Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Uporabniku prijazna
programska oprema za pomoč na daljavo.

Odkrijte kako preprosto je lahko sodelovanje na daljavo.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Iščete programsko opremo za pomoč na daljavo?

Delo na daljavo s pomočjo programske opreme za podporo na daljavo postaja za večino ljudi po vsem svetu nova normalnost. Delo na daljavo je bilo v porastu že pred izbruhom COVID-19.

Delodajalci postajajo bolj prilagodljivi in se zavedajo, da so delavni in usposobljeni zaposleni prednost njihovega podjetja ne glede na to, s katere lokacije delajo. Po podatkih PRNewswire je 83 % podjetij dejansko uvedlo politiko prilagodljivega delovnega prostora ali pa jo namerava sprejeti. Zakaj? Berite dalje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw real time collaboration c62i

Kaj je programska oprema za pomoč na daljavo?

Programska oprema za delo na daljavo vam omogoča, da sodelujete z ekipo in hkrati pomagate svojim strankam.

Prava programska oprema za podporo na daljavo mora imeti funkcionalnosti, ki vam pomagajo pri komunikaciji s sodelavci in strankami iz različnih kanalov, avtomatizaciji poteka dela, ustvarjanju izčrpnih poročil in pomagajo spremljati količino opravljenega dela.

Zakaj je koristno uporabljati programsko opremo za delo na daljavo?

activity

Poveča produktivnost zaposlenih

Po podatkih letne raziskave FlexJoba je 65 % anketirancev zaradi manjšega števila motečih dejavnikov in prekinitev bolj produktivnih v domači pisarni kot na običajnem delovnem mestu.

heart

Poveča zadovoljstvo pri delu

Po podatkih študije Amerisleep je 57 % delavcev na daljavo bolj zadovoljnih s svojim delom kot povprečni Američani.

tune

Zmanjša nivo stresa zaposlenih

Študija Amerisleepa je pokazala tudi, da je skoraj 80 % delavcev na daljavo opisalo svojo običajno raven stresa med delovnim tednom kot “nestresno” ali le “zmerno stresno”.

temperature weather

Je bolj zdravo

Delavci na daljavo običajno vzamejo manj bolniških dni. Po podatkih raziskave o delu na daljavo, ki jo je izvedlo podjetje Indeed, je 50 % zaposlenih na daljavo izjavilo, da je zaradi dela od doma vzelo manj bolniških dni, 56 % pa, da je koristilo manj odsotnosti z dela.

undraw Savings dwkw

Ali COVID-19 vpliva na vaše poslovanje?

Če ste se zaradi koronavirusa znašli v težkih časih, vam lahko pomagamo. Strankam, ki si ne morejo privoščiti plačila LiveAgentove mesečne naročnine, ponujamo možnosti kreditiranja. Kontaktirajte nas preko klepeta v živo ali nam pošljite e-poštno sporočilo z opisom svoje situacije, da problem rešimo skupaj.

Ključne funkcije programske opreme za pomoč na daljavo

Prava programska oprema za spremljanje dela na daljavo vam bo omogočila spremljanje vsega, od statističnih podatkov o uporabi in uspešnosti agenta do ocen zadovoljstva strank. Ustvarite izčrpna poročila glede na čas, oddelek, agenta, oznako ali kanal. Preberite več…

Programska oprema za upravljanje dela vam mora pomagati pri upravljanju nalog, delovni obremenitvi in vodenju agentov s funkcijami za avtomatizacijo, ki dodeljujejo odgovornosti, določajo optimalno delovno obremenitev, razdeljujejo naloge, zaznavajo zahtevke v obdelavi in še več. Preberite več…

Programska oprema za sodelovanje na daljavo mora podpirati notranje ter zunanje glasovne in video klice. Z notranjimi klici lahko komunicirate s sodelavci, ne da bi uporabljali aplikacije tretjih oseb, z zunanjimi klici pa lahko svoje stranke oskrbujete kar iz domačega naslonjača. Preberite več…

Programska oprema za podporo na daljavo vam mora omogočati komunikacijo s strankami in sodelavci z ene nadzorne plošče. Da bodo ekipe programske opreme na daljavo delovale, uporabite klepet v živo za pomoč strankam v realnem času in interne klepete za komunikacijo s sodelavci. Preberite več…

Kako lahko LiveAgent uporabite za delo na daljavo?

Pri LiveAgentu lahko ekipe za podporo strankam na daljavo najdejo vse na enem mestu.

Preizkusite LiveAgent še danes

Od leta 2004 pomagamo podjetjem pri rasti in skrbi za njihove stranke. Imamo vse, kar je potrebno, da vaše storitve za stranke na daljavo dvignemo na višjo raven.

Web icon

Več kot samo programska oprema za delo na daljavo

Tukaj lahko najdete vse kar potrebujete v zvezi z vašimi storitvami za stranke, s podporo za upravljanje zahtevkov, klepetom v živo, klicnim centrom in družabnimi mediji.

Stars

Najbolje pregledana & #1 ocenjena

LiveAgent je bil v letih 2019 in 2020 najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska rešitev za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja.

Statistic icon

Vsebinsko bogata in prilagodljiva

Orodje ima več kot 180 funkcij, več kot 40 integracij in skoraj neskončno možnosti prilagajanja vašim potrebam.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Katera je najboljša programska oprema za pomoč na daljavo?

Za določitev najboljše programske opreme za pomoč na daljavo za vaše podjetje preverite platforme za pregledovanje, kot je Capterra. Poleg tega primerjajte funkcije, cene in možnosti prilagajanja. Izberite tri najboljše in preizkusite njihove preizkusne različice. Vsako ugledno podjetje, ki ponuja programsko rešitev za pomoč uporabnikom, jo ima.

Kaj je programska oprema za podporo na daljavo?

Programska oprema za podporo na daljavo vašim agentom omogoča, da zagotavljajo storitve za stranke skoraj od koder koli s preprosto internetno povezavo. Poleg tega gre za centralizirano programsko opremo za podporo strankam, kjer lahko avtomatizirate naloge agentov, analizirate poročila in poskrbite, da se učinkovito odzivate na potrebe strank, vse iz enega mesta.

Kako zagotoviti, da bodo agenti za storitve za stranke na daljavo, dobro delali?

Ustrezna programska oprema za oddaljeno podporo strankam prikazuje orodja za poročanje, ki vam po potrebi omogočajo dnevni pregled in spremljanje uspešnosti agenta.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico