Upravljanje zahtev strank je lahko zahtevno, še posebej, če se s strankami pogovarjate po več komunikacijskih kanalih. Tu lahko pride prav programska oprema servisne službe. Poenostavi vse vaše interakcije s strankami na enem mestu, kar vaši ekipi olajša zagotavljanje neverjetnih izkušenj s storitvami za stranke.
LiveAgent je popolnoma opremljena programska oprema za servisne storitve, ki uporablja sistem izdajanja zahtevkov za združevanje vseh vaših storitev. procesi servisne službe. S to programsko opremo lahko vaša ekipa preprosto sodeluje, spremlja poizvedbe strank in gradi dolgotrajne odnose z vašimi strankami.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogoča, da zagotovimo izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.