baze znanja
  • Omejene jezikovne možnosti
  • Počasnejši vmesnik

Frontove stranke

Nekatere dobro znane stranke, ki uporabljajo programsko opremo Front, vključujejo Fundraise Up, Hootsuite in Bubble.

Cene

Front svojim strankam ponuja tri cenovne možnosti. Te vključujejo možnost 19 $, možnost 49 $ in možnost 99 $. Ti so plačani mesečno glede na število uporabnikov, ki delajo z njim. Ponujajo tudi brezplačno 7-dnevno preskusno obdobje, tako da se lahko naučite nekaj o tej zmogljivi programski opremi, preden se odločite za naročnino na enega od plačljivih paketov.

Primerjava LiveAgent in Front

3. Podium

Domača stran programske opreme Podium Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za lokalna podjetja, ki so prisotna v spletu in fizične trgovine.

Podium ponuja zmogljivo rešitev Podium WebChat, ki vam lahko pomaga ustvariti do 11-krat več vhodnih potencialnih strank. Podatke o potencialnih strankah lahko zberete, preden sploh začnejo klepetati, da lahko vaša ekipa zagotovi najboljšo možno izkušnjo stranki.

Ključne lastnosti:

  • Usmerjanje klepeta
  • Deljenje datotek
  • Poročanje & statistika
  • Celovita nadzorna plošča

Prednosti:

  • Večkanalna komunikacija
  • Enostaven za uporabo
  • Enostavna in priročna aplikacija za telefon

Slabosti:

  • Težko komuniciranje s podporo strankam
  • Na dragi strani
  • Brez možnosti množičnega sporočanja

Podium’s customers

Some of the Podium’s customers include Lunchbox., America’s Car-Mart, and Bruce Titus Auto Group.

Pricing

Podium offers three pricing options you can choose from. The first starts at $289, the second costs $449 and the last one is $649. You can also try out Podium to experience it for yourself using a 14-day free trial.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Best live chat software for smaller or medium-sized businesses with a vision of growth.

Zendesk provides a live chat option to not only delight the customers but also streamline your agents’ workflows and improve their engagement. Zendesk offers a live chat tool that can take your customer satisfaction rate to the next level.

Key features:

  • Proactive chat
  • Chat routing
  • Offline form
  • Branding customization
  • Canned responses
  • Performance metrics

Prednosti:

  • Enostaven za nastavitev in uporabo
  • Več kot 100 integracij tretjih oseb
  • Močna baza znanja in samopostrežne možnosti

Slabosti:

  • Ni veliko možnosti za sodelovanje
  • Težko komuniciranje s podporo strankam
  • Občasne težave pri nalaganju in izvažanju podatkov

Stranke podjetja Zendesk

Med strankami, ki uporabljajo programske rešitve službe za pomoč uporabnikom družbe Zendesk, lahko najdete podjetja, kot so BaubleBar, 99designs in Modsy.

Cene

Začnete lahko z možnostjo podpore, ki stane 19 USD na operaterja na mesec. Če želite dostopati do več funkcij, vključno s programsko opremo za klepet v živo, se lahko naročite na ceno Suite, ki se začne pri 49 USD. Če želite Zendesk preizkusiti sami, se lahko prijavite za njihovo 30-dnevno brezplačno preskusno različico.

Primerjava LiveAgent in Zendesk

5. Zoho Desk

Domača stran programske opreme Zoho Desk Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za večja podjetja, osredotočena na stranke, z velikim številom interakcij s strankami.

Vašim strankam ni nič lažjega kot vzpostaviti stik z vami z uporabo vdelanih pripomočkov za klepet Zoho Desk.

Ključne lastnosti:

  • Klepetalni robot
  • Proaktivni klepet
  • Usmerjanje klepeta
  • Možnosti avtomatizacije
  • Ocena klepeta
  • Vdelani odgovori

Prednosti:

  • Nadzorna plošča po meri
  • Enostavna integracija CRM
  • Enostaven za nastavitev in prilagajanje

Slabosti:

  • Zapleteno skaliranje
  • Uporabniški vmesnik je lahko včasih nekoliko zmeden
  • Ni opozoril, ko si vstopnice izmenjujejo agenti

Stranke Zoho Desk

Nekatere od zadovoljnih strank, ki uporabljajo Zoho Desk, so Daimler, Lycamobile in McAfee.

Cene

Zoho Desk vključuje brezplačno možnost v svojem cenovnem paketu. Za naprednejše funkcije lahko izbirate med tremi stopnjami, ki so sestavljene iz 14 USD, 23 USD in 40 USD na agenta na mesec. Funkcija klepeta v živo je na voljo po ceni 40 USD.

Lahko se tudi naročite na brezplačno 15-dnevno preskusno obdobje in ga preizkusite sami.

Primerjava LiveAgent in Zoho Desk

6. Freshdesk

Domača stran programske opreme Freshdesk Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za podjetja vseh velikosti, ki si prizadevajo svojim strankam zagotoviti čudovite izkušnje.

Freshdesk Messaging (prej znan kot Freshchat) olajša komunikacijo s strankami z avtomatizacijo in roboti, ki jih poganja AI. Programska oprema Freshdesk je izjemno poslovno orodje, ki mu zaupa več kot 50 000 strank.

Ključna lastnost:

  • En priročen nabiralnik
  • Različne aplikacije za sporočanje (Facebook messenger, iMessage itd.)
  • Deljenje datotek
  • Usmerjanje klepeta
  • Samopostrežni portal

Prednosti:

  • Možnosti avtomatizacije
  • Zanesljiva podpora strankam 24/7
  • Uporabniški vmesnik, ki je enostaven za krmarjenje

Slabosti:

  • Vstopnice se lahko izgubijo med prestopanjem med ekipami
  • V univerzalni mapi »Prejeto« manjkajo funkcije
  • Pravila avtomatizacije je težko konfigurirati

Stranke podjetja Freshdesk

Med podjetji, ki uporabljajo programsko opremo Freshdesk, lahko najdete Blue Nile, Travix in Klarna.

Cene

Do bistvenih funkcij Freshdesk lahko dostopate z njihovim brezplačnim osnovnim načrtom. Vendar pa se lahko za popolno izkušnjo te zmogljive programske opreme prijavite za 15 USD, 39 USD ali 49 USD na mesec na agenta. Preden se odločite za eno od plačljivih možnosti, lahko preizkusite Freshdesk med 21-dnevnim brezplačnim preskusom.

Primerjava LiveAgent in Freshdesk

7. Tidio

Domača stran programske opreme Tidio Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za manjša podjetja, ki želijo ohraniti vso komunikacijo na enem mestu.

Tidio ponuja klepet v živo in klepetalne robote v enem priročnem orodju. Brez potrebe po kodiranju se lahko povežete z različnimi spletnimi mesti z namenskimi vtičniki.

Ključne lastnosti:

  • Klepetalni robot
  • AI/strojno učenje
  • Proaktivni klepet
  • Obrazec brez povezave
  • Integracije tretjih oseb
  • Samodejno usmerjanje

Prednosti:

  • Zanesljiva podpora strankam
  • Enostaven vmesnik
  • Prilagodljiva blagovna znamka

Slabosti:

  • Omejene možnosti izvoza
  • Počasnejša opozorila, ko pride nov pogovor
  • Omejene možnosti jezikovne pomoči

Stranke podjetja Tidio

Tidio uporablja veliko različnih podjetij, vključno z Reputation, L’Occitane en Provence in LoginRadius.

Cene

Tidio svojim strankam omogoča popolnoma brezplačno uporabo osnovnih funkcij, vključno s klepetom v živo. Za tiste, ki želijo več izkoristiti programsko rešitev, imajo cenovni načrt, ki vključuje letno plačilo 32,50 €, 65,83 € ali 332,50 €. Uporabite lahko tudi 7-dnevno brezplačno preskusno različico, da dobite predstavo o tem, kaj lahko ta programska oprema za klepet v živo prinese vašemu podjetju.

Primerjava LiveAgent in Tidio

8. HubSpot Service Hub

Domača stran programske opreme Hubspot Service Hub Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za rastoča podjetja, ki poskušajo graditi zagovorništvo in zagotavljati odlično uporabniško izkušnjo.

Klepet v živo HubSpot je programska rešitev za klepet, ki poenostavi vaše interakcije v klepetu v živo z uporabo nabiralnika za pogovore, kjer lahko načrtujete nadaljnje pogovore, načrtujete sestanke in klice itd.

Ključne lastnosti:

  • Integracija s HubSpot CRM
  • Beleženje zgodovine klepeta
  • Veskanalno sporočanje
  • Usmerjanje klepeta
  • Klepetalni roboti
  • Močna baza znanja

Prednosti:

  • Enostaven za uporabo
  • Možnosti avtomatizacije vozovnic in usmerjanja
  • Možnosti robustnega poročanja

Slabosti:

  • Brezplačni paket nima dostopa do tehnične podpore
  • Omejena funkcionalnost vozovnic
  • Na dražji strani

Stranke HubSpot Service Hub

Med strankami, ki uporabljajo izdelke HubSpot Service Hub, lahko najdete podjetja, kot so GoFundMe, Frontify in SoundCloud.

Cene

Če želite izkusiti majhen del programske rešitve za klepet v živo HubSpot, se lahko brezplačno prijavite. Lahko pa se naročite na plačljivo programsko opremo HubSpot Service Hub za 45 USD, 450 USD ali 1200 USD na mesec. Če ga želite preizkusiti, ne da bi se morali zavezati plačljivemu premijskemu paketu, lahko uporabite 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje.

Primerjava LiveAgent in HubSpot Service Hub

9. tawk.to

tawk na domačo stran programske opreme Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za podjetja, ki želijo svojim strankam ponuditi dostopna komunikacijska orodja.

Tawk.to je preveden v več kot 45 jezikov odlična možnost za vse tiste, ki želijo navdušiti stranke po vsem svetu. S to programsko rešitvijo za klepet v živo bodo vaše stranke lahko vzpostavile stik z vami s svojih namiznih računalnikov in tudi prek svojih mobilnih naprav.

Ključne lastnosti:

  • Obrazec brez povezave
  • Proaktivni klepet
  • Skupna raba zaslona
  • Geografsko ciljanje
  • Usmerjanje klepeta
  • Vdelani odgovori

Prednosti:

  • Prilagodljiva blagovna znamka
  • Začetnikom prijazen in enostaven za nastavitev
  • Brezplačno

Slabosti:

  • Dohodna obvestila o klepetu so lahko nekoliko zakasnjena
  • Neposredna povezava do e-poštnih sporočil ni mogoča
  • Ni veliko integracij

Stranke tawk.to

Med bazo strank tawk.to najdete podjetja, kot so Adidas, Domino’s in Chevrolet.

Cene

tawk.to je popolnoma brezplačen. Brez omejitev glede števila agentov ali količine klepeta lahko to programsko opremo za klepet v živo uporabljate popolnoma brezplačno. V primeru, da potrebujete strokovno pomoč, lahko poiščete maternega govorca, ki vam bo svetoval karkoli potrebujete za 1 $ na uro.

Primerjava LiveAgent in Tawk

10. LiveChat

Domača stran programske opreme LiveChat Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za startupe in srednje velika podjetja v vseh panogah.

Programsko rešitev LiveChat je enostavno povezati z drugimi aplikacijami zahvaljujoč več kot 200 integracijam. Zagotovite hitro in enostavno podporo za klepet v živo s to večkanalno podporo za eno aplikacijo.

Ključne lastnosti:

  • Sledenje obiskovalcem spletnega mesta
  • Obrazec brez povezave
  • Vdelani odgovori
  • Geografsko ciljanje
  • Samopostrežni portal
  • Usmerjanje klepeta

Prednosti:

  • Enostaven za uporabo
  • Ugodno
  • Odlično poročanje in analitika

Slabosti:

  • Sistem obveščanja je lahko včasih moten
  • Gradnika za klepet ni mogoče prilagoditi
  • Počasnejša hitrost nalaganja

Stranke LiveChat

Med podjetji, ki se zanašajo na programsko opremo LiveChat, lahko najdete Atlassian, 1Password in Adobe.

Cene

LiveChat ponuja cenovne načrte, ki se začnejo pri 16 USD na sedež/mesec, ki se zaračunajo letno, ali 19 USD, ki se zaračunajo iz meseca v mesec. Naslednja možnost je 33 USD na sedež/mesec, zaračunanih letno, ali 39 USD, ki se zaračunajo iz meseca v mesec. Zadnja možnost je 50 USD na sedež/mesec, ki se zaračuna letno, ali 59 USD, ki se zaračunajo iz meseca v mesec. LiveChat ponuja tudi načrt Enterprise, o katerem lahko izveste prek predstavitvenega klica. Obstaja tudi možnost, da programsko opremo LiveChat brezplačno preizkusite v 14-dnevnem preskusnem obdobju.

Primerjava LiveAgent in LiveChat

11. Acquire

Pridobite domačo stran programske opreme Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za vsako podjetje, ki želi povečati prodajo in zagotoviti neverjetne storitve za stranke.

Programska oprema za klepet v živo Acquire olajša implementacijo webhookov, zbiranje podatkov in prenos dohodnih klepetov med agenti, hkrati pa zagotavlja priročno rešitev od konca do konca za vašo podporo strankam.

Ključne lastnosti:

  • Vdelani odgovori
  • Obrazec brez povezave
  • Skupna raba zaslona
  • Samopostrežni portal
  • Prenos klepeta
  • Prilagodljiva blagovna znamka

Prednosti:

  • Enostaven za nastavitev in uporabo
  • Zanesljiva podpora strankam
  • Možnost preklopa na video klice neposredno iz sporočil v klepetu v živo

Slabosti:

  • Zapletena nadzorna plošča
  • Manjka aplikacija za mobilni klepet
  • Brez brezplačnega preizkusa

Pridobite stranke

To programsko rešitev za klepet v živo uporabljajo podjetja, kot so Audi, Paysafe in Samsung

Cene

Cena je v tem primeru individualna. Zahtevate lahko cenovni predlog po meri, prilagojen vašim potrebam. Acquire ne ponuja brezplačnega preizkusa.

12. Interkom

Domača stran programske opreme Intercom Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za večja podjetja, ki ohranjajo stranko v ospredju svojega delovanja.

Ta robustna programska rešitev za klepet v živo ponuja številne možnosti personalizacije, klepetalne robote, sporočila v aplikaciji in drugo.

Ključne lastnosti:

  • Samodejni odgovori
  • Večkanalna komunikacija
  • Prednastavljeni bot
  • Samodejno usmerjanje
  • AI/strojno učenje
  • Shranjena sporočila

Prednosti:

  • Na voljo so številne vadnice in videoposnetki
  • Več možnosti avtomatizacije
  • Vsak klepet je shranjen

Slabosti:

  • Uporabniški vmesnik je lahko včasih zmeden
  • Odziv podpore strankam traja dlje časa
  • Neprilagodljiv cenovni model

Stranke Intercoma

Intercom ima veliko uveljavljenih strank, kot so New Relic, Airtable in Sotheby’s.

Cene

Od 38 $/mesec lahko uporabljate osnovne funkcije Intercoma. Če morate nadgraditi, obstaja možnost 75 $/mesec. Poleg tega Intercom zaračunava priporočene dodatke: bote po meri od 99 $/mesec, robot za odgovore od 99 $/mesec, oglede izdelkov od 119 $/mesec in članke v centru za pomoč od 49 $/mesec.

Primerjava LiveAgent in Intercom

13. Birdeye

Domača stran programske opreme Birdeye Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za podjetja vseh velikosti, ki želijo izboljšati uporabniško izkušnjo za vse svoje stranke.

Ta programska rešitev za uporabniško izkušnjo vse v enem služi več kot 80.000 strankam po vsem svetu. Poleg tega bo Robin, Birdeyejev klepetalni robot prihranil čas vašim agentom, medtem ko bo zagotavljal odgovore na vprašanja strank.

Ključne lastnosti:

  • Klepetalni robot
  • Ciljanje na občinstvo
  • Vdelani odgovori
  • Proaktivni klepet
  • Večjezičnost
  • Napovedna analitika

Prednosti:

  • Preglejte opozorila
  • Samodejno ustvarjanje pregleda
  • Nadzorna plošča, enostavna za uporabo

Slabosti:

  • Nezanesljiv uporabniški vmesnik
  • Pomanjkanje možnosti za zbiranje statističnih podatkov iz posameznih računov
  • Omejene integracije

Birdeyejeve stranke

Mnoga podjetja se zanašajo na programske rešitve Birdeye, vključno z DriveTime, Eldorado Resorts in Alliance.

Cene

Zahtevati morate cenovni načrt, ki bo prilagojen vašemu podjetju. Vendar pa lahko Birdseye preizkusite brezplačno, tako da se prijavite za 30-dnevno brezplačno preskusno obdobje.

Primerjava LiveAgent in Birdeye

14. ActiveCampaign

Domača stran programske opreme ActiveCampaign Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za mala in srednje velika podjetja, ki želijo izboljšati odnose s svojimi strankami.

ActiveCampaign lahko avtomatizacijo približa vsakemu podjetju, ki se ne boji izkoristiti svojega potenciala. Pogovori ActiveCampaign so lahko naslednji korak vašega podjetja v prihodnost.

Ključne lastnosti:

  • Klepetalni roboti
  • Samodejni delovni tokovi klepetalnice
  • Samodejni odzivniki
  • Enotna mapa »Prejeto«
  • Dejanja, ki jih sproži dogodek
  • Sledenje obiskovalcem spletnega mesta

Prednosti:

  • 500+ vnaprej izdelanih avtomatizacij
  • 300+ integracij
  • Avtomatizacije je enostavno nastaviti in uporabljati

Slabosti:

  • Počasnejša platforma
  • Strma krivulja učenja
  • Uporabniški vmesnik je lahko včasih zmeden

Stranke ActiveCampaign

Med podjetji, ki izkoriščajo prednosti programskih rešitev ActiveCampaign, so Artivive, McCrindle in Bumper Leads.

Cene

Izberete lahko plačilo 9 USD, 49 USD ali 149 USD na mesec, plačano letno, ali pa zahtevate cenovni načrt po meri. ActiveCampaign ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da se lahko seznanite z njenimi funkcijami.

15. Drift

Domača stran programske opreme Drift Live Chat

Najboljša programska oprema za klepet v živo za nova podjetja in podjetja, ki želijo zgraditi močne odnose s strankami.

Pri Driftu gre za začetek pogovorov. Z več programskimi rešitvami, vključno s programsko opremo za klepet v živo, več kot 50.000 podjetij uporablja Drift za zagotavljanje odličnih uporabniških izkušenj.

Ključne lastnosti:

  • Klepetalni robot
  • Obrazec brez povezave
  • Proaktivni klepet
  • Skupna raba zaslona
  • Geografsko ciljanje
  • Interne opombe

Prednosti:

  • Enostaven za uporabo
  • Zanesljiva podpora strankam
  • Dostopne možnosti samodejne komunikacije

Slabosti:

  • Nezadostna aplikacija za mobilni klepet
  • Ne podpira sporočil SMS, WhatsApp, Facebook Messenger itd.
  • Napake v spletnih in mobilnih aplikacijah

Driftove stranke

Nekatere stranke, ki uporabljajo Drift, vključujejo podjetja, kot so Tenable, Smartling in Zenefits.

Cene

Če želite pridobiti informacije o stroških programske opreme Drift, morate zahtevati cenovni načrt. Vendar Drift ponuja brezplačno preskusno obdobje, tako da ga lahko preizkusite pred nakupom.

Primerjava LiveAgent in Drift

Katera je najboljša programska oprema za klepet v živo?

Kot lahko vidite, lahko izbirate med številnimi možnostmi, ko iščete programsko opremo za klepet v živo za svoj kontaktni center.

Povzemimo 5 najboljših možnosti, ki bi lahko pokrile večino vaših potreb.

1. LiveAgent– najboljša vrednost za denar. Če se ponašate z oceno 4,7 na Capterri, veste, da boste v dobrih rokah. Ponuja najhitrejši prilagodljiv pripomoček za klepet v živo z možnostmi avtomatizacije, s tem res ne morete zgrešiti. Če svoje klepete pretvorite v vstopnice, bodo vaši agenti lažje ostali na tekočem ne glede na delovno obremenitev. Poleg tega bo LiveAgent rasel skupaj z vašim podjetjem zahvaljujoč enostavni razširljivosti.

2. Zoho Desk– čudovita platforma za srednja in velika podjetja, ki ohranjajo svoje stranke v ospredju. Kot kaže Capterrina ocena 4,5, ne boste razočarani, če se odločite za to možnost. Zoho Desk vam omogoča, da programsko opremo za klepet v živo prilagodite tako, da se popolnoma prilega vaši blagovni znamki. Z večjim obsegom interakcij s strankami lahko uporabite klepetalni robot, da razbremenite breme svojih agentov in skrajšate odzivne čase.

2. Zoho Desk– čudovita platforma za srednja in velika podjetja, ki ohranjajo svoje stranke v ospredju. Kot kaže Capterrina ocena 4,5, ne boste razočarani, če se odločite za to možnost. Zoho Desk vam omogoča, da programsko opremo za klepet v živo prilagodite tako, da se popolnoma prilega vaši blagovni znamki. Z večjim obsegom interakcij s strankami lahko uporabite klepetalni robot, da razbremenite breme svojih agentov in skrajšate odzivne čase.

3. HubSpot Service Hub– ta programska oprema se ponaša z oceno Capterra 4,4, ki vam pokaže, koliko njihove stranke cenijo storitev. Ker je preprost za integracijo z drugimi izdelki HubSpot, HubSpot klepet v živo ne potrebuje časa za nastavitev. Poleg tega lahko s tem kopljete globoko, saj ponuja veliko poročil in vam omogoča podrobno preučevanje analitike.

4. Domofon– s tem uveljavljenim igralcem na področju storitev za stranke ne boste nikoli zgrešili. Ker se ponaša z oceno Capterra 4,5, veste, zakaj imajo tako zvesto bazo strank. S številnimi možnostmi avtomatizacije in večkanalno platformo ste lahko prepričani, da nobeno povpraševanje strank ne bo ostalo neodgovorjeno.

5. Zendesk– ponuja številne funkcije, ki se vam bodo zdele neprecenljive za vaše podjetje. Z oceno Capterra 4,4 ste lahko prepričani, da vam bo vaša programska oprema za klepet v živo pomagala zagotoviti odlično podporo strankam. Vaše stranke ne bodo le uživale v hitrih in prilagojenih odzivih zastopnikov, ampak se bodo lahko tudi počutile pooblaščene za reševanje svojih poizvedb s samopostrežno možnostjo in trdno bazo znanja.

Primerjava 5 najboljših programov za klepet v živo

Programska oprema za klepet v živo LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Ocena Capterra
Skupne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
(približno 1k ocen)
4.5
(pribl. 1,7k ocen)
4.4
(pribl. 100 ocen)
4.5
(pribl. 800 ocen)
4.4
(pribl. 2,8k ocen)
Spletno
Brezplačna različica
LiveAgent ponuja brezplačno različico.
Zoho Desk ponuja brezplačno različico.
HubSpot Service Hub ponuja brezplačno različico.
Intercom ne ponuja brezplačne različice.
Zendesk ne ponuja brezplačne različice.
Brezplačen preizkus
LiveAgent ponuja brezplačen preizkus.
Zoho Desk ponuja brezplačno preskusno različico.
HubSpot Service Hub ponuja brezplačno preskusno različico.
Intercom ponuja brezplačen preizkus.
Zendesk ponuja brezplačno preskusno različico.
Začetna cena
29 $/agent/mesec Cene programske opreme za klepet v živo LiveAgent se začnejo pri 29 USD agenta/mesec.
58,5 $/agent/mesec Cene programske opreme za klepet v živo Zoho Desk se začnejo pri 58,5 USD agenta/mesec.
41 €/agent/mesec Cene programske opreme za klepet v živo HubSpot Service Hub se začnejo pri 41 € agent/mesec.
38 $/agent/mesec Cene Intercom programske opreme za klepet v živo se začnejo pri 38 USD agenta/mesec.
69 $/agent/mesec Cene programske opreme za klepet v živo Zendesk se začnejo pri 69 USD agenta/mesec.

Napake, ki se jim je treba izogibati pri nakupu programske opreme za klepet v živo

  • Nezadostno usposobljeno osebje – Ko kupujete novo tehnologijo, se vedno prepričajte, da jo vaše osebje zna pravilno uporabljati. V nasprotnem primeru boste morda zamudili številne njegove zmogljivosti, vaše osebje je lahko razočarano in, kar je najpomembnejše, vaše stranke morda ne bodo prejele najboljše storitve, ki jo lahko zagotovite.
  • Brez potrebnih funkcij – Pred nakupom natančno preučite programsko opremo in njene funkcije. Nočete končati z nečim, kar ne ponuja tistega, kar vaš kontaktni center potrebuje.
  • Preizkusnega obdobja ne izkoriščate v celoti – če imate možnost brezplačno preizkusiti programsko opremo za klepet v živo, se prepričajte, da ga v celoti izkoristite. Preizkusite vsako funkcijo, ki jo lahko, prilagodite vsak kotiček, ki vam ga omogoča, in ne bojte se poglobiti, da boste lahko sprejeli najboljšo odločitev.
  • Poslanje s popusti – Čeprav je barantanje tako staro kot človeštvo samo, ni vedno najboljši način za pristop k nakupu, ki bi moral pomagati vašemu podjetju uspevati. Namesto da poskušate dobiti najboljšo ponudbo, poiščite programsko opremo za klepet v živo, na katero se lahko zanesete ne glede na vse.
  • Ne gledam v prihodnost – super je, če najdete programsko opremo za klepet v živo, ki vam trenutno ustreza. Vsekakor pa poglejte malo dlje v prihodnost. Ali želite, da vaše podjetje raste? Zagotoviti morate, da je programsko opremo, ki jo uporabljate, mogoče enostavno povečati ali zmanjšati glede na vaše potrebe.

Kaj vprašati na predstavitvenem klicu o programski opremi za klepet v živo in podjetju

Če vas zanima nakup programske opreme za klepet v živo, je tukaj seznam vprašanj, ki jih lahko postavite, da ugotovite, ali je prava za vas.

  • Kako lahko na svoje spletno mesto namestim pripomoček za klepet v živo?
  • Koliko časa bo trajalo, da nastavite programsko opremo za klepet v živo?
  • Koliko pripomočkov za klepet lahko ustvarim?
  • Ali lahko dohodne klepete usmerim k določenim ekipam?
  • Ali lahko prilagodim pripomoček za klepet v živo, da bo ustrezal moji blagovni znamki?

Ta preprosta vprašanja vam lahko pomagajo ugotoviti, ali je možnost programske opreme prava za vaše podjetje. Demo klici so namenjeni temu, da se prepričate, ali je to naložba, ki jo želite narediti. Torej, vprašajte!

Implementacija programske opreme za klepet v živo

Čeprav imajo lahko različni ponudniki različne odgovore, je na splošno precej preprosto. Najprej morate izbrati programsko opremo za klepet v živo, ki jo želite uporabljati, in se zanjo prijaviti. Nato morate na svoje spletno mesto dodati gumb za klepet v živo. To se lahko razlikuje po zapletenosti od ponudnika do ponudnika. Toda če za primer vzamemo LiveAgent, morate preprosto dodati del kode HTML v telo vaše strani. Če ne poskušate bistveno prilagoditi gumba za klepet v živo, celotna nastavitev programske opreme za klepet v živo LiveAgent ne bi smela trajati dlje kot nekaj minut.

Koliko stane dodajanje programske opreme za klepet v živo na spletno mesto?

To je zelo odvisno od rešitve programske opreme za klepet v živo, za katero se odločite. V zgornjem članku najdete 15 najboljših ponudnikov programske opreme za klepet v živo, katere funkcije ponujajo in koliko stane.

Zaključek

  • Najboljša večnamenska programska oprema za klepet v živo

Na voljo je veliko možnosti in resnično morate oceniti, kaj vam najbolj ustreza. Če pa iščete tehnologijo, ki je preprosta za krmarjenje, na katero se lahko 100 % zanesete, je LiveAgent pravi za vas.

  • Najboljša programska oprema za klepet v živo z vgrajeno prodajo vstopnic, klepetom v živo, klicnim centrom

Programska oprema za klepet v živo LiveAgent je neverjetna vseobsegajoča rešitev za vsako podjetje, ki želi zagotoviti odlično podporo prek več komunikacijskih kanalov. Ne glede na to, ali prejmete klepet, telefonski klic ali omembo v družabnem omrežju ali obvestilo prek drugega digitalnega kanala, lahko preprosto poiščete kakršno koli interakcijo s stranko, vključno s klepetom, zahvaljujoč vgrajenemu sistemu za prodajo vstopnic.

  • Najboljša s funkcijami bogata programska oprema za klepet v živo

Programska oprema LiveAgent za klepet v živo je odlična možnost za vsa podjetja, osredotočena na stranke, ne le zaradi količine, temveč tudi zaradi kakovosti funkcij.

  • Programska oprema za klepet v živo po najboljši vrednosti za ceno

Tukaj ukrade LiveAgent. Ker ponuja široko paleto funkcij in več kot 150 integracij, hkrati pa je cenovno ugoden in dostopen, se vam nikoli ne bo zdelo, da nekaj zamujate. Čeprav lahko njene bistvene funkcije uporabljate popolnoma brezplačno, je cena 15 USD majhna za vse zmožnosti, ki jih ponuja ta programska oprema.

  • Najvišje ocenjena programska oprema za klepet v živo

LiveAgent se ponaša z visokimi ocenami na spletnih mestih, kot so Capterra, G2 in TrustRadius. Če torej cenite mnenja podobno mislečih skupnosti in souporabnikov programske opreme za klepet v živo LiveAgent, je to morda najboljša možnost za vas.

  • Najpreprostejša programska oprema za klepet v živo za nastavitev & uporaba in integracija

To je programska oprema za klepet v živo, ki jo zagotavlja LiveAgent. Z začetno nastavitvijo, ki ne traja dlje kot 5 minut, vam ni treba vedeti, kako kodirati, da bi jo izvedli. Vsakodnevno prilagajanje in uporaba te programske opreme za klepet v živo je kos pogače tudi za tiste, ki se nimajo za vešče tehnologije. Poleg tega 150+ integracij omogoča zelo enostavno povezovanje s katero koli platformo, ki jo potrebujete.

Povezani članki zProgramska oprema za klepet v živo
Raziščite izbor najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom na trgu. Izberite idealno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom za vaše spletno mesto in dvignite storitve za stranke na luno.

Programska oprema za pomoč uporabnikom

Ohranjanje vse komunikacije na enem mestu s programsko opremo za pomoč uporabnikom pomaga agentom za pomoč strankam bolje razumeti težave in hitreje odgovoriti. Izboljšajte učinkovitost z večkanalno rešitvijo za upravljanje celotne komunikacije s strankami z enega mesta.

LiveAgent is a comprehensive and user-friendly live chat software that offers a solution for all types of support channels. It allows managing customer support channels from one interface and provides real-time analytics to understand customer behavior. The software also features request ticketing management to ensure that no query remains unanswered. With its integrated features, LiveAgent can enable businesses to improve customer satisfaction, increase sales, and provide exceptional support.

8 najboljših programov za klepet v živo za mala podjetja v primerjavi z letom 2023

LiveAgent is a comprehensive and user-friendly live chat software that offers a solution for all types of support channels. It allows managing customer support channels from one interface and provides real-time analytics to understand customer behavior. The software also features request ticketing management to ensure that no query remains unanswered. With its integrated features, LiveAgent can enable businesses to improve customer satisfaction, increase sales, and provide exceptional support.

Izbira programske opreme za podporo strankam najpogosteje uporabljenih platform na trgu. Izberite idealno in dvignite svojo storitev za stranke na luno.

Programska oprema za podporo strankam

Programska oprema za podporo strankam omogoča učinkovito komunikacijo s strankami preko različnih kanalov. Nudi analitiko, avtomatizacijo in orodja za produktivnost podpornih agentov. Pomaga tudi izboljšati zadovoljstvo in zvestobo strank ter zmanjšati odzivni čas.

LiveAgent is one of the best live chat software programs available, according to positive customer and technical reviews. It is versatile, intuitive, and offers reliable reporting and analytics. It offers businesses seamless communication with customers and a variety of features such as requests, voice and video chat, and call center software. LiveAgent is consistently shown in any live chat software comparison video, proving its quality and competitiveness. If you're looking for chat software that offers excellence, versatility, and many features, LiveAgent is a great choice.

7 najboljših programskih aplikacij za klepet v živo [2023]

LiveAgent is one of the best live chat software programs available, according to positive customer and technical reviews. It is versatile, intuitive, and offers reliable reporting and analytics. It offers businesses seamless communication with customers and a variety of features such as requests, voice and video chat, and call center software. LiveAgent is consistently shown in any live chat software comparison video, proving its quality and competitiveness. If you're looking for chat software that offers excellence, versatility, and many features, LiveAgent is a great choice.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x