Vaša programska oprema za upravljanje komunikacije s strankami na prvi pogled.

Spremljajte vse interakcije strank z ene nadzorne plošče.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Programska oprema za upravljanje komunikacije s strankami

Komunikacija igra glavno vlogo na vseh področjih v podjetju. Če je pravilno izvajana, lahko inovativna komunikacija oblikuje identiteto znamke in izdatno prispeva k pomembnim in trajnim odnosom s strankami.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
analyze - illustration

Kaj morate vedeti?

Podjetja morajo komunicirati s svojimi strankami zaradi več razlogov. Da bi bile stranke ves čas informirane o novostih, podjetja uporabljajo širok nabor komunikacijskih kanalov in metod, kot so elektronska pošta, tekstovna sporočila, klepet v živo, telefonski klici, družbena omrežja in več. Inovativne komunikacijske rešitve so platforme v oblaku, katere ponujajo integracijske zmožnosti, ki vam omogočajo ponujanje konsistentne, močne in pozitivne izkušnje za stranke. Ponujanje takšne izkušnje je izziv za večino podjetij, ker stranke postajajo vedno bolj tehnološko razgledane in manj tolerantne do nepopolne podpore.

Zakaj bi morali uporabljati programsko opremo za komunikacijo s strankami?

Dandanes stranke pričakujejo personalizirano, hitro in z znanjem podkovano storitev. Poglejmo si nekaj ključnih statistik in trendov eposlovanja iz leta 2019:
Smiley face icon

Odhod strank

41% strank zamenja podjetje zaradi slabe personalizacije.

Več zapravljanja

48% strank zapravi več denarja, če doživijo personalizirano izkušnjo.

Nerelevantna vsebina

74% ljudi sovraži prikazovanje nerelevantnih vsebin.
feeling proud - illustration

Zakaj CCM programska oprema?

Če povzamemo, učinkovita komunikacija pri upravljanju strank pomeni zagotavljanje zelo specifičnih in ustreznih komunikacij za stranke prek kanalov, ki jih imajo stranke raje. Za zagotavljanje tako prilagojenih, centraliziranih in poenostavljenih izkušenj ekipe, ki sodelujejo pri komunikaciji s strankami, potrebujejo napredna orodja.

Programska oprema za upravljanje komunikacij s strankami je aplikacija za komunikacijo in sodelovanje. ki podjetjem omogoča upravljanje velikega obsega odhodnih in vhodnih komunikacij s strankami po različnih kanalih. Zagotavlja, da je komunikacija s strankami ustrezna, odzivna, dosledna in temelji na podatkih, zbranih iz preteklih izkušenj.

Napredna platforma za upravljanje komunikacije s strankami

LiveAgent je popolna programska oprema za komunikacijo s strankami in je ustvarjena za združevanje komunikacijskih kanalov in zagotavljanje konsistence v komunikaciji. LiveAgent vse-v-enem rešitev za podporo strankam ponuja podjetjem vpogled v interakcijo s strankami, pregledno urejanje vseh relevantnih podatkov ter integracijo z obstoječimi aplikacijami in sistemi. S tem zagotavlja visoko personalizirano izkušnjo za vaše stranke.
data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kdo uporablja CCM opremo?

Glede na nedavni Gartnerjev vodič po tržišču opreme za komunikacijo s strankami, se ta uporablja v zavarovalništvu, bančništvu, zdravstvu ter povsod, kjer se izdaja račune, poročila, korespondenco ali obvestila. Programska oprema za komunikacijo s strankami se uporablja tudi za marketinški in računovodski namen. Tako, da jo uporabljajo v marketinških, prodajnih in podpornih oddelkih.

Ključne značilnosti najboljše programske opreme za upravljanje komuniciranja s strankami

Ko izbiramo programsko opremo za komunikacijo s strankami, je pomembno, da pogledamo, kakšne so njene ključne lastnosti. Programska oprema vam mora omogočati personalizacijo komunikacije vašega podjetja s strankami in poslati pravo sporočilo, preko pravega kanala, ob pravem času.

Večkanalna podpora

Ko iščete najboljšo rešitev za komunikacijo s strankami, izberite takšno, ki vam bo omogočala ponuditi najboljšo in konsistentno izkušnjo preko vseh kanalov (telefon, klepet v živo, elektronska pošta in družbena omrežja).

Prehod na storitve v oblaku

Še ena pomembna zahteva modernega podjetja je funkcionalnost z optimizacijo procesov. Platforme, ki temeljijo na rešitvah v oblaku ali hibridnih izvedbah, poskrbijo za manjše stroške vzdrževanja, kot bi jih imeli z namestitveno opremo.

Komunikacija v dveh smereh

Sodobna oprema za komunikacijo s strankami mora podpirati dohodno in odhodno komunikacijo z vsemi podatki o stranki na enem mestu. Podjetja pričakujejo možnost vpogleda v podatke o stranki na eni, lahko dostopni lokaciji.

LiveAgent napredna rešitev za komunikacijo s strankami

LiveAgent ponuja popolno rešitev, ki je bila ustvarjena za urejanje komunikacije s strankami. Z uporabo LiveAgent bo vaša ekipa podporne službe zelo dobro opremljena za izvedbo in sledenje komunikaciji. Tehnološko dovršena programska oprema za komunikacijo s strankami prinaša izkušnjo, ki se lahko integrira z obstoječimi aplikacijami in sistemi. Če iščete najboljšo programsko opremo za komunikacijo s strankami, da bi povečali prepoznavnost vaše znamke in zvestobo vaših strank, preizkusite LiveAgent. Z zmogljivim paketom funkcij, ki izdatno izboljšajo učinkovitost klicnega centra, je LiveAgent najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020.
support illustration

Preverite več ključnih funkcij

Poleg prej naštetih funkcij, mora odlična programska oprema za komunikacijo s strankami vsebovati tudi orodja za ustvarjanje vsebin in analitična orodja. S klikom na spodnji gumb spoznajte več ključnih funkcij, ki jih mora imeti zmogljiva programska oprema.
help desk no clue about team performance - icon

Zmogljiva orodja za ustvarjanje vsebin

Vse več podjetij se odloči za uporabo namenske programske opreme za komunikacijo s strankami, ki ima vgrajeno funkcijo za ustvarjanje ključnih vsebinskih elementov. Najbolj napredne rešitve ponujajo izredno zmogljivo izkušnjo ustvarjanja vsebine in s tem omogočijo netehničnim uporabnikom ponujanje podpore brez izgube časa ali kvalitete.
live chat increases sales

Analitika vključenosti strank

Analitika podatkov je osnovna funkcija programske opreme za urejanje komunikacije s strankami, ker podjetjem omogoča zbiranje metrik ključnih poslovnih elementov (najbolj uporabljani kanali, število vstopnic, uspešnost reševanja, stroški). Ti podatki ponujajo podjetjem vpogled, ki jim pomaga pri rasti prihodkov in dobička.
Povezani članki zProgramska oprema za komunikacijo s strankami
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x