Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema za podporo strankam

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Programska oprema za podporo strankam je ključ do izjemne izkušnje strank. Pravi izziv je pa najti pravo opremo, ker večina ponudnikov ponuja podobne funkcije in obljublja dosego enakih ciljev. Da bi vam pomagali izbrati najboljšo programsko opremo za vaše podjetje, smo sestavili seznam najboljših rešitev za podporno službo v letu 2021. Primerjali bomo funkcije, cene in ocene strank s pomočjo neodvisnih ocenjevalnih spletnih strani.

Kaj je programska oprema za pomoč strankam?

Programska oprema za pomoč strankam omogoča komunikacijo s strankami preko različnih komunikacijskih kanalov. Vsak program različno upravlja s prihajajočimi zahtevki. Večina pa spremeni sporočila strank v vstopnice in jih shranjuje v deljenem, centraliziranem predalu.

Kot že ime pove, je ta programska oprema v prvi vrsti namenjena podpori strankam. Lahko pa se uporablja tudi v prodaji, računovodstvu, IT ali marketingu. Takšna programska oprema pa ne pomaga le klasičnim podjetjem. Zelo uporabna je tudi za neprofitne organizacije, vladne agencije in izobraževalne ustanove.

Kako deluje programska oprema za podporo strankam?

Programska oprema za pomoč strankam vsakodnevno povezuje komunikacijske kanale, kot so: elektronska pošta, telefon, klepet v živo, družbena omrežja, aplikacije za pošiljanje sporočil in celo portale za stranke.

Ko stranka preko teh kanalov kontaktira vaše podjetje, sistem samodejno ustvari vstopnico. Če vas stranka kontaktira preko realnočasovnih komunikacijskih kanalov, kot sta telefon in klepet v živo, bo sistem samodejno opozoril navzoče agente. Ko se agent javi na telefon ali priključi klepetu, lahko takoj začne s komunikacijo v realnem času.

Če vas pa stranka kontaktira preko elektronske pošte, družbenih omrežij ali druge aplikacije za pošiljanje sporočil, pa bo sistem samodejno ustvaril vstopnico in jo dodelil določenemu oddelku oziroma agentu (odvisno od prednastavljenih kriterijev).

Podjetja in organizacije, ki ne uporabljajo te tehnologije, se velikokrat soočajo z nezadovoljstvom strank, ker se prevečkrat zgodi, da se sporočila izgubijo ali pa stranke ne dobijo odgovora dovolj hitro.

Tak sistem omogoča podjetjem in organizacijam izboljšati komunikacijske procese s strankami, ker shranjuje vsa sporočila na enem mestu in nadzorovanje naprav in različnih računov ni več potrebno. To podjetju prihrani čas in izboljša produktivnost in odzivnost, kar vodi k večjemu zadovoljstvu strank.

Komponente sistema za podporo strankam

Elektronska pošta

Programska oprema za podporo strankam zlahka nadomesti kliente za elektronsko pošto, kot so Gmail, Outlook in Mail. Ponuja večjo funkcionalnost in fleksibilnost ter več, kot le pošiljanje in sprejemanje elektronske pošte.

Programska oprema za podporo strankam omogoča napredno kolaboracijo, posredovanje elektronske pošte, prilagodljive predloge, profile strank, segmentacijo strank in monitoriranje SLA. Preprečujejo tudi “trčenje” agentov, kar pomeni, da agenti ne zapravljajo časa z reševanjem istih vstopnic ali izbrišejo delo drugega agenta.

Posredujte elektronska sporočila v vaš LiveAgent račun
Posredujte elektronska sporočila v vaš LiveAgent račun

Klepet v živo

Klepet v živo je priljubljen komunikacijski kanal za 42% spletnih kupcev, ker je enostaven in dostopen. Namesto iskanja kontaktnih informacij vas stranke hitro lahko kontaktirajo s pritiskom na gumb na vaši spletni strani.

Klepet v živo je tudi odlično proaktivno orodje za reševanje težav, na katere stranke naletijo, ko brskajo po vaši spletni strani.

Realnočasovna funkcija klepeta v vstopničnem sistemu - LiveAgent

Klicni center

Odlična podporna služba mora imeti tudi klicni center, ki ponuja fleksibilnost in opazne prihranke. Namesto zapravljanja denarja za strojno opremo in mednarodne klice, lahko ponudite pomoč po telefonu za delček te cene.

Čeprav ima veliko strank raje digitalne kanale, je telefonski klic najboljša opcija, ko gre za hitro reševanje težav. Pogovor med agentom in stranko zagotavlja, da se bosta razumela in da ne bo prišlo do nesporazumov.

Povežite vašega VoIP ponudnika s programsko opremo za podporo - LiveAgent

Družbena omrežja

Pripadniki generacije Z imajo najraje komunikacijo preko družbenih omrežij, ker gre za kanal, ki je vedno “prižgan”. Ostale skupine potrošnikov pa izkoristijo družbena omrežja, kot zadnjo možnost, če ne morejo stopiti v stik s podjetjem preko ostalih kanalov.

Pomembno je vedeti, da za vsa podjetja ni nujna prisotnost na vseh platformah. Večina potrošnikov pa pričakuje, da bodo podjetja, organizacije in izobraževalne ustanove prisotne na omrežjih Facebook, Instagram in Twitter in da jih tam lahko kontaktirajo, če potrebujejo pomoč.

Povežite Facebook s programsko opremo - LiveAgent

Aplikacije za pošiljanje sporočil

Aplikacije za pošiljanje sporočil, kot so Messenger, Viber, WhatsApp, LINE in Signal postajajo vedno bolj popularne, ker omogočajo enostavno komunikacijo s podjetji. Poleg tega pa so to aplikacije, ki jih večina strank pozna, saj jih uporablja tudi za komunikacijo s sorodniki in prijatelji.

Pri aplikacijah za pošiljanje sporočil uporabnikom ni potrebno čakati ali aktivno sodelovati v pogovoru. Namesto tega lahko stranke odgovarjajo, ko imajo čas in še vedno dobijo relativno hitre odgovore na njihova vprašanja.

Pogovorno okno v klepetu v živo - LiveAgent

Samopostrežna pomoč

Sodobni potrošnik noče zapravljati časa s kontaktiranjem podporne službe. Raje išče odgovore na svoja vprašanje na spletni strani, med pogosto zastavljenimi vprašanji, na forumu in ostalih virih.

Če imate namensko bazo znanja, ki vsebuje osnovna navodila, postopke in vodiče, lahko to pripomore k bistveno nižjemu številu vstopnic in tako zmanjša pritisk na vaše zaposlene.

Nastavitev baze znanja v portalu za stranke - LiveAgent

Zakaj uporabljati programsko opremo za podporo strankam v vašem podjetju?

Uporaba programske opreme za podporo strankam koristi vašemu podjetju na več načinov. Naj jih naštejemo le nekaj: zmanjšanje opuščanja polnih košaric, večanje zadovoljstva strank, povečanje prihodkov in zvestoba strank.

Razlog, da lahko s tem orodjem počnete toliko stvari, je njegova vsestranskost. Lahko ga uporabljajo univerze, zdravstvene ustanove, finančne institucije, spletne trgovine, SaaS podjetja in vsa podjetja vmes, z različnimi cilji. Še več, rešitev je tako nastavljiva in prilagodljiva, da uresničitev vaših sanj ni več daleč in je odvisna samo od pravih nastavitev, da boste orodje lahko izkoristili do konca.

Utrdite odnose s strankami

Najboljši način, da utrdite odnose s strankami je, da jim ponudite personalizirano storitev (podporo). Podporna programska oprema je idealno orodje za to, ker je celoten proces zelo enostaven. Nobene potrebe ni po iskanju tvitov ali komentarjev preden se vključite v pogovor s stranko. Namesto tega enostavno odgovorite na vsako sporočilo iz vašega univerzalnega predala.

Pri personalizaciji vam programska oprema lahko pomaga, ker se v njej shranjujejo podatki strank in njihova sporočila. Ker imate tako na voljo vse potrebne informacije, lahko stranki ponudite hitro in personalizirano storitev ter tako hkrati utrdite odnose s stranko.

Hitrejše reševanje težav strank

Zahvaljujoč samodejnemu preusmerjanju vstopnic, bodo sporočila vaših strank vedno dodana agentu, ki je se najbolje spozna na področje strankine težave. Tako lahko, z odpravo morebitnega čakanja na razrešitev, izboljšate odzivni čas za skoraj 23%.

Še več. Z nudenjem podpore v realnem času (klepet v živo) lahko pomagate več strankam naenkrat in tako rešite več težav hitreje.

Bistveno izboljšajte zadovoljstvo strank in njihovo zvestobo

Pridobivanje zvestih strank in izboljšanje njihovega zadovoljstva je enostavno. Z večkanalno programsko opremo za podporo lahko proaktivno rešujete težave vaših strank. Proaktivna vabila h klepetu v živo pridejo prav, ko so stranke na vaši spletni strani pripravljene na zaključek nakupa in pri tem potrebujejo pomoč. Programska oprema vam tudi pomaga določiti pravi trenutek, da začnete klepet s stranko, ker spremlja, katere strani stranke obiskujejo in koliko časa ostanejo na njih.

Znižajte odzivni čas s samopostrežno podporo

Večina strank želi razrešiti svoje težave samostojno in brez pomoči podporne službe. Če ponudite svojim obstoječim in potencialnim strankam samopostrežno podporo, ki vsebuje različna navodila, odgovore na pogosta vprašanja in celo forum, lahko znižate odzivni čas vaših agentov in izboljšate izkušnjo vaših strank. Ko bodo stranke same našle odgovore na svoja vprašanja, ne bodo imela razloga, da vas kontaktirajo in čakajo na odgovore vašega osebja.

Povečajte produktivnost vaših agentov

Orodje, kot je gamifikacija, lahko poveča produktivnost agentov, ker prinese na delovno mesto igralne elemente. Agenti lahko dosegajo razne rekorde, dobivajo značke (priznanja) in napredujejo po nivojih, povečujejo produktivnost in spodbujajo zdravo tekmovalnost med ekipami in posamezniki.

Pridobite z avtomatiziranjem podpore strankam

Vsakodnevno reševanje težav strank je zelo velik izziv in lahko pripelje do izgorelosti agentov. Programska oprema pa vsebuje funkcije, ki olajšajo delo agentov in spodbudijo produktivnost. Avtomatizacija omogoča agentom, da se osredotočajo na kompleksne težave strank in ne na ponavljajoča se opravila, kot so menjava statusa vstopnic in sledenje neodgovorjeni elektronski pošti.

Kako izbrati najboljšo programsko opremo za podporo strankam?

Medtem, ko je ena programska oprema primerna za eno podjetje, je lahko povsem neprimerna za drugo. Pomembno je vedeti, da ima vsako podjetje drugačne potrebe in želi doseči drugačne cilje. Enemu podjetju je lahko dovolj enostavna programska oprema za klepet v živo, drugo podjetje pa potrebuje kompleksno rešitev, ki podpira večkanalno komunikacijo.

Preden izberete ali samo raziskujete programsko opremo za podporo strankam, morate razumeti svoje cilje in potrebe. Pomislite, kaj želite s to opremo doseči in upoštevajte tudi svoj proračun. Lahko se zgodi, da bo idealna izbira za vas predraga. Ko boste vedeli, kaj potrebujete in določili finančna sredstva, lahko začnete z raziskovanjem možnosti, ki so na tržišču.

Da bi dobili iz programske opreme kar največ, svetujemo, da izberete sistem, ki vsebuje večino (če ne vseh) naslednjih funkcij.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Glavne funkcije programske opreme za podporo strankam

Vstopnični sistem

Prepričajte se, da bodo kanali, ki jih želite povezati z vašo programsko opremo za podporo, podprti. Na primer, če želite klicati in prejemati telefonske klice, se prepričajte, če vaša oprema vsebuje klicni center.

Podprti kanali

Če želite podpirati svoje stranke preko aplikacij, kot so Facebook Messenger ali WhatsApp, se prepričajte, da programska oprema ponuja ustrezno integracijo teh aplikacij.

Vgrajen CRM

Ne odločite se za programsko opremo, ki ne ponuja vgrajenega CRM. Z dostopom do podatkov vaših strank v okviru programske opreme za podporo boste prihranili čas, ki bi ga porabili za prijavo in odjavo iz različnih aplikacij.

CRM-LiveAgent

Samodejna distribucija

Samodejna distribucija vstopnic zagotavlja, da bodo prihajajoče vstopnice vedno dodeljene najbolj primernemu agentu ali oddelku. Zagotavlja tudi, da vstopnice nikoli ne bodo ostale neodgovorjene.

Avtomatizacija & pravila

Avtomatizacijska pravila lahko izboljšajo potek dela podporna službe in interakcijo s strankami. Z avtomatizacijo določenih procesov in opravil, kot je pošiljanje nadaljnih elektronskih sporočil, lahko vaši agenti prihranijo čas in denar. Prihranjen čas je lahko izkoristijo za kompleksnejša vprašanja strank, denar pa se lahko porabi za izobraževanje agentov ali reklamne kampanje.

Integracije

Prepričajte se, da ima sistem, ki ga boste izbrali, aktivne integracije z orodji, ki jih uporabljate na dnevni ravni. Bistvo programske opreme za podporo je izboljšanje vaše produktivnosti in zmanjšanje števila drugih orodij, ki jih uporabljate. Z integracijo drugih aplikacij, kot je recimo Shopify, imate vpogled v naročila/stornacije neposredno v vaši programski opremi za podporo strankam.

Programska oprema za podporo strankam

Poročanje & gamifikacija

Imeti vpogled v točne podatke pomaga vsakemu podjetju pri izboljšanju prodaje, marketinga in podpornih procesov. Če vidite, da imate veliko zgrešenih klicev v času kosila, to lahko pomeni, da morate povečati število agentov v tisti izmeni, ker je to za vas vrhunec dneva in stranke predolgo čakajo v vrsti.

Gamifikacija pa po drugi strani spodbuja zdravo tekmovalnost v vaši podporni ekipi. Z nagrajevanjem z nagradnimi značkami bodo agenti vaše podporne službe motivirani in bodo bolje opravljali svoje delo. Izboljšana produktivnost se bo poznala pri številu rešenih vstopnic in hitrosti. To pa vam lahko prihrani denar in hkrati izboljša zadovoljstvo strank.

okno za poročila v liveagent

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Ključni dejavniki, ko izbirate programsko opremo za podporo strankam

Cena

V mislih imejte svoj proračun in koliko ste pripravljeni plačati. V mislih imejte, da zna biti najbolj priljubljena programska oprema za podporo strankam kar draga. Namesto, da bi plačevali visoko ceno za trendovsko znamko ali pa celo pomislili, da je oprema za podporo strankam predraga, premislite o alternativnih rešitvah. Veliko alternativnih podpornih sistemov ponuja brezplačen paket, ki ima pogosto celo več funkcij od plačljive konkurence.

Podpora

Raziščite, če programska oprema, ki jo želite, ponuja brezplačno, večjezično, 24/7 podporo skozi celo leto. Preverite tudi, če ponujajo samopostrežno pomoč in če želite iti še korak dlje, jih kontaktirajte preko klepeta v živo ali elektronske pošte, da boste videli, koliko časa potrebujejo za odgovor. S preizkusom njihove odzivnosti boste videli, kakšna bo njihova storitev, če boste nekoč postali njihova stranka.

Programska oprema za podporo strankam

Ponujene možnosti kontakta

Preglejte kakšne vrste podpore ponuja vsak ponudnik. Če imate radi podporo preko klepeta v živo, se prepričajte, če ponudnik ponuja podporo preko klepeta v živo. Če pa raje govorite preko telefona, ugotovite, če ima ponudnik brezplačno kontaktno telefonsko številko in če ponuja pomoč v primernem času, glede na vaš časovni pas.

Možnosti širitve

Veliko podjetij se sooča s sezonskimi spremembami, to pa vpliva na število podpornih agentov, ki jih morajo zaposliti. Primer so podjetja v turistični industriji, ki imajo največ dela poleti in morajo takrat zaposliti dodatne agente za odgovarjanje na visoko število elektronskih sporočil, klepetnih sej in klicev.

Podobno je s spletnimi trgovinami, ki imajo večji pritok vstopnic ob določenih dogodkih v letu (Črni petek). Zato je zelo pomembno imeti fleksibilno programsko opremo za pomoč strankam, ki vam po potrebi omogoča dodajanje in odstranjevanje podpornih agentov.

Rastoča podjetja tudi lahko pridobijo z uporabo fleksibilne programske opreme za podporo. Dobro je vedeti, da se sistem, ki ga uporabljate, lahko v prihodnje po potrebi razširi in vam ne bo povzročal težav, ko boste morali zaposliti vedno več agentov.

Programska oprema za podporo strankam

Omejitve programske opreme

Preučite tudi omejitve vsake programske opreme. Ali si želite uporabljati določene funkcije pa jih programska oprema ne podpira? Ali ne ponuja dovolj integracij? Postavljanje takšnih vprašanj je zelo pomembno, ker lahko omejitve hitro vplivajo na vaše delo, s tem pa tudi na zadovoljstvo vaših strank.

Možnost sodelovanja

Raziščite tudi, kakšne vrste sodelovanja so možne. Ali programska oprema, ki jo želite, ponuja notranje klice in klepet? Kaj pa notranje vstopnice, zasebni zapiski in zaznavanja “trka” agentov? Vedite, da mora programska oprema za podporo strankam lajšati podporne procese in tudi lajšati sodelovanje z vašimi kolegi.

Zaznavanje-konflikta-med agenti-LiveAgent

Najboljših 20 ponudnikov programske opreme za podporo strankam

1. LiveAgent

LiveAgent je večkanalna programska oprema za podporo strankam, ki je primerna za podjetja vseh velikosti. Primerna je za mala podjetja, ki se želijo širitve, kot tudi za velike korporacije. LiveAgent je za vas rešitev, ki ponuja vse-v-enem. Sistem je popolnoma prilagodljiv in ponuja svojim uporabnikom odlične avtomatizacijske in kolaboracijske možnosti.

Vsebuje več kot 140 funkcij za podporo strankam in dolg seznam integracij z ostalimi aplikacijami.

LiveAgent delovni vmesnik

Ključne funkcije

  • Deljen centraliziran predal, ki sprejema vstopnice z vseh kanalov
  • Pripomoček za klepet v živo, ki je ocenjen kot najhitrejši na tržišču
  • Možnost pregledovanja obiskovalcev spletne strani, proaktivni klepet in integrirana baza znanja.
  • Pogled-tipkanja-v-realnem-času
  • Vgrajeni VoIP klicni center, ki vsebuje IVR, ACD, povratne klice in več
  • Portal za stranke z zunanjo in notranjo bazo znanja, forumi in odgovori na pogosta vprašanja.
  • Podpora družbenim omrežjem, kot so Facebook, Twitter in Instagram
  • Možnost nadzora na Twitter
  • Integracije z Messenger, Viber, Slack, Shopify in več kot 143 drugimi orodji
  • Obsežna orodja za poročila in analizo podatkov
  • Gamifikacija
  • SLA upravljanje
  • Vgrajen CRM s prilagodljivimi polji za vnos
  • Nešteto možnosti avtomatizacije
  • Oznake, oddelki in različno preusmerjanje vstopnic
  • Notranji klepet, klici, zasebni zapiski in notranje vstopnice

Prednosti in slabosti

Na platformah za ocenjevanje programske opreme, uporabniki LiveAgent hvalijo predvsem vsestranskost programske opreme in neverjetno podporno ekipo. Poleg tega pa uporabniki obožujejo številne funkcije in integracije, ki so na voljo. Z LiveAgent se lahko lotijo nalog, katerih se, s prejšnjo programsko opremo, niso mogli.

Kot negativne lastnosti programske opreme LiveAgent, nekateri omenjajo težavnost in čas, ki je potreben za učenje. Ker pa je naša ekipa na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365 dni v letu, lahko vedno stopite v kontakt z nami in poskrbeli bomo, da bo programska oprema LiveAgent presegla vaša pričakovanja.

Cena

LiveAgent programska oprema za pomoč strankam ponuja tri različne mesečne naročnine in popolnoma brezplačno verzijo.

  • Vstopnice – $15 na agenta na mesec
  • Vstopnice + Klepet v živo – $29 na agenta na mesec
  • All-Inclusive – $39 na agenta na mesec

Če želite preizkusiti All-Inclusive paket, ponujamo 14-dnevno brezplačno verzijo — kreditna kartica ni potrebna.

2. MailChimp

MailChimp je marketinška vse-v-enem platforma za mala podjetja, ki se lahko uporabi za pošiljanje elektronskih obvestil in za sledenje njihovim rezultatom. MailChimp uporabniki lahko razdelijo svoje stranke v različne skupine, zato jim lažje pošiljajo personalizirana marketinška sporočila.

Platforma za avtomatizacijo elektronske pošte ponuja tudi pakete za spletno stran in spletno trgovino, ki vsebujejo orodje za izdelavo spletne trgovino, SEO orodja, poročanje o prodaji in objave na družbenih omrežjih.

Platforma se lahko integrira s stotinami orodij, vključno z LiveAgent, kar omogoča LiveAgent uporabnikom za prijavo in odjavo strank z email seznamov, neposredno iz programske opreme za pomoč strankam.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Email avtomatizacija
  • Vpogledi v podatke strank
  • Usmerjanje glede na obnašanje strank
  • Predloge elektronskih sporočil
  • Predstavitvene strani
  • Prikazni obrazci
  • Tarčne reklame
  • Načrtovalnik za strankino pot
  • A/B testiranje

Prednosti in slabosti

Uporabniki MailChimp so navdušeni nad uporabnostjo in enostavnostjo njegovih orodij za mala podjetja. Na primer, primi in spusti urejevalnik elektronskih sporočil, s katerim lahko ustvarjate lepa sporočila. Radi imajo tudi široko izbiro integracij, ki olajša sinhronizacijo z zunanjo opremo CRM.

Negativna lastnost, ki jo omenjajo uporabniki MailChimp je, da včasih čakajo več kot 24 ur na odgovor njihove podporne službe. Pritožujejo se tudi nad ceno. Nekateri uporabniki so mnenja, da nekatere druge rešitve ponujajo podobna orodja za le del cene MailChimp.

Cena

MailChimp ponuja skupno pet plačljivih paketov in zastonjski paket.

Marketing

  • Osnove – od $9.99 na mesec s 500 stiki
  • Standard – od $14.99 na mesec s 500 stiki
  • Premium – od $299 na mesec z 10,000 stiki

Spletna stran & spletna trgovina

  • Brezplačno – $0 na mesec + 2.0% provizije in provizija Stripe procesiranja
  • Osnovna – $10 na mesec + 1.5% provizije in provizija Stripe procesiranja
  • Plus – $29 na mesec + 0.5% provizije in provizija Stripe procesiranja

Spoznajte več o povezavi MailChimp z LiveAgent.

3. Slack

Slack je realnočasova komunikacijska platforma, ki jo podjetja uporabljajo za notranjo in zunanjo komunikacijo. Program za klepe je odličen za vzpostavitev komunikacije med ekipami in širjenje informacij po podjetju.

Platforma se lahko integrira v LiveAgent in obvešča uporabnike vsakič, ko jim je dodeljena nova vstopnica ali vsakič, ko prejmejo odgovor na odprto vstopnico. Takrat prejmejo Slack sporočilo. To sporočilo pošlje bot in v njem najdemo tudi neposredno povezavo do vstopnice.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Instantno pošiljanje sporočil
  • Glasovni in video klici
  • Deljenje zaslona
  • Konference
  • Mobilna aplikacija

Prednosti in slabosti

Slack je lahek za uporabo, prilagodljiv in zelo povezljiv. Sporočilna platforma je hitro dobila oboževalce iz velikih in malih podjetij, ker je eno najboljših brezplačnih orodij za kolaboracijo na tržišču.

Uporabniki nimajo prav dosti kritik čez Slack. Večina ocenjevalcev meni, da bi bili preveč pikolovski, če bi kritizirali Slack.

Cena

Slack ponuja tri plačljive naročnine in tudi brezplačno verzijo.

  • Pro – €7.50 na uporabnika na mesec
  • Business+ – €14.10 na uporabnika na mesec
  • Enterprise – Po dogovoru

Spoznajte več o LiveAgent/Slack integraciji.

4. PipeDrive

PipeDrive je orodje v oblaku za upravljanje z odnosi s strankami (CRM), ki pomaga prodajnikom urejati ponudbe in pogodbe. Vsebuje avtomatizacijo in umetno inteligenco za odpravljanje ponavljajočih se opravil. Ponuja tudi poročanje.

PipeDrive ponuja svojim uporabnikom mobilno aplikacijo in se integrira s skoraj 300 drugimi aplikacijami. LiveAgent integracija omogoča LiveAgent uporabnikom ustvarjanje in urejanje novih ter obstoječih PipeDrive pogodb neposredno v LiveAgent okolju.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Visualne cevi
  • Polja po meri
  • Integracija klepeta
  • Časovnica stikov
  • Avtomatizacija in umetna inteligenca
  • Izhodni klici
  • Prodajni cilji in poročila

Prednosti in slabosti

CRM izstopa zaradi svoje enostavnosti in lahkotnosti uporabe. Uporabniki uživajo v intuitivnem vmesniku in vizualnem formatu v katerem lahko vidijo stranke v prodajnem procesu. Za nekatere pa je PipeDrive malce preenostaven. Ocenjevalci so napisali, da bi raje videli bolj kompleksne možnosti avtomatizacije in bi bili veseli namenskega dela za obvestila v aplikaciji. Trenutno prejemajo obvestila le preko elektronske pošte.

Cena

  • Essential – €18 na uporabnika na mesec
  • Advanced – €33 na uporabnika na mesec
  • Professional – €59 na uporabnika na mesec
  • Enterprise – €99 na uporabnika na mesec

Spoznajte več o povezavi PipeDrive z LiveAgent.

5. ClickUp

ClickUp je popolnoma prilagodljiva aplikacija za upravljanje z opravili, ki je primerna za male, srednje in velike ekipe. Je idealna za ustvarjanja seznamov opravil, projektov, opomnikov in za sledenje ciljem. ClickUp je odlična alternativa Slack ali orodjem za projektni management, kot je Asana, ker ponuja tudi realnočasovni klepet, komentarje in oznake.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Predloge za seznam opravil
  • Cilji
  • Grafi za količino dela
  • Opomniki
  • Wiki in dokumenti
  • Avtomatizacija
  • Časovno sledenje
  • Urniki
  • API
  • Poročanje
  • Orodja za sodelovanje

Prednosti in slabosti

Uporabnikom ClickUp je všeč prilagodljivost, enostavnost za uporabo in tudi mobilna aplikacija. Potrebno je tudi omeniti, da je za nekatere ljudi aplikacija prekompleksna in zahteva določen čas za učenje. Druga negativna lastnost, ki jo ocenjevalci omenjajo, je vmesnik za goste, ki je zelo nepregleden.

Cena

ClickUp ponuja tri plačljive pakete in en paket, ki je za vedno brezplačen

  • Unlimited – $9 na uporabnika na mesec
  • Business – $19 na uporabnika na mesec
  • Enterprise – Po dogovoru

Spoznajte kako lahko uporabljate ClickUp z LiveAgent.

6. Socialbakers

Socialbakers je platforma za družbene medije, ki pomaga podjetjem vseh velikosti biti v stiku z njihovimi strankami. Omogoča spremljanje družbenih omrežij, analizo vsebin in analizo osebnosti s pomočjo umetne inteligence za ustvarjanje najboljših strategij za marketing na družbenih omrežjih.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Spremljanje na socialnih medijih
  • Analiza občinstva
  • Marketinške kampanje vplivnežev
  • Inteligenca vsebin
  • Objava vsebin in razporejanje
  • Analize in grafi
  • Upravljanje s skupnostjo
  • Bot za klepet na družbenih omrežjih

Prednosti in slabosti

Uporabniki hvalijo Socialbakers zaradi enostavne uporabe in zbiranja podatkov z Instagrama in Facebooka. Po drugi strani pa kritizirajo Socialbakers, ker ne pobira podatkov z novejših družbenih omrežij, kot je TikTok.

Cena

  • The Essentials – $240 na mesec za 10 profilov ali $480 na mesec za 20 profilov
  • Popolna Socialbakers rešitev – Po dogovoru

Spoznajte več o integraciji Socialbakers v vaš LiveAgent.

7. Buffer

Buffer je platforma za upravljanje z družbenimi omrežji, ki malim podjetjem obljublja večjo vključenost. Ponuja samodejno objavljanje vsebin, analizo kampanj, načrtovanje hashtagov, razporejanje komentarjev in različna poročila.

Buffer omogoča okoli 30 integracij drugih rešitev, vključujoč Zapier, automat.io in integromat. Možnosti so neomejene.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, in Pinterest vtičniki
  • Razporejanje objav
  • Razporejanje zgodb na Instagramu
  • Instagram hashtag upravljalnik
  • Analiza občutkov v komentarjih
  • Poročanje in analitika

Prednosti in slabosti

Podobno, kot Socialbakers, je Buffer znan po enostavnosti. Uporabniki hvalijo enostavno pregledovanje izgleda objav in jih urejajo neposredno v aplikaciji. Po drugi strani pa grajajo, da ne omogoča integracije s TikTok omrežjem.

Cena

Buffer ponuja en brezplačen in tri plačljive pakete. Ponuja tudi dva plačljiva paketa za analitiko.

Obljavljanje

  • Pro – $15 na mesec
  • Premium – $65 na mesec
  • Business – $99 na mesec

Analitika

  • Pro – $35 na mesec
  • Premium – $50 na mesec

8. Nicereply

Nicereply je orodje za ustvarjanje anket o zadovoljstvu, ki ga uporabljajo ekipe podpornih služb. Programska oprema ponuja ankete o zadovoljstvu strank z enim klikom. Te lahko vstavimo v elektronsko pošto ali integriramo v pripomočke za klepet. Programska oprema je enostavna za uporabo in omogoča uporabnikom ustvarjanje NPS anket, anket o zadovoljstvu strank in anket o uporabniški izkušnji strank.

Z integracijo v LiveAgent lahko stranke enostavno pošiljajo povratne informacije vašim agentom po vsaki seji klepeta ali konverzaciji po elektronski pošti.

metrika-ankete-strank-za-sledenje-zadovoljstvu-Nicereply

Ključne funkcije

  • CSAT, NPS in CES ankete
  • Ankete po razrešitvi težav
  • Mobilne ankete
  • Ankete v podpisu
  • Brezkodno prilagajanje
  • Avtomatske nastavitve sprožilcev
  • Prilagodljive domene za ankete in zahvalne strani
  • API
  • Analiza in poročanje

Prednosti in slabosti

Nicereply je odlična rešitev, ker se integrira z večino rešitev za podporo strankam. To so LiveAgent, Zendesk, Freshdesk in HelpScout. Uporabniki hvalijo enostavno ustvarjanje in posodabljanje anket. Kritike pa letijo predvsem na dodajanje dodatnih kontaktov v žive ankete in odsotnost funkcije za kloniranje ankete.

Cena

Nicereply ponuja štiri plačljive pakete in 14-dnevni brezplačni preizkus, ki ne zahteva nobene kreditne kartice.

  • Mini – $39 na mesec
  • Start – $79 na mesec
  • Grow – $159 na mesec
  • Business – $239 na mesec

Spoznajte več o integraciji Nicereply anket v LiveAgent pripomočke za klepet in email podpise.

9. Trello

Trello je aplikacija za kreiranje seznamov, ki pomaga ekipam in posameznikom pri organiziranju opravil, projektov in opomnikov. Aplikacija ima uporabniški vmesnik, ki je podoben vmesniku Kanban, kar olajša premikanje opravil skozi njihov življenski cikel.

LiveAgent in Trello se lahko uporabljata skupaj in zagotovita, da bodo agenti vedno obveščeni o novih nalogah. Vedno, ko se v Trello ustvari nova naloga, Trello samodejno pošlje obvestilo v obliki vstopnice v LiveAgent.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

Kanban vmesnik Neomejeno število opravil Neomejen prostor Napredni seznami Prilagodljiva ozadja in nalepke Opravilna deska, časovnica, delovni prostor in koledar

Prednosti in slabosti

Trello je odličen za osebno in profesionalno upravljanje nalog. Je enostaven za uporabo in ponuja veliko predlog za različne kategorije nalog. Uporabnikom je všeč opcija, da lahko k vsaki nalogi pripnejo vsak tip multimedijskih datotek. Po drugi strani pa je v učenje avtomatizacijskih funkcij programa Trello potrebno vložiti nekaj časa. Nekateri uporabniki si želijo, da bi lahko spreminjali fonte in barve nalog za lažje ločevanje pomembnosti nalog.

Cena

Trello ponuja brezplačno verzijo aplikacije in dva plačljiva paketa.

  • Business Class – $12.50 na uporabnika na mesec
  • Enterprise – Cena po dogovoru glede na število uporabnikov

Spoznajte več o integraciji Trello v LiveAgent.

10. Monday.com

Monday.com je odprta platforma v oblaku, ki omogoča uporabnikom ustvarjati edinstvena orodja in aplikacije za olajšanje delovnih postopkov. S platformo lahko delate aplikacije za projektni management, prodajo, CRM, marketing, dizajn, HR, IT ali za razvoj.

Da bi se izognili človeškim napakam in ponavljajočim se opravkom, lahko Monday.com uporabniki izkoristijo avtomatizacijo in imajo pregled nad svojim delom v koledarju, na časovnici ali na vmesniku v stilu kanban.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Kolaboracija preko table
  • Vključeni dokumenti
  • Del s posodobitvami
  • Logiranje aktivnosti
  • Kanban, časovnica, mapa, koledar, grafi
  • Časovno sledenje
  • Avtomatizacija

Prednosti in slabosti

Monday.com uporabniki pravijo, da jim platforma omogoča organizacijo dela in enostavno delegiranje nalog drugim. Sistem obveščanja je odličen, tako da nihče iz ekipe ne spregleda sprememb. Kritike pa letijo na pomankljivo avtomatizacijo in odsotnost procesa onboardinga.

Cena

Monday.com je za posameznike brezplačen. Podjetja pa lahko izbirajo med štirimi plačljivimi naročninami.

  • Basic – $10 na uporabnika na mesec
  • Standard – $12 na uporabnika na mesec
  • Pro – $20 na uporabnika na mesec
  • Enterprise – Po dogovoru

Spoznajte več o povezavi Monday.com z LiveAgent.

11. ActiveCampaign

ActiveCampaign je platforma za avtomatiziranje uporabniške izkušnje strank, ki je idealna za mala in srednja podjetja. Platforma v oblaku ponuja avtomatizacijo elektronske pošte, marketinga in prodaje ter urejanje odnosov s strankami. Obljublja pa tudi povečanje vključenosti strank skozi segmentacijo in personalizacijo skozi več različnih kanalov.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Avtomatizacija marketinga & elektronske pošte
  • Primi in spusti urejevalnik elektronskih sporočil
  • Sledenje stranem in dogodkom
  • Ciljna stran
  • Obrazci za pridobivanje potencialnih strank
  • Ocenjevanje potencialnih strank
  • Negovanje odnosov preko SMS
  • Poročanje
  • CRM

Prednosti in slabosti

Uporabniki ActiveCampaing pohvalijo njihovo podporno službo in navodila za uporabo ter videoposnetke z navodili. Všeč jim je tudi pregled, ki ga dobijo s sledilnimi funkcijami vključenosti strank in dolg seznam integracij, ki so jim na voljo. Ni jim pa všeč pomankljiva avtomatizacija, ki lahko vodi do zamud.

Cena

ActiveCampaign ponuja štiri plačljive naročniške pakete. Cena je odvisna od števila stikov, ki jih imate (več kot je stikov, višja je cena).

  • Lite – od $15 na mesec
  • Plus – od $70 na mesec
  • Professional – od $159 na mesec
  • Enterprise – od $179 na mesec

Spoznajte več o izboljšanju produktivnosti podporne službe, ki jo ponuja integracija ActiveCampaign v LiveAgent.

12. Jira

Jira je orodje za projektni management in za sledenje hroščem, ki ga uporabljajo različne ekipe za razvoj programske opreme. Aplikacija omogoča uporabnikom urejanje težav, delegiranje nalog in sledenje delovnim aktivnostim.

Z uporabo Jira integracije lahko LiveAgent uporabniki enostavno kreirajo nove naloge neposredno iz vstopničnega vmesnika in s tem prihranijo čas za vnos podatkov ter se izognejo preklapljanju med platformami.

Jira vmesnik za načrtovanje in sledenje
Jira vmesnik za načrtovanje in sledenje

Ključne funkcije

  • Scrum in Kanban delovni vmesnik
  • Načrtovanje
  • Agilno poročanje
  • Spremembe datotek (commits, branches pull requests)
  • Status namestitve
  • Izklop/vklop funkcij
  • Nadzor najboljše verzije
  • Avtomatizacija

Prednosti in slabosti

Programska oprema je priljubljena zaradi različnih opcij prilagodljivosti, naprednega filtriranja iskanja in hitrosti. Nekateri uporabniki pravijo, da je potrebno kar nekaj časa, da se človek navadi na različne opcije. Grajajo pa tudi mobilno aplikacijo, ki naj ne bi bila preveč prijazna za uporabo.

Cena

Jira je brezplačna za majhne ekipe do 10 članov. Večje skupine pa lahko izbirajo med tremi plačljivimi naročniškimi paketi.

  • Standard – $7 na uporabnika na mesec
  • Premium – $14 na uporabnika na mesec
  • Enterprise – od $122,250 na leto (801-1,000 uporabnikov)

Spoznajte uporabo Jira integracije v LiveAgent.

13. LiveChat

LiveChat je programska oprema za podporo strankam preko klepeta v živo. Primerna je za podjetja vseh velikosti. Deluje preko več komunikacijskih kanalov in usmerja vsa sporočila v deljen predal. LiveChat je znan po lepih pripomočkih za klepet in avtomatizaciji preko bota za klepet.

livechat - realnočasovni klepet

Ključne funkcije

  • Ponuja klepet v živo in integracijo s Facebook Messenger, elektronsko pošto, SMS in Apple Business Chat
  • Predpripravljena sporočila
  • Predogled sporočil
  • Večkanalna podpora
  • Offline sporočila
  • Urejanje vstopnic
  • Poročanje
  • Proaktivni klepet
  • Prevajanje klepeta

Prednosti in slabosti

LiveChat uporabniki hvalijo platformo zaradi svoje funkcionalnosti, predogleda sporočil, bota za klepet in analitike. Mnogi bi bili veseli tudi, če bi bile dodane funkcije kot sta vstavljanje povezav v okno za klepet in predogled strankine košarice.

Cena

LiveChat ponuja štiri plačljive pakete

  • Starter – $19 na agenta na mesec
  • Team – $39 na agenta na mesec
  • Business – $59 na agenta na mesec
  • Enterprise – Po dogovoru

14. Klaviyo

Klaviyo je platforma za avtomatizacijo marketinga, ki ponuja segmentacijo strank, meritve in analizo podatkov. Specializira se na avtomatizacijo elektronske pošte in SMS sporočil ter obljublja personalizirane vsebine in povečano vključenost strank.

LiveAgent integracija s Kaviyo vam omogoča, da lahko naročate vaše stranke na Klaviyo seznam za pošiljanje elektronske pošte, neposredno iz LiveAgent aplikacije.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Flyout okna, pop-up okna in vstavljena okna
  • CRM
  • Segmentacija
  • Podatkovna znanost, meritve in poročanje
  • Družbeno reklamiranje
  • Upravljanje s kampanjami
  • A/B testiranje
  • Email, SMS in MMS urejevalnik

Prednosti in slabosti

Platformo za avtomatizacijo marketinga imajo uporabniki radi zaradi enostavne uporabe, opcije segmentacije in obojestranske sinhronizacije z ostalimi aplikacijami. Nekater uporabniki pa so omenili težave z določenimi procesi (v CRM kampanjah).

Cena

Kaviyo zaračunava le glede na uporabo, brez pogodb. Plačate le na število poslanih elektronskih sporočil in SMS sporočil.

Spoznajte več o Klaviyo integraciji v LiveAgent.

15. Freshdesk

Freshdesk je večkanalna programska oprema za podporo strankam, ki deluje v oblaku. Ponuja bote, samopostrežne rešitve in inteligentno avtomatizacijo. Odlična je za usmerjanje vseh zahtevkov strank v en uporabniški vmesnik ter za sodelovanje z drugimi.

FreshDesk odprte vstopnice
FreshDesk odprte vstopnice

Ključne funkcije

  • Elektronska pošta
  • Vstopnični sistem
  • Baza znanja
  • Avtomatizacija
  • Poročanje
  • Boti (elektronska pošta, asistenca, predlagatelj člankov, itd…)
  • Družbena omrežja, klepet, telefon

Prednosti in slabosti

Uporabniki platforme Freshdesk hvalijo enostavno uporabo, integracije in opcije za sodelovanje. Nekateri pa bi želeli še nekaj dodatkov, kot so več zavihkov za odprte vstopnice, hitrejše nalaganje in hitrejši odziv Freshdesk ekipe za podporo strankam.

Cena

Uporaba Freshdesk je brezplačna za neomejeno število agentov. Če bi pa želeli napredne funkcije, je pa na voljo 7 plačljivih paketov.

Podporna služba

  • Blossom – $19 na agenta na mesec
  • Garden – $45 na agenta na mesec
  • Estate – $69 na agenta na mesec
  • Forest – $125 na agenta na mesec

Večkanalnost

  • Estate Omnichannel – $99 na agenta na mesec
  • Forest Omnichannel – $169 na agenta na mesec

16. Google Analytics

Google Analytics je platforma, ki sledi prometu spletne strani in reklam. Uporabniki lahko enostavno ustvarjajo poročila in preizskujejo klike, obisk in oglede. Je odlično orodje za pregled nad vašim ciljnim občinstvom in izboljšanje donosnosti naložb v reklame, vsebino in vaše produkte.

Z integracijo Google Analytics v LiveAgent lahko sledite vsem sejam klepeta v živo. Ko imate vse te podatke, lahko ocenite vpliv, ki ga ima klepete v živo na konverzije ali kako vplivajo vaši agenti na prodajo.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Analitika digitalnih sej
  • Sledenje dogodkom
  • Poročanje
  • Segmentacija
  • Vstopne in izstopne strani
  • Merjenje konverzij, vključenosti in zadrževanja strank

Prednosti in slabosti

Google Analytics je enostaven za uporabo in brezplačen. Sledi vsem potrebnim podatkom, tudi obisku vaše spletne strani, povprečnem obisku na sejo, trajanju seje in še veliko več. Uporabniki pa so tudi mnenja, da je aplikacija dokaj kompleksna in je za učenje potrebnega kaj nekaj časa.

Cena

Google Analytics ponuja brezplačno in plačljivo verzijo. Brezplačna verzija je idealna za mala in srednja podjetja. Plačljiva verzija programske opreme pa vsebuje več funkcij in ima ceno po dogovoru s prodajnim oddelkom.

Spoznajte kako integrirati Google Analytics v LiveAgent.

17. Intercom

Intercom je komunikacijsko orodje, ki ga podjetja uporabljajo za komunikacijo s svojimi obstoječimi in potencialnimi strankami. Ponuja klepet v živo, bote, samopostrežne platforme in vstopnični sistem.

Integrira se z veliko priljubljenimi aplikacijami, tudi z LiveAgent. Integracija sinhronizira podatke in sporočila strank v Intercom orodju in jih pošilja v LiveAgent.

intercom - realnočasovni klepet v živo

Ključne funkcije

  • Klepet v živo
  • Deljen predal
  • Boti za klepet
  • Upravljanje s SLA
  • Poročanje
  • A/B testiranje
  • Center za pomoč
  • Predstavitev produkta

Prednosti in slabosti

Uporabniki orodja Intercom so navdušeni nad deljenim predalom, enostavno uporabo in možnostmi vključevanja strank. Nekateri uporabniki pa so povedali, da imajo težave z nekaterimi funkcijami in moduli, kot so filtri, članki in marketing.

Cena

Intercom ponuja tri različne naročniške pakete — konverzacijski marketing, konverzacijsko vključevanje in konverzacijska podpora. Vsak paket ima prilagodljivo ceno.

Spoznajte več o integraciji Intercom v LiveAgent.

18. Klaus

Klaus je ocenjevalna platforma, ki obljublja izboljšanje kvalitete vaše podporne službe s pomočjo enostavnih in sistematskih povratnih informacij. Programska oprema analizira in oceni vsako konverzacijo z uporabo analiz čustev in filtrov kompleksnosti, ki jih podpira strojno učenje.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Analiza čustev
  • Neomejeno število konverzacijskih ocen
  • Neomejeno število medsebojnih ocen
  • Dinamično točkovanje
  • Filtriranje
  • Ocenjevanje ciljev
  • Analiza vzrokov
  • Poročanje

Prednosti in slabosti

Klaus uporabniki imajo radi enostavno nastavitev, estetski uporabniški vmesnik in obsežna orodja za poročanje. Večina uporabnikov ni našla slabih točk pri tej programski opremi — razen nekaj malenkosti, kot je občasno počasno nalaganje ali manjkajoče funkcije (ki pa so že v razvoju).

Cena

Klaus ponuja paket po prilagodljivi ceni. Obiščite njihovo stran in izpolnite kontaktni obrazec za ponudbo.

Spoznajte več o integraciji orodja Klaus v LiveAgent.

19. Zendesk

Zendesk je večkanalna programska oprema za podporo strankam, ki uporablja bote in robusten vstopnični sistem. Poleg tega pa ponuja še samopostrežno podporo, telefonske klice in poročila. To orodje je odlična izbira za podjetja vseh velikosti.

Zendesk podpora strankam in konverzacije
Zendesk podpora strankam in konverzacije

Ključne funkcije

  • Vstopnični sistem
  • Klepet v živo
  • Baza znanja
  • Poročanje
  • Forum skupnosti
  • Avtomatizacija

Prednosti in slabosti

Zendesk uporabniki pohvalijo enostavnost uporabe in možnosti prilagoditve. Všeč jim je uporabniški vmesnik in možnost povezave vstopničnega sistema z WhatsApp, elektronsko pošto in telefonom. Nekaj uporabnikov si pa želi še dodatne funkcije kot so sprožilci in avtomatizacija.

Cena

Zendesk ponuja pet paketov za storitve, tri pakete za podporo in tri pakete za prodajo.

Zendesk Suite za storitve

  • Suite Team – €49 na agenta na mesec
  • Suite Growth – €79 na agenta na mesec
  • Suite Professional – €99 na agenta na mesec
  • Suite Enterprise – €150 na agenta na mesec
  • It gets even more powerful – €215 na agenta na mesec

Zendesk podpora

  • Support Team – €19 na agenta na mesec
  • Support Professional – €49 na agenta na mesec
  • Support Enterprise – €99 na agenta na mesec

Zendesk za prodajo

  • Sell Team – €19 na agenta na mesec
  • Sell Professional – €49 na agenta na mesec
  • Sell Enterprise – €99 na agenta na mesec

20. SurveyMonkey

SurveyMonkey je eno najbolj priljubljenih brezplačnih orodij za spletne ankete. Platforma omogoča hitro ustvarjanje anket, hitro prilagoditev in delitev. Ponuja tudi obširne možnosti analize. Omogoča tudi funkcijo, s katero uporabniki merijo zbrane odgovore po kriterijih industrije v kateri delujejo.

Programska oprema za podporo strankam

Ključne funkcije

  • Neomejeno število anket in vprašanj v anketah
  • Personalizacija anket
  • A/B testiranje
  • Kriteriji glede na industrijo
  • Večjezične ankete
  • Deljenje anket
  • Komentarji
  • Analize

Prednosti in slabosti

Prednosti SurveyMonkey so v enostavnih nastavitvah, enostavni uporabi in v vgrajenih predlogah, ki vam pomagajo izbirati pravo besedišče za vaše ankete. Kritike pa letijo predvsem na pomanjkanje manjših nastavitev, kot sta sprememba barve ozadja ankete ali nalaganje logotipov.

Cena

SurveyMonkey lahko uporabljate brezplačno, če pa želite napredne funkcije, si pa lahko ogledate njihove plačljive pakete.

Poslovni paketi

  • Team Advantage – €30 na uporabnika na mesec
  • Team Premier – €75 na uporabnika na mesec
  • Enterprise – Po dogovoru

Osebni paketi

  • Premier (letno) – €99 na mesec
  • Advantage (letno) – €36 na mesec
  • Standard (mesečno) – €39 na mesec

Primerjava programske opreme za podporo strankam

1. LiveAgent

Ko primerjamo vrednost za denar, je LiveAgent najboljša programska oprema za podporo strankam — ponuja več funkcij za manj denarja. Ponuja najbolj obsežen vstopnični sistem, klepet v živo in programsko opremo za klicni center. Programska oprema ponuja tudi 24/7 personalizirano podporo preko vseh kanalov.

2. Zendesk Support

Zendesk Support je zelo močan tekmec z vstopničnim sistemom, ki je prijazen do uporabnika, boti in veliko integracijami, vključno z WhatsApp. Čeprav je dražji, pa ponuja večino glavnih funkcij aplikacije LiveAgent.

3. Freshdesk

Freshdesk je še ena platforma, ki je ne smete pozabiti. Ponuja klepet v živo, vstopnice, klicni center in podporo preko družbenih omrežij. Je enostaven za uporabo in ponuja enake glavne funkcije kot LiveAgent, po višji ceni.

4. LiveChat

LiveChat je odlična platforma za podporo strankam, ki ponuja napredne funkcije klepeta v živo. Pripomočki za klepet so čisti in sodobni in so eni najboljših za prikaz produktov spletne prodaje. Če pa iščete več, kot le programsko opremo za klepet in bi želeli takšno, ki ima vgrajen klicni center, potem LiveChat ni najboljša izbira za vas.

5. Intercom

Intercom je vrhunska komunikacijska storitev, ki se povezuje preko več kanalov. Ponuja bote, deljen predal in samopostrežno bazo znanja. Ne ponuja pa klicnega centra, je en najdražjih sistemov ter ne ponuja svojim strankam personalizirane ekipe za podporo strankam, ki bi bila na volju 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Zaključek

Uporaba programske opreme za podporo strankam je nujna, če želite izboljšati procese svoje podporne službe in zadovoljstvo strank ter hkrati povečati prihodke. Da bi našli pravo rešitev, morate premisliti, kaj želite doseči, kakšne funkcije potrebujete za dosego cilja in koliko denarja ste pripravljeni odšteti za to. Stranke od podporne službe dandanes pričakujejo največ do sedaj — da bi se izognili nezadovoljstvu, morate doseči ali preseči njihova pričakovanja. Programska oprema za podporo strankam bo zagotovila, da boste vedno odgovorili vašim strankam pravočasno in na osebnem nivoju.

FAQ

What's the best customer service software?

LiveAgent is the best customer service software because it offers the most advanced features for the lowest price.

How to manage customers' data securely through customer service software?

Customer support software are secure solutions that utilize encryption 2-factor authentication and are certified and protected by several security measures. Managing customer data through customer support software is the safest option because every user has unique login credentials. As a result, there’s no need to log in and out of multiple devices and accounts.

How to provide a customized experience (for both agents and customers)

Creating personalized experiences for customers is easy if you have access to behavior tracking software and customer management software. By monitoring your customer’s behavior on your site and consulting existing CRM data, you can create high converting, personalized messaging.

Is customer service software customizable to your business' needs?

Most customer service software is flexible and fully customizable, allowing businesses to scale up with the software as needed.

How to choose the best customer service software for your business?

To choose the best customer service software for your business, you need to write down what you want to achieve and decide what you need the software to do to accomplish it. Then, with your budget in mind, research options on software review sites like G2, Capterra, or SoftwareAdvice.

Does customer service software come with analytics and reporting?

Most customer service software offers analytics and reporting. Some tools offer more in-depth analysis, while others provide more basic reporting.

Will customer service software allow you to scale seamlessly?

Yes, customer service software is generally flexible and adaptable to your business and its growth.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico