Zajemite več potencialnih strank s klepetom v živo

Popeljite sodelovanje strank
na naslednjo raven z LiveAgentom

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Pozdravljeni, jaz sem John, kako vam lahko pomagam?

Rad bi preveril stanje svojega naročila.

Ni problema, pošljite mi ID svojega naročila.

ID mojega naročila je GQ34566

Live chat software for instant connections

Zagotovite odlično izkušnjo strankam s platformo za klepet v živo iz LiveAgenta. Pridobite dostop do hitrega pripomočka za klepet v živo in naprednih funkcij, ki olajšajo vsako interakcijo s stranko. Spremenite obiskovalce spletnega mesta v stranke in s podporo v realnem času rešite poizvedbe strank. Izboljšajte sodelovanje strank z eno samo aplikacijo za klepet. Prihranite čas in se osredotočite na pomembne stvari s platformo za storitve za stranke LiveAgent.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Programska oprema za klepet

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

  • Programska oprema za klepet v živo je del programske opreme za podporo strankam, ki omogoča, da agenti za pomoč strankam nudijo podporo strankam v realnem času. Pripomoček za klepet v živo je enostavno postaviti na vaše spletno mesto. Izboljšajte pogovorno izkušnjo in povečajte stopnjo zadrževanja strank za spletna podjetja. Pridobite dostop do ene najzmogljivejših rešitev za klepet in zagotovite neverjetno uporabniško izkušnjo.
  • Povečane stopnje zadrževanja strank in vključenost strank
  • Možnosti prilagajanja blagovne znamke in zmogljiva avtomatizacija
LiveAgent chat capabilities - mockup

Zmogljivosti klepeta

Kakšno programsko opremo za klepet v živo ponuja
LiveAgent?

LiveAgent ponuja najsodobnejše orodje za klepet. Na voljo je z vrhunskimi funkcijami, ki skupinam za podporo strankam pomagajo zagotoviti odlično izkušnjo klepeta. Ključne funkcije vključujejo pametno usmerjanje klepeta, proaktivna povabila na klepet, sledenje obiskovalcem in drugo. Večjezični pripomoček za klepetanje LiveAgent je eden najhitrejših na trgu.

Prednosti programske opreme za podporo za klepet

  • Zanesljiv in hiter klepet z vrsto funkcij
  • Dostop do neomejene zgodovine klepetov in zgodovine vstopnic
  • Možnosti analize klepeta in funkcije sledenja
  • Proaktivna vabila za klepet z možnostmi oblikovanja po meri
lets_chat

Programska oprema za klepet v živo za boljše zadovoljstvo strank

Izboljšajte svoje spletno mesto in začnite pogovore z obiskovalci zahvaljujoč sodobni programski opremi za sporočanje. Povečajte zvestobo strank s hitrim odzivom na zahteve za klepet zahvaljujoč zmogljivemu orodju. Oglejte si, kaj dobijo vaše stranke in ekipe za pomoč strankam z LiveAgentom.

Izboljšajte pot stranke z:

  • Zanesljive in hitre storitve klepeta
  • Podaljšan odzivni čas
  • Hitrejša rešitev poizvedb strank
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent presega običajno programsko opremo za klepetanje v živo

LiveAgent je veliko več kot preprost ponudnik klepetov v živo. Odkrijte našo platformo za storitve za stranke, ki lahko obravnava vse pomembne komunikacijske kanale. Preberite več o bistvenih funkcijah in si oglejte, kako delujejo.

Samodejna sporočila

Pritegnite pozornost s proaktivnimi sporočili, ki vabijo brskalnike spletnih mest k klepetu s predstavnikom za pomoč strankam. Prilagodite sporočila in ustvarite prilagojeno izkušnjo, idealno za namen vašega spletnega mesta. Proaktivna povabila na klepet so zmogljiva funkcija, ki lahko obiskovalce spletnega mesta spremeni v plačljive stranke.

  • Povabite stranke k klepetu s samodejnimi sporočili
  • Pretvorite obiskovalce spletnega mesta v stranke s klepetom
LiveAgent proactive chat invitations - mockup

Sledenje obiskovalcev

Spremljajte obiskovalce spletnega mesta, da vidite, kje preživijo svoj čas. Pregled klepeta vam lahko pokaže število obiskovalcev spletnega mesta, aktivnih agentov in vsak trenutni klepet. Uporabite spremljanje spletnega mesta za določitev priljubljenih URL-jev. Pošljite sporočilo v klepetu potencialnim strankam, če jim želite pomagati na njihovi poti.

  • Spremljanje vseh obiskovalcev spletnega mesta in tekočih klepetov
  • Določanje priljubljenih strani in interakcija z obiskovalci

Pogledi sporočil

Pripravite svoje odgovore, preden vam stranka pošlje sporočilo. Pogled tipkanja v realnem času lahko pokaže, kaj tipkajo vaše stranke, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Uporabite to zmogljivo funkcijo za hitrejšo pripravo odgovorov ali za hitro raziskovanje tem in strank. Zagotovite podporo strankam z neprimerljivo hitrostjo.

  • Preglejte sporočila strank, preden so poslana
  • Pripravite svoje odgovore hitreje in skrajšajte čas razreševanja

Izbira jezika

LiveAgent lahko govori vaš jezik in jezik vaših strank. Izbirajte med več kot 40 jeziki, ki vam bodo pomagali zagotoviti podporo v različnih državah. Prilagodite okna za klepet in izberite njihov primarni jezik. Vsak pripomoček za klepet lahko nastavite z različnimi jezikovnimi možnostmi, če nudite podporo na več področjih.

  • Izbirajte med več kot 40 jezikovnimi možnostmi za okna za klepet
  • Ustvarite pripomočke za klepet v različnih jezikih za različne namene

Prednosti klepeta v živo
in kako ga uporabljati​

00:00/05:51

Prilagodljiv klepet

Programska oprema za klepet v živo vključuje pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko prilagodite in postavite na svoje spletno mesto z nekaj vrsticami ustvarjene kode. Nastavitve prilagajanja pripomočka za klepet vam omogočajo, da spremenite njegov videz, nastavite blagovno znamko po meri ali ustvarite obrazec za predhodni klepet za zbiranje kontaktnih podatkov. Stranke lahko kliknejo na pripomoček med brskanjem po spletnem mestu in se povežejo s predstavnikom za podporo strankam. Agent za klepet lahko odgovori tudi iz mobilne aplikacije, ki je na voljo za Android in iOS.

Kako lahko programska oprema za klepet v živo pomaga
vašemu podjetju?

Pogovori v klepetu lahko vašemu kontaktnemu centru pomagajo izboljšati vaš prodajni proces in okrepiti vaša spletna podjetja 

Shrani več

Najhitrejši pripomoček za klepet iz LiveAgenta vam lahko pomaga pri reševanju težav zanesljivo in hitro. Prihranite pri cenah podpore za agenta na mesec in rešite večji obseg klepeta v krajšem časovnem obdobju.

  • Prihranite stroške agenta na mesec s pravim načrtom cen
  • Obravnavajte več strank s hitrejšim oknom za klepet
icontabs_chart

1730 %

Znižanje stroškov

Uporaba klepeta v živo kot platforme za komunikacijo je cenejša od klicev in hitrejša od e-pošte. Izkusite znižanje stroškov z LiveAgentom.

Zaslužite več

Pomagajte strankam pri nakupnih odločitvah in priporočite boljše izdelke. Spremenite več obiskovalcev spletnega mesta v plačljive stranke. Povečajte svoje konverzije s preprostim oknom za klepet na vašem spletnem mestu.

  • Opolnomočite svojo prodajno ekipo s spletnim klepetom in povečajte prodajo
  • Pomagajte strankam pri nakupnih odločitvah in zagotovite takojšnje odgovore
icontabs_chart

20%

Povečanje stopnje konverzije

Izboljšajte svoje stopnje konverzije in zaslužite več z uporabo dobre strategije klepeta. Naša aplikacija za klepet vam lahko pomaga pretvoriti obiskovalce v stranke in poveča donosnost naložbe.

Zadovoljite stranke

Izboljšajte zvestobo strank in uporabite najhitrejši pripomoček za klepet, da pomagate svojim strankam. Zmanjšajte zapuščanje vozička s koristnimi funkcijami in ostanite na voljo gledalcem spletnega mesta kadar koli brskajo.

  • Izboljšajte splošno zadovoljstvo in srečo strank
  • Zmanjšajte zapuščanje vozička in spremenite obiskovalce v stranke
icontabs_chart

73%

Višje stopnje zadovoljstva

Zagotovite prilagojene pogovore za svoje stranke. Naša popolnoma opremljena programska oprema za klepet v živo vam lahko pomaga pri zadovoljstvu strank in odlično izkušnjo agenta.

Medal.svg

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom
  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli

Pričevanja

Pridobite LiveAgent
in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Najboljša cena

Ugodne cene

LiveAgent ponuja najboljšo vrednost za vaš denar v svetu programske opreme za klepet v živo.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Funkcije klepeta v živo nad standardnimi funkcionalnost službe za pomoč uporabnikom.

$29/agent/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

$49/agent/mesec

Pogosta vprašanja

Če imate vprašanja, imamo odgovore.
Oglejte si najpogostejša vprašanja o kalkulatorju cen službe za pomoč uporabnikom.

Kaj je storitev za stranke v klepetu v živo?

Storitev za stranke v klepetu v živo je na voljo prek pripomočkov za klepet v živo na spletnih mestih ali v aplikacijah, ki podpirajo to vrsto storitev. Je del splošne podpore strankam in je eden najkoristnejših kanalov za podporo strankam. Pripomočke za klepet lahko ustvarite tako, da postavite kos kode v spletno mesto ali kodiranje v aplikacijo. Običajno so vidni takoj, da strankam omogočijo enostavno povezavo s agenti za podporo strankam.

Ali mi bodo kdaj zaračunali uporabo programske opreme?

Programska oprema za klepet v živo ima različne možnosti cen, ki so odvisne od zanesljivosti, dodatnih funkcij in splošne uporabnosti. Obstaja tudi nekaj brezplačnih možnosti klepeta v živo, vendar jim pogosto manjka hitrost ali funkcije plačljivih programskih rešitev. LiveAgent's Ticket + Chat načrt ima veliko neverjetnih funkcij in najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu za pošteno ceno. Oglejte si našo stran s cenami in si oglejte več informacij.

Kdaj je smiselno vlagati v programsko opremo za klepet v živo?

Vlaganje v klepet v živo je smiselno, če vaše podjetje vodi spletno mesto za e-trgovino ali spletno mesto, ki ponuja določene storitve ali izdelke. Funkcije klepeta v živo na vašem spletnem mestu omogočajo potencialnim strankam, da vas enostavno kontaktirajo in dobijo hitre odgovore. Te hitre stranke pogovori se lahko izkažejo za bolj koristne kot počasnejši pogovori po e-pošti. Klepet v živo vam pomaga zagotoviti hitro in zanesljivo izkušnjo storitev za stranke, hkrati pa vam pomaga prodati več izdelkov in spremeniti obiskovalce spletnega mesta v plačljive stranke.

Koliko časa je potrebno za implementacijo programske opreme za klepet v živo?

Za implementacijo klepeta na spletno mesto potrebujete le nekaj minut. LiveAgent ponuja galerijo gumbov za klepet, kjer lahko izbirate med vnaprej izdelanimi dizajni ali naložite svoje iz slike ali dela kode. Nato lahko nastavite preprosto parametri, kot so dolžina čakalne vrste in obrazci - te lahko kadar koli spremenite ali posodobite. Ko končate s prilagajanjem, bo LiveAgent ustvaril del kode, ki ga lahko prilepite v kodo spletnega mesta. Ko shranite spremembe, se klepet pripomoček je dober in pripravljen.

Ali lahko integriram LiveAgent s katerim koli orodjem?

LiveAgent ponuja več kot 195 različnih integracij z drugimi programskimi rešitvami. Povežite komunikacijska orodja, kot je Slack, programsko opremo za obračunavanje, kot je 2Checkout, programsko opremo za sledenje, kot je Google Analytics, ali celo različne možnosti integracije, kot je Giphy. Izberite med široko paleto priljubljene programske opreme in se med seboj povežite vaš potek dela na načine po meri, ki izboljšujejo vaše komunikacijske kanale s strankami ali vam pomagajo zagotavljati boljše storitve na drugih področjih. Možnost so tudi integracije tretjih oseb prek Zapierja ali Integrately.

Katere so skupne značilnosti programske opreme za klepet v živo?

Nekatere najpogostejših funkcij vključujejo sledenje obiskovalcem spletnega mesta, ki vam omogoča, da vidite število ljudi, ki brskajo po vašem spletnem mestu. Opremljeni odgovori ali vnaprej določeni odgovori omogočajo agentom, da hitreje odgovarjajo na pogosta vprašanja. Ena najboljših funkcij v LiveAgentu Programska oprema za klepet v živo je pogled tipkanja v realnem času, ki vam bo omogočil, da vidite, kaj obiskovalec spletnega mesta vnaša, preden pritisne na pošiljanje. V kombinaciji z neverjetnimi hitrostmi prikaza klepeta LiveAgent lahko zagotovite izjemno hitro podporo. Oglejte si našo stran s funkcijami, da si ogledate druge odlične funkcije LiveAgent za klepet v živo.

Ključne ugotovitve

Raziskave so ključne za podporo strankam

Več o vplivu podpore strankam na stranke in vaše podjetje. Oglejte si statistiko podpore strankam in izkoristite ugotovitve. Glavna področja raziskav vključujejo vpliv na poslovanje, ključne statistike o kanalih za podporo strankam in vedenje strank v različnih situacijah.

Kaj se lahko naučiš?

  • Ključna statistika storitev za stranke
  • Statistični podatki o kanalih za stranke
  • Vpliv storitev za stranke na poslovanje

in še veliko več …

Povprečni neto FCR za servisne mize po vsem svetu je približno

74%

MetricNet

80%

zastopniki za klepet v živo potrebujejo več sistemov, da dobijo informacije, ki jih potrebujejo. CCW Digital

Research multiple systems

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico