Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ostanite v ospredju z programom za zahtevke

Zagotovite brezhibno skrb za stranke na vsakem kanalu.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Programska oprema za zahtevke LiveAgent

Ste naveličani dolgočasne programske opreme za zahtevke? Tudi mi smo. Z LiveAgentom bodo vaša e -mail sporočila, klepeti, klici, omembe v družabnih medijih in drugi kanali končali v enem univerzalnem nabiralniku, s pomočjo naprednih pravil avtomatizacije in integracij pa se bo vaša nočna mora pri storitvah s strankami končala s preprostim klikom na gumb “Prijava”.

Kaj je sistem za zahtevke?

Sistem vstopnic je del bolj zapletene programske opreme za pomoč. Sistem za upravljanje zahtevkov zbira vso komunikacijo s strankami v en vmesnik. Tako zbere pogovore strank z več kanalov, kot so e-mail, družabni mediji, klici, forumi, in komunikacijo prenese v zahtevke.

Ko vas stranka kontaktira preko želenega kanala, boste v aplikaciji LiveAgent samodejno prejeli vhodno zahtevo za podporo. Osebje službe za pomoč lahko nato odgovori na vse zahteve strank glede na prednostne naloge, ki ste jih določili v SLA. Posledično izboljšate upravljanje opravil in interakcije s strankami.

Vsi podporni kanali pod eno streho

LiveAgent sistem za zahtevke za pomoč uporabnikom je integriran z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent presega vse sisteme za zahtevke

LiveAgent je programska oprema za zahtevke za IT, ki združuje več kanalov, kot so e-mail sporočila, klepeti, klici in družabni mediji, da svojim strankam nudi celostno storitev za stranke. Vendar se tu ne ustavi. LiveAgent ponuja portal za stranke s podporo več bazam znanja, forumi ter povratnimi informacijami in predlogi. Odkrijte, kaj najnaprednejši sistem za zahtevke ponuja vaši organizaciji.

Kako lahko programska oprema za zahtevke pomaga vašemu podjetju?

Oglejte si prednosti sistema IT zahtevkov, ki vam bo pomagal zagotoviti boljše rešitve za vaše stranke.

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Povečana produktivnost agentov

Inteligentna avtomatizacija bo olajšala in pospešila potek dela vaših agentov. Z nastavitvijo pravil avtomatizacije lahko določite distribucijo dela agenta in hkrati izboljšate odzivni čas agenta.

Izboljšana izkušnja strank (CX)

LiveAgent ponuja analitiko poročanja, kjer lahko določite produktivnost ekipe v nekaj sekundah. Poleg tega pregled analitike prikazuje informacije, kot so delovni čas, agenti, oddelki, kanali in oznake. Posledično podatki v realnem času omogočajo agentu, da se učinkovito odzove na vsa vprašanja strank.

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

24/7 podpora strankam

Pogosta težava, s katero se srečujejo številna podjetja, je zagotavljanje stroškovno učinkovite podpore svojim strankam 24/7. Programska oprema baze znanja ali samopostrežni portal lahko vašemu podjetju omogoči podporo tudi izven delovnega časa. Preprosto ustvarite navodila za uporabo ali navodila po korakih za svoje stranke in pridobite konkurenčno prednost z rešitvijo LiveAgent vse v enem.

Strokovna služba za stranke/podpora

Interna baza znanja, ki je tudi del sistema za zahtevke, zagotavlja, da osebje vaše službe pomoč vedno zagotavlja enotno in strokovno. Interna samopostrežna možnost lahko nudi široko paleto informacij, na primer novice, informacije o izdelkih, posodobitve in politike.

Upravljanje znanja lahko vašo storitev takoj spremeni. Predstavniki vaše službe za stranke bodo naredili manj napak in uspešno rešili praktično vsako zahtevo stranke.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Oglejte si ključne značilnosti programske opreme LiveAgent za zahtevke

Podporni sistem za zahtevke je le del kompleksne rešitve za pomoč uporabnikom.

Združite vse svoje komunikacijske kanale v univerzalno mapo »Prejeto«, pametnejšo različico običajnega e-mail. E-mail, klepeti, klici, objave na družabnih medijih in sporočila iz drugih kanalov so dostopni iz enega mesta.

Ne glede na to, kje se komunikacija začne ali konča, bo vedno v istem hibridnem zahtevku. Začnite klepetati s stranko v klepetu v živo, nadaljujte po e-mail in zaključite zahtevek za podporo strankam preko telefonskega klica. Vse interakcije bodo v isti niti zahtevka.

Pospešite proces odgovarjanja strankam s pripravo odgovorov na pogoste zahteve in vprašanja. Shranite kratek odgovor in s hitrimi odzivi osrečite svoje stranke.

Ustvarite zahtevke, ki so vidni samo vašim kolegom, in jih dodelite določeni osebi. Uporabite jih kot opomnike, za ustvarjanje nalog ali za zapiske za vas in vaše sodelavce.

Program za zahtevke z intuitivnim UI

Programska oprema za zahtevke LiveAgent samodejno sledi in pretvori vsa vprašanja vaših strank v zahtevke. Vsaka dohodna oblika komunikacije se pretvori v zahtevke za boljše udobje in upravljanje. Uporabniški vmesnik je prilagodljiv in intuitiven.

Baza znanja je del sistema zahtevkov

70% strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Poleg funkcionalnosti programske opreme za vstopnice LiveAgent v istem paketu ponuja popolnoma prilagodljiv Portal za stranke z Bazo znanja, pogostimi vprašanji in Forumom. Naj si stranke pomagajo z odgovori tudi, kadar vaši agenti niso na spletu.

CRM sistem zahtevkov

V LiveAgent lahko učinkovito organizirate in shranite vse podatke in podatke strank. Z lahkoto lahko sledite stikom, naročilom in drugim potrebnim podatkom. To je v bistvu zbirka podatkov o stikih z dodatnimi informacijami. Če imate vse podatke v enem sistemu, bo vaša podpora omogočila vrhunske storitve za stranke.

Ustrezen CRM podpira prodajne dejavnosti, trženje in službe za stranke. Upravljanje odnosov s strankami je pomemben del vsakega sistema zahtevkov. Zbiranje in shranjevanje podatkov o strankah lahko pozitivno vpliva na zvestobo strank, zadovoljstvo strank in CX.

Pregledne in poštene cene

Brez pogodb, brez skritih pristojbin–samo mesečno obračunavanje. Popolnoma pregledne cene, zaračunane samo za dejansko uporabo vsak mesec. Izberite pravi paket in začnite zagotavljati najboljšo podporo strankam.

Zahtevek

Zahtevek

Za mala podjetja in podjetnike

$15/mes
Zahtevek

Zahtevek+Klepet

Za srednje velika podjetja in profesionalne agencije

$29/mes

Brezhibna distribucija zahtevkov

Poskrbite, da bodo vaši agenti vedno obremenjeni optimalno. Določite, koliko vstopnic, klepetov in telefonskih klicev lahko obravnavajo. Samodejno zavrtite dolžnost telefona, nastavite čas premora in jim pustite počitek, ko ga potrebujejo. Dodelite zahtevke v kateremkoli statusu posameznim agentom ali celim oddelkom. Določite svoja pravila in merila za distribucijo zahtevkov na podlagi parametrov zahtevkov, dogodkov ali časovnih pogojev.

Seamless ticketing distribution

Več kot 30.000 podjetij se ne more motiti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja ter ugotovite, kako lahko LiveAgent izboljša vašo podporo strankam in poveča zadovoljstvo vaših poslovnih partnerjev.

Zakaj programska oprema za zahtevke?

Pametni sistem za zahtevke olajša pokritje vseh potreb po storitvah za stranke. Z lahkoto prejemajte, obdelujte in odgovarjajte na zahteve in izboljšajte odnose s svojimi strankami.

007 briefcase

Poslovne prednosti

Poenostavite svoje kanale

Avtomatizirajte običajna opravila

Imejte jasne odgovornosti

Ostanite organizirani

051 checked

Pozitiven vpliv

Profesionalen pristop

18% povečanje konverzije

Podrobni vpogledi in poročila

Zmanjšanje stroškov

Programska oprema za vse zahtevke

Email icon

Email zahtevki

Pametni e-mail zahtevki in distribucija e-mail sporočil zagotavljata, da se noben e-mail ne izgubi ali dvakrat odgovori.

Customers icon

Učinkovito sodelovanje

Naj agenti pomagajo drug drugemu in hitreje odgovarjajo na zahtevke s funkcijami sodelovanja.

Cart icon

Povečano zadovoljstvo

Po tržnih raziskavah zadovoljne stranke porabijo več. Osrečite jih z LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Upravljanje odgovornosti

Z LiveAgent lahko preprosto upravljate odgovornost za za zahtevke in ustvarite način organizacije zahtevkov za svojo ekipo IT ali službo za stranke. Spremenite odgovornost za zahtevek na drug oddelek ali celo na posameznega agenta. Vedno veste, kdo je odgovoren za reševanje vsakega zahtevka. Nikoli več ne slišite tistega klasičnega izgovora “nisem vedel, da je to moja odgovornost”.

FAQ

“Kako

Sistem za zahtevke omogoča skupinam za podporo strankam upravljanje poizvedb strank. Programska oprema ustvari zahtevek za vsako interakcijo s stranko in zbira ustrezne informacije, ki pomagajo rešiti poizvedbo stranke.

Kateri je najboljši sistem za zahtevke?

Če iščete najboljši sistem za zahtevke, upoštevajte ocene uporabnikov, funkcionalnost in ceno. Najboljši sistem za zahtevke bi moral imeti funkcije, kot so večkanalna komunikacija, dodelitev zahtevkov, avtomatizacija delovnih tokov, poročanje in analiza, integracija družabnih medijev, baze znanja in funkcije zvoka.

Kakšne so vrste orodij za zahtevke?

Ko razmišljate, katero orodje za zahtevke uporabiti, raziščite njihovo ceno, funkcionalnost in ocene uporabnikov. Nekatera orodja za zahtevke ponujajo več funkcij službam za pomoč uporabnikom kot druga. Na primer, LiveAgent je na seznamu 10 najboljših programskih oprem za pomoč uporabnikom, ki poleg večkanalne komunikacije, dodelitve zahtevkov, avtomatizacije delovnih tokov, poročanja in analiz, baz znanja in funkcij zvoka nudi virtualni klicni center.

Kaj je programska oprema za zahtevke?

Sistem zahtevkov je del programske opreme za pomoč uporabnikom, ki vašemu podjetju omogoča vse interakcije s strankami na enem mestu. Zato je vsa komunikacija iz več kanalov zbrana na enem mestu, kar olajša učinkovito komuniciranje z obiskovalci/strankami vaše spletne strani.

Kako v LiveAgent nastavite sistem zahtevkov?

V LiveAgent svojim strankam nudimo brezplačno predstavitev in podporo 24 ur na dan, zato je nastavitev programske opreme hitra in enostavna. Prvi korak pa je ustvariti račun in izbrati želeno naročnino. Po tem vas bo sistem vodil skozi postopek nastavitve, tako da boste na koncu imeli vse nastavljeno glede na vaše želje.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico