Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema za upravljanje izkušnj strank številka #1

Pomagamo vam ustvariti vsekanalno izkušnjo, ki jo bodo vaše stranke oboževale.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank ima ključno vlogo pri zbiranju, urejanju in spremljanju povratnih informacij strank v sodobnem podjetju.

Uporaba CX programske opreme lahko bistveno izboljša odnos s strankami, saj se lahko nanje hitro in učinkovito odzovete. Analiza podatkov, ki jih zberete s to programsko opremo, lahko vpliva tudi na vaše trenutne strategije trženja in strategije poslovnega razvoja.

LiveAgent je v celoti opremljena programska oprema za upravljanje izkušenj strank, ki vam pomaga narediti vašo interakcijo s strankami bolj osebno. Združuje vse vaše komunikacijske kanale – e-pošto, klepet v živo, klice in družbene medije – v skupnem poštnem predalu podjetja ter zagotavlja celovito rešitev službe za pomoč uporabnikom.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Kaj je programska oprema za upravljanje izkušenj strank?

Izkušnja strank (imenovana tudi CX) je opredeljena kot skupna vsota izkušenj, ki jih imajo vaše stranke v interakciji z vašim podjetjem ali blagovno znamko. Izkušnje strank so izjemno pomemben del uspešnih podjetij, saj večina strank pričakuje osebni odnos z blagovnimi znamkami, s katerimi so v stiku.

Hitro in učinkovito odzivanje na poizvedbe, predloge in pritožbe strank je zato ključnega pomena. Žal mora večina podjetij upravljati vedno večje število komunikacijskih kanalov. Zato je programska oprema za upravljanje izkušenj strank za večino blagovnih znamk nujna. Kljub temu je še vedno podcenjena in podjetja za upravljanje skupnih poštnih predalov še vedno uporabljajo Outlook.

Napredna programska oprema za upravljanje izkušenj strank

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank, kot je LiveAgent, omogoča združevanje vseh interakcij s strankami v integriran in brezhiben sistem. Izboljša izkušnjo stranke na vseh stopnjah nakupovalne poti, saj omogoča neposredno komunikacijo med strankami in vašim osebjem.

Običajno CX programska oprema uporablja sistem za upravljanje zahtevkov, v katerem se posamezne poizvedbe uporabnikov beležijo in nato čakajo v vrsti za odgovor. Napredni sistemi, kot je LiveAgent, lahko združijo več različnih komunikacijskih kanalov v en sistem za upravljanje zahtevkov in tako poenostavijo vse vaše interakcije s strankami.

undraw smiley face lmgm

Kateri so ključni deli najboljše programske opreme za upravljanje izkušenj strank?

Pri izbiri programske opreme za upravljanje izkušenj strank je treba upoštevati ključne funkcije, ki jih ponuja. Kaj morate pričakovati:

Increase icon

Poročanje in analitika

Najboljša programska oprema za upravljanje izkušenj strank vam nudi orodja, s katerimi lahko spremljate uspešnost odzivanja na poizvedbe strank. LiveAgent ponuja popolnoma opremljen analitični paket.

Group 370 icon

Hibridni prenos zahtevkov

Najboljši sistemi za uporabniško izkušnjo združujejo vse komunikacijske kanale v enoten poštni predal. LiveAgent to počne s hibridnim prenosom zahtevka.

Gameboy icon

Gamifikacijske funkcije

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank ni namenjena samo strankam. Zato je LiveAgent opremljen s gamifikacijskimi funkcijami, ki jih lahko uporabite za priznavanje svojega osebja.

Prednosti osredotočanja na izkušnje strank

Obstaja veliko razlogov, zakaj se je treba osredotočiti na izkušnjo strank, vendar so ti najpomembnejši:

Money Bag

Poveča se dobičkonosnost

Če se osredotočite na izkušnjo strank, lahko izboljšate dobičkonosnost do 32 %. Hitro in vljudno odzivanje na povpraševanja strank lahko pogosto pomeni razliko med tem, ali stranka opravi nakup ali pa se odloči za nakup podobnega izdelka drugje.

dollar in zoom

Možnost pregleda področij za izboljšave

Z uporabo programske opreme za izkušnje strank lahko upravljate interakcije s strankami in pridobite podatke, ki neposredno vplivajo na vaše poslovno načrtovanje. Z uporabo programske opreme, kot je LiveAgent, lahko preprosto vidite trende v interakcijah s strankami in poudarite področja, ki jih morate izboljšati.

Clock icon

Olajšano delo ekipe

Pomislite na svoje marljivo osebje. Storitve za stranke so lahko težko in zapleteno delo, programska oprema, ki ga olajša, pa ima za vaše podjetje veliko vrednost.

undraw fast loading 0lbh

Merjenje uporabniške izkušnje

Ena od glavnih prednosti programske opreme za upravljanje izkušenj strank je možnost merjenja, kako dobro komunicirate s svojimi strankami. Čeprav obstajajo samostojne programske opreme za merjenje izkušenj strank, je za večino podjetij najboljši pristop uporaba integriranega sistema, kot je LiveAgent.

Z uporabo programa LiveAgent lahko hitro pripravite številne metrike, ki vam omogočajo pregled nad tem, kako učinkovite so vaše storitve za stranke. Tukaj so najpomembnejše:

Union icon

Ocena priporočil

Najosnovnejša je ocena priporočil. Če stranke vprašate, ali bi vaše podjetje priporočili prijatelju, lahko dobite pregled nad tem, kako dobro jim služite.

Tachometer icon

Ocena zadovoljstva

Bolj zapleten pristop je zbiranje podatkov o oceni zadovoljstva strank (CSAT) z avtomatizirano anketo, ki od strank želi povratne informacije iz različnih področij.

Clock

Čas reševanja & amp; FCR

Prepričajte se, da merite povprečni čas, ki je potreben, da se zahtevki rešijo. Razrešitev v prvem stiku (FCR) je podmnožica časa reševanja, vendar pri tej metriki ugotavljate, koliko strank je svojo poizvedbo rešilo v prvem poskusu.

Close More

Izbira programske opreme za upravljanje izkušenj strank

Pri izbiri ustrezne programske opreme za upravljanje izkušenj strank je treba upoštevati številne dejavnike. Ker je na trgu toliko programskih rešitev za upravljanje izkušenj strank, se zlahka zgodi, da postanete preobremenjeni.

Pri izbiri programske opreme za upravljanje izkušenj strank je treba upoštevati tri glavne stvari:

Kakšne so vaše zahteve?

Tako kot pri vsaki poslovni odločitvi morate najprej razmisliti, kaj točno potrebujete od programske opreme. Čeprav mora biti vaš cilj zadovoljstvo strank, vam bodo različne programske rešitve ponujale različne načine za doseganje tega cilja.

Če vaše zahteve vključujejo analitične pakete, integriran sistem za upravljanje zahtevkov in vgrajen CRM, potem je LiveAgent prava izbira za vas. Vse omenjene funkcije ima privzeto.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Ali ste opravili raziskavo?

Na trgu se nenehno pojavljajo nove programske opreme za upravljanje izkušenj strank. Zato je pomembno, da investirate v programsko opremo, ki ustreza vašim poslovnim potrebam – ne le velikosti podjetja, temveč tudi posebnim zahtevam vašega sektorja.

Pri tem so ključnega pomena raziskave. Oglejte si nekaj naših priročnikov, v katerih so opisani poslovni in industrijski sektorji, da ugotovite, ali je LiveAgent primeren za vašo vrsto podjetja ali industrijo.

Ali ste primerjali alternative?

Na podlagi seznama zahtev in raziskave trga CX programskih oprem boste lahko primerjali različne rešitve za svoje potrebe. Na voljo je veliko spletnih mest s pregledi (CapterraG2CrowdGetApp, Trustpilot), ki vam bodo omogočila podrobno primerjavo programskih oprem za upravljanje izkušenj strank. Vzemite si čas in primerjajte glavne funkcije različnih razpoložljivih programskih rešitev.

Pri tem boste opazili, da imajo različne programske opreme zelo različne funkcije.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Potrebujete boljšo programsko opremo za upravljanje CX?

Če iščete trenutno najboljšo programsko opremo za upravljanje izkušenj strank, preizkusite LiveAgent.

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim z LiveAgentom pomagajte hitreje.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, upravljanje zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogoča, da zagotovimo izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

CX Software FAQ

Kaj je programska oprema za upravljanje izkušenj strank?

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank je sistem, v katerem je zbrana vsa komunikacija s strankami. To pomeni, da so vsa sporočila strank z različnih platform v enem sistemu. Na primer: komunikacija preko foruma, e-pošte, in klepeta v živo. Poleg tega gre za sistem z veliko funkcijami, ki agentom avtomatizira številna opravila, ne da bi morali menjati platforme.

Zakaj vlagati v programsko opremo za upravljanje izkušenj strank?

Prednosti programske opreme za upravljanje izkušenj strank so: večje zadovoljstvo strank, večja prodaja, stranke postanejo bolj lojalne, večja učinkovitost agentov in še več!

Kako lahko izboljšate izkušnje strank?

Prvi nasvet je, da ste proaktivni. Stopite v stik s strankami in jim ponudite pomoč. Strankam ponudite možnost pomoči s preprostim povabilom za klepet v živo. Izvedite vsekanalno podporo, da si boste lahko ogledali zgodovino preteklih zahtevkov, informacije o strankah in na tak način učinkovito obravnavali težave strank. Naš zadnji nasvet za izboljšanje izkušenj strank je, da prenehate ignorirati stranke. Morda se zdi samoumevno, vendar številna podjetja še vedno ignorirajo/spregledajo poizvedbe, kar ima za posledico višjo stopnjo odhoda strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico